MODEL: 1997 EK4, hatchback, 3d
SILNIK: B16A2
- szpilki glowicy EAGLE
- tloki OEM PCT (B16B)
- wtryskiwacze LUCAS 440ccm
- regulator cisnienia paliwa B&M
- regulowane kola rozrzadu TODA
- wałki SKUNK STAGE 2
- sprężynki i talerzyki zaworowe OMNI POWER
- panewki ACL
- śruby do korb ARP
UKLAD DOLOTOWY:
- CAI AEM
- filtr AEM
- przepustnica BDL 68mm
- kolektor ssący BLOX
- heatshield HONDATA
UKLAD WYDECHOWY:
- 2.25" przelotowy układ na 2 tlumikach by SSGARAGE
- koncowy tłumik APEX'i N1
- kolektor wydechowy SUPERSPRINT
- bandaż termoizolacyjny
ELEKTRONIKA:
- ECU pod OBD1
- HONDATA S100
- przejsciowka wiązki OBD2->OBD1
UKLAD NAPĘDOWY:
- stock
ZAWIESZENIE:
- gwintowane zawieszenie TEIN SUPERSTREET
- 15" felgi ATS DTC
- opony TOYO T1R 195/50/15
- nakretki Vision
UKLAD HAMULCOWY:
- stock
BODY-KIT:
- OEM naklejki "DOHC VTEC" z SiR
- kwadratowe halogeny
ŚRODEK:
- mieszek z EK9
- zegary z wersji po lifcie
- nakładka na zegary z EK9
- gałka zmiany biegów SPOON
- naba MOMO
- rozpinka NRG
- kierownica PERSONAL 35mm
- z tyłu pusto
CAR-AUDIO:
- jakieś CD Alpine
- przedni system OEM by Pioneer
INNE:
- uchwyt akumulatora SKUNK
- węglowa pokrywka świec VISION

MOC: 200HP 175Nm





samochód jest doinwestowany jak siedziba radia maryja...

Cena: 40 000 PLN + gratis Cinquecento 700 (stan igła)

P.S. zastrzegam sobie prawo do weryfikacji nabywcy...
Ile za samego cieniasa??
40k. civic gratis.
Biore