wpierw rys historyczny...
Budę ja czarną zakupił w kwietniu od Gaya z CivicKlub, zwanego F-I-F-E-R .
Było to EG4, zrobione pod koniec żywota na ładne SOHC VTEC (o ile pamiętam), a potem rozprzedane. Mi przypadła buda (bez drzwi, foteli, swiateł, silnika, kół, hamukców...), która przyjechała na lawecie razem z gratami od znanego wszystkim Maćka xxxx: B16A2 + skrzynia i osprzęt od angielskiego sedana V gen., pełen zawias od VTI oraz białe drzwi + pierdółki. Dostawcą reszty części byli: Strefa Tuningu (najlepszy tuningowy stuff), JapParts (bez dwóch zdań najlepszy dostawca części do japończyków), Largo (najlepszy serwis H w 3Mieście), Mazex (najlepsze gumy i fele w pomorskim), Ikor (flow cat) oraz Gay Kosiniak (kolektor Mugen-Wannabe :rotfl: ).
Wszystko do kupy ogarniał Magic Motorsport z Grzybna.
Jajo odebrane dzisiaj wieczorem (o tym jeszcze potem), jutro idzie na poprawki serwisowe (chłopaki z Magic Motorsport idą na urlop).

... a teraz tabelka, jeśli moszna :wstyd: :

MODEL: '93 EGG = EG4 + B16A2 + dodatki z ST (V gen., 3-drzwiowy)
SILNIK: B16A2 - seria, zalana Motulem X-CESS 8100 5W40
UKLAD DOLOTOWY: shortram AOMA;
w planach donica z Castoramy
UKLAD WYDECHOWY: kolektor Mugen-wannabe, flowcat, dalej zaś Megan Racing DRIFT SPEC (z przeróbkami - nie pasował idealnie do tego modelu);
w planach lepsze zabezpieczenie silencera, coby Nevadzie oka nie wydłubać przez szybę :przestraszony:
ELEKTRONIKA: seria + zegary od SOHC VTEC (lansiarski wjazd na redline :hyhy: );
w planach Hondata
UKLAD NAPĘDOWY: seria + shortshifter;
w planach sprzęgło jakieś sensowniejsze (zapytaj Ciamacha)
ZAWIESZENIE: konwersja z VTI + Bilstein B12 Tuning Kit (amory Sprint + progresywne sprężyny H&R) + Energy Suspension + felgi 15" OZ Racing (białe) + Toyo Proxes T1-R 195/50
UKLAD HAMULCOWY: przód: tarcze Tar-Ox G88 (nacinane i w ogóle) + klocki EBC Green Stuff, tył: tarcze i klocki EBC, stalowe przewody Goodridge, płyn Motul RBF 600 (z dolewką Lotosowego ścierwa)
BODY-KIT: EG4-look-like + białe drzwi ori VTI+biała klapa+LPG korek :cwaniak: + tablice G0 EGG :zawstydzony: ;
w planach montaż dokładki VTI, założenie skarpetek Spoona oraz w pip naklepek
ŚRODEK: 1 fotel Bimarco Dakar z homol. FIA + pasy Sparco SCHROTH z homol. FIA + kiera Sparco RAC i naba Sparco - reszty nie dowieźli (bieda ogólnie);
w planach założenie gały TenzoR, nakładki na lusterko wsteczne, może drugiego kubełka i posprzątanie
CAR-AUDIO: silencer on/off SoundSystem + stereo stożek/widech
INNE: rozpórka przód-góra MeganRacing;
w planach montaż rozpórek z tyłu (jak przypasują);
generalnie silnik jest "lewostronny" w budzie "prawostronnej" - nie było łatwo...
ZDJECIA: potem, proszę... :padam:
MOC: seria 160 KM, wg Nevady jest 170 KM :szok: ; ciekawe, co na to Elpigaz... :luka:


W tym miejscu chciałbym podziękować:

Maćkowi xxxx za rewelacyjną obsługę klienta - telefon "nie mam yego i tego", odpowiedź "jutro do odbioru na poczcie" :padam:

ekipie z Magic Motorsport z Grzybna za poskładanie Jajeczka

Nevadzie, Pitowi, Ciamachowi, Ikorowi, Vandallowi za przyjacielską pomoc, wsparcie - nie wiecie nawet chyba, ile dla mnie zrobiliście, Przyjaciele... :zawstydzony:

Patiemu za doradztwo techniczne oraz finansowe :cool:

