MODEL: 1994, EJ1
SILNIK: D16Z9, ostry wałek
UKLAD DOLOTOWY: power rura, stożek zabudowany z doprowadzonym zimnym powietrzem
UKLAD WYDECHOWY: kwas 2,25cala
ELEKTRONIKA: seria
UKLAD NAPĘDOWY: był automat jest manual
ZAWIESZENIE: springi PROTEC, rozpórka przód góra VTI, stabilizatory tył przód VTI
UKLAD HAMULCOWY: klocki ferrodo racing, tarcze brembo
BODY-KIT: lotka na tylnej klapie, dokładka VTI
ŚRODEK: praktycznie bez zmian
CAR-AUDIO: radio LG, głosniki przód 16cm JBL, tył 16cm Peeing, tuba basowa w bagazniku firma - ??
INNE: lampy tył USDM, przód pozycje w kierunkach, tow hook, ambery, toyo T1R a innych rzeczy juz nie pamietam
W PLANACH: zmiana felg, gleba, turbo


ZDJĘCIA:



































JDM?
powoli do celu
Nieźle się prezentuje. Ja bym zmienił te felgi, bo nie pasują mi do niej, oderwał naklejki z przodu i zmienił lampy tył, no i ta lotka jest słaba.
no felgi napewno pujda do wymiany mialem dobra okazje zeby swoje stare wymienic na te nowiutkie gdy nie mialem pracy wiec i funduszy wiec nie moglem nic wiecej wykminic bo okazja byla dobra... po zimie pewnie troche naklejek zniknie bo bede robil ogniska rdzy i podmaluje sie te elementy gdzie sa z przodu wlepki bo one ukrywaja jakies ryski. swiatelka z tylu ten nie wykluczone ze beda zmienione... a co do lotki to nie myslalem o jej usunieciu... chyba byloby mi bez niej zle