SILNIK: d16z6 - seria (nie przewiduję zmian)
UKLAD DOLOTOWY: SRI, doprowadzenie zimnego powietrza ze zderzaka
UKLAD WYDECHOWY: zrobione - wydech 2,25 z Integry Type R, kolektor Supersprint 4-2-1,
ELEKTRONIKA: VTEC light
UKLAD NAPĘDOWY: stock + short-shifter zrobione, Energy Suspension dla skrzyni biegów, rozpórka górna na przedzie (dół był, ale się zmył, a szkoda).
ZAWIESZENIE: zawieszenie na amortyzatorach KYB, sprężyny Eibach -35mm
BODY-KIT: brak, na lato alufelgi 15' BORBET, kierunki amber Vision, lusterka Spoon-style
ŚRODEK: Czarna deska rozdzielcza (reszta szara), zrobione - kierownica obszyta skórą, skórzany mieszek, gałka Skunk2, zegary JDM EG4 (podświetlane wskazówki).
CAR-AUDIO: stockowe 6 głośników, radio Pioneer DEH-P3630MP
INNE: JDM naklejka do odstraszania złodziei
Zdjęcia:
Zaraz po kupnie:


Pierwsze modyfikacje (obszycie kierownicy i skórzana gałka):

Dolot i wydech - etap przejściowy (M-tech):



Fotek obecnego wydechu brak, ale z tyłu wygląda jak ITR
MOC: seryjnie 125hp i 142Nm (nie mierzone, chociaż mam wynik z kompem od d15b7 - 108hp)
Obecnie - 132hp i 144Nm
Zakładanie paru gratów JDM (do wnętrza auta) mam nadzieję jeszcze w wakacje. Normalna sesja zdjęciowa niedługo.