WojtRekowi za pomoc pozaforumową - typ mnie nie zna, a daje mi cyfrę wieczorem i nawija o moim problemie ze mną :szok:

Generalnie auto ma być na winkle i do szybszej jazdy - celuję w niskie 6 do setki, ale przede wszystkim w ALT.
Wreszcie!!!! Przetlusta fura :padam:
Przetłusta :] tylko czemu graphi tak szczędzi fotek!?
no w końcu...
wieczorem wrzuce kilka fajnych fotek
fura zapierdala strasznie w porównaniu do mojego EE9

P.S.
pasy Schroth
Toyo Proxes T1-R 195/50R15
kierownica Sparco RAC
graphi zabierz to jajo na hamownie! wszystko ładnie będzie widać!
z opisu pięknie ale pożądnych fotek nie ma
pewnie będą jak graphi kupi sobie aparat! :rotfl:
O tak. Oooo tak. Dziękuję za wymienienie mnie na liście. Za resztę dziękuj już sobie.

Gratuluję Ci bardzo.

I do zobaczenia na kresce wiosną.
no w końcu...
wieczorem wrzuce kilka fajnych fotek
fura zapierdala strasznie w porównaniu do mojego EE9

P.S.
pasy Schroth
Toyo Proxes T1-R 195/50R15
kierownica Sparco RAC


... a w porównaniu do poprzedniego?

Poprawiłem - było w nocy...
JDM rajdówka
Nie wiem jak do poprzedniego- myśle że podobnie jak wyjęte ED6/7
czyli 14 w zasięgu ręki
Graphi prosze nie szydzic w EE9. To jest seryjne auto z zatkanym wydechem, wnetrzem i 2 osobami w srodku, ale nie martw sie juz wkrotce bedziesz znów wolniejszy
nie sądze Pit, Graphi na wiosne zrobi 200+ koni i naro
...ale najbliższy KJS- weźmiemy maluszka... :wstyd: :hyhy:
sądze, że jak tak zrobi to jo. sądze, że Graphi nigdy nie wygra z maluszkiem :przestraszony: :przestraszony: Avaria!



1) :przestraszony: czyt. "A"
graphi czy pojawisz się z jajem na następnym zlocie h3m??
dis car bilongs tu passwordjdm.pl maan... :wstyd:
na zlotach password go wypatruj
we will see :hyhy:
Fucking hell, grubo.
Gratulacje Graphi, okrutny projekt, nie chce Cie spotkać na swiatlach.

:padam:
a ja bym chcial :] :hyhy:
ja tez :cwaniak:


ale to moze jak juz przesiade sie z karty miejskiej do czegos normalnego :rotfl:
graphi czy pojawisz się z jajem na następnym zlocie h3m??


ze względu na pewne zbuki - jak najbardziej
:hyhy:
póki co - czeka mnie spot na Okęciu next week.
!Markos - se chyba pogadamy....
wiąz(an)ka aktuell?
Fucking hell



elmer widać, że wróciłeś z Angli to najpopularniejszy zwrot na wyspach :rotfl:
Kozak :padam: Imho 170 koni jest bardzo mozliwe ;D Gratki Graphi
btw jak klocki sie trzymaja na tych tarczach ?
Kozak :padam: Imho 170 koni jest bardzo mozliwe ;D Gratki Graphi
btw jak klocki sie trzymaja na tych tarczach ?



na raze dobrze.... zobaczymy potem...
tak naprawdę auto pojeździło może z 50 km
kilka fotek, auto całe usrane, bo chłopaki nie wiedzą że auta się myje:



Airbrush na masce to podpis Nevady.

:hyhy:

:rotfl:
nieźle się prezentuje :hyhy:
fura fajna trzeba ją troche ogarnąć ale wierze, że bedzie super obczaje na żywac na okęciu to sie wypowiem dokładniej
na razie, prócz fajnej rejestracji, to nic ciekawego
fajny projekt tylko szkoda ze graphi sie ukrywa! pisze na gg to cisza, na zywo nie chce pokazac, a kolegom z wawy pokaze, zazdrosny jestem

ja za to jutro jestem w wawie :wstyd:
na razie, prócz fajnej rejestracji, to nic ciekawego



Mam nadzieję, że po lądowaniu na Okęciu oboje zmienimy zdanie. :rotfl:

Sobol: a to Ty masz Type-R? :rotfl:
http://www.passwordjdm.pl...p?t=220&start=0 :looka:
Mam nadzieję, że po lądowaniu na Okęciu oboje zmienimy zdanie. :rotfl:


no nareszcie będzie jakies wyjebane EG oprócz mojego :rotfl:
oj pit,pit... nie jestes w temacie
oj pit,pit... nie jestes w temacie



:rotfl: :rotfl:

Sobol.... :niepewny:
a my się znamy?



