Strona 1 z 21, 2

MODEL: EK4, 99'

SILNIK: B16A2
Plan: chyba zostanie seria..

UKŁAD DOLOTOWY: AEM Short ram dedykowany do B serii, doprowadzenie chłodnego powietrza zza fog'a
In progress: kolektor ssący Skunk2 + uszczelka Hondata Heatshield. Zmiana dolotu na coś innego.. prawdopodobnie parówa.

UKŁAD WYDECHOWY: Kolektor wydechowy 4-1 DC-Sports 2,5' na wyjściu, reszta układu 2,5' na 2 tłumikach przelotowych by El-tec

ElLEKTRONIKA: komp seria, wskaźnik temperatury oleju GReddy, wskaźnik ciśnienia oleju HKS
Plan: Po modach przejście na OBD1 + strojenie

UKŁAD NAPĘDOWY: Skrzynia S80, 4 bieg z VTi, sprzęgło ACT + lekkie koło zamachowe Findaza (3,6 kg)
Plan: 5 bieg z Integry LS

ZAWIESZENIE: Coilovres TenzoR, przednie amortyzatory KYB AGX z 4 stopniową regulacją twardości
Plan: docelowo raczej siakiś gwint..

UKŁAD HAMULCOWY: Przód - tarcze 282mm z MG, zaciski i zwrotnice z Preludy 2,2; tył - seria

KOŁA: Enkei RP-01 16' ubrane aktualnie w Pirelli P Zero Nero 205/45 z przodu, Advany A-460 195/50 z tyłu, ATS DTC na 1/4, Track Day i zimę

BODY-KIT: lampy przód a'la TypeR, gril a'la TypeR, dokładka przód TypeR, zółte halogeniki, lampy tył EK9, OEM VTEC DOHC side stickers, kilka JDM Stickerów
Plan: odświeżenie lakieru..

ŚRODEK: Fotele Recaro z Lancera FQ, Nakładka na zegary Mugen, mieszek EK9, gałka OEM EK9
Plan: kierownica + naba + rozpinka

CAR-AUDIO Vitek saund system prologic JDM SiR Navi niebawem..

MOC: Katalogowo 160HP, obecnie 170HP,


FOTKI:













































chcesz pasek?
chcesz pasek?


heheheh kup ze 3 odrazu

oby dlugon i bez problemowo sluzylo, bo technicznie auto w super stanie
w najlepszym i najszybszym czerwonym kolorze..
oby Ci sluzylo

fajnie ze zostalo w passwordowej rodzinie
wszystko zostaje w rodzinie powodzenia w modach
No to trzeba się będzie kiedyś ustawić na oblukanie

Ładnie wygląda, tylko gdzie te wiatraki z opisu I rozpórki braknie ale to chyba 60 pln w ASO więc lajcik

pzdr.
No to trzeba się będzie kiedyś ustawić na oblukanie

Ładnie wygląda, tylko gdzie te wiatraki z opisu I rozpórki braknie ale to chyba 60 pln w ASO więc lajcik

pzdr.



Można mini spoty w Piasecznie robić - nie widzę problemu

Wiatraki wjadą niedługo, mam je już w domu. Felgi widoczne na zdjęciu oddaje poprzedniemu właścicielowi.

Jeżeli chodzi o rozpórki to chyba nie uwzględniłem w planach ale pojawi się pewnie komplet jakiś fajnych aftermarketów Może Tein.. może coś innego. Pożyjemy, zobaczymy

[ Dodano: 2008-05-12, 19:45 ]
z czarnymi lampami moim zdaniem na duzy plus
a z tymi wiatrakami to jej sie wygrzecznialo
ogolnie bardzo milo to jezdzi
Ziom, a jakieś foto z lampami zalożonymi na auto masz

Powoli do przodu jak widać tak dalej...

pzdr.
Ziom, a jakieś foto z lampami zalożonymi na auto masz



Musze coś cyknąć

Tak trzymaj!
wreszcie ktoś zadba o ten samochód...
aaaa to Ty .
aaaa to Ty .



heh, tak to ja

Dzięki ziomuś za ssawki , przed chwilą mamuśka zajechała do domu, zobaczyła na aucie "grubym babom..." i dostałem zjebki za brak szacunku hehe

Zamówię chyba coś stylu "WARNING! Stara inside" i zapodam do jej auta...może się nie zorientuje
Dzięki ziomuś za ssawki , przed chwilą mamuśka zajechała do domu, zobaczyła na aucie "grubym babom..." i dostałem zjebki za brak szacunku



to ja sie Twojej mamie z moja naklejka nie pokazuje

Ci powiem Ryju, że ja to powoli wątpiłem... conajmniej 3sezony rozterek młodego Czendlera
Wyszło fajnie i mam nadzieje ze bedziesz zadowolony.


btw. gdzie moja flacha panowie?? hehe
Ci powiem Ryju, że ja to powoli wątpiłem... conajmniej 3sezony rozterek młodego Czendlera
Wyszło fajnie i mam nadzieje ze bedziesz zadowolony.



Piotruś Ty nie pierdol tylko poka swojego bolida


dobry sprzęt Stavros
powodzenia w realizacji planów
dobry sprzęt Stavros
powodzenia w realizacji planów






Przy okazji zapdejtuje trochę topic kilkoma fotkami.. Własna amatorska produkcja, któregoś pogodnego wieczora..











W drodze jest kilka w miare fajnych gratów.. postaram się na bieżąco informować
Ładnie ładnie co to za nowe tuningi lecą ?

Przerób tylnie lampki na JDM i zapodaj dokładki to będzie cacy

pzdr.
widze ze PS byk ostro meczony
widze ze PS byk ostro meczony



Dużo prostszy programik Każda z fotek była poddana w zasadzie takim samym zabiegom. Troszkę zabawy kontrastem itp. Ogólnie jak będę miał czas będę strzelał foty. Zawsze mnie pchało w stronę fotografii A mało jest fajniejszych obiektów do fotografowania niż JDM'y
gleba by sie mu przydala
a fotografowac mozna wszystko
no coraz ładniejsza ta twoja sztuka sie robi, tylko dobrze sie opiekuj moją byłą
Piekna furka. Czerwonego EK4 po lifcie jeszcze nie widzialem. No i szyberdachu pozazdroscic tez:) Oby plany sie powiodły!
mini updejt..

Kilka nowych części czeka na montaż.. kilka jest w drodze.. ogólnie koncepcja zmienia się bardzo szybko w czasie



jak widać pojawi się trochę azbestu pod maską



Ciekawostka dotycząca powyższej części - w ASO zaślepka DIN do bud ej z szarym środkiem kosztuje ponad 130zł natomiast zaślepka do Vti 30zł

Wniosek prosty - kupujcie VTi - tańsze części

I jedna fota ze spociwa

kurna... od 4 mies. szukam takiej zaślepki...
Auto naprawdę spoko, według mnie to gleby więcej, wiatraki, mimo że ogólnie fajna felga to średnio mi się tu widzą . I jakaś dokładka, może czarna, na przód .

