wpierw rys historyczny...
Budę ja czarną zakupił w kwietniu od Gaya z CivicKlub, zwanego F-I-F-E-R .
Było to EG4, zrobione pod koniec żywota na ładne SOHC VTEC (o ile pamiętam), a potem rozprzedane. Mi przypadła buda (bez drzwi, foteli, swiateł, silnika, kół, hamukców...), która przyjechała na lawecie razem z gratami od znanego wszystkim Maćka xxxx: B16A2 + skrzynia i osprzęt od angielskiego sedana V gen., pełen zawias od VTI oraz białe drzwi + pierdółki. Dostawcą reszty części byli: Strefa Tuningu (najlepszy tuningowy stuff), JapParts (bez dwóch zdań najlepszy dostawca części do japończyków), Largo (najlepszy serwis H w 3Mieście), Mazex (najlepsze gumy i fele w pomorskim), Ikor (flow cat) oraz Gay Kosiniak (kolektor Mugen-Wannabe :rotfl: ).
Wszystko do kupy ogarniał Magic Motorsport z Grzybna.
Jajo odebrane dzisiaj wieczorem (o tym jeszcze potem), jutro idzie na poprawki serwisowe (chłopaki z Magic Motorsport idą na urlop).
... a teraz tabelka, jeśli moszna :wstyd: :
MODEL: '93 EGG = EG4 + B16A2 + dodatki z ST (V gen., 3-drzwiowy)
SILNIK: B16A2 - seria, zalana Motulem X-CESS 8100 5W40
UKLAD DOLOTOWY: shortram AOMA;
w planach donica z Castoramy
UKLAD WYDECHOWY: kolektor Mugen-wannabe, flowcat, dalej zaś Megan Racing DRIFT SPEC (z przeróbkami - nie pasował idealnie do tego modelu);
w planach lepsze zabezpieczenie silencera, coby Nevadzie oka nie wydłubać przez szybę :przestraszony:
ELEKTRONIKA: seria + zegary od SOHC VTEC (lansiarski wjazd na redline :hyhy: );
w planach Hondata
UKLAD NAPĘDOWY: seria + shortshifter;
w planach sprzęgło jakieś sensowniejsze (zapytaj Ciamacha)
ZAWIESZENIE: konwersja z VTI + Bilstein B12 Tuning Kit (amory Sprint + progresywne sprężyny H&R) + Energy Suspension + felgi 15" OZ Racing (białe) + Toyo Proxes T1-R 195/50
UKLAD HAMULCOWY: przód: tarcze Tar-Ox G88 (nacinane i w ogóle) + klocki EBC Green Stuff, tył: tarcze i klocki EBC, stalowe przewody Goodridge, płyn Motul RBF 600 (z dolewką Lotosowego ścierwa)
BODY-KIT: EG4-look-like + białe drzwi ori VTI+biała klapa+LPG korek :cwaniak: + tablice G0 EGG :zawstydzony: ;
w planach montaż dokładki VTI, założenie skarpetek Spoona oraz w pip naklepek
ŚRODEK: 1 fotel Bimarco Dakar z homol. FIA + pasy Sparco SCHROTH z homol. FIA + kiera Sparco RAC i naba Sparco - reszty nie dowieźli (bieda ogólnie);
w planach założenie gały TenzoR, nakładki na lusterko wsteczne, może drugiego kubełka i posprzątanie
CAR-AUDIO: silencer on/off SoundSystem + stereo stożek/widech
INNE: rozpórka przód-góra MeganRacing;
w planach montaż rozpórek z tyłu (jak przypasują);
generalnie silnik jest "lewostronny" w budzie "prawostronnej" - nie było łatwo...
ZDJECIA: potem, proszę... :padam:
MOC: seria 160 KM, wg Nevady jest 170 KM :szok: ; ciekawe, co na to Elpigaz... :luka:
W tym miejscu chciałbym podziękować:
Maćkowi xxxx za rewelacyjną obsługę klienta - telefon "nie mam yego i tego", odpowiedź "jutro do odbioru na poczcie" :padam:
ekipie z Magic Motorsport z Grzybna za poskładanie Jajeczka
Nevadzie, Pitowi, Ciamachowi, Ikorowi, Vandallowi za przyjacielską pomoc, wsparcie - nie wiecie nawet chyba, ile dla mnie zrobiliście, Przyjaciele... :zawstydzony:
Patiemu za doradztwo techniczne oraz finansowe :cool:
WojtRekowi za pomoc pozaforumową - typ mnie nie zna, a daje mi cyfrę wieczorem i nawija o moim problemie ze mną :szok:
Generalnie auto ma być na winkle i do szybszej jazdy - celuję w niskie 6 do setki, ale przede wszystkim w ALT.