:rotfl: :rotfl:

Mighty - z Tobą przegrać, to jak wygrać. :hyhy: Trochę sobie poczytałem... :padam:
oj pit,pit... nie jestes w temacie


nie jestem? WTF? :hyhy:
Mighty - z Tobą przegrać, to jak wygrać. :hyhy: Trochę sobie poczytałem... :padam:

:zdrowko: bo sie zawstydze :wstyd:
3mam kciuki, bo podejrzewam, że będzie grubo :hyhy:
co to jest 'flow cat'? :wstyd:

chodzi o katalizator?
pewnie high flow cat :wstyd:
ale wiem że jest to coś z wybitym wkładem, czyli pucha pusta
łeeee
a myslalem ze moze jakis prawdziwy sportowy kat
sam bym moze takiego chcial :hyhy:
gratki za ukończenie Igo etapu.
Wreszcie utrzesz nosa dupowłazom.
gratki za ukończenie Igo etapu.
Wreszcie utrzesz nosa dupowłazom.


:hyhy:

Na razie jest swoisty etap fLustracji - kończymy w Largo inspekcję związaną z zawieszeniem, umocowaniem silnika i poprawkami natury blacharskkiej.
Szyby w drzwiach (bo qwa gdzie indziej? :rotfl: ) dostały prąd, zaś lusterka, będące praktycznie manualne (czytaj: bez sterownika), zostały zamienione na anplagd z natury.
Był pomysł na jazdę bez wspomagania, jednak ten pomysł został zarzucony - wsparcie przyda się na zakrętach.
no to kiedy sie ustawiamy? kiedy jestes w largo? to podjade, mam 3 minuty
Sobol a Ty gdzie zamieszkujesz Sorry za OT Graphi :hyhy:
no widzialem to jajco dzisiaj... troche roboty przy nim na pewno trzeba spedzic, ale jak przy kazdej hondzie warto dla ostatecznego efektu

OT: dabrowka(z reguly :hyhy: )
Sasiedzie to jakim cudem ja ani razu jeszcze nie widzialem Twojego furacza - zadam jazdy probnej
Bo jesteś dupa wołowa i nigdy nie odsłaniasz żaluzji. :wstyd:

Temat dotyczy EGGa...
jakie żaluzje ciamach?? o czym ty pier...!! przecież oni go trzymają w pokoju bez okien, aby sobie krzywdy nie zrobił! gumowe, wszędzie gumowe!!! ściany a teraz majaczy coś o oknach!
Dzisiejszy planowy wyjazd z Largo:
1200 CET.
Do zrobienia - geometria z tyłu (w jednym negatyw, w drugim 0)
oraz zbiorniczek od wspomagania (z 3 wejściami).
Co mnie nie zabije, to wzmocni.
No i jak?
Od świateł w miarę równo z iVT "Brzydka Maniurka",
na Obwodnicy Alabama odciął piąteczkie, ja speniałem i zatrzymałem się na 22.
Barierą nie jest hardware, tylko - człowiek.
To brzmi dumnie. :hyhy:

Generalnie zapierdala.
czy auto jest uległe?
VTi zamykasz szafę Jedynym ograniczeniem jest odcinka :kwasny: przydałaby się dłuższa piątka lub jeszcze szósty bieg :rotfl:
czy Wy aby nie przesadzacie? ile razy sie tak rozpedzicie? ja tam wole krotsze biegi, wieksza frajda (czyt.szybsza) hehe,

Barierą nie jest hardware, tylko - człowiek.
To brzmi dumnie.



Nie brzmi dumnie. Naucz się wykorzystywać co masz w 50% to będzie grubo- potencjał sprzęta na zakręty jest naprawde duży.

