MODEL: 1994, CIVIC EJ2
SILNIK: soft turbo, d15b7
UKLAD DOLOTOWY: garrett t3, rury alu 2,5", IC, bov ssqv style
UKLAD WYDECHOWY: kolektor 50mm, downpipe 3", układ wydechowy Apexi GT spec 2,5"
ELEKTRONIKA: wskaźniki EGT i Boost firmy Prosport, paliwo sterowane FMU Vortech 12:1
UKLAD NAPĘDOWY: skrzynia seria, sprzeglo ACT z tarcza organiczna, short shifter
ZAWIESZENIE: amortyzatory skunk2, springi RS*R race, rozpórka przód NRG, rozpórka tył X bar Weapon*R, felgi Nippon 15", opony toyo t1r 195/50r15
UKLAD HAMULCOWY: seria
BODY-KIT: kolor z CTR, dokładka type-r style, ambery, tylne lampy red/white, czarna maska, lusterka spoon style, światła przód i tył przerobione na USDM
ŚRODEK: kiera raid 30cm
CAR-AUDIO: bov i dmuchawka

ZDJECIA:

















MOC: seria 101KM, po przeróbkach nie mierzone


Jak widać fura jeszcze nie jest skończona, musze pozakładać uszczelki, wypolerować do końca, pomalować komore na biało itd

Co do instalacji turbo, wszystko robiłem sam z kumplem w jego hobby-warsztacie, dużo pomógł mi Fawor którego w tym miejscu chcę pozdrowić , najwiekszą radoche mam z tego ze zrobiliśmy coś sami i jak narazie jeździ hehe
Turbo to garrett t3 ar42/48, trafiła mi się używana sztuka w idealnym stanie, doładowanie ustawione na 6psi czyli cos w okolicach 0,4bar, EGT przy maksymalnym pałowaniu nie przekracza 700st C, zegary prosporta moze nie mogą równać się z defi albo greddy, ale wskazują prawidłowo co jest potwierdzone ich dobrą opinią w usa, moc narazie nie mierzona. Wczoraj bawiłem się z kumplem który dobrze ogarnia stoper i takie wyszły nam wyniki:
0-100: 6.9sek
80-120 na 3biegu: 4.9sek
80-120 na 5biegu: 9sek

Komentarze mile widziane

Pozdro
O sieet! Śliczna! No i respekt za "samodzielną" walkę z furą
Szkoda, że komora silnika nie jest pomalowana też na biało
Ile to może mieć orientacyjnie koni? Circa 170?
Bardzo ładne auto, gratuluje Podoba mi się ten kolektor, sami go tak ładnie wyspawaliście??
no nareszcie


jest super w porównaniu z tym co było !

Gratuluje autka i oby jeździło bezawaryjnie jak najdłużej. I żeby szczęście tez czasem dopisało !
Samochód mi się podoba, a najbardziej kolektor. W związku z tym dołączam się do pytania skąd taki fajny. Masz plan wystroić to czymś, czy pozostanie tylko regulator?
Auto bardzo ładne gratulacje
Całkiem sympatyczna kupa

Gratki ogarnięcia wszystkiego we własnym garażu.

pzdr.
kolektor to SSAC tzw pękuś?
To ebayowiec, nie SS. Fajnie, że wreszcie ogarnąłeś tego grata Nagraj jakieś filmidło jak takie D15 na sofcie się odpycha, może się przesiądę na coupetę
bardzo fajna kupetka i dobrze że ze slimakiem bo troszke się musi odpychać
Ładnie się to prezentuje, ja jestem na TAK.
podoba mi się
no i ten biały kolor
tak to jest ebayowy kolektor wiem że lubią pękać, dlatego zrobiłem dodatkowe mocowanie turba do bloku, mysle ze teraz tak łatwo nie pęknie,
co do mocy, to licze bardziej na cos w okolicach 160KM, w przyszłości napewno bede chcial ją wystroic, mam duzo planów z nią związanych, narazie FMU daje rade, tzn EGT jest w normie, więc nie jest to sprawa pilna

a tu taka fotka z orlenu
przy doładowaniu 0,4 i wyjściowej mocy stawiał bym bardziej na 150ps a z tym stoperem to chyba troche wyniki za bardzo opotymistyczne przy 150

sam wygląd boski !

ps. lepiej wystrój to turbo, teraz dużo osób to robi i za nieduże pieniądze..
no i niech ktos powie ze kupy sa brzydkie

gratki fajnego i szbkiego auta , szkoda ze na fotce przy orlenie ostrosc zlapal srodkowa czesc chodnika ,a nie furacza ,ale i tak jest git .pozdroo
a nie myślałeś nad czapeczką z VTEc'iem??
i to był by dobry krok, + 20 kucy i lepsza góra
widziałem jezdziłem nawet troche robic pamagałem. autko daje rade a jakie psssss... robi przyjemne. fura jest naprawde konkret tym sie trzeba przejechac zeby docenic
zajebiście sie prezentuje! kolejny pocisk na opolskich drogach, tak trzymać!
Fura sprzedana, mozna zamknac temat