MODEL: 1994 , hatchback , 3D, EG3

KOLOR: Czarny

SILNIK:
-d13b2>d16z6
-olej w silniku Motul 6100
-świece NGK
-kable Accel 8mm
-nowy pasek rozrządu Mitsuboshi
-nowy napinacz NSK
-nowa pompa wody GMB

UKŁAD DOLOTOWY:
-parówa Simoty
-doprowadzone powietrze ze zderzaka

Plan
-Przepustnica z H22
-Rozwiercenie ssaka
-Uszczelka gruba pod ssący

Plan
-oddzielenie od komory silnika

UKŁAD WYDECHOWY:
-Mtech OEM look końcowy
-Mtech środkowy
-Kolektor wydechowy 4-2-1
-Cały wydech 2.25cala

ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA
-nowy akumulator
-elek. Regulacja świateł
-żarówki Philips Xtreme Power
-halogeny JDM żółte
-wspomaganie

Plan
-inne mapy & strojenie
-może shift light

UKŁAD NAPĘDOWY:
-sprzęgło Exedy
-ode lżone koło zamachowe
-olej w skrzyni MTF
-repliki Mugen MF10 brąz 15' (Drag DR-29)
-Opony Semperit Direction-sport 195/50 R15
-na zimę czarne stalówki z oponami Fulda

ZAWIESZENIE:
-sprężyny Eibach-30, Weitec-40
-rozpórka przednia górna (replika Mugen)
-rozpórka tylna dolna
-c-pillar

Plan
-wymiana tuleji i cukierków
-stabilizatory przód, tył
-Jakiś gwint


UKŁAD HAMULCOWY:
-klocki MAFF

Plan
-swap hamulców z EG6

BODY-KIT:
-dokładka Spoon look (polyurethane)
-lotka Spoon look
-lusterka Spoon look
-chlapacze OEM
-Muteki czarne
-zaślepka na antenę OEM
-amber corner lights z podświetlaniem usdm
-tylne lampy OEM usdm

Plan
-owiewki OEM
-Denji
-usdm klapa

ŚRODEK:
-licznik JDM czarny
-kierownica Momo
-fotele z Prelude IV czarne
-gałka zmiany biegów SKUNK2
-skórzany mieszek z żółtą nicią na ręczny
-skórzany mieszek z żółtą nicią na drążek zmiany biegów

Plan
-Kubeł dla mnie
-Momo Tuner lub Presonal
-nakładki na pedały Razo

INNE:
-złote śrubki pod maską
-mgłowe spryskiwacze z C3
-odnowione i pomalowane na czarny mat wycieraczki
-ramki na tablice czarne matowe
-podświetlanie tablicy rejestracyjnej diody LED pomarańcz
-w postojach LED pomarańcz
-biały LED w lampce w podsufitce
-zaciski pomalowane pomarańcz
-pasek przeciwsłoneczny

moc 125>nie mierzona, ale jest dobrze

Historia Hondy:
Hondę znalazłem w Niemczech po kilku dniach poszukiwań.
Musiała być zadbana w świetnym stanie i przede wszystkim 5 gen.
Trafiła się EG3 w serii no nie licząc tłumika końcowego Remusa i do tego Czarna
Tak się prezentowała po przerejestrowaniu
Czerwiec 2008



Lipiec 08
Założyłem sprężyny obniżające zawieszenie Eibach/Weitec oraz zmieniłem kierunkowskazy na amber



Sierpień 08
Wymieniałem żarówki w światłach na Philips, zamontowałem fotele z Prelude IVgen. Doszła kierownica Momo, jakiś drążek zmiany biegów i czarny mieszek obszyty czerwoną nicią. Musiałem jeszcze zmienić przegub na NKN oraz założyłem spryskiwacze mgłowe.





Wrzesień 08
Sporo się zmieniło Zamówiłem wcześniej parę gratów i w końcu przyleciały ze Stanów
Dokładka Type R look polyurethan



Lusterka Spoon look



Zaślepka anteny OEM



I pierwsze dwie sesje zdjęciowe w moim wykonaniu







Później w końcu przyleciała Lotka Spoon look i chlapacze OEM



Weselnie prezentowała się tak



W tym miesiącu wpadła jeszcze w moje łapki Gałka zmiany biegów Skunk2



Październik 08
Po długo trwającym specjalnym zamówieniu w końcu otrzymałem tarcze zegarów Indiglo Spoon look



Później po sporej rzeźbie zamontowałem żółte halogeny



Kupiłem jeszcze końcowy tłumik komorowy z MG motorsports



Kolejne sesje w moim wykonaniu






Długo nic się nie działo, aż stwierdziłem że parę koników więcej by się przydało

Styczeń 09
Kupiłem silnik D16z6 z kolektorem wydechowym 4-2-1, do tego sprzęgło exedy i ode lżyłem koło zamachowe.