P.S. I naucz się "efektownie" zjeżdżać z obwodnicy :hyhy:
a jak zjechal?
No właśnie normalnie, jak cipa
czy Wy aby nie przesadzacie? ile razy sie tak rozpedzicie? ja tam wole krotsze biegi, wieksza frajda (czyt.szybsza) hehe,



Ekonomia panie ekonomia, przy takim piątym biegu przy 160km/h mam już 5500obr/min i spalanie jak w ciężarówce
Accord za miastem mniej mi spala niż Civic :rotfl:
bedziesz dzis tym cudem techniki na zlocie?? mozemy porownac serie vti z twoim:) :hyhy:
Dajcie mi kilka dni....
Tylne lewe koło wymaga uwagi - nie da się tam dobrze ustawić zbieżności, będziemy z tym walczyć (albo krzywa buda, albo coś w wahaczach).
Poza tym dopiero dzisiaj SiMpSoN - Master of Elektryka - ogarnął z lekka kabelki.
Nie mam wspomagania - potrzebny zbiorniczek z 3 dziurkami.

Co do zlotu - pewnie z braku odpowiednich do robienia frekwencji osób, były dzisiaj dyzle i 2 Hondy + inny azjatycki pojazd. :wstyd:

Co do zjazdu z Obwodnicy - nie każde auto staje bokiem, jak Twoje. :padam:

Sprawność sprzętu oceniam na 80%.
Zaczynam się uczyć Jaja.
Zbiorniczek na 3 węże miał np. ED6, jeśli to coś pomoże.
Zbiorniczek na 3 węże miał np. ED6, jeśli to coś pomoże.


:padam:
Muszę zamówić u Maćka/w chuj/iksów...
ejmiales dac znac
ejmiales dac znac



ej dzisiaj dzwonię
chwila lansu
a gdzie 'nasze' logo?
19 LISTOPAD

AMATORSKA
LIGA
TOROWA

jedziesz suko
wiem, qrwo


aha: auto ma już wspomaganie i jest zajebiście
stawiam 10zł że bedziesz najwolniejszy :wstyd: :hyhy:
ja 20zł + gałka
o shit, ryzykant :rotfl:
Widzalem to diabelstwo pod ST ostatnio i robi wrazenie Nawet dwukolorowe Respecta :padam:
Widzalem to diabelstwo pod ST ostatnio i robi wrazenie Nawet dwukolorowe Respecta :padam:


to czemu, geju, nie podszedłeś?

postaram się do 19.11. ogarnąć drugi taboret... :cwaniak:
Wyprostuj budę lepiej, tam jest coś krzywo przy lewym tyle na 100%, widać gołym okiem jak popatrzysz na rozpórkie.
Lewa strona - tam były jaja ze śrubą wchodzaca do budy, odpowiedzialna za ustawianie geometrii.
Prawa strona - było wstawiane nadkole, rzekomo dlatego, bo było przerdzewiałe albo co...
Prawą stronę raczej miałeś strzeloną. Przez samą rdze nie ma sensu wymieniać wewnętrznych blach.
Prawą stronę raczej miałeś strzeloną. Przez samą rdze nie ma sensu wymieniać wewnętrznych blach.



Czy to by oznaczało, że sprzedawca mnie w chuja zrobił? :niepewny:
Nie było czasu wtedy na spociku dokładnie oblukać. Trzeba lepsze światło i możemy badac sprawę. Już sama kwestia że zawiechy nie możesz ustawić i wychodzą chocki klocki to najpewniej wynik strzała.
wystarczy solidny strzal w zawieszenie zeby byly problemy z katami
sama buda nie musiala byc walona
wystarczy solidny strzal w zawieszenie zeby byly problemy z katami
sama buda nie musiala byc walona


... a może to być niewprawnego mechanika wina? W sensie - zajebał młotkiem na przykład?
nie może
Prędzej jakieś nieplanowane spotkanie z krawężnikiem, albo nawet głębszą dziurą w drodze.
Prędzej jakieś nieplanowane spotkanie z krawężnikiem, albo nawet głębszą dziurą w drodze.


Problem jest od początku, po założeniu nowego w tym aucie zawiasu oraz Energy Suspension.
Drywa poprawiał mocowanie śruby wchodzącej do podwozia, która odpowiada za ustawienie koła. Może to to?
11.11 SuperOES na torze Kielce
11.11 SuperOES na torze Kielce


zapraszam
jakos nie widzialem tych dwoch kublow
Ja też

Ale za to ma mega lanserskie akwarium z tyłu :hyhy: teraz tylko rybki wpuścić :oczami:
spieprzaj dziadu
zauwazyłem ze nie masz kabli masowych na swoim gównianym silniku. :wstyd:
zauwazyłem ze nie masz kabli masowych na swoim gównianym silniku. :wstyd:


bo to jest podrabiany vtec :rotfl:

ps. Pit dzięki wielkie że zmieniłeś awatar jak widziałem tamten to musiałem iśc się :zygi: :zygi: :zygi: to było złee strasznie


zauwazyłem ze nie masz kabli masowych na swoim gównianym silniku. :wstyd:


... a na chuj mi las?
no wiesz, kable masowe są bardzo ważne i są w każdym aucie seryjnie
więc dymaj do np.Media po 2m grubego kabla miedzianego i 6 końcówek do niego to tanio zrobię Ci Grounding Kit
no wiesz, kable masowe są bardzo ważne i są w każdym aucie seryjnie
więc dymaj do np.Media po 2m grubego kabla miedzianego i 6 końcówek do niego to tanio zrobię Ci Grounding Kit


co mi grozi w przypadku jazdy bez ww. gadżetów?
Pozar Ci grozi
Graphi- pierdol to,

na chuj Ci las? :hyhy:
:zawstydzony: nie wiedziałam... :zawstydzony:

ogólnie to dupa jestem, nie mechanik
... aczkolwiek, gdybym nie miał kabla masowego, to czy by rozrusznik nie kręcił?
.. a mogę mieć od skrzyni do podłużnicy?
:zdziwko:
Standarowo jest masa przy termostacie, druga powinna być przy skrzyni, trzecia do pokrywy. Generalnie zasada jest taka, że im "więcej" masy tym lepiej i bezpieczniej, więc jak nie masz masy do pokrywki to bym dorobił.
Zapindalaj do sklepu po kabelek i oczka. Za kilka złotych takie fajne można se zrobić

lepiej cos grubszego. Idz do sklepu FSO na rogu Słowackiego/Grunwaldzka i tam kup kable masowane z 6zł (albo 7zł hgw). Są fajne grubo i dobrze masują
Pit rzeźniku jak grubego potrzebujesz

:rotfl:


Graphi
ogarnij też tą przepustnicę i linkę.
Normalnie, z wiekszym przekrojem :hyhy: Zeby takiemu mózgowi PG takie podstawy tłumaczyc

A na serio to gadałem z pewnym gosciem mechanikiem i mówił, zeby mase dawac, jak najgrubszą, bo moze byc tylko lepiej. Taka masa, jak w 126p jest seryjnie spełnia tą role idealnie.
mówił, zeby mase dawac, jak najgrubszą, bo moze byc tylko lepiej

Z czym lepiej

Pit to może dawaj po dwa uziemienia, może szybciej pojedziesz
:rotfl:
Cóż za przekonujące fakty przedstawiłeś
... ta część rozmowy zaczyna mi przypominać analogiczną dysputę na analogicznym forum... :przestraszony:

:rotfl:

skoro jadę, odpalam i kręcę i w dodatku się nie jaram - to chyba mam masę :niepewny:
Żaden dowód.
P307 tez mialy mase
...problemów? :rotfl:

Przebrnąłem przez cały wątek od początku, i dochodzę do wniosku że nie ma po co wymieniać różnokolorowych blach... W końcu więcej konkurentów zostanie zaskoczonych. Graphi, miałeś już jakichś konkretnych "naciętych"?
Standarowo jest masa przy termostacie, druga powinna być przy skrzyni, trzecia do pokrywy. Generalnie zasada jest taka, że im "więcej" masy tym lepiej i bezpieczniej, więc jak nie masz masy do pokrywki to bym dorobił.



Elmer - to nie chodzi o bezpieczenstwo tylko o poprawne wskazania czujników :wstyd:
Wiadomo, że cała elektronika wariuje jak masa jest słaba, ale też jest to niebezpieczne, bo w skrajnym wypadku jest tak, jakbyś jeździł bez aku (czego nie powinno się robić).
Wizyta w SRT Garage była stosunkowo :przestraszony: owocna.
Łeee :wstyd: mogl chociaz umyc rece :niepewny: :wstyd: :orany:
Grodzio uczynny chłopak
nev cicho bo chopaki pomysla ze ja to kazdemu... haha a graphi to jak zwykle musi sie chwalic ze pracuje z najlepszymi
ze mną?
ze mną?


jak "ze mną" zda maturę próbną, to pojedzie ze mną...
Ty zdaunie!
haha no nie powiem Grodzio zna sie na rzeczy .....
Nawet ciekawa naklejka

A miało być GT - gas tuning

Co tam chłopaki namieszali w jajku bo niwe wierze że pojechałeś na warsztat po naklejke u pucowanie kółek.
nalepa z gazem max wypas ty to masz pomysly Graphi
Będąc natchniony osiągami VW T-5 na torze w Poznaniu, postanowiłem pójść w tym kierunku.




W ten sposób otrzymaliśmy najszbszą ciężarową Hondę w Polsce. :rotfl:
ej... co to kurwa jest?
... to takie bydle
to zajebisty pies
:hyhy:
chuj, mój, twój wypierdalaj! :hyhy: :hyhy: :hyhy:
To jest DZIWNE!!!!
Warzywa będziesz woził :zdziwko:
Warzywa będziesz woził :zdziwko:


(tak, buraki woził :rotfl: )
Nie, oszczędzał na paliwie (VAT). Taki substytut gazu.
Miałem LPG włożyć? :hyhy:
Funcion over fashion. A kratka się przyda, by mi nic nie latało po kabinie.
... pomijając to, że, w jakimś małym stopniu, usztywniła budę. :hyhy:
graphi, jak dla mnie to mi to lata, lpg bije leb na szyje, tylu i tak nie uzywasz, 22% w kieszeni
trzeba bylo krate juz tak rozbbudowac zeby robila za klatke
Budujesz funcara, auto do szaleństw, wyposazasz go w sprzęt z najwyższej półki po to by zepsuć go kratką i na nim oszczędzać-jak dla mnie lekka lipa. Może udowodniłeś że można mieć cukierka i go zjeśc tylko jakim kosztem :wstyd:
CMQ:
... w jaki sposób
zepsułem
Jajo kratką?
Mówiłem Ci to live oraz napisałem powyżej. Jesli jeszcze nie rozumiesz to trudno, ale po co się mam powtarzać
to pewnie pierwsze ciężarowe vti na świecie :hyhy:
konstruktorzy w Japonii byli by w szoku :rotfl:
to najdziwniejszy projekt na tym forum :hyhy: ale spoko! dziś zapierdalające ciężarówki są w modzie!
... a wyobraźcie sobie, że zamiast kratki jest pręt pomiędzy środkowymi słupkami oraz substytut schowków na podręczne rzeczy (może transportery?) - wyjdzie na to samo...
moze taka materialowa kratka (taka jak w autach wyscigowych po lewej stronie kierowcy) dala by rade? hmm? podatek w kieszeni a wygladaloby profi :hyhy:
Generalnie jest wymóg, by była stała przegroda oddzielająca część osobową od ładunkowej. :wstyd:
Funcion over fashion.
Przy okazji - dziękuję za wszelkie opinie na temat kratki.
Tak wygląda... mocowanie kanapy w EG6.
Podobno wzmacnia budę.
prawie jak rozporka
a ja tez dostane "pomógł"?

ee.. no wlasnie.. za co to? :rotfl:
Graphi daje za darmo :rotfl:
To ja tez chcem :rotfl:
Tak wygląda... mocowanie kanapy w EG6.
Podobno wzmacnia budę.




eeee tam mocowanie :rotfl: bo Wy nie potraficie odróżnić tytanu od stali :hyhy:

To "wzmocnienie" jest wytrzymalsze od całej budy :rotfl:
Pozdr
Graphi pokrako to mi się należy za foto nojego gołego :hyhy: vti

dawaj, dawaj Chłopaku :rotfl:
Dzięki wielkiej pomocy Pita oraz Adama z CCU
mam zamontowany swój kubełek.
Wielkie dzięki, Panowie. :padam:
to moze mily kolego w koncu mnie przewieziesz ta maszyna ktora udalo ci sie skillowac moją rakiete? :padam:
Powiem tylko że nowy podtyłek dobrze pasuje do dupska
Filmik z soboty - nie z niedzieli. :rotfl:

Obok mnie Grodzio - namiętny pilot. :hyhy:

http://www.youtube.com/watch?v=wLxHid7Xe0I
wow, wygląda mi to na b.szybkie próby- kończyliście III bieg?
może na kolejną akcje wybiorę się i-VT...
Hehe, szalony kosiarz. Dałes rade Graphi, pilot na speedzie tez
Pozdro
to byla ostatnia proba, typowo szybkosciowa
pozostale nie byly az takie szybkie, ale tez fajne

nastepna akcja - na wiosne
(...)nastepna akcja - na wiosne


spróbuję się pozbierać do tego czasu