MODEL: Honda Civic EJ9 D16 Turbo 2000r

SILNIK:

-kute tłoki CP Pistons 76mm
-kute korbowody Eagle
-blockguard Golden Eagle
-panewki ACL Race
-śruby głowicy ARP
-głowica D16Z6
-blok D16Y8
-zmodyfikowana pompa oleju
-świece irydowe Denso IK24
-przewody zapłonowe Vision
-uszczelki silnika OEM
-wtryskiwacze 560cc
-pompa paliwa Walbro
-gruba chłodnica wody (eBay)
-chłodnica oleju Mocal
-podkładka pod filtr oleju z termostatem (do chłodnicy oleju)
-podkładka pod filtr oleju do wskaźników
-zmodyfikowana pokrywa zaworów (odpowietrzenie silnika)
-Oil Catch Tank
-twarde poduszki silnika (poziom "średni")
-Manual Boost Controler ProPerfekt

UKLAD DOLOTOWY:

-orurowanie z kwasówki SSG
-zawór upustowy Greddy Type-S
-intercooler Iveco Turbo Daily (zmodyfikowany)
-filtr stożkowy K&N
-Injen Hydroshield

UKLAD WYDECHOWY:

-turbosprężarka Garrett T3/T4E by Innovative
-Wastegate Tial 38mm (sprężyna 0.8 bara)
-kolektor wydechowy pod turbo typu baran
-downpipe 3"
-układ wydechowy przelotowy 2,5" SSG/MTECH/ELTEC
-screamer pipe
-bandaż termoizolacyjny

ELEKTRONIKA:

-Hondata S300
-wskaźniki kontrolne Omori (Boost, EGT, temp.oleju, ciś.oleju)
-map sensor 2,5 bara
-starter Honda S2000

UKLAD NAPĘDOWY:

-skrzynia biegów oraz półosie od D16A9
-sprzęgło spiekowe ACT Heavy Duty 6-Pad
-shortshifter

ZAWIESZENIE:

-aluminiowe felgi OZ Superleggera 15" White
-opony przednie Toyo R888
-opony tylne Toyo Proxes T1R
-Koni Sport Kit 1130
-rozpórka przednia górna Ultra Racing
-rozpórka tylna górna Ultra Racing

UKLAD HAMULCOWY:

-przód hamulce 282mm z zaciskami z Integry Type-R
-tył hamulce 240mm z modelu Civic'a VTI
-przewody hamulcowe w stalowym oplocie

BODY-KIT:

-dokładka przedniego zderzaka (ABS)
-lampy a'la Type-R
-grill czarny
-białe kierunkowskazy boczne
-przyciemnione szyby

ŚRODEK:

-fotele kubełkowe Bimarco Expert
-pasy szelkowe Sparco
-kierownica sportowa OMP
-gałka zmiany biegów Spoon
-meszek zmiany biegów od EK9
-zegary od EK4
-podłokietnik OEM
-brak tylnej kanapy
-custom wykładzina

CAR-AUDIO:

-radioodtwarzacz Nakamichi CD-40z
-zestaw głośników przednich Vifa
-wzmacniacz XETEC
-wygłuszone drzwi przednie
-instalacja Galeria Tonów

MOC: 300+KM / 300+Nm @ 1+ bar

STATUS: Zawsze w trakcie

Fotki:[/b]






































Postanowiłem zawitać i na to forum , auto myślę znane paru osobom zarówno
za moich czasów jak i poprzedniego właściciela.
Będę pierwszy, lux auto. Gratki
zioom kiedy dmuchasz wiecej?? i kiedy jakis nowy wykres ?? fajne auto ale lipa ze wcale nie poejzdziles w tym sezonie
Większą moc zrobi się osprzętem silnika - myślę że będzie to znacznie lepsze rozwiązanie, tym bardziej że niewiele już brakuje do granicy seryjnych tulei (niby ~300KM)

No fakt, ten sezon to była trochę kiszka, ale liczę że nadrobię w nadchodzącym. Wykres aktualny na pewno byłby trochę inny ale Graba nie ma to nie jadę bo co hamownia to inna.

Pytanie brzmi - kiedy ty zaczniesz dmuchać?


Pytanie brzmi - kiedy ty zaczniesz dmuchać?



hm...Majlo chyba juz zaczął...kiedyś...

gratuluje fajnego setupu, wpadnij an spota i pokaz ja kto lata...pzdr
Super furka, nie wstyd byc objechanym przez to turbo burbo. Pozdro!
oj dobry furacz
Ladnie i przedwszystkim szybko.

Gratsy auta.
W końcu miałem czas zrobić parę fotek to i update zrobię:

Nowe odpowietrzenie silnika i Home Made Oil Catch Tank. Zaczęło się od tego że jeszcze przed zimą kupiłem chińskiego OCT i cieszyłem się że fajnie wszystko wygląda i mam to z głowy. Pewnego pięknego zimowego dnia wywaliło mi uszczelkę miski olejowej i uszczelniacz wału korbowego. Lokomotywa na całego. Co się okazało? Chiński OCT miał zwężenie w środku do około ~5mm co powodowało duże ciśnienie w skrzyni korbowej i głowicy. Po zdjęciu OCT jak ręką odjął, nawet uszczelki z powrotem były OK. W związku z tym nastąpiła szybka decyzja o konkretnym odpowietrzeniu silnika. Tak to obecnie wygląda. OCT to połączenie chińczyka (w sumie został tylko sam "zbiornik" i rurka do poziomu) i mojego frezowania/spawania. Natomiast pokrywa zaworów to dzieło SSG, przerobiona jest od wewnątrz dosyć znacznie. Niestety nie mam foto od środka bo Gooffy mi jeszcze nie wysłał :mad:







Do tego doszły twarde poduszki silnika (3szt) - wyfrezowane i zalane nową gumą, poziom tzw. "średni".
Na początku był hardcore jak mi zaczęły płyty pod radiem grać w rytm silnika i inne drobiazgi w schowku. Teraz jestem na etapie likwidacji brzęczeń . Generalnie idzie przywyknąć, jak silnik się nagrzeje to jest spoko. Czuć delikatne wibracje na plecach - prawie jak masaż w S-klasie Co do samej jazdy to jest rewelacja, przód nie podskakuje, silnik się nie majta, wręcz jak jest odpalony i chodzi na wolnych to nie widać że pracuje (nie "lata"), tylko słychać :eek:

Z racji tego że poziom hałasu był masakryczny na starym tłumiku a'la Apexi N1 zastąpiony został tłumikiem MTech/SSG. Efekt - nie za głośno, nie za cicho, polecam.





W trakcie prac są również hamulce, niedługo wjedzie cały, całkiem fajny zestaw do hamowania. Kompletuję jeszcze części. Na foto - tarcze 282mm i zaciski z Integry Type-R DC2. Zaciski malowane i regenerowane wiadomo gdzie



To narazie tyle, niedługo następny update

Ps.
Szczęśliwy właściciel po święceniu jaj :D:D

Furka jak najbardziej okej dużo pracy i serca włożone . . . Pozatym ładnie to musi . ..
ZAPIERDALAĆ.
Tylko jakoś nie podchodzi mi ten kolor... kwestia gustu...
Jak rozwiazales odpowietrzenie skrzyni korbowej?
No i Burnout sie doczekał, pierwsze zawody w tym sezonie i od razu wygrana i to z bardzo fajnym czasem 13,3. Gratki ziomus
Gratki Burnout
Nie ma to jak rozlozyc klase
przyłączam sie do gratulacji - miło było poznać i wóz i właściciela
jeszcze troche by się wjeździł i by 12stke wychaczył
odbiles sobie poprzedni sezon
dobry czas i reakcja jeszcze lepsza
no sasiad to zes zaskoczyl GRATKI
Gratki, gratki Maciek

bardzo ładnie załatwiłeś wszystkich po kolei




p.s. już opony zamówiłem we wtorek u mnie będą
gratulacje I miejsca, dobrego czasu i przedewszystkim reakcji bo dzieki niej dzis to I miejsce

w przyszłym sezonie spróbuje swoich sił w tej klasie
1.kolo laddny czas
2. reakcja respekt
mam cie sasiad

no dobra, a napisze ktoś jaka była ta reakcja?
może jakiś filmik z przejazdu
gratuluje
Dzięki wielkie!

Zawody marzenie, tym bardziej że nie wygrałem samą mocą, bo miałem przynajmniej 100KM mniej niż każdy z moich czołowych przeciwników w klasie

Najlepsze jest to że dzięki temu że popadało dostałem się do półfinałów
Pozdrawiam Rafiego z tego miejsca

W finałach i półfinałach jechałem na przypał, albo będzie falstart albo wygrana - i udało się

Generalnie tak:
13.32 ET (sucho)
13.91 ET (mokro)
RT w granicach 0.1

Wyniki finału z Fiatem Coupe Turbo






przejazd półfinałowy z Golfem 2 1.8T, wygrana o 0.01s

http://www.youtube.com/watch?v=TRArqvU1lJ0
Swietny czas jak na taką moc. No i pierwsze bezawaryjne zawody Pytanko spoza performance: dlaczego dokładka jest taka krótka po bokach?
na sloncu dlugo stal i sie skurczyla
no czasy idealne jak na potencjal motorowni!
Brawo kozacki czas jak na d serie w takiej mocy kozak ps.zmieniałeś coś od ostatniego sprintu na spalce ze mną jestem ciekaw ile ja bym miał teraz ...pozdro i w ch....j dobry czas
docent, tak zmieniałem, jest lepiej niż wtedy jak dogoniłem Bustera na C kiedyś
Spotkamy się to zobaczysz co i jak

Generalnie to muszę jechać na hamownię bo nie mam pojęcia jaką moc ma auto

Z tą dokładką to złudzenie, też tak popatrzyłem na tym foto, ale na zoomie widać że jest OK

co do czasu... to da się lepiej

-lepsze sprzęgło
-opony 205 (mam 195)
-wystrojenie tego co jest
-można by wyjąć fotel pasażera i audio ale mi się nie chce

Poza tym nawierzchnia w Sochaczewie nie była jakaś super (dużo kamyków)
Myślę że nawet 12.9XX jest w zasięgu po powyższych zmianach
Gratulacje wyników, w końcu auto jeździ tak jak powinno i co najważniejsze jeździ
zmieniałeś boosta w porównaniu do bara i 262KM?
ile teraz jest w przybliżeniu KM? bo jak na kute graty to trochę mało te 260KM
no jasne ze malo. powinien dmuchac ze 3 bary i miec tych koni z... 400?
ile teraz jest w przybliżeniu KM? bo jak na kute graty to trochę mało te 260KM



to D-seria gdzie w serii bylo mniej koni niz w B,H,K
600 by wystarczyło

Ciebie nie pytałem koleszko z warszafki

Spytałem bo wiem, że da się więcej. A dlaczego nie ma? Spytać wolno

No tak zapomniałem, że d seria to przeżytek. Ja widziałem mocniejsze turbodoładowne d serie którym nic nie było oczywiście z kutymi gratami
<bag> 600 by wystarczyło

Ciebie nie pytałem koleszko z warszafki

Spytałem bo wiem, że da się więcej. A dlaczego nie ma? Spytać wolno

No tak zapomniałem, że d seria to przeżytek. Ja widziałem mocniejsze turbodoładowne d serie którym nic nie było oczywiście z kutymi gratami



Napewno orientujesz sie ze kute korby i tloki to nie wszystko i wiesz jaka jest "umowna" granica seryjnej tuleji w d, ktorej lepiej nie przekraczac ?


Tak pozatym BurnOut jak na to co masz pod maska to czasy sa naprawde na wysokim poziomie. gratsy !!
STACH ma w D serii 1.4 bara ? Póki co wytrzymuje
Ja ma znajomka co dmucha 1,5 bara i ma d15 głowa od v-tec i ma ponad 500 km i wytrzymuje ale niestety auto tylko na 1/4 mili
vtec nie v-tec wiem jaka jest granica i co się dzieję po przekroczeniu jej

może i ma te 260KM ale ładnie się odpycha i dobre czasy kręci
Ja ma znajomka co dmucha 1,5 bara i ma d15 głowa od v-tec i ma ponad 500 km i wytrzymuje ale niestety auto tylko na 1/4 mili

chyba ponad 500km przejechane na tym 1,5 bara pewnie jeszcze na seryjnych gratach
nie nie ma tylko kute korby i tłoki od subaru w swoim silniczku 1,5 l wiec mówi coś to a i rekord polski ma 11,30 bemowo gdzie jeszcze nie walną honda taki czas w polsce
jeeeeeezooooooo, skad sie biora tacy ludzie
chlopaki a nie pop@#$ sie niektorym w tym wyscigu za kunmi ,260ps to bez przesady nie jest malo
Odpowiem jeszcze raz - nie wiem ile mam teraz koni !

Wykres który mam z przed roku 262KM to tak naprawdę 1 bar tylko gdzieś pod koniec, poniżej 6000rpm nie bylo 1 bara (0.7-0.8)


Teraz doladowanie nie spadalo ponizej 1 bara, czasem trochę było więcej

Jak się shamuje to dam znać co i jak
docent mówi o marcinie płudowskim. Jeśli tam są seryjne tuleje to na prawdę respect
EOT

Widzę brak AVCR, czyli full boost all the time? ( nie kojarzę czy S300 ma możliwość ściągania )
STACH ma w D serii 1.4 bara ? Póki co wytrzymuje



pomyliles sie STACH ma 2 bary.

Stach ma wiecej mocy od BurnOuTa- jakies 296 KM na 1 barze. niby lzejszy samochod- ale nie dokonca bo jezdzi z pelnym wyposazeniem. Stach zrobil w Borsku w sobote 12,885 ET.

to takie male dane do porownania.

jednemu i drugiemu gratuluje czasow i pucharkow - nalezalo sie
docent mówi o marcinie płudowskim

no fajnie, ale... przypomnij na jakim doladowaniu javo mial 370 koni? nie moge tego znalezc..
okolice 1.8 chyba, ale co to ma do rzeczy? U płudziaka nie dośc, że może być większa turbina to jeszcze jest NX
Stach te 12.88 to zrobił chyba na jednak 300KM+ bo wątpie że jechał poniżej 1 bara

Mój samochód to praktycznie pełny środek bo nie powiecie mi chyba że kanapa z tyłu i półka bagażnika to jest jakaś różnica

Myślę że między Stachowym CRXem a moim Civem jest minimum 100kg różnicy (moje auto waży conajmniej 1050kg)
Tak, tylko napisz jeszcze jak często Marcin wymienia bloki. Znam Marcina osobiście, nawet "pracowałem" z nim przez jakiś czas i nie wmówisz mi, że od początku jeździ na tym samym bloku...
na tym samy nie jeździł ale już ma taka technikę robienia silników ze mu to wytrzymuje w tamtym sezonie wymienił tylko tłoki blok wytrzymał..dobra koniec gatki BurnOuta auto lata i tyle elo
przyjemnie sie odpycha to auto...

cos z zewnątrz planujesz jeszcze?

bezproblemowej jazdy w sezonie!
Stach te 12.88 to zrobił chyba na jednak 300KM+ bo wątpie że jechał poniżej 1 bara


... z cala pewnoscia zapomnij o tym ze On ma 1,4 bara u siebie tak jak wczesniej zostalo to powiedziane. sadze ze nawet jezeli mialby jakas mape na 300+ to ten plusik bylby minimalny- szkoda seryjnych tulei.

ja podalem moc przy 1 barze dla lepszego porownania

moze jakas lekka klapa lub maska?



albo buda...
albo buda...



z papieru
Myślałem że Civic ma seryjnie budę z papieru?!

Czas lepszy zrobię bez schodzenia z masy, jak już napisałem wcześniej...
wypowiedź Stacha z innego forum : "Na 1.2 bar było 320KM i 390NM."
Ale tyle nie zostało bo sprzegło chyba nie trzymało czy inny wuj.
No sprzęgło ma już inne od jakiegoś czasu, skrzynia z tego co mi wiadomo, też nie dała rady
Takie tam fotki z dokładką i zrobionymi hamulcami przód, niedługo tył jak będę miał trochę czasu...
Miała być sesja na kilka aut ale niestety pogoda z nami wygrała



ee tam, to obok jest lepiej doinwestowane!
No i niestety tym razem się nie udało

Wczorajszą eliminację w Rykach zaliczam do nieudanych, cały czas padało, prawie wszystkie przejazdy miałem na mokrym. Poprawiłem swój najlepszy czas na mokrym - 13.6 ET

Ostatecznie zawody ukończyłem na 4 miejscu przegrywając półfinał z Golfem VR6 Turbo
Przejazd odbył się na suchym i co się okazało - że sucha, dobra nawierzchnia w Rykach i moje R888 to za dużo jak na moje sprzęgło które się ślizgało od dwójki

Ogarnę sprzęgło i będzie można strzelić naprawdę dobry czas w Rykach :cool:
Damy rade trzeba teraz 12 pyknąć następnym razem, ja już blisko bylem oj blisko
Po zawodach w Olsztynie

3 miejsce w klasie FWD Turbo ze zjeb#$@& sprzęgłem

Jestem o tyle zadowolony że udało się osiągnąć czas 13.48 ET gdzie każda zmiana biegu trwała wieczność i powodowała często "wypadnięcie z boosta" (docisk nie sklejał z tarczą)
Na szczęście są to ostatnie zawody tego sprzęgła - na wrześniowe eliminacje w aucie będzie siedziało albo Exedy albo ACT. Myślę że będę wtedy w stanie zaatakować niskie (kucające ) 13tki

Fotek nie mam, może ktoś coś wrzuci
gratulacje III miejsca

dziwie Ci sie ze kolejna impreze jedziesz na klekajacynm sprzegle
BurnOut można już liczyć na wysokie 12 a nie 13 niskie nowe sprzęgło większe doładowanie i jedziemy
kamuflarz ze sprzeglem chyba nie wyszedl

swietny czas 13,4 i 3 miejsce
gratuluje
jaki tam świetny - jeszcze się nie jeden zdziwi na co stać SOHC
Ta sohc da radem. Z buroutem damy jeszcze na bemowie 12 wysokie i tyle ziom ogarniaj sprzeglo i jedziem z koksem
chłopy przeca wiemy ze soch daja rade tylko te sprzegły i trakcje was gubia
Hahahaha

Sprzęglo zamówione - ACT HC5-HDG6. Teoretyczna rezerwa do ~385Nm

Fajny ma kolorek
Sohc będzie latać
Teoretyczna rezerwa do ~385Nm



mało
No i pięknie, kiedy będzie nowe sprzęgło na Bemowo będzie już nowe.
Mati - u Stacha wytrzymuje wszystko to i u mnie wytrzyma (Stach ma co prawda troche inny model ale w/g opisu ACT to moje przenosi niby więcej)

Docent liczę na to że uda się zaliczyć wrześniowe eliminacje w Rykach i na Bemowie z nowym sprzęglem ale może być ciężko
właśnie chciałem to foto wkleić
oj będzie mało , będzie znowu poślizgiwać
badzie pan zadowolony z tegu zakupu, act to najlepszy stosunek ceny do jakosci


sprzęgieł działa i trzyma
hamulce skończone i jest rewelacja
problemy z cieknącą wodą chyba już usunięte
auto umyte
duża kupa zrobiona

jutro walka w Rykach...
Czyli jutro dajesz życiówke.
Powodzenia.
Kazdy jutro walnie zyciwóke
no i niestety dałem ciała po całości, 4 przejazdy i wszystkie zwalone - czasy na poziomie 13.5-13.6

testowałem procedurę startową i nie ogarnąłem auta, co tu się dużo tłumaczyć - trzeba się nauczyć jeździć

do bemowa muszę się ogarnąć...

EDIT:



[ Dodano: 2009-09-27, 19:49 ]
moje gratulacje!
a co będzie jak dorzucę jeszcze 1.3 bara?



pięknie może kiedyś sobie powalczymy jak ogarnę opony i parę pierdółek
gratulacje życiówki
No Berni szkoda jednak, że nie było tej 12. I tak jak na zakończenie sezonu bardzo pozytywny wynik. Szykuj fure na nastepny rok, przekrocz to 300hp, zakładaj nitro i bedzie
dobry wynik, gratki!
No dobra, czas zacząć działać coś na nowy sezon



300+ nadchodzi...
szykuje sie widze
dobre wyniki,
a czemu ta kanapa?
Robi wrażenie ten zestaw
fajne graty ile zamierzasz max pocisnąć co to za turbinka??
Sprężarka to Garrett T3/T4E firmowana przez Innovative Turbo Systems
W D serii na niej do zrobienia jest 400KM. Będzie mniej z racji seryjnych tulei. Mam nadzieję że laga dużego nie będzie, wstaje ~400-500rpm poźniej niż moja obecna
bardzo pozytywne graty życze małego laga i 300+ w nowym 2010
oj widze ze bedzie 12 w nowym sezonie ..tak trzymaj ziom d seria rules he
3mam kciuki za 12ke

ps a jak wyjdzie duzo HP to tez milo
cos z głowicą masz zamiar robić ? jakieś podnoszenie odcinki czy cos?
a jak wyjdzie słobo to to i tak kilka osób skoniuje na tym forum, nie martw sie! nie wazne kim jestes, wazne co pisza!
cos z głowicą masz zamiar robić ? jakieś podnoszenie odcinki czy cos?



Nieee, głowica jest seria i taka pozostanie. Ta sprężarka nie jest na tyle duża by podnosić odcinkę (teraz jest 7600).

Niedługo odpalamy

Romi, tak bardzo się martwię. Tym że ktoś coś napisze nie miłego w moim temacie, że ktoś mnie skrytykuje. Wchodzę na forum co 30min i sprawdzam czy nikt nic nie napisał. Nie śpię w nocy, zalewa mnie zimny pot... .Codziennie się zastanawiam co nowego można zrobić w samochodzie i jak zrobić zajebistą fotkę aby każdy skoniował. A potem przychodzą zawody... ta presja... że dam ciała. Jak ja się pokażę na forum?! Przecież to całe moje życie! "Ja jebie..! Umrę!" Na szczęście pojawiłeś się Ty i ulżyłeś mi w cierpieniach. Uzdrowiłeś mnie! Już nie będę się lękał!

Twój post był mi niezbędny do życia!

Ps. WHAT THE FUCK?!
nad czym się tu koniujecie, Maciek daj luz jak nie to nie, nie pisz, ja też nie piszę robię dla siebie i dla zabawy,

wyjąłem głowicę pospawałem, zalutowałem kanały, przewierciłem gniazda, zatkałem otwory zobaczymy

czill
Uzdrowiłeś mnie! Już nie będę się lękał!


zdecydowanie za dużo Rydzyka słuchasz ;P
Niezmiernie sie ciesze ze dodałem ci otuch.
pompa to oem czy coś było rozwiercone bo nie widzę po zdjęciu ?
pompa oem, frezowanie + podkładka

[ Dodano: 2010-03-04, 17:25 ]
Po zawodach w Olsztynie

3 miejsce w klasie FWD Turbo ze zjeb#$@& sprzęgłem

Jestem o tyle zadowolony że udało się osiągnąć czas 13.48 ET gdzie każda zmiana biegu trwała wieczność i powodowała często "wypadnięcie z boosta" (docisk nie sklejał z tarczą)



masz cos do podtrzymywania doładowania przy zmianie biegu?

ja przy każdej zmianie musze chwilke odczekać na mocniejszy oddech
Z tego co wiem to Ty masz sterowanie doładowaniem przez zaworek N75? czyli powinno szybko budować doładowanie, zwłaszcza przy małej sprężarce.

Tak nawiasem mówiąc - Sławek podjedź do mnie, obadam ten sprzęt i zobaczę jak to wygląda u Ciebie.
niech tylko ogarnę kilka tematów w aucie, to zgadamy sie na jakis spot.

ps. mieszkam blizej niz myslisz






Wszystko poszło ładnie i sprawnie, trzeba będzie jeszcze popracować nad ustawieniem
doładowania bo MBC nie do końca się sprawdza. Minimalne doładowanie to 0.75 bara (wykres poniżej). Samochód wystrojony jest do 1.2 bara. Wykresu narazie nie wrzucam bo chcemy go jeszcze dopieścić ale powiem tylko że było dużo ponad 300...
Aha i jeszcze jedno - WG w atmosferę jest ZAJEBISTY! :twisted:



EDIT
Zmiany w aucie względem poprzedniego setupu:
-zmodyfikowana pompa oleju
-przewody zapłonowe Vision
-orurowanie z kwasówki SSG
-intercooler Iveco Turbo Daily (zmodyfikowany)
-filtr stożkowy K&N
-turbosprężarka Garrett T3/T4E by Innovative
-Wastegate Tial 38mm (sprężyna 0.8 bara)
-kolektor wydechowy pod turbo typu baran
-downpipe 3"
-screamer pipe
-bandaż termoizolacyjny
BurnOuT, napisz mi tzn. zmodyfikowany ic??
dlaczego nei kupisz precisiona do 600hp zeby w lato bylo jak w zime?
zgaduje, ze z powodu ceny. precision 600hp jest WYRAZNIE drozszy niz wyspawanie nowego endtanka.

No i znowu sedana pozamiatasz... nie boisz się o tuleje przy grubo ponad 300?
Aha i jeszcze jedno - WG w atmosferę jest ZAJEBISTY! :twisted:



ciesze się że podpowiedziałem/namawiałem na takie rozwiązanie

gdzie wychodzi screamer? prosto pod samochod?
dlaczego nei kupisz precisiona do 600hp



Mirku z prostej przyczyny - za różnicę w cenie między tym IC co mam (nawiasem mówiąc jak się okazało działa bardzo dobrze) a Precisionem kupię sobie Boost Controler który jest mi dużo bardziej potrzebny niż kilka stopni w dolocie mniej

Gratulacje 300



To teraz czas na 12,xxx
screamer jest fajny, mi się strasznie podoba. Terror na ulicy jak smok
musze obczaić tego screamera
berni jest pewien ze przy upale 25+ nie bedize juz tak super mocno. sam to przerabialem
musze obczaić tego screamera



najlepiej w tunelu - jest masakra

wysrało się coś w Hondzie bo widziałem dziś na toruńskiej z podniesioną macha?
dawno nie bylo takich postow.. wyglada na to, ze sezon sie juz zaczal
hehe jechałem dziś z maćkiem powiem tak dobrze idzie ...niech dalej maciek się wypowiada
wysrało się coś w Hondzie bo widziałem dziś na toruńskiej z podniesioną macha?



tymczasowo jest unieruchomione
A wiadmo co się stało ?
A wiadmo co się stało ?



samochód przestraszył sie screamera i poprosił o chwile przerwy.

nie za szybko chcecie wszystko wiedziec? to nie allegro tu nie ma przycisku "kup teraz"

PS. Korba nie wyszla bokiem. zeby plotek nie bylo.
jak nie wyszla jak wyszla, sam widzialem





jak nie wyszla jak wyszla, sam widzialem



ze bokiem ? wcale nie prawda, bo wyszla dolem

PS. tak sezon sie zaczyna. ide sie wyluzowac.
Ja to na lajcie nie mam nic do nikogo,tylko poprostu pytam ....
korby, tłoki, panewki i tuleje dzielnie znoszą katy na 300+, koniec przekazu
uee, tak bez sensacji, lipa panie, lipa!
Bez sensu jest to forum

uwielbiaaaam, wielka tajeminca, przykryta plandeką, wiedząnie liczni, a ci co myślą że wiedzą, tak naprawde nie wiedzą, ale wszyscy cheiliby wiedzieć, ale przecież to może zaszkodzić wizerunkowi auta/firmy, to na pewno nie z winy tunera, to na pewno wada fabryczna śrubki, a może po prostu chciał dolać płynu do spryskiwacza, a może to nie był on, a może to nieważne, a może ważne, a może ktoś nasrał na dekiel zaworów, a może chciał sprawdzić czy dokręcił korek od oleju, a moze zaniepokoił go jakiś dźwięk, a może po prostu stanął na szluga i otworzył maskę wsłuchując się w charakterystyczne klepanie kucizny, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Bez sensu jest to forum

uwielbiaaaam, wielka tajeminca, przykryta plandeką, wiedząnie liczni, a ci co myślą że wiedzą, tak naprawde nie wiedzą, ale wszyscy cheiliby wiedzieć, ale przecież to może zaszkodzić wizerunkowi auta/firmy, to na pewno nie z winy tunera, to na pewno wada fabryczna śrubki, a może po prostu chciał dolać płynu do spryskiwacza, a może to nie był on, a może to nieważne, a może ważne, a może ktoś nasrał na dekiel zaworów, a może chciał sprawdzić czy dokręcił korek od oleju, a moze zaniepokoił go jakiś dźwięk, a może po prostu stanął na szluga i otworzył maskę wsłuchując się w charakterystyczne klepanie kucizny, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



Dzida a może nadszedł czas na wizytę u specjalisty ? te nowe lekarstwa ewidentnie Ci nie służą, szkoda zdrowia stary !
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

no wlasnie, idz juz
Bez sensu jest to forum

bez sensu to sa teksty w stylu "cos sie wysralo bo widzialem otwartą maskę?"
a co w tym złego? jeśli jest wszystko git to spoko niech ten stan trwa jak najdłużej
z drugiej strony jeżeli coś poszło nie tak to chyba norma że ktoś się pyta co ew. się stało.....

PS. tak sezon sie zaczyna. ide sie wyluzowac.


Jak się zaczyna to trzeba się skupić a nie luzować
bez sensu to sa teksty w stylu "cos sie wysralo bo widzialem otwartą maskę?"



bez sensu to by było "widziałem auto jadące 50 prawym pasem, pewnie coś się znowu zjebało"...
lol! zupelnie jak w moim watku na rf: mijalem cie dzisiaj wieczorem, jechales powoli i nie chciales sie scigac, czyzby jakis tryb awaryjny?
Szybkie info dla ciekawskich - prowadnice zaworowe i uszczelka pod głowicą
prowadnice zaworowe

ale ze co? tzn co im sie stalo?
mega zużycie - nie były zrobione przy remoncie głowicy (z nieznanych mi powodów...)
Zawory są OK

Teraz już wiem dlaczego "silnik" tak stukał i gdzie mi olej uciekał
Szybkie info dla ciekawskich - prowadnice zaworowe i uszczelka pod głowicą


eee czy takie szybkie to nie wiem,juz wczoraj widzielismy hehehehe

Oby szybko i sprawnie tym razem wyjechał
Maciek oby wszystko poszło ok ,3mam kciuki

pozdr
rafi
Prima aprilis

Wszystko fajnie, ale jednak Wasze przypadki (Twój i Docenta) utwierdzają mnie w przekonaniu, że lepiej pozostać na bezawaryjnej granicy 300KM i nie walczyć w aucie ulicznym o każde 0,1sec na 1/4mili.
Mój "przypadek" nie ma NIC wspólnego z obecną mocą tego samochodu
A u docenta to momentami jak nic pękało 400 przy strzale z nx'a więc....
No, aż pękło Ale kończmy OT, może niepotrzebnie tą dygresję napisałem.
Wszystko fajnie, ale jednak Wasze przypadki (Twój i Docenta) utwierdzają mnie w przekonaniu, że lepiej pozostać na bezawaryjnej granicy 300KM i nie walczyć w aucie ulicznym o każde 0,1sec na 1/4mili.


Mylisz się.
Ryzykiem jest pozostawienie elementów silnika które "mogą wytrzymać ale nie muszą".
Takie błędy kosztują...
Mylisz się.
Ryzykiem jest pozostawienie elementów silnika które "mogą wytrzymać ale nie muszą".
Takie błędy kosztują...


dobrze, ale należy zdawać sobie z tego sprawę i nie walczyć ze wszelką cenę, jeśli czuje się w powietrzu jakieś "ale".. Bynajmniej takiego zdania jestem. Oczywiście nie chodzi mi tu o Berniego, ogólna opinia.
EOT.
wkrótce w TVN Turbo...









Pata fura będzie w tv...
Będzie w Operacji tjuning?
gratki BurnOuT. kiedy?
Będzie w Operacji tjuning?



W "Uwaga Pirat" . Tak OPT, nowa seria

Patrzac na zdjecia - czerwone Visiony jednak pasowaly ? Bo na PW mi nie odpowiedziales nadal
tak, jakieś straszne jaja z nimi były - sorka za zamieszanie
Koła w złą mańke skręciliście Gratulacje
w dobrą - gumiaki miały być dobrze widoczne
Pata fura będzie w tv...



no ba jak LanS to LanS.. spokojnie przyjdzie i pora na mnie pt.- "pomnik przyrody 2010"
kiedy odbiór? może by tak posyczeć na mieście?
szczerze mówiąc jak tak dalej pójdzie to zaraz go zabiorę
Powiem ci że projekt nieziemski kolejny raz ekipa z ssgarage pokazała klasę i pełen profesjonalizm. Kiedyś miałem EJ9 i wydaje mi się że ta buda troszkę za ciężka do takiej zabawy. Gratulacje w ogóle projektu. Kiedy pokażesz ostateczną odsłonę co potrafi.
Powiem ci że projekt nieziemski kolejny raz ekipa z ssgarage pokazała klasę i pełen profesjonalizm.

no i jak auto stało tak i stoi dalej nie Maćku
przyjdzie zima to wyjedzie...
Jest szansa
Powiem ci że projekt nieziemski kolejny raz ekipa z ssgarage pokazała klasę i pełen profesjonalizm



ja to się już nie wypowiadam na ten temat...
A może lepiej się wypowiedz ulży ci
jak przekupy na targu
Jak widziałem ile się o tej firmie mówi to myślałem że profesjonaliści na najwyższym poziomie. Ale od niedawna śledzę tematy tutaj na forum więc czekam na dalszy rozwój wydarzeń.
ogranicz moze pisanie yamakas, lepiej chyba idzie Ci śledzienie forum,
pozdro!
chłopak sie naczytał magazynu GT ... .....
Właśnie skacząc z nudów po kanałach mignęło mi jakieś znajome zielone auto na TVN TURBO W OPT Lansik jest
Tez wydalo mi sie znajome, ale nie moglem rozkimnic, ze to wlasnie to. Fajnie wyszedl program.. lipy nie bylo. i dobrze, ze trafiles na Terego a nie Tedziego, bo ten pierwszy chyba bardziej ogarniety.
bo ten pierwszy chyba bardziej ogarniety

ten drugi zna sie tylko na wieś tjuningu i swoim bmw i do tego jeszcze słabo
jaka niespodzianka - to nawet przez chwilę jeździło

Na prawdę fajnie wyszło.
to nawet przez chwilę jeździło



magia szklanego ekranu...
tzn. że wyjechałeś na stałe?
i swoim bmw i do tego jeszcze słabo



Z tego co kojarze swoją białą bume wystawił na licytajce, a kase za auto miał przekazać na jakies cele społeczne. Jak się myle to poprawcie mnie
who cares?
who cares?


I do. Zwykła cheć zaspokojenia ciekawości

Życiowe problemy Tedunia darujmy sobie w moim temacie

Jak ktoś jeszcze nie widział:

http://www.youtube.com/watch?v=vGrP9601g3c

Dzięki za pozytywne komentarze - ja osobiście jestem zaskoczony jak dobrze to wyszło
o karfa spox materiał
z początku myślałem, że to jakaś interwencja Turbo Kamery leci, a tu OPT
swietnie wyszło
No też widziałem ją w TV fajnie się prezentuje rozbroił mnie tekst z sliperami że to promują oni tam nic nie promują
Nie ogladam tego programu ale ten odcinek wyszedl bardzo dobrze. Nie wiem co to za prowadzacy ale spokojnie da sie czlowieka sluchac. Gratulacje.
prowadzacy to Tery, nie wiem jak teraz ale startowal w drifcie s13..
to super...
to super...


Bardzo fajna Honda i bardzo fajnie to wyszło
Tak na marginesie ( i nie będę wstawiał obrazka), Tede ma teraz taki samochód.
http://www.kolobrzeg24.pl...ipiec/tede2.jpg