I Przyszedł czas na swapa, z obowiązkowym zdjęciem z jednym Quniem



Po swapie od razu wymieniłem oczywiście filtr oleju i zalałem silnik Motulem wraz ze skrzynią biegów z 1.3, oraz oczywiście wymieniłem płyn w chłodnicy. W międzyczasie wsadziłem nowe świece NGK, filtr paliwa, termostat, pasek rozrządu Mitsuboshi, rolkę i napinacz NSK oraz pompę wody GMB żeby móc spokojnie jeździć



Luty 09
Stwierdziłem że przydały by się nowe koła mojej czarnej. Pierwotnie miały być coś na wzór VolkówTE37 ale w ostateczności po dobrej cenie wpadły repliki Mugen MF10 a dokładniej Dragi DR 29 sport brąz.



Niestety ten miesiąc był również dla mnie ciężki. Wyjechał mi jakiś palant nie ustępując pierwszeństwa przez co mimo małej prędkość podczas hamowania na śniegu obróciło mnie lekko i wylądowałem na drzewie. Na szczęście nie ruszyło podłużnic, ale naprawa i tak była kosztowna. Wymieniłem i pomalowałem maskę pas przedni błotnik prawy i zderzak, oraz w późniejszym czasie ambery i prawą lampę. O dziwo chłodnica przeżyła
A tak wyglądało to zaraz po incydencie. ;(



Marzec 09
Po naprawie na zimówkach tak się prezentowała
I jak widać po incydencie ani śladu.



W końcu śnieg stopniał i pierwsza przymiarka nowych felg


Kwiecień 09
Hania wróciła do świetności z powrotem wpadała dokładka lusterka i ambery.


A także doczekałem się w końcu dolotu tzw. Parówy Simoty


Zdjęcia od kolegi Neo


I kilka zdjęć z robionej przeze mnie pierwszej i pewno nie ostatniej sesji z kolegą JohnDeer



Maj 09
Zamiast kata wsadziłęm tłumik AWG


Grilowanie...



Lipiec 09
Polerka całej Hondy, odnowiłem zaciski i pomalowałem na pomarańcz i przykleiłem pasek przeciwsłoneczny


Ćwiartka w Kamieniu Śląskim


Nabyłem jeszcze tłumik przelotowy M-tech, który założę przy robieniu całego wydechu na 2.25cala


Sierpień 09
Wakacje kolejny raz na Mazurach i udział w Piknik Country



I czeka na montaż C-pillar, rozpórka tylna dolna i nakładki na pedały RAZO
Metamorfoza w dobra strone
wszędzie coś jest dłubane brawo!
O witam kolegę z mazurskiego forum!
Tak jak pisałem auto piękne
Właśnie wczoraj mnie kolega uświadomił że jeszcze tu mnie brakuje
NON stop coś sie dzieje przy aucie. Tak trzymaj ! Ładny czarnuch
no ladny, ladny.. ale moglby miec jakas normalna kierownice, a nie takie ufo
racja... kierownica wygląda tandetnie niczym wyroby jacky auto sport...

bardziej by tu pasowało coś w stylu Momo Tuner...
Dobrze się tym moim Momo prowadzi, ale zmienię ją w swoim czasie (Momo tuner jest jedną z opcji właśnie)
Póki co na dniach wymieniam cały układ wydechowy. A jak przyjdzie przednia górną rozpórka (Mugen look) to wszystkie rozpórki wjadą. I czekam też na powrót kolegi z urlopu żeby odebrać stabilizatory.
Takie są najbliższe plany
dokładnie kierownica trochę jak ze star treka
A całokształt ogólnie zamiata, dobre mody.
Kolego możesz zrobić fotkę tych zegarów w dzień? Chciałbym zobaczyć jak to się prezentuje, bo w nocy rewelka
Eee, gdzie tu JDM???

