SILNIK: silnik D15B7 - na założenie czeka głowica od D16Z6
UKLAD DOLOTOWY:custom CAI
UKLAD WYDECHOWY: kolektor ceramiczny Option Racing 4-2-1 + wydech przelotowy 2.25'' zakończony tłumikiem Megan Racing ( in progress)
ELEKTRONIKA: Komputer P28 od D16Z6 ( w planach modyfikacja kompa : ustawienie procedury startowej,obniżenie punktu załączania VTEC'a)
UKLAD NAPĘDOWY: shortshifter z gałką Type-R
ZAWIESZENIE: Koni Kt 1130 + rozpórki Megan Racing
UKLAD HAMULCOWY-tarcze seria, klocki Ferodo Premier - w planach swap hamulców z EG6
BODY-KIT: wszystkie elementy pomalowane w kolor nadwozia (było już po kupnie), przednie lampy z gładkim szkłem + bixenon 6000K, tylne lampy zmienione z lexus look na bardziej cywilizowane, halogeny w zderzaku JDM, koła RIAX SECA 16x17 z oponami Falken FK451
ŚRODEK: fotele Konig K5000,kierownica skórzana obszyta czerwoną nitką z VTI MB6,czarny, skórzany mieszek obszyty czerwoną nitką, zegary indiglo
CAR-AUDIO: radio JVC KD-DV5000 + jakiś no name monitor 7'',drzwi wygłuszone matami,zestaw przedni Focal Access 165A1,subwoofer Infinity Kappa Box 12'',wzmacniacze : Rodek R280i + Impulse Acoustics SD500,o odpowiednią ilość prądu dba kondensator Impulse Acoustics 1.5F,a o poprwane brzmienie kable Sinuslive Low Noise
![](http://img403.imageshack.us/img403/2354/hankaprzdla9.jpg)
kółka :
![](http://img403.imageshack.us/img403/3915/secablacktopph8.jpg)
![](http://img405.imageshack.us/img405/4136/haniariaxct6.jpg)
W końcu Honda...zawsze chciałem, ale jakoś nigdy nie zdobyłem się na to, żeby ja kupić.Wspaniałe uczucie.
pozdr ziomki.
P.S. Wiem wiem... póki co klimat remiza,dyskoteka itd...w aucie jakieś neony znalazłem i takie tam...znajdzie to swoje miejsce...