MODEL:
- 1992, EG6, 3D
SILNIK:
- B16A2
- tłoki PCTX z B16B
- walki rozrządu Skunk2 Pro Series 2
- sprężynki Skunk2 Pro Series, talerzyki Skunk 2 Pro Series tytanowe
- reg. kolka rozrządu Skunk2 Pro Series
- wtryski 450cc z Eclipse + resistor box
- aluminiowa chłodnica
- lekkie koło pasowe
- kapitalny remont silnika przy 200tys km
- usztywnione poduszki silnika i skrzyni klejem do szyb (tzw. polski )
- olej MOTUL 300V 5W40
- przewody chłodnicy SAMCO
- nowe przewody zapłonowe, świece, zmieniony rozrząd, paski, wszystkie płyny, regulacja zaworów
- zamontowana kompletna klimatyzacja z EG6 1995 r. na czynnik HFC 134a w miejsce starego ukladu na R12
UKLAD DOLOTOWY:
- dolot Password JDM Carbon Fiber Power Chamber Intake
- przepustnica Skunk2 Pro Series 68mm
- kolektor ssący Skunk2 Pro Series rozwiercony na 68mm
- Hondata Heatshield
UKLAD WYDECHOWY:
- kolektor wydechowy Supersprint 2,25" (owinięty taśma termoizolacyjna)
- układ przelotowy na dwóch tłumikach 2,25" by EL-TEC
ELEKTRONIKA:
- Hondata S100 rev limiter 9000 RPM, przesunięty VTEC od 6000 RPM
- bieg jałowy 1200 RPM
- wszystko wystrojone przez doktora Dominika z http://ecu-performance.com.pl
UKLAD NAPĘDOWY:
- Final Drive 4,785 od ITRa z 1 biegiem
- Szpera od ITRa
- Carbonowe synchronizatory, kapitalny remont skrzyni
- 5 bieg od Integry LS
- sprzęgło ACT
- docisk ACT Heavy Duty
- lekkie koło zamachowe Fidanza
ZAWIESZENIE:
- Koni Sport Kit 1130-1805
- wymieniona wiekszosc gumek oraz innych elementów w zawieszeniu
- felgi Honda OEM EG6 15"
- opony (lato): Firenza ST-08 195/55R15
- opony (zima): Matador MP60 185/55R15
- rozporka przednia górna
UKLAD HAMULCOWY:
- płyn MOTUL DOT 5.1
- przód: zaciski jarzma od Prelude 2.2l
- przód: tarcze QH 282mm (MG ZR), klocki Mintex
- tył: seryjne zaciski i tarcze z nowymi klockami
- przewody w stalowym oplocie
BODY KIT:
- nowy lakier, niebieska perła
- lakierowane klamki i lusterka pod kolor nadwozia
- brak listew bocznych, antenki, tylniego zamka w klapie
- halogeny białe OEM style
- OEM chlapacze
- OEM naklejka na tylnią szybe 'ABS / LSD' z Civic SiR JDM
ŚRODEK:
- zegary z ITR'a 2000 r.
- kierownica Momo z ITR JDM 96-98
- gałka zmiany Skunk2
- OEM mieszek dzwigni zmiany biegów DC2 JDM oraz hamulca ręcznego z czerwona nicią
- OEM podlokietnik
- wskaźniki Autogauge: ciśnienia, temp. oleju, temp. wody
- seryjne czarne wnetrze
CAR-AUDIO:
- brak; w zakresie 6000 - 9000 RPM gra VTEC FM
ZDJĘCIA:



MOC / MOMENT:
- 204,2KM @ 8438 RPM
- 179,1Nm @ 6019 RPM



PODZIĘKOWANIA:
- Piotr z Hondcar: za full profi podejscie, wszelkie prace przy aucie i jego przywrócenie do stanu pełnej używalności
- Kosciech: za mistrzowskie ogarnięcie elektryki i nie tylko
- Nitro20, Kras, Koser oraz kilku innym Ziomom z forum: za cenne rady, wskazówki i dzielenie się wiedzą, w dodatku w mega fajnej atmosferze
- Analogue z Civic Klub (były właściciel): za ogarnięcie na najwyższym poziomie silnika i skrzyni, duzy minus natomiast za mega zaniedbania w bieżącej eksploatacji - na szczęście wszystko zostało już ogarnięte

