SILNIK: soft turbo, d15b7
UKLAD DOLOTOWY: garrett t3, rury alu 2,5", IC, bov ssqv style
UKLAD WYDECHOWY: kolektor 50mm, downpipe 3", układ wydechowy Apexi GT spec 2,5"
ELEKTRONIKA: wskaźniki EGT i Boost firmy Prosport, paliwo sterowane FMU Vortech 12:1
UKLAD NAPĘDOWY: skrzynia seria, sprzeglo ACT z tarcza organiczna, short shifter
ZAWIESZENIE: amortyzatory skunk2, springi RS*R race, rozpórka przód NRG, rozpórka tył X bar Weapon*R, felgi Nippon 15", opony toyo t1r 195/50r15
UKLAD HAMULCOWY: seria
BODY-KIT: kolor z CTR, dokładka type-r style, ambery, tylne lampy red/white, czarna maska, lusterka spoon style, światła przód i tył przerobione na USDM
ŚRODEK: kiera raid 30cm
CAR-AUDIO: bov i dmuchawka
ZDJECIA:








MOC: seria 101KM, po przeróbkach nie mierzone
Jak widać fura jeszcze nie jest skończona, musze pozakładać uszczelki, wypolerować do końca, pomalować komore na biało itd
Co do instalacji turbo, wszystko robiłem sam z kumplem w jego hobby-warsztacie, dużo pomógł mi Fawor którego w tym miejscu chcę pozdrowić , najwiekszą radoche mam z tego ze zrobiliśmy coś sami i jak narazie jeździ hehe
Turbo to garrett t3 ar42/48, trafiła mi się używana sztuka w idealnym stanie, doładowanie ustawione na 6psi czyli cos w okolicach 0,4bar, EGT przy maksymalnym pałowaniu nie przekracza 700st C, zegary prosporta moze nie mogą równać się z defi albo greddy, ale wskazują prawidłowo co jest potwierdzone ich dobrą opinią w usa, moc narazie nie mierzona. Wczoraj bawiłem się z kumplem który dobrze ogarnia stoper i takie wyszły nam wyniki:
0-100: 6.9sek
80-120 na 3biegu: 4.9sek
80-120 na 5biegu: 9sek
Komentarze mile widziane
Pozdro