Paździerz ustrzelony przez Długiego na spocie 25.05



Coś nowego w temacie się dzieje ?
nic wielkiego, kilka drobnych gratów czeka na montaż.. na kilka jeszcze czekam

Nozder chce mi zabrać moją zaślepkę DIN.. poszedłem więc tradycyjnie do Tesco i zapytałem czy mają coś podobnego....



















Było coś na promocji....



Podziękowania dla ziomka Wrapped za navi oraz dla kochanego Gasebcia za pomoc w zorganizowaniu transakcji Dziękować
No ładnie ładnie Chyba i ja się do tego Tesco wybiore
Ten panel wygląda, nie to co seryjny suwakowy. Well done. Też bym sobie zmienił ale leń jestem.
Doszły kolejne części..



Podziękowania dla Patiego, Gaseba, Cetera, Patrykalka oraz Jarusneta.

Niebawem montaż gratów i pewnie kilka nowych fotek.
Oooo, masz taki sam transmiter/modulator jak ja.
Działać to działa, ale najbardziej mnie wpienia że na wyświetlaczu
nie widać faktycznych częstotliwości fal radiowych

Po co wam te Navi? Nie mogę tego załapać
dokladnie. to navi jest bez sensu...
Gratki nowych gratów, montuj wszystko i się pochwal na mieście

Ale co to jest to to między skarpetkami a gumkami
Ale co to jest to to między skarpetkami a gumkami

OLO napisał/a:
Ale co to jest to to między skarpetkami a gumkami
the_havran napisał/a:
Oooo, masz taki sam transmiter/modulator jak ja.


Po co dokładnie czytać posty?

OLO to jest takie cóś co podbija zakres fal po to żeby odbierać coś innego niż ulubioną stację radiową adriana
Japońskie radyjka mają to do siebie że ich zakres kończy się na 90.00FM
dokladnie. to navi jest bez sensu...



Wygląda znacznie lepiej niż suwaki.. jest lans na mieście, mam nadzieje, że małolatki będą robić ŁAŁ
Japońskie radyjka mają to do siebie że ich zakres kończy się na 90.00FM



to w Warszawie chyba ze 2 radia odbieraja do tych 90. Radio Wawa i radio ktore w swojej nazwie zawiera żeńskie imie...
sa inne opcje niz suwaki...
dokładnie
fajna zabawka ale bardziej użytkowy jest panel od Si plus jakas stacja medialna pioneera lub Alpiny.
Haliogeny
halogeny fajna sprawa i daja rade w deszcz, fajnie bo zólte
halogeny fajna sprawa i daja rade w deszcz, fajnie bo zólte


Są fajne bo się ladnie prezentują... nie wiem jak konkretnie te, ale wiekszość tych zestawów eBay'owych nie jest wykonana zbyt dopsz, świecą tez tylko estetycznie niestety.


zapadła decyzja o malowaniu ramek Ziąą?



zapadła decyzja o malowaniu ramek Ziąą?



Ramek halogenów?
Ramek zegarów pewnie
Ramek zegarów pewnie



Aha, ramki zegarów będą zielone a ramki halogenów zostają czarne. Mam nadzieje, że będą pasować do a'la typeRowych lamp
Będą na bank
a'la typeR powiadasz? Nie lepiej było kupić oryginalne zegary z typeR?
A co do zielonej ramki, to muszę to zobaczyć bo to dla mnie jakaś nowość jest
ramki zegarów będą zielone

ze jak?
No właśnie
Chyba inspiracją do tego projektu był Twój avatar
Hav, al'a TypeR to sa lampy, a nie zegary...
hehe, ale zamieszanie. Z ramkami żartowałem Mam fajną alu nakładkę Mugena i taka zostaje. Co do lamp - może oryginały kiedyś zagoszczą. Te mi się podobają, nie mówiąc o tym, że dużo funu było ogarnianie tego samemu

Od razu napisze, że jeżeli coś się będzie działo z lampami z tyłu to będą OEM JDM takie jak u Gaseba - świecą dużo lepiej od lamp przerabianych na USDM/JDM.

Zastanawiam się też nad zenonem...
Od razu napisze, że jeżeli coś się będzie działo z lampami z tyłu to będą OEM JDM takie jak u Gaseba - świecą dużo lepiej od lamp przerabianych na USDM/JDM.

Zastanawiam się też nad zenonem...



pomyslimy nad tym pozniej

a z halogenami bedzie mistrz

bardzo fajowo sie ta czerwona strzala jezdzi
Hav, al'a TypeR to sa lampy, a nie zegary...


No ta, się popisałem.
Teraz cała polska będzę się ze mnie śmiała


No ale co OEM to OEM, wątpię żebym zrobił lampy tak jak to zrobiła honda w fabryce



Święta racja

Na pokład wjechały halogeny... narazie deszczowe, przedchwilowe foto poglądowe..





dam jeszcze foto zegarów ot tak



Niebawem więcej fotek, wjechało kilka kosmetycznych drobiazgów pod maskę, naklejki itp itd. stay tuned
a jak swieca panie w nocy, nie bylo okazji popatrzec
a jak swieca panie w nocy, nie bylo okazji popatrzec



Po pierwsze Panie Dzięki za montaż, jak na jebajową jakośc produktu wyszło Ci naprawdę spoko jeżeli chodzi o światło to wygląda na to, że może coś dają a nie tylko wyglądają... heh
No jakość ebay, ale z daleka całkiem fajnie wyglądają

Wrzucisz reszte gratów to będzie cacy

Pzdr.
pasuja do tych czarnych lamp :*
panie a kto ci polecile ten zestaw halogienów?
Pochwal się Panie ile w minut 1/4 przejechałeś
Panie 15,3 ET - jutro dam fotki tych śmiesznych paragoników jak z mięsnego...

Czy to szybko czy nie sam nie wiem. Silnik totalna seria, wydech plus dolot.. Sądzę, że w przyszłym sezonie po ogarnięciu zawiasu (niżej, ciut sztywniej) + kolektor ssący + przepustnica + strojenie + może r888 powinno dać jakąś średnią 14...
zdrowa seria EK4 robi czasy w okolicach 15,5s...
Sądzę, że w przyszłym sezonie po ogarnięciu zawiasu (niżej, ciut sztywniej) + kolektor ssący + przepustnica + strojenie + może r888 powinno dać jakąś średnią 14...



moze tak byc na starcie mozna pewnie sporo urwac- jezeli miales gorsze czasy na 60 stop niz 2,5-2,6. ja ostatnio np jezdzilem 2,8-2,9- wina opon i sprzegla, bo przy tylu roznych probach startowania wynik ciagle byl podobny.
na tych r8888888888888 to nie ruszysz z miejsca
na zimnych oponach ruszałem z ok 3600-3800, na ciepłych 4000-4100. Czasy 60st ok. 2,55 po pracy wstawię fotki paragoników. Sądzę, że na r888 195/50 będzie można ruszyć z ok. 5000 tys. Dodatkowy plus taki, że nie niszczy się opon używanych na codzień. Generalnie czas na tym setupie da się zrobić lepszy, jechałem 5 razy i to były pierwsze moje starty
Panie 15,3 ET - jutro dam fotki tych śmiesznych paragoników jak z mięsnego...