CDN...
200 pękło . Piękny wynik. Auto gitarka . Jedno co nie lezy to felga .
Jedno co nie lezy to felga .


felgi OEM. więc lepsze niż jakieś chińskie

za to opony mogłyby być lepsze... tak trochę odstają od poziomu modyfikacji i części użytych.
gratuluje super motorowni, jest naprawdę dobrze

wg mnie moc mogłaby jeszcze wzrosnąć po zamonceniu air boxa
Ziomus ciesze sie, ze dales furacza na forum, bede sledzil, bo wiem ile serca i pracy juz zdarzyles w samochod wlozyc od czasu jego zakupu . Mam nadzieje, ze wszystko bedzie szlo dalej bez problemow i ze plany w szczegolnosci odnosnie motorowni beda sie rozwijac . Autko wyglada na bardzo ladna i zadbana serie z zewnatrz co przy tej mocy robi z niego juz troche sleepera. Czekam na nowa felge i jakis fotelik .

niezła lista modów, podoba mi sie twoje podejscie do tematu i przednia rozpórka
Dzięki wszystkim za mile słowa
Lista modów nie odzwierciedla ile pracy, czasu itp. kosztowało doprowadzenie auta do stanu tip-top - jednak wyznaje zasadę, że najpierw eksploatacyjne wszystko musi być igła a dopiero potem można zacząć łapać za soczyste frukty
W temacie fruktów to na ten sezon chyba dam sobie spokój, natomiast docelowo widzę tu taborety Recaro DC2 / EVO VII / inne fajne oraz oczywiście jakąś konkretną felge.
Silnikowo to co jest daje rade, być może w dalszej przyszłości wjedzie dół B18C oraz strojenie w strojenia.pl – nawet na obecnym setupie myśle że jest jeszcze trochę do ugrania
byle auto Analoga? szybkie musi byc to b16

Eeee bez przesady z tymi oponami, jakbys jeszcze wiedzial, za jakie plny zostaly zakupione to juz wogole bys nic nie mowil . Jezdzilem autem na takich oponach i nie widze roznicy porownujac do Pzero. Mam nawet wrazenie, ze lepiej kleja.



Odnosnie opon:
"Firenza to japońska marka produkowana przez koncern Sumitomo, skąd pochodzi również japoński Dunlop oraz Falken.

Bieżnik ST-08 jest produkowany w Chinach, ale nie wpływa to negatywnie na jego wysoką jakość. W chińskiej fabryce Falkena wykorzystano japońską myśl techniczną oraz technologię. Cała produkcja odbywa się pod nadzorem inżynierów z 'kraju kwitnącej wiśni'. Komputerowo zaprojektowany wzór bieżnika oraz mieszanka z dodatkiem siliki zapewnia znakomite prowadzenie w zakrętach i krótkie hamowanie na mokrej nawierzchni.

Model ST-08 można stosować w autach z mocnymi silnikami oraz wysokimi osiągami. Jest wykorzystywana przez zawodników biorących udział w coraz popularniejszych w Polsce zawodach motorowych driftingu, gdzie opony są poddawane maksymalnym przeciążeniom. Każdy kierowca, który ufa japońskiej precyzji będzie zadowolony z zakupu opon marki Firenza. "



tak - znam opinie które mozna znaleźć w internecie (raczej średnio pozytywne). znam też 2 osoby które na tym jeżdżą - nie są zachwycone... stąd mój dystans do tych opon.
Mowilem to juz nieraz i sie powtorze - bardzo konkretny sprzet!!! Do ogarniecia felgi i jakies konkretniejsze fotele i naprawde bedzie miod.
mialem okazje ścignąć sie z Michałem i powiem, ze zdrowo to zapierdala
i powiem, ze zdrowo to zapierdala


Musi, a przynajmniej powinno

Musze sobie jakoś przy okazji oblukać tą sztukę bo jest zacna.
Szkoda, że przemalowana z ori koloru, ponieważ mielibyśmy fajne siostry
mialem okazje ścignąć sie z Michałem i powiem, ze zdrowo to zapierdala



Fajnie było złapać się z Tobą na mieście, od trójki w górę wyraźnie mi odchodziłeś.
Co tu dużo gadać - Przyczajony Leśnik robi robotę i jeździ tak samo dobrze jak wygląda
Hanka śliczna noi zacne mody:)pogratulować
przekładka zegarów z ITR sam robiłeś czy ktoś Ci to robił?? i czy dużo rzeźby??
ooo faktycznie zegarki z itr załozone masz, nie zauwazylem, ladnie to wyglada.

a te zegarki co masz w konsoli centralnej nie lepiej bylo by troche wyzej przeniesc?
ooo faktycznie zegarki z itr załozone masz, nie zauwazylem, ladnie to wyglada.

a te zegarki co masz w konsoli centralnej nie lepiej bylo by troche wyzej przeniesc?



Dokladnie tak chce zrobic - wskazniki zamontowac w miejsce radia, gdzie obecnie jest kieszen 1-DIN, a tą kieszen przeniesc tam gdzie teraz sa zegary.
Tyle, ze temat ogarne już calosciowo, jak za jakis czas kupie nowe wskaźniki a obecny Autogauge trafi na smietnik
konkretny sprzęt! Jakieś felgi teraz by się przydały leciuchne Jakie różnice w setupie pomiędzy dwoma wykresami oprócz temp.?? Przed i po strojeniu??
Kilka ostatnich modyfikacji:

Mieszek Sparco style + Vision Motorworks shift boot adapter:


OEM podlokietnik:


OEM chlapacze:


O wymianach czesci eksploatacjnych nie bede sie rozpisywal, bo wiadomo ze troche tego zawsze sie zbiera, szczegolnie jesli zalezy nam na tym by absolutnie wszystko bylo w stanie igla.
podłokietnik z sedana, rajt? nie pasuje do nowego mieszka te obicie na klapce...

sprzedaż mi go? pliissss
podłokietnik z sedana, rajt? nie pasuje do nowego mieszka te obicie na klapce...



I to nie byle jakiego bo z EG9, tyle, ze na klapce nie ma zadnego obicia - seryjny czarny plastyk
Co do mieszka to sytuacja wyglada tak ze w najblizszym czasie wjedzie nowy OEM mieszek DC2 JDM a ten idzie na poprawki.
Generalnie trzeba go przedluzyc od dolu - obecnie przy wlozonej czwórce jest zbyt napiety, co skutkuje tym ze po kilku energicznych zmianach zapinka trzymajaca mieszek od dolu na shift boot adapter sie obluzowuje a mieszek spada. To mowiac o wiele fajniej to obecnie wyglada i przedewszystkim jest lepsze odczucie jak sie chwyta galke - wreszcie pod palcami nie czuc tej ordynarnej sześciokątnej śruby kontrującej

przeciez sprzedajesz auto



to jeszcze nic pewnego sam wiesz jak jest z tuningowanymi autami
Ogarnalbys wreszcie jakies Recaro z E7 i przewiozl mnie tym sprzetem
Ogarnalbys wreszcie jakies Recaro z E7 i przewiozl mnie tym sprzetem



Geometria nareszcie została dzisiaj poprawnie ustawiona wiec niedlugo bedziemy smigali



Ustawienia jak narazie bez jakickkolwiek hardcore'ów, z czasem mam zamiar ogarnac regulowane wachacze górne na przód, rozpórke tylnia dolna oraz kielichów oraz staba z ITR JDM i wtedy zarzuci się jakieś fajne kąty
auto znane ze szczecinskich dróg i spotów jedna rzecz mi tylko sie w nim nie podobała ( głatkie boki ) najwazniejsze ze trafiło w dobre rece.powodzenia w dalszych modach
Dzięki za mini spocisza, auto bardzo fajne, wygląda jak seryjne EG więc trochę zdziwko mają ludzie, którym pokazujesz, że to seria nie jest . Generalnie tak jak rozmawialiśmy, wszystkie eksploatacyjne rzeczy już ogarnąłeś, zostały bardziej sprawy typu "widzi mi się ". Może Fotele, może koła, może wskaźniki itp. więc działaj ziomie, tylko nie sprzedawaj . Koniecznie musisz mnie przewieźć przy najbliższej okazji.