Hehe, wizualnie malina, to teraz tylko uturbić tylko albo może jakaś badziej męską jednostkę wpakować?
majdan, Sam wiesz jak fajnie da się latać z6, więc nie wiem co to za pytanie . Obecnie na dniach będę wymieniał cały układ wydechowy, a później chcę to wszystko wystroić. Następnie biorę się za zawieszenie i hamulce. A w przyszłym sezonie się okaże co będzie dalej
The Player, Znalazłem dziś chwilkę i oto fotka o którą prosiłeś
widziałem na żywo jest naprawdę super ! Miło było poznać kierownika
Słuszne i zacne mody, nie najmocniejszy ale dobry motor. Dziwie się tylko jak jeździsz na hamulcach eg3... Jak zrobisz ten wydech wrzuć jakis dobrej jakosci filmik.
Pozdro
Dareko JDM, Dzięki nawzajem i gratulacje 3 miejsca w klasie
kuchar, Jeżdżę rozsądnie Do końca roku je ogarnę bo przez nie na tor nie mam co nawet jechać

Wczoraj byłem na 1/4 w Bytomiu i niestety mimo iż zamówiłem tłumik środkowy 2 tygodnie temu nie doszedł na czas (pewno dziś przyjdzie :zalamany: )
I musiałem startować z wydechem z 1.3
Pomijam lipne opony

Najlepszy wynik ET+RT 16.14 jak jechałem z czerwoną bmw (filmiku póki co nie mam)

Filmik z golfem TDI czas 16.38 ET+RT
http://www.youtube.com/watch?v=a4cDv7iR28w
I filmik z Piczem B18C4. W sumie najlepszy przejazd bo na mecie najwyższy max speed, ale zagapiłem się na starcie i wyszło 16.67 ET+RT Samego RT i ET niestety nie znam Ale na pewno zszedłem poniżej 16. No i widać kto jaką trakcje ma :wstyd:
http://www.youtube.com/watch?v=LBEfNUnm_Lo

Później wrzucę jakieś fotki.
Ogólnie jestem zadowolony i na summer cars liczę zejść sporo poniżej 16s
no ładnie z tym, że na summer cars ja bym raczej nie startował Chyba, że będziesz w najbliższym czasie wymieniał całe zawieszenie i poduszki. 3 lata temu Swiftem startowałem i wiem co znaczy przejazd po tych płytach... W każdym razie jak będziesz w Katowicach na summer to chętnie poznam
No to do zobaczenia na SC
Co do nawierzchni to wiem że jest lipa, na ostatnich zawodach Crosa 1 z 3litrowym silnikiem zostawiła tam miskę olejową ;/
Jak będę na miejscu i zobaczę co i jak to wtedy zadecyduję, ale nie ukrywam że chce zobaczyć rezultaty po zmianie całego wydechu
nie powiedziałeś jeszcze jaki wydech wkładasz?jaka wew. średnia w sensie
nie powiedziałeś jeszcze jaki wydech wkładasz?jaka wew. średnia w sensie


2.25 cala na środkowym i końcowym Mtecha

Jeszcze fotki NSX i mojego jaja na kresce.
Filmiku z BMW nie mam to na fotach widać jak poszło




[ Dodano: 2009-08-26, 16:26 ]
bardzo ładny i pewnie drogi kawał ajzola sie pojawił tu i tam<afro> w ogóle git projekt, teraz tylko ciekaw jestem wyniku na hamownii
Gruszecky, Dzięki, najważniejsze że polepszyło się prowadzenie auta. Też jestem ciekaw ile to ma kucy i jak złożę wydech to się wybiorę w końcu na hamownie

Mam czasy ET z Bytomia i W kolejności startów:

1. ET+RT: 16,397 ET: 15,905 z Golfem
2. ET+RT: 16,144 ET: 15,886 z BMW
3. ET+RT: 16.679 ET: 15.813 z civic B18c4

No i jak widać reakcja najlepsza w 1 przejeździe, ale i tak jak mówiłem najlepszy czas w ostatnim. Szkoda że przysnąłem

A w sobotę był wypad na toruniunio w Chorzowie. Niestety lunęło, ale i tak było spoko i jak na swoje hamulce i opony fajny czas wykręciłem względem innych
Foty jeszcze jak było ładnie i sucho



To z przejazdu zapoznawczego



A to z przejazdu na czas i widać w jakich warunkach się ścigaliśmy



[ Dodano: 2009-09-04, 22:41 ]
Nieźle teraz wyglada ten wydech. Musze go usłyszeć i zobaczyć jak lata
No piękna su.. EG zawsze mi się podobały. Następnym razem lepiej przymocuj ten aparat, bo ciekaw jestem jak to podaje..
Nowe mieszki


Doszły lampy usdm
Jeszcze przed polerką, ale widać jak bardzo jej tego brakowało



Zakonserwowałem podwozie i zima mi nie straszna




Doszły zegary :jdm:


Założyłem też dokładkę Spoon look i pod maską zrobiło się ładniej dzięki złotawym śrubką
Z zewnątrz już tylko lampy zostały mi do zmiany a z tyłu kwadratowa klapę






I parę ujęć z Summer Cars