Czy to szybko czy nie sam nie wiem. Silnik totalna seria, wydech plus dolot.. Sądzę, że w przyszłym sezonie po ogarnięciu zawiasu (niżej, ciut sztywniej) + kolektor ssący + przepustnica + strojenie + może r888 powinno dać jakąś średnią 14...



hmm ze srednia 14 bedzie b ciezko po tych modach , ale zycze jaj najlepiej
pozdro
na zimnych oponach ruszałem z ok 3600-3800, na ciepłych 4000-4100. Czasy 60st ok. 2,55 po pracy wstawię fotki paragoników. Sądzę, że na r888 195/50 będzie można ruszyć z ok. 5000 tys. Dodatkowy plus taki, że nie niszczy się opon używanych na codzień. Generalnie czas na tym setupie da się zrobić lepszy, jechałem 5 razy i to były pierwsze moje starty




z ilu??? 36-3800 to zdecydowanie za malo
cooo z 5000?? z tylu to sie rusza z chu****opon
r888 nie pozwoli zamielic tylko umielic 195/50 yyyy powodzenia
Przy seryjnym motorze i r888 195 ruszac bedzie trzeba z odcinki

[ Dodano: 2008-09-01, 11:50 ]
Ja mam nieseryjny motor i na 195 R888 musze ruszac z odcinki
jesli zrobił 15,3 na zwykłych oponach to na R888 i kilku modach wsponianych wyżej jesli dojdzie do tego dobre sprzęgło to bankowo 14-ka z przodu będzie ! życze powodzenia bo czas jak na serie bardzo dobry
plus mody skrzyni jak piszesz i reszta
to na bank 14
ale jakie ... to dowiemy sie w przyszłym roku
powodzenia
czizyst krajst, zamieniamy sie w kury, tylko gdakamy , co bedzie to bedzie, nie wiadomo jak bedzie, bo bedzie jak bedzie, a byc powinno dobrze, ale jak bedzie to nie wiem jak bedzie po modach, bedzie lepiej niz jest, jest dobrze, ale bedzie lepiej niz jest, rob z glowa a bedzie co ma byc, czyli bedzie dobrze bedzie, jak nie zobaczymy poczekamy na to co bedzie, no chyba ze ktos wie co bedzie, to prosze nr lotto, to wroce po urlopie i powiem ze mi teraz to lotto wafaaaa
dopisac rulez ze piszemy tylko na trzeźwo?
i uzywamy znakow przestankowych.
co do przestankowych to zgoda, ale obawiam się że Długi tak pisze nawet na trzeźwo

a autko zacne i mam nadzieję, że w przyszłym sezonie będzie szybsze
stawros te czasy to przez te halogieny..pamietam czasy jak chlopaki 180konnymi b16 robili 15.5 i to bylo cos, a tera jakies grymasy....auto szybkie mialem okazje pojezdzic pare dni po piaseczusets

bedziem modowac dalej...
ciekawy jestem wyniku z hamowni po tych modach co planujesz
bo ja planuje podobne:)
ciekawy jestem wyniku z hamowni po tych modach co planujesz
bo ja planuje podobne:)



zobaczymy, w domu mam już kolektor ssący, jeszcze parę gadżetów i w październiku będziem składać.

Przy okazji mała relacja z Ryk.

Najlepszy przyjazd:



było jeszcze raz 15,3 raz 15,4 i w pierwszym przejeździe spaliłem laka przy starcie, odcieło 3 bieg było 15,8.

Bratobójczy pojedynek.. myślę, że ta fotka jest dość sentymentalna dla AdaSia





Z wyjazdu jestem bardzo zadowolony. Warto sprawdzić siebie i auto w takich warunkach. W trasie lecieliśmy razem z OLEm. Prędkości 90-110, ze 2 razy sprint do nieco/sporo wyższych, grzanie silnika, upalanie. Wlałem przed wyjazdem równo 30l V-powera 100, wróciłem do domu, po 335km zapaliła się rezerwa

Później wrzucę kilka fotek bezpośrednio z sieci plus fotki nowych gratów.
ladnie smiga a kiedy jakies powazniejsze fele wjada?jakies plany?
Plany są całkiem sympatyczne I fotele też całkiem bardzo fajne Jak będziesz chciał się ich pozbyć to jestem pierwszy w kolejce !

Mi spalił 30l. na 280km W drodze powrotnej na obwodnicy Garwolina było widać jak wskazówka opada

Pzdr.
Zgodnie z wcześniejszymi wypocinami.. kilka fotek mojego EK4 z Ryk plus nowe graty....






widziałem jeszcze jakieś ale nie chce mi się teraz szukać..

a teraz graciki:

Pierdoła - grill



Siakieś zegarki, thx Nozder & Olo



Troszkę performasu.. Skunk2 pro series





a teraz coś z czego jestem mega hiper zadowolony
Fotele Recaro z limitowanej edycji Lancera FQ. Są genialne. Wielkie podziękowania dla Nozdera



uuuuu, taborety robia robote!
Taborety sa mega, siedzialem w nich pare razy, zajebiste trzymanie, pozatym sa jak nowe . Fajnie ze sie tak ladnie wsio rozwija .
taborety mnie zniszczyły totalnie ! MEGAA ! powodzenia w realizacji planów
Taborety konkretne, ale nie jest to zadna limitowana edycja, tylko seria z Evo 7
Taborety są mega zaje3!ste, trzymanie boczne, wygląd, rozmiar, wszystko mega Dobrze że kupiłeś gril z pastikową siatką a nie z siatexem

Pzdr.
do tyłu sie juz nie wsiada ?
fajne fotele
do tyłu sie juz nie wsiada ?


To możnaby już kanape wyjąć Faktycznie z Lancera, to chyba nie są kładzione ?
do tyłu sie juz nie wsiada ?

przeciez bagaznik sie otwiera
do tyłu sie juz nie wsiada ?



Wsiada się wsiada. Trzeba przesunąć fotel do przodu i pokrętłem pochylić oparcie do przodu. Wygodne to nie jest ale u mnie baardzo rzadko jeździ ktoś z tyłu więc problem to nie jest

piekne taborety! piekny felunek!
Świetna felga Czekam na foty na aucie.. jestem ciekaw jak spasuje do tego koloru
felga bardzo fajna, jak pójdzie w biel i fura będzie niżej to powinno wyglądać naprawdę fajnie



PS: a własnie, ja wsiadam szyberdachem, nie bagażnikiem!
A nei lepiej zostawić te koła w tym kolorze?

