cena 14.500 zl bez alufelg i radia !!
cena 15.000 !! jak na foto
rozwaze kazda cene do konca tygodnia zalezy mi na kupnie pewnego auta tylko do 10-ego maja !!
zamiana na civic VII gen em2 stan obojetny
zamiana na crx del sol bardzo tani i tez stan obojetny
rowniez zamiana na oba naraz !!
fotki wiecej:
www.ramzees87.neostrada.pl/civic.rar
filmiki:
http://www.youtube.com/watch?v=VnYr9pZcMYY - zaraz po swapie troche stary film ale postaram sie nagrac cos nowego
Sprzedam:
Honda Civic VI gen
Typ: EJ6
Nadwozie: Coupe
Rocznik: 1997
Skrzynia biegów: manualna s9b z lsd (szpera) 5 -biegowa manual
Silnik: b16a2
Pojemność: 1595 cm3
moc silnika: 160 km/118 kw przy 7600 obecnie 172km
Moment: 151NM/7000 obecnie 156
Kompresja: 10.2:1
cylindrów: 4
Średnica Tłoka: 81mm
Zaworów na cylinder: 4 (16V)
Wałek rozrządu: DOHC
komputer OBD: OBD2a (wymontowany imo)
Wyposażenie:
* elektryczne szyby z blokada prawej strony
* centralny zamek z pilotem
* klimatyzacja
* poduszki powietrzne (2 sztuki)
* szyberdach elektryczny z szyba solarowa
* elektryczna regulacja swiatel
* welurowa tapicerka
* czarne wnętrze
* alufelgi 15" firmy OZ z rantem zimowki + letnie
* czarny kolor
Wymienione:
* filtr kabinowy
* filtr powietrza na sportowy z calym ukladem dolotowym
* filtr paliwa
* drazki + koncowki drazka
* caly kompletny rozrzad GMB + pasek mitshuboshi
* uklad hamulcowy przod (na wiekszy)
* uszczelka pod miska olejowa
* uszczelka zaworu vtec
* uszczelki swiec zaplonowych
* uszczelka pokrywy zaworow
* sportowe swiece irydowe denso
* sportowe zapłonowe kable ngk (obniżona oporność)
* wymieniony olej (obecnie zalany motul 6100 10w40)
Modernizacje przeprowadzone przezemnie:
SWAP: kompletna przekładka silnika z d16y7 na b16a2
UKLAD DOLOTOWY: Parówa Simoty z doprowadzeniem zimnego powietrza z pod zderzaka
UKLAD WYDECHOWY:Kolektor 4-1; 2.25" przelotowy + AWG + koncowy komorowy z 2 koncowkami
UKLAD NAPEDOWY : skrzynia s9b z lsd (szpera), sprzeglo exedy, shorshifter (krotszy skok lewarka zmiany biegow)
ZAPŁON : kable niebieskie ngk, świece irydowe platynowe Denso, przestawiony zaplon o 2 stopnie
ZAWIESZENIE: rozporka górna kielichow
HAMULCE: swap z 240mm na 262mm przod
nakladka na zawor vtec ala shunk
Body kit: tylnie lampy red&white, sportowy gril, listwy i lusterka w kolorze nadwozia
CAR AUDIO:
JVC z mp3 (sterowane pilotem) + 4 (seryjne) glosniki pioneer
Spalanie na poziomie: 8-10 l (jak na sportowy samochod bardzo male)
vtec high load: 5500 rpm
low load: 5900 rpm
redline: 8400 rpm
powod sprzedazy: z wielkim bolem serca mialem stworzyc oryginalny projekt lecz przyszedl mi na mysl inny oczywiscie honda z k20
Możliwośc sprawdzenia samochodu na dowolnej stacji diagnostycznej wybranej przez klienta
kontakt:
gg: 5385094
tel:788401734
email: ramzees@op.pl


