- 1992, EG6, 3D
SILNIK:
- B16A2
- tłoki PCTX z B16B
- walki rozrządu Skunk2 Pro Series 2
- sprężynki Skunk2 Pro Series, talerzyki Skunk 2 Pro Series tytanowe
- reg. kolka rozrządu Skunk2 Pro Series
- wtryski 450cc z Eclipse + resistor box
- aluminiowa chłodnica
- lekkie koło pasowe
- kapitalny remont silnika przy 200tys km
- usztywnione poduszki silnika i skrzyni klejem do szyb (tzw. polski
![](http://img684.imageshack.us/img684/9984/mugen.gif)
- olej MOTUL 300V 5W40
- przewody chłodnicy SAMCO
- nowe przewody zapłonowe, świece, zmieniony rozrząd, paski, wszystkie płyny, regulacja zaworów
- zamontowana kompletna klimatyzacja z EG6 1995 r. na czynnik HFC 134a w miejsce starego ukladu na R12
UKLAD DOLOTOWY:
- dolot Password JDM Carbon Fiber Power Chamber Intake
- przepustnica Skunk2 Pro Series 68mm
- kolektor ssący Skunk2 Pro Series rozwiercony na 68mm
- Hondata Heatshield
UKLAD WYDECHOWY:
- kolektor wydechowy Supersprint 2,25" (owinięty taśma termoizolacyjna)
- układ przelotowy na dwóch tłumikach 2,25" by EL-TEC
ELEKTRONIKA:
- Hondata S100 rev limiter 9000 RPM, przesunięty VTEC od 6000 RPM
- bieg jałowy 1200 RPM
- wszystko wystrojone przez doktora Dominika z http://ecu-performance.com.pl
UKLAD NAPĘDOWY:
- Final Drive 4,785 od ITRa z 1 biegiem
- Szpera od ITRa
- Carbonowe synchronizatory, kapitalny remont skrzyni
- 5 bieg od Integry LS
- sprzęgło ACT
- docisk ACT Heavy Duty
- lekkie koło zamachowe Fidanza
ZAWIESZENIE:
- Koni Sport Kit 1130-1805
- wymieniona wiekszosc gumek oraz innych elementów w zawieszeniu
- felgi Honda OEM EG6 15"
- opony (lato): Firenza ST-08 195/55R15
- opony (zima): Matador MP60 185/55R15
- rozporka przednia górna
UKLAD HAMULCOWY:
- płyn MOTUL DOT 5.1
- przód: zaciski jarzma od Prelude 2.2l
- przód: tarcze QH 282mm (MG ZR), klocki Mintex
- tył: seryjne zaciski i tarcze z nowymi klockami
- przewody w stalowym oplocie
BODY KIT:
- nowy lakier, niebieska perła
- lakierowane klamki i lusterka pod kolor nadwozia
- brak listew bocznych, antenki, tylniego zamka w klapie
- halogeny białe OEM style
- OEM chlapacze
- OEM naklejka na tylnią szybe 'ABS / LSD' z Civic SiR JDM
ŚRODEK:
- zegary z ITR'a 2000 r.
- kierownica Momo z ITR JDM 96-98
- gałka zmiany Skunk2
- OEM mieszek dzwigni zmiany biegów DC2 JDM oraz hamulca ręcznego z czerwona nicią
- OEM podlokietnik
- wskaźniki Autogauge: ciśnienia, temp. oleju, temp. wody
- seryjne czarne wnetrze
CAR-AUDIO:
- brak; w zakresie 6000 - 9000 RPM gra VTEC FM
ZDJĘCIA:
![](http://img291.imageshack.us/img291/8373/zdjecie1q.th.jpg)
![](http://img97.imageshack.us/img97/9890/zdjecie2g.th.jpg)
![](http://img718.imageshack.us/img718/6585/zdjecie3.th.jpg)
![](http://img255.imageshack.us/img255/1407/zdjecie4.th.jpg)
![](http://img59.imageshack.us/img59/554/zdjecie5.th.jpg)
MOC / MOMENT:
- 204,2KM @ 8438 RPM
- 179,1Nm @ 6019 RPM
![](http://img707.imageshack.us/img707/7568/zdjecie6m.th.jpg)
PODZIĘKOWANIA:
- Piotr z Hondcar: za full profi podejscie, wszelkie prace przy aucie i jego przywrócenie do stanu pełnej używalności
- Kosciech: za mistrzowskie ogarnięcie elektryki i nie tylko
- Nitro20, Kras, Koser oraz kilku innym Ziomom z forum: za cenne rady, wskazówki i dzielenie się wiedzą, w dodatku w mega fajnej atmosferze
- Analogue z Civic Klub (były właściciel): za ogarnięcie na najwyższym poziomie silnika i skrzyni, duzy minus natomiast za mega zaniedbania w bieżącej eksploatacji - na szczęście wszystko zostało już ogarnięte
CDN...