Ps. Czekam na Markosa, zaraz Ci wygarnie że to nie będzie pure JDM
tylko białe, ten srebrny jakiś taki bez szału.
Czekam na Markosa, zaraz Ci wygarnie że to nie będzie pure JDM

to juz trzeci post z dzisiejszego dnia na moj temat, ktorego nie rozumiem. mozna jasniej?

kolo fajne, ale nie wiem czy bym je pomalowal.. sa bardzo ladnie utrzymane w oryginalnym wykonczeniu.. moze naciagnij jakas opone na probe, zaloz je na samochod i zrob jakies vt?

choc z drugiej strony biala felga na czerwonej budzie zawsze robi robote
wymarzyłem sobie białe koła..


tu macie foty 6 gena na identycznej feldze w białym kolorze.. dla mnie wygląda mega



zobacze, teraz trzeba jakąś fajną oponę do tego dobrać. Rozmiar bankowo 205/45/16. Ale jeszcze nie wiem jaka guma..

EDIT: Może ktoś zrobi virtual tej fotki na czerwony kolor budy?
ładnie wyglada z czarną budą
biała zrobi robote lepiej niż taka srebrna, teraz Twoje są srebrne przecież, masz jakiś pogląd na zestawienie kolorystyczne. Biała będzie super.
PS. Sprzedajesz wiatraki ?
biała zrobi robote lepiej niż taka srebrna, teraz Twoje są srebrne przecież, masz jakiś pogląd na zestawienie kolorystyczne. Biała będzie super.
PS. Sprzedajesz wiatraki ?



Dzięki, co do wiatraków to jeszcze nie wiem. Zależy na jaki się hamulec zdecyduję
jeszcze by się jakiś zawias do tego koła przydał ten czarny jest mocno obniżony.
jeszcze by się jakiś zawias do tego koła przydał ten czarny jest mocno obniżony.



na wiosnę ogarniam zawias, wszystkie nowe OEM gumki, drążki, hamulce. Będzie luksusowo.
OEM gumki? Jak będziesz zawias robił to może pomyśl o ES ?
OEM gumki? Jak będziesz zawias robił to może pomyśl o ES ?



Nie chce ES... nie ma to jak dobre OEM. Nienawidzę tego pier***** skrzypienia. Nie chce mieć też twardego zawiasu.
fajnie jak by byly oryginalnie biale, malowana felga to juz niestety nie to samo!
Zgadzam się z przedmówcą a te zdjęcie co wkleiłeś no to spoko ale nie wiem czy zauważyłeś jeden drobny szczegół.............ten samochód ze zdjęcia jest czarny(dlatego tam robi robote).
ten samochód ze zdjęcia jest czarny(dlatego tam robi robote).


na czerwonym tez bedzie robilo robote
piękne felgi
jedne z mojego top5 wheels
na czerwonym tez bedzie robilo robote


ale pod warunkiem gleby. Na tym, co jest teraz... mówiąc delikatnie: na pewno nie będzie pełnego efektu.
tez prawda!
zrobisz glebe, psikniesz na bialo, ewentualnie NH0 i będzie brylantowo
Ta felga w bieli powinna zrobić robotę i w przypadku czerwonej budy.
Jaki zawias masz na oku?
moim zdaniem białe będą kozak
sam się zastanawiam, czy swoich nie przemalować na biało
chbr nie rób tego prosze ;(
Chaber nie rób scen

Widzialem dzisiaj w pewnym warsztacie , ladna furka, nawet pomoglem ja przepchac , co bedziesz modzic ?? Przyznaj sie
Widzialem dzisiaj w pewnym warsztacie , ladna furka, nawet pomoglem ja przepchac , co bedziesz modzic ?? Przyznaj sie



jak to do chuja przepchać? jeszcze rano normalnie jeździła

Dzięki ziomuś, staram się dbać o maszynę. Romi coś mi tam szpąci..

ps. ja widziałem Twoją i też wygląda zacnie. Musisz mnie przewieść to może i ja się skuszę na męskom pojemność
Przecież ma być K2#.........
Przecież ma być K2#.........



biorę pod uwagę taką opcję. Na przyszły sezon chce dokończyć środek, na wiosnę zawias, odświeżenie lakieru plus trochę części eksploatacyjnych. Decyzja co dalej z silnikiem jeszcze nie zapadła. Przemawia do mnie 220HP+ uzyskane na OEMowym silniku Ostatnio przemawia też do mnie jada samochodem OLA czy Romiego
z tego co widzialam i slyszalam to zagoscily wskazniki w hondzie i nowy gril..

Hondzia sie po malu zmienia..
Hondzia sie po malu zmienia

ale fajne jakies mody, czy nadal jest tak samo nudna jak wszystkie?
Ta wypowiedz nie ma sensu bez zdjęć
ja mam nadzieje ze znajdą sie tu jakieś zdjęcia
No to macie fotki

1. W środku zagościła OEM zaślepka DIN - dziura po radiu już mnie nie straszy



2. Pod maską OEM rozpórka z EK4 by passwordjdm.pl



3. Zegary. GReddy oil temp & HKS oil press. Fajnie w końcu wiedzieć jak silnik się czuje w poszczególnych stylach jazdy..






Podświetlenie


Doszedł też grill EK9 style - docelowo ramka idzie w kolor nadwozia.

Foto by Kubaa zrobione na zawodach w Modlinie. Dzięki Ziom


Podziękowania za graty dla Romiego, OLA, Gaseba oraz ASO Dodatkowe merci dla Romiego, który zaszpącił wszystko w rekordowo krótkim czasie. Miałem problem z zegarem GReddy, Romi wychlastał zegarek ze swojego padła - popróbowaliśmy, butapren, voltomierz i udało się ustalić co i jak. Dzięki Romi! Szacunek za profi podejście do klienta.
fajne zegarki
No,no, fajne te poliftowe zegarki są.
Sam takie muszę ogarnać, tylko bez cluster'a Mugen'a (bo mi nie pasi)

Czyli co, teraz nie masz audio, czy radio siedzi niżej?


Czyli co, teraz nie masz audio, czy radio siedzi niżej?



Nigdy nie miałem audio w tym aucie Jak uda się skompletować resztę gratów do Navi (Gaseb nad tym pracuje ) to coś tam będzie cykać. Nie odczuwam potrzeby słuchania muzyki w tym aucie

Jeszcze do do przodu plan mam taki: Grill w kolor, dokładka EK9 (AdaS odezwij się do mnie) w kolor, maska węgiel i ew. obudowa halogenów węgiel by passwordjdm.com Co o tym sądzicie?
Wszystko fajnie i cacy ale...po co Ci navi?
Podoba mi się fabrycznie zainstalowany spory wyświetlacz. W sumie tylko tyle. Dla mnie jeden z fajniejszych gadżetów do wnętrza co do użyteczności wiem, ze jest marna. Radio + sterowanie dmuchawą..
Nie odczuwam potrzeby słuchania muzyki w tym aucie


pozostaje Ci moje marudzenie
to wez sobie nawiewy z juesowego polifta z miejscem 2din i tam wsadz navi z nowej crvki - obsługuje polske...
Zajefajnie te zegarki wyglądają Gratki

Pzdr.
co do użyteczności wiem, ze jest marna. Radio + sterowanie dmuchawą..

ten panel obsługuje CD, Radio am/fm, i kaseciaka
Doszła dokładka EK9 style pomalowana w czarny mat. Za malowanie i montaż dziękuje Romiemu

Fotki mocno poglądowe zrobione dzisiaj o 7:30 rano z nudów







Jeżeli chodzi o wygląd zewnętrzny co auto jest już praktycznie takie jak chciałem. To co się jeszcze zmieni:

1. Podczas odświeżania lakieru (mam nadzieje przyszły sezon) ramka grilla idzie w kolor (dokładka i progi zostają czarne)

2. Nie jestem do końca zadowolony z wyglądu przednich lamp więc będzie V2. Odbłyśnik kierunku pozostanie w chromie, zamiast czarnego poszukam koloru szpraja bardziej zbliżonego do koloru lamp EK9, pokombinuje też z pomarańczem w kloszu.


Zdjęć z boku nie ma bo terenowy zawias razi już nawet mnie
2. Nie jestem do końca zadowolony z wyglądu przednich lamp więc będzie V2. Odbłyśnik kierunku pozostanie w chromie, zamiast czarnego poszukam koloru szpraja bardziej zbliżonego do koloru lamp EK9, pokombinuje też z pomarańczem w kloszu.



Właśnie miałem to pisać, pamaluj jakimś grafitowym.
bedzie z niej fajny czerwony bolid
nuda, taki sam jak wszystkie
Nom, te siwiki to czy przodem czy tyłem stoją to ni ch... nie rozróżnisz wogóle, tak samo jak bagarek otworzysz czy maske, tu rozpórka i tam też rozpórka...
W takim razie pokażcie mi takiego samego civica, bo ja jeszcze nie widziałem

Coraz lepiej Panie Trzeba się styknąć na gałeczkę jakąś bo dawno nie było

Pzdr.
W takim razie pokażcie mi takiego samego civica, bo ja jeszcze nie widziałem



CHBRa tylko on ma dopracowanego do końca...
CHBRa tylko on ma dopracowanego do końca...



Inna dokładka, halogeny, lampy, maska, felgi, środek... Miał być taki sam a nie też czerwony...
Fajne fotele

Aha.. ja bym jeszcze lusterka zmienił na jakieś mniejsze
Piękna żabcia


takie tam poglądowe foto
Nie dość, że jedyna terenówka na forum to jeszcze różowa

Dzięki za fotki
to jeszcze różowa



gdzie jest różowa... bo ja mam problem z wzrokiem chyba - moim zdaniem lewy bok jest "ostudzony" światłem 5500K

za to prawa strona wpada we wściekłopomarańczową dominantę od ściany

naprawdę trudno jest zapanować nad 3 żródłami światła o różnej temperaturze barwowej
i oczywiście jeśli chce się pokazać że halogeny świecą na żółto
ja to slyszalam ze bedzie LPG...
ale moze chociaz direct port jakis
Zawias to musisz obnizyc troche bo teraz to jak kobyła stoi
Zawias to musisz obnizyc troche bo teraz to jak kobyła stoi



Juby spokojnie, zawias na wiosnę wjedzie nowy narazie rzeczywiście jest cienko...

nie chce ktoś zdrowego B16?
nie chce ktoś zdrowego B16?



jakie plany ?
Ja sie nie denerwuje tylko mowie co widze
nie chce ktoś zdrowego B16?



ja chce... przyda sie do kosiarki do trawy


jakie plany ?



to co wszyscy, - d14 biturbo na podwójnym wtrysku i 2 gaźnikach.
to co wszyscy, - d14 biturbo na podwójnym wtrysku i 2 gaźnikach.



zajebiste plany


zajebiste plany



Piotruś plan jest taki żeby było trochę szybciej
nie chce ktoś zdrowego B16?



Jak dajesz to za pół godziny jestem po niego.
7,5 kilo czego i za co?
ja to slyszalam ze bedzie LPG...


przeciez juz bylo... come back?
7,5 kilo czego i za co?



7,5 tysia ??
7,5 kilo czego i za co?


ziemniaków
kto jak kto, ale Ty Długi tego nie powinieneś napisać
kto jak kto, ale Ty Długi tego nie powinieneś napisać



yyyy raczej Ty bo ja jakos sprzedalem jak tam blok?? moze kupisz ten tani silnik??
cena jest jaka jest. Wiadomo, że zawsze można się dogadać. Moim zdaniem olbrzymim plusem jest idealny stan silnika, zero wycieków, nie pali oliwy. Nic tylko swapować i cieszyć się bezawaryjną jazdą
Z całym szacunkiem dla ciebie ale wątpie zebys sprzedał to za taką cenę....
Pamiętajcie, że mam do tego dobry kolektor i wydech. Ogólnie zainteresowanie jest spore. Silnik wystawiłem dzisiaj, odebrałem już kilkanaście tel od zainteresowanych (jak wiadomo niektórzy z nich myślą, że są zainteresowani). 2 osoby umówiły się na jazdę próbną. Zobaczymy... Życzcie powodzenia, jak się uda będzie naprawdę fajnie...
mnie sie nie udało sprzedać auta wiec na mody bedzie mniej
nie jest to miejsce do rozkminiania ceny za silnik stavrosa. przypominam, ze gielda tez nie jest do tego dobrym miejscem - tak jakby ktos sie rozpedzil i chcial tam sobie popisac.
silnik zostaje w przyszłym tygodniu wjedzie za to nowa skrzynia..

tak na szybko... lampy tył EK9 made by Romi. Wyszło bardzo fajnie. Dzięki ziom

szpaj foto..

Bajka Panie
nawet mi sie nie pochwalies
Przyjemnie się rozwija ten projekt ..
Pozdro.
Stavros zrob cos z jeb****bo tylko takie pitu pitu tu pokazujesz powodzonka i czekam na wiecej....
nawet mi sie nie pochwalies

moze mial juz dosyc tego twojego "ale nuda"
akurat swiatla popieralam/popieram
Długi, nie gorączkuj sie, zaraz wjedzie coś z pier...em
Długi, nie gorączkuj sie, zaraz wjedzie coś z pier...em



nawiązując do wypowiedzi Adasia, mega pierdolnięcia może nie ma ale wjechała skrzynia S80 + 4 z VTi + sprzęgło ACT + lekki zamach Findazy.

Sprzęt odebrałem 2h temu także dużo nie mogę napisać... jestem jeszcze na letnich oponach co też mnie ogranicza. Ale... generalnie banan nie schodzący z mordy, krócej, szybciej, lepiej noi szpera.. tego mi brakowało. Potestowałem na rondach i różnica jest mega. Nie spodziewałem się takiego efektu. Dobrze, że wcześniej wrzuciłem Recaro i nie musze się trzymać zębami kierownicy

Jest szał
jutro potestuje
no jestem ciekawa jak to teraz jezdzi
Panie, dzisiaj wpadam do Ciebie na gałkę i testy Gratki
Kolejne pierdoły do felg na przyszły sezon..



Oryginalne naklejki na rant felgi + Work Wheel Emotion Valve Stem Za fanty podziękowania dla Gaseba

do tego będą niebieskie nakrętki (jeszcze nie wiem jakie, jak macie jakiś koncept to śmiało ) + felga idzie w NH0.

Koło Enkei RP-01



Opony na tył już mam, muszę się zdecydować na przednie i daje koła do renowacji/malowania/ogarnięcia.
No i jest jebniecie, graty ziomus, bedzie grubasnie na przysly sezon .
Work Wheel Emotion Valve Stem

Pojechałeś

co do nakretasków to duzego wyboru nie ma. krótkie bądź długie, otwarte bądź zamknięte.
jak już musza być te nieszczęsne niebieskie to długie ja bym proponowała..
fela nie ta, ale jesli maja byc niebieskie, to chyba takie nakretki bym tu widzial

markosie wyobraź sobie że sie z Toba zgodze co do tych nakrętek hahaha
a moze nakretki Rays?
beda drozsze niz te felgi
beda drozsze niz te felgi

co za bzdura ziom
Nakrętki chciałbym długie i raczej otwarte. Pozostaje kwestia producenta... Visiony są spokojnie akceptowalne cenowo.. Rays'y bardzo mi się podobają ale z tego co wiem to ok 150$ komplet..
co za bzdura ziom

troche dystansu.. chodzilo mi o roznice:
troche dystansu.. chodzilo mi o roznice:

jeszcze napisz, ze za roznice w cenie tych nakretek mozna dokupic opony
ja wiem, ty wiesz, stavros wie ile felgi kosztują, jednak takim tekstem wprowadzasz nieświadomych w błąd.
rays każde placic za jakość. vision sa sporo tańsze jednak jakos ich wykonania jest niższa.
Z czystej ciekawości, czy w tych Raysa skoro są takie zajebiste da się tez tak łatwo zerwać gwint?
Z czystej ciekawości, czy w tych Raysa skoro są takie zajebiste da się tez tak łatwo zerwać gwint?



też jestem ciekaw czy różnica w jakości jest równie drastyczna jak różnica w cenie. Gwint raz a dwa trwałość anody.. Sama technologia krycia kolorem itp. Może ma ktoś jakieś info na ten temat?

[ Dodano: 2008-11-30, 14:47 ]
Z czystej ciekawości, czy w tych Raysa skoro są takie zajebiste da się tez tak łatwo zerwać gwint?

zapytaj Patiego, odkrecał je juz kilka razy, z tego co wiem nic sie nie dzieje z kolorem ani gwintem.
Dlugie Niebieskie Visiona mozesz pomacac u mnie, jak dotre dzisiaj .
Raysy dokrecalem i odkrecalem dwa razy - zero sladow uzywania. moge sprzedac jako nowe
Ale dokręcałeś momentem czy "z ręki"?
kluczem dynamometrycznym.
u mnie z Raysami tak samo jak u Patiego tylko, że jak odkręcałem zakręcałem już dużo więcej razy. Jeden sezon letni za nimi ni nie wyblakły jeszcze
kluczem dynamometrycznym.



No właśnie a wozić jeszcze dynamometr..... sztuka dla sztuki.
Dokrecalem recznie, dosyc mocno, wsadzilem bilet autobusowy do klucza i wcisnolem na nakretke, zadrapan nie stwierdzilem, klucz jest troche luzny.
cfaniak, widocznie te nakretki nie sa dla ciebie. KAZDE aluminiowe nakretki powinno sie dokrecac kluczem dynamometrycznym, chyba, ze ktos ma pomiar z reki. ja juz chyba sie nauczylem. uszkodzenia na nakretkach powstaja zwykle od:
- zbyt mocnego dokrecania
- zle dopasowanego klucza

wprowadzam w blad blahblahblah, pliz.. troche luzu to tylko nakretki..
cfaniak, widocznie te nakretki nie sa dla ciebie



Najwidoczniej bo ja dokręcam nawet nie "z ręki" tylko z nogi zazwyczaj
z nogi dokrecilbys je tylko raz... potem zdjalbys osobno nakretke ogolona z gwintu i resztki scietego aluminium ze szpilki.
z nogi dokrecilbys je tylko raz... potem zdjalbys osobno nakretke ogolona z gwintu i resztki scietego aluminium ze szpilki.



a wlasnie ze nie bo caly zeszly sezon w civicu moje aluminiowe nakretki byly odkrecane i dokrecane co zawody z nogi i do dzis zyja i maja sie dobrze oprocz tego ze wyblakla farba..
z nogi dokrecilbys je tylko raz... potem zdjalbys osobno nakretke ogolona z gwintu i resztki scietego aluminium ze szpilki.



Dlatego darowałem sobie ten temat a poza tym dla mnie muszą one iść w parze z długimim szpilkami.
chyba, ze ktos ma pomiar z reki. ja juz chyba sie nauczylem


Pewny chociaż
caly zeszly sezon w civicu moje aluminiowe nakretki byly odkrecane i dokrecane co zawody z nogi i do dzis zyja i maja sie dobrze oprocz tego ze wyblakla farba

to sie nazywa miec farta
a ja mam pytanie, po co tak dokrecać koła?
No właśnie... Wystarczy naprawde nie za mocno dorkęcić nawet lewa ręką i jest ahooooooooooooooooooj i do przodu...
ja nakrętki z ręki dopier..am aż zatrzeszczą szpilki a odkręcam nogą oczywiście z wyczuciem... dla chama tylko oemy

[ Dodano: 2008-12-01, 00:09 ]
a nie sadzisz ze jak dojebiesz tak mocno to moga powstac znaczne sily i ujebie sie albo szpilka albo gwint w nakretce ?

lepiej dokrecac z czuciem reka a nie potem sie silowac nogami skaczac i rzucajac "Qrwami" " co za ch.... to dokrecal " LOL

koła kluczem dynamometrycznym?



noooooo. alu felgi się dokreca na 120Nm i każdy dobry serwis tak robi. chyba, ze lubisz urywajace sie nakrętki, szpilki, koła.
mi kiedyś w starym aucie "mechanik" w skodzie tak dokręcił pneumatem nakrętki, że aby je później odkręcić połamałem 2 klucze i tylko 2 metrowa rura im pomogła. szpilkom ani nakrętkom nic się nie stało, oczywiście nakrętki nie były aluminiowe
100-105 już wystarczy na nakrętki,
felgi fajowskie, NH0 to nie najszczęśliwszy kolor akurat, ale sama felga świetna, która idealnie wygląda na ek/ej
100-105 już wystarczy na nakrętki,
felgi fajowskie, NH0 to nie najszczęśliwszy kolor akurat, ale sama felga świetna, która idealnie wygląda na ek/ej



a jaki kolor byłby właściwszy?
czerń/biel - zwykła biel
czerń odpada... co do odcienia bieli temat jest otwarty Zobaczymy
mnie sie coś przypomniało Michale.. ja myśle, że to powinna być "kość słoniowa"
albo coś spaliłam albo to tak szło..

co do NH0 to ja tez bym sie zastanowila..
u Jakubka NH0 na feldze wyglada w pytke tylko, ze on ma czarna bude wiec nie wiem... Ale generalnie biel
to super. kierownice sa dobre 300mm, a kola dokreca sie najmocniej jak tylko sie da. zrozumielismy
to super. kierownice sa dobre 300mm, a kola dokreca sie najmocniej jak tylko sie da. zrozumielismy



kierownice zostawmy w spokoju, a koła mocno trzeba dokręcić, ale nie "przez siłę"

dokręcaj koła dynamometrycznym - powodzenia Markos
dokręcaj koła dynamometrycznym - powodzenia Markos


Niestety muszę Cię zmartwić, każdy rozsądny człowiek dokręca koła dynamometrem, jeśli tylko ma techniczną możliwość.
klucze pneumatycznie oferuja teraz taka mozliwosc..
ja wole nakretki typu zenki, ultralite krecic kluczem manualnym
odebrałem wczoraj taką małą paczkę...



w środku jakieś woreczki..



i gałku Panie



This is password!!!



ogólnie w przeciwieństwie do niektórych z Was nie miałem w rękach zbyt wiele gałek.... ale jakość tej mnie naprawdę zadowala

Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku
elegancko!!
gałka jak gałka..
ogólnie w przeciwieństwie do niektórych z Was nie miałem w rękach zbyt wiele gałek....

no to co ty wiesz o gałkach?
no to co ty wiesz o gałkach?



Właśnie dlatego nie obeszło się bez Twoich rad i porad ziom
Got boost??



Dzięki Rafał!
I teraz pytanie, do czego Ci to??
Got boost??

Obrazek

Dzięki Rafał!




Myslalem, ze cos innego bedzie , tez nie rozumiem po co pakwoac turbotimery do NA ??
AFR pokazuja, lekko mowiac odbiegajacy od rzeczywistosci, voltomierz- na co to komu , opoznienie w wylaczeniu silnika NA, tez bez sensu co tam chlodzic przez pare minut ??
żeby małolatki robiły "łał"
Kolejne auto na Piaseczusets będzie robiło "psik psik" Jeszcze troche i ludzie już się nie będą dziwić że to nie subaru
żeby małolatki robiły "łał"



To Ja już bym wolał Apexi bo tam cały czas chociaż cos mruga.
bo to bedzie super turbo n/a nitro lpg i wszystko na raz
Jak do turbo to ok jak do Na to chyba troche z czapy pomysł i wydane pieniądze
Czyli rozumiem, że uważacie, że NA po ciężkiej piździe można od razu gasić? Śmieszne jesteście....
Nie nie mozna ale to chyba wszyscy wiedza.....

Skromnym zdaniem-mozna bylo zainwestowac ten hajs w cos innego ale to juz wybor własciciela
GrOOby a czy ktoś napisał że gasi? po prostu to jest bez sensu, nawet jak zgasi to konsekwencje są o wiele miejsze i mniej grożne niz w turbo.
a ja uwazam ze cos takiego nawet w N/A jest oki ile razy ja bym chcial wysiac z auta i sie od niego oddalic po jakims upalaniu a tu dupa i musze stac i czekac pare minut
Czyli rozumiem, że uważacie, że NA po ciężkiej piździe można od razu gasić? Śmieszne jesteście....



Kto mowi, zeby od razu gasic ?? Tu nie o to chodzi, auto Stavrosa za kazdym razem ostrych pizd nie lapie, po normalnej jezdzie silnik NA mozna normalnie zgasic i nie trzeba niczego schladzac. W przeciwienstwie do aut z Turbo gdzie wskazane jest po kazdej jezdzie, nawet takiej zwyklej codziennej, chociaz chwile schlodzic turbine, a po palowaniu to juz wogole i do tego zostaly stworzone turbo timery. Sprawdzaja sie jescze lepiej, jak latamy autem z turbina na codzien i czesto je gasimy i odpalamy.
Tu nie o to chodzi, auto Stavrosa za kazdym razem ostrych pizd nie lapie, po normalnej jezdzie silnik NA mozna normalnie zgasic i nie trzeba niczego schladzac.

to po co mu to?
to po co mu to?



Dla lansu hehehee
To w takim układzie zaczyna zbierać graty od dupy strony....

[ Dodano: 2009-01-17, 15:11 ]
Co olej?



Wszystko... po pałowaniu jest raczej ciepły jak sie nie ma chłodnicy oleju i lepiej żeby silnik jeszcze troche pochodził zanim sie go zgasi.
Zagrzać go zagrzejesz i tak ale nie zagotujesz to racja, i po to właśnie one są żeby olej przez dłuższy czas miał swoje właściwości.

Jezeli w tej H ma być turbo to lepiej było chyba kupić na poczatek inne graty heh



Naprzykład turbo
Jeśli tam nie będzie Turbo to lepiej było kupić to :



I jeszcze jest opcja skaczących delfinów, kwintesencja stylu "graj mi cyganie, świeć ile się da"
bo tak to ten timer pasuje do n/a jak świni siodło.


A tak serio to chyba trzeba by być mega katem żeby nie pamiętać o schłodzeniu auta n/a po bardzo ostrym pałowaniu, w innych przypadkach i tak nie ma potrzeby chłodzić ..

Ale jest w tym jeden pozytywny aspekt - grooby zarobiony, wszyscy happy są
Opcja z delfinami mi się podoba.... najgorsze są te gwiezdne wojny myśliwcami
najgorsze są te gwiezdne wojny myśliwcami



Kazdy wyścig to wojna......... więc jest to uzasadnione......
A każda potyczka to bitwa
patrzac z punktu ekologi to tt w wypadku auta Stavrosa przyczyni sie do efektu cieplarnianego, innych minusów raczej nie ma bo o kosztach w tunowanie sie nie rozmawia
Panowie i Panie dzięki wielkie za wzmożoną aktywność w moim topicu

Nie chce mi się wklejać wszystkich cytatów jakie chciałbym skomentować.. więc napiszę ogólnie...

Po pierwsze nie rozumiem kwestionowania używania turbo timera w aucie NA. Oczywiste jest, że nie jest on niezbędny ale nikt mi chyba nie powie, że silnikowi zaszkodzi minuta na biegu jałowym nawet nie po ostrym pałowaniu?? Dla KAŻDEGO silnika chwila wytchnienia po pracy w pewnym obciążeniu jest OK. Ktoś może uznać to za przesadę. Mam to w dupie. Tak samo jak nigdy nie cisnę auta dopóki olej nie nagrzeje się do 90 stopni tak samo nigdy nie wyłączam motorowni od razu po zatrzymaniu się. Nawet jeżeli auto nie było przyciśnięte i temperatura oleju jest w normie. Efekt tego jest taki, że przez 10 miesięcy i ok 6 tys km dolałem 100 ml oleju.. auto nie dymi, nie kopci i jest gitara. Poprostu zajebiście je szanuje jak wszystko na co musiałem ciężko zapracować. Wydanie 260zł na komfort jaki daje TT czyli możliwość "opuszczenia" auta bezpośrednio po zatrzymaniu uważam za małe pieniądze.

Co do kolejności kompletowania części to chyba jakaś kolejna pomyłka? Takie samo stwierdzenie padło kiedy założyłem zegary temp i ciśnienia oleum do seryjnego silnika. "Po co Ci to??????"

Po co mi sprzęgło do 280NM, które teraz mam skoro mam duuużo mniej momentu? Podpowiedzcie mi proszę bo chyba wiecie lepiej ode mnie

Teskty a propo instalacji LPG, śmiechów, chichów, wojen, bitew, potyczek i małolatek pozostawię bez komentarza.. Dorośnijcie.. to nie boli

Odnośnie samego auta na 98% zapadła decyzja o tym, że będzie turbo.

Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli
Odnośnie samego auta na 98% zapadła decyzja o tym, że będzie turbo.

Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli




coś czuje będzie strasznie zapierd@lać

Robisz soft, czy męsko bedziesz k~rwę dmuchać?
Robisz soft, czy męsko bedziesz k~rwę dmuchać?


,coraz mniej N/A
Stavros, jak najbardziej rozumiem Twój punkt widzenia odnośnie dbania o auto - mam tak samo i z tego samego powodu też mam dodatkowe zegary. Nie wiem, czy to zbieg okoliczności, ale też nie muszę dolewać oleju pomiędzy copółrocznymi wymianami.

Swoją drogą skoro tak dbasz o auto NA, to jak to będzie wyglądać przy turbo
powodzonka w projekcie

rozumiem, że calość partaczysz w Piaseczusets?:)
Poprostu zajebiście je szanuje jak wszystko na co musiałem ciężko zapracować.


Tym bardziej pozostałbym przy tym i robił mocne NA...


Teskty a propo instalacji LPG, śmiechów, chichów, wojen, bitew, potyczek i małolatek pozostawię bez komentarza.. Dorośnijcie.. to nie boli

\




Juz nie bede pisał nic o dorastaniu bo nie chce się kłócic i robić ci burdelu w temacie hahaha pozdro 600!
Tym bardziej pozostałbym przy tym i robił mocne NA...



podzielam zdanie kolegi ale to juz wybor wlasciciela auta

Panowie i Panie dzięki wielkie za wzmożoną aktywność w moim topicu

Nie chce mi się wklejać wszystkich cytatów jakie chciałbym skomentować.. więc napiszę ogólnie...

Po pierwsze nie rozumiem kwestionowania używania turbo timera w aucie NA. Oczywiste jest, że nie jest on niezbędny ale nikt mi chyba nie powie, że silnikowi zaszkodzi minuta na biegu jałowym nawet nie po ostrym pałowaniu?? Dla KAŻDEGO silnika chwila wytchnienia po pracy w pewnym obciążeniu jest OK. Ktoś może uznać to za przesadę. Mam to w dupie. Tak samo jak nigdy nie cisnę auta dopóki olej nie nagrzeje się do 90 stopni tak samo nigdy nie wyłączam motorowni od razu po zatrzymaniu się. Nawet jeżeli auto nie było przyciśnięte i temperatura oleju jest w normie. Efekt tego jest taki, że przez 10 miesięcy i ok 6 tys km dolałem 100 ml oleju.. auto nie dymi, nie kopci i jest gitara. Poprostu zajebiście je szanuje jak wszystko na co musiałem ciężko zapracować. Wydanie 260zł na komfort jaki daje TT czyli możliwość "opuszczenia" auta bezpośrednio po zatrzymaniu uważam za małe pieniądze.

Co do kolejności kompletowania części to chyba jakaś kolejna pomyłka? Takie samo stwierdzenie padło kiedy założyłem zegary temp i ciśnienia oleum do seryjnego silnika. "Po co Ci to??????"

Po co mi sprzęgło do 280NM, które teraz mam skoro mam duuużo mniej momentu? Podpowiedzcie mi proszę bo chyba wiecie lepiej ode mnie

Teskty a propo instalacji LPG, śmiechów, chichów, wojen, bitew, potyczek i małolatek pozostawię bez komentarza.. Dorośnijcie.. to nie boli

Odnośnie samego auta na 98% zapadła decyzja o tym, że będzie turbo.

Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli



nie przkonales mnie swoim wywodem, ciagle wciaz nie wiem po co Ci to....

pozdr 850007788111fff"P00083r92ubh
dmuchaj !!! bedzie bardzo przyjemnie
Tym bardziej pozostałbym przy tym i robił mocne NA...


czyli zakładanie turbo to nieszanowanie swojego auta? ...
Nie to miałem na myśli, ale spoko wyjaśnię - chodziło mi oto, że turbo dość często okazuje się awaryjne w stosunku do po modzonego NA...
Nie jest awaryjne jeżeli zastosujesz turbo timer
Nie to miałem na myśli, ale spoko wyjaśnię - chodziło mi oto, że turbo dość często okazuje się awaryjne w stosunku do po modzonego NA...



To pogadaj np. z Emre a potem np. z Matim i wtedy rozwiejesz te swoje przypuszczenia.......
dokladnie to samo chcialem napisac..
Nie jest awaryjne jeżeli zastosujesz turob timer


To pogadaj np. z Emre a potem np. z Matim i wtedy rozwiejesz te swoje przypuszczenia......


ile jest takich turbo jak ma Mati ? a co do samochodu Emrego to akurat tego tematu poruszac nie bede..
a co do samochodu Emrego to akurat tego tematu poruszac nie bede..



chętnie się dowiem...
to moze na pw sie spytaj, bo tutaj nie bedziecie o tym rozmawiac.

Nie jest awaryjne jeżeli zastosujesz turob timer



I grzałkę w misce

Stavros, jak chcesz to Ci oddam swoją turbinę i balustradę... znaczy kolektor
Odnośnie uszkodzeń i fuck'upów itp. Nie ma ryzyka nie ma zabawy, proste... Gdyby było inaczej wszyscy jeździlibyśmy seriami...

Chaber, tak wszystkie mody popełniam na miejscu - w Piasecznie. Partage Garage zarządza Ogólnie jak ma być dmuchane wku*we to musi być z pierdo*nięciem hehe

B16 jest bardzo fajną motorownią ale żeby uzyskