Coś tam wreszcie wyszło więc wrzucę i tutaj.

MODEL: 92r., EH9, 4door-sedan
SILNIK: D16Z6 - gotowe
- Kute tłoki Wiseco 75,5
- kute korby Eagle
- panewki ACL Race
- szpilki ARP
- uszczelka Cometic
- wtryski 560cc
- pompa Walbro GS342


UKLAD DOLOTOWY: gotowe
- BIG IC
- orurowanie 2 i 2,5"
- blow off HKS SSQV2-style
- silikonowe złączki Simota
- uszczelka P2R
- przepustnica Edelbrock 70mm
- kolektor dolotowy Skunk2

UKLAD WYDECHOWY: gotowe
- kolektor baran ebay
- turbina TD04HL-16T
- zewnętrzny WG w atmosferę
- DP i wydech 2,5", dwa tłumiki przelotowe

ELEKTRONIKA: gotowe
- wskaźniki EGT i boost Apexi EL METER II
- temp i ciśnienie oleju AG
- Map Sensor MPX4250 2,5bar
- ECU P28 + Crome by RYS - www.strojenia.pl

UKLAD NAPĘDOWY: gotowe
- sprzęgło Exedy Stage 2
- ES i customowe tulejki teflonowe w drążku zmiany biegów
- na codzień 4x Toyo R1R 195/50
- na wyścigi R888 215/50

ZAWIESZENIE: gotowe
- remont całego zawieszenia do stanu fabrycznego
- springi - 40mm

UKLAD HAMULCOWY: gotowe
- swap na 282 z klockami DS Perf

BODY-KIT: gotowe
- zmiana koloru na białą perłę
- carbonowe maski
- tylne światła red-white
- przednie światła clear-black + ambery
- monstrualny zderzak

ŚRODEK: gotowe
- regulowane fotele kubełkowe
- kierownica MOMO

CAR-AUDIO: JVC + JBL

Tak wygląda w tej chwili setup końcowy. Auto przejeździło bezawaryjnie cały poprzedni sezon (około 15k km) z trochę uboższym osprzętem i innymi szczegółami. Z racji tego, ze jest to nasz pierwszy grubszy projekt (wcześniej dwa softy w crx'ach), musieliśmy nabrać doświadczenia którym nikt dzielić się nie chce. Przez lamusowanie, nieprzemyślane decyzje i nieraz niedobór częsci auto przechodziło kolejne etapy:
- 0,7bar bez mbc, bez pomiaru mocy, bez szczególnego zadowolenia,
- 1,1bar po perypetiach z falowaniem doładowania na MBC i kolejnym straconym dniu przez Rysia na użeranie się z tucholskimi baranami i sprawiającymi coraz to kolejne niespodzianki autem. Turlanie się pod nim na WM przyprawiało mnie już o mdłości Po założeniu AVC-Ra była grana pierwsza hamownia:

Tak wyglądało auto:


i jeździło powtarzalne 13.7. 4te miejsce na Dajtkach i 3cie na SRT w Borsku

Pojechaliśmy po 1,4bara, które jak się okazało później nie przyniosło żadnego efektu w postaci przyrostu mocy. Ciekawe dlaczego..

Po sezonie Fazer zdecydował się na malunki i pimpowanie. Wyszło coś takiego:



No i od dwóch tygodni zestaw finalny:


który wczoraj wypluł takie oto kreski:


Podsumuje to myślami Rysia, który pewnie boi się je wypowiedzieć na głos: "Fawor, baranie, nie można było tak od razu?" Pozdro ziom!
ładnie musi popierdalać, nie ma co, 290KM to już bardzo przyjema moc.
Dałoby radę więcej, ale "tucholskie barany" chciały 290

Gratki, tym bardziej, że po części znam i widziałem osobiście te perypetie z doładowaniem itd.

Ciesz się, że w końcu się udało.

Bezawaryjności ziomie.
Podsumuje to myślami Rysia, który pewnie boi się je wypowiedzieć na głos: "Fawor, baranie, nie można było tak od razu?" Pozdro ziom!

HeH Nie wypowiadam się
Ale obecny setup jest naprawdę świetny i to nie jak na "home made turbo" tylko jak na projekty tworzone przez profesjonalistów
Wiadomo ze zawsze można wrzucić $$$ więcej w lepsze graty ale tutaj udało się połączyć rozsądek z przyjemnością z jazdy

"tucholskie barany" chciały 290


chyba cos sie Maciej nam w zeznaniach miesza, no ale niech będzie Wrócimy po więcej jak się okaże, że niedużo brakuje do przebicia 12sec. Jeśli nie zbliżymy się teraz do niskiej 13 to zostanie - na drodze i tak to juz jest absolutne maksimum rozsądku.
niska 13 będzie jesli kierowca ogarnia
uważa, bo za niską 13 to teraz Roman ma przejebane
Ciekawe jakie beda miny ludzi na drodze jak wyprzedza ich "tucholskie barany" syczac i parskajac .

Piekny wynik Fawciu, kibicowalem, chociaz nawet o tym nie wiesz .
fajne kreski auto bardzo ładne, do zobaczenia kiedyś na jakiś 1/4
noooo zacnie to wyszło gratuluję
Tu masz wspomnienia z naszego Eventu wspólnego , jak rozumiem już nie będzie powtórki






super zmiana koloru i mega setup.

P.S.
Mam nadzieję że zdajesz sobie sprawę że nie jesteśmy do końca PasswordJdm
Witam. mam pytanie do Fawora, z racji tej że również buduję d16z6 + T ok 1,0bar chciałem się dowiedzieć jakie mody dołożyłeś po pierwszych 240 konikach. Ryś mi polecił abym zapytał o to na tym forum i żebym w miarę ok ogarną projekcik zanim pojade do niego na strojenie. Wiec jeśliś łaskaw czekam na odp
fajny przebieg kresek. pięknie wygląda ta lśniąca pokrywa zaworów
Piekny wynik Fawciu, kibicowalem, chociaz nawet o tym nie wiesz


fuck, jestesmy medialni
No no no Widzę bardzo ciekawy projekt na dodatek Home Made Życzę udanego sezonu i powodzenia w krzesaniu +300


Ps.W tym sezonie to nie będzie jedyny sedan z Tubro
fajnie jezdzi. WG teroryzuje przechodniow
gratuluje dobrej roboty
Dzis autko zawitało u nas na Spocie Naprawde ładnie sie prezentuje
ładne kreski gratulacje za wytrwałosc
prezentuje się naprawde zacnie
wygląda jak kupa, ale zapewne jeździ dobrze
Mój ulubiony sedan!
Dobra robota!
zajebista robota.
Oby coraz wiecej takich sedanów na drogach a swiat bedzie piękniejszy
Gratki projektu i bezawaryjności.
wygląda jak kupa


hehe, grunt to mieć własne zdanie

Gratuluję auta. W bieli wygląda ładnie, szkoda tylko że nie została pomalowana komora silnika.
Czy maska i klapa są z włókna czy to folia 3m?
folia

w takim tempie rozwoju stawiam piwo, ze w tym roku bedzie jeszcze wieksze turbo
jak ta folia się sprawuje? nie schodzi to? nie odbarwia się bo mam maskę z laminatu i strasznie brzydko wygląda
Zapomnialem odpisać, folia folia. Na razie zachowuje się bardzo fajnie, nic się nie odkleja i wygląda na prawdę stabilnie.

sorry za ot: jaki jest koszt dartonów do d16?
z obsadzeniem pewnie z 5-6k? Może ktoś kto już robił czy ma pewność potwierdzić, bo sam jestem ciekaw.
robocizna
http://www.auto-szlif.pl/...nnik%202009.pdf
tuleje
http://cgi.ebay.com/ebaym...sQ5fAccessories
Czyli wychodzi na to iż Dartony(1700zł) + Obsadzenie(380zł) bez innych kosztów wychodzi około 2100zł,pytanie tylko czy cena obsadzenia jest za sztukę czy komplet...

Chyba warto pomyśleć o czymś takim przy składaniu nowego silnik bo te 2000zł nie jest to bardzo duża kwota,a później dmuchać możemy na ile tylko wydoli reszta sprzętu
nie wiem czy auto szlif spod Lublina podjąłby się osadzenia dartonów. na pewno robi to krasnobrodzka i tanio nie jest.
jak dzownilem swego czasu po polskich zakaldach to tylko krasnobrodzka sie podjela wlozenia dartonow MID'ow i nie znalazlem za wielu zakldow wkladajacych zwykle dartony (seria 200 i 300) kazdy mowil ' przywiezie pan, to zobaczymy', moze teraz sie cos pozmienialo w tej chwili i chociazby auto-slif by to zrobil, ale na bank nie za 380zl, nawet nie wiem czy za 380zl/szt by sie podjeli, skoro na kranobrodzkiej wolaja ok 3tys (nie wiem ile teraz)
No właśnie za tanio coś Mi wychodziło....Ja swego czasu słyszałem że na Krasnobrodzkiej chcą 1000zł za sztukę z tuleją...W poniedziałek będą na Krasnobrodzkiej to wypytam dokładnie...Z drugiej strony coraz więcej projektów w których bez Dartonów jest ponad 300km i jeżdżą bez awaryjnie nawet Sezon...W tym roku będzie ostateczny test Docenta który ma jeździć na 1.7bara + NX,z drugiej strony silnik silnikowy nie równy...
jeżdżą bez awaryjnie nawet Sezon.


tja..

to był jedyny cennik w necie (mocno poglądowy)... Ostatnio rozmawiałem na Krasnobrodzkiej o obsadzeni dartonów do mojej b serii ~ 1700 zł + ew. rozwiert i hon
Jakiś tam up.

Auto sie gruntowniej umyło i cyknąłem kilka fot jak to sie prezentuje z zewnątrz.



Poza tym, zachwalałem przez cały sezon r1r i nie mogłem się nadziwić dlaczego one się tak słabo zużywają. Odpowiedź jest taka - nie patrzyłem przez długi czas na środek opony. Okazało się, że boki są si, a na środku może z 2mm... Po dokładnym obejrzeniu tyłu musze stwierdzić, że zeszła chyba połowa. Przebieg okolo 16k km, ale na prawdę mocnych, bo auto nie jest typowo 'codziennym'. Poza tym opony od środka były przegrzane i na jednej od wewnątrz wyszły dwa pokaźne bąble, niepochodzące od uszkodzenia mechanicznego..dziwne. Zostały więc założone Rki w słuszniejszym rozmiarze - 205/50. Po przykładzie docenta można wnioskować, że potencjał na 12.5 jest. Szkoda, ze tylko w przeniesieniu napędu
Czekam na wyniki na nowych "gumkach"
PS:Wreszcie wrzuciłeś fotki
No ja też nie mogę doczekać sie pomiarów. Mam nadzieje, że uda się chociaż powtórzyć to 13.7 z zeszłego roku
Bez 12.X nie wracaj
i co jakie czasy, juz po zawodach....
Żadne czasy. Wysypał się sprzęt pomiarowy. 3cie miejsce w pożal się Boże systemie pucharowym, o którym nawet nie warto wspominać.
mocowo b fajnie
a new look wypasssss

[ Dodano: 2010-05-18, 11:29 ]
No dobra, to jak już ktoś zaczął, to krótki skrót.

I edycja Z Ulicy Na Tor w Poznaniu. Przed rozpoczęciem wpuszczono na tor jakąś ekipę, która zaczęła latać pomiędzy pachołkami oddzielającymi pasy = poprzerywane kable, pomiaru nie będzie. Wymyślono system pucharowy, ale na zasadzie "sami dobierzcie sobie parę" Oczywiście wszystko się tak poprzeciągało, że zaraz przed naszą klasą spadł na dodatek srogi deszcz...Na "eliminacje" byłem umówiony z Acidem (CRX 210KM, ale mocne niedomagania) - 2:0 dla mnie. W półfinale wylądowali: mac111 (crx 310KM), M3 E36, 328 E36, my. Pary znowu na zasadzie "kto z kim chce"... Beemki postanowiły, że jadą razem i co by się nie działo organizator nie jest w stanie ich rozdzielić, bo "nie i ch*j". A m3 jeździło wolniej od obu Hond. Tym sposobem w półfinale dostałem od mac'a ze 4dł (tydzień temu padła skrzynia i nie wbiłem trójki), w biegu o 3cie z 328 na półgazie, żeby tylko wszystkie biegi weszły Po przejeździe zaproponowałem gościowi z M3 przejazd h2h o 2gie miejsce, ale niestety przestraszony nie przyjął wyzwania.

W drodze powrotnej wpadł mi pomysł na onboard. Mało miarodajny, bo 4 osoby na pokładzie (w końcu rodzinny sedan ) i pełen bagażnik narzędzi. W dodatku zmulony start
http://www.youtube.com/watch?v=M8UzdCzNQLE
nie martw się, ja w ćwierćfinałach zostałem puszczony z najmocniejszym autem klasy;].Oszukali nas banda decydentów:D:D w czerwcu będzie lepi;)
gratki odmiany strony wizualnej oraz ogarnięcia strony mechanicznej


dalej to lata na kolektorze od z1 ?
nie juz nie z1 e-bay ale bez szalu z wykonaniem male chinskie raczki trzeba poprawic bylo
ładnie jedzie jak na takie obciążenie, ciekaw jestem jak w tym roku pójdzie nam razem na kresce (Dajtki?)
Myśle, że tak samo jak w poprzednim Do następnych naszych zawodów daleko, a i właściciel musi wtyrazić aprobatę Także pożyjemy, zobaczymy.
jak Fazer był u nas na spoecie Myślałem, ze was zabije o fele takie jak moje ładnie to śmiga
Odwiedziliśmy na spontanie zlot H3M. Rano przed wyjazdem trzeba było jeszcze spawać chińczyka, który znowu postanowił sobie popękać... Zawody w klasie Open. Przeciwnicy: wypruty Golf 2 340KM, Popo i jego C4 na Vortechu, 350Z i jakaś beemka. Udało się ogarnąć dwa najlepsze czasy eliminacji: 13.45 i 13.48. Gulf 13,68, Popo 13,7x. Była nadzieja, że to czasy ET+RT, no ale niestety okazało się później, że samo ET W finale spotkałem się znowu z Popo. On poszedł na FS, ja niestety zaspałem no i I miejsce przeleciało obok nosa

Tak więc.. 13.45 z pełnym wnętrzem, ulicznym ciśnieniem w oponach itp - full street. Po pogaduchach z Sekim i Popo, którzy mieli złapane czasy ich setupów w Borsku doszliśmy do wniosku, że ch*jowa nawierzchnia w Debrznie (wyboje, pełno kamyczków, słaby asfalt) i mocny wiatr w pysk odbiera okolice 0,2-0,3sec. Tak więc może na Olsztynie uda się strzelić 13.2 i chyba będzie to już koniec obecnego setupu. Dobrze, źle... jak na rodzinnego uliczniaka chyba tragedii nie ma Jeszcze raz dzięki dla Popo za 3 na prawde emocjonujące przejazdy, pozdro ziom!

Kilka fot i filmik (odgłosy w tle zadowolonych z sytuacji garażowców ):

http://www.youtube.com/watch?v=fuG2e5sGJfA

mysle ze dajtki maja najlepsza przyczepnosc
pozdro
auto ladnie wyglada na zywo i dobrze dopierdala jak na rodzinnego sedana
Fawor!
szybka dziwa
<clap> Fawor!



dziekuje

Dziwka szybka, ale fajnie by było jeszcze z dwie dziesiąte urwać. Mambowy 12sec CLUB niestety na tym setupie nieosiągalny
zaczepcie sie na lince za lotusem
podkręć śrubkę fawor i pod 300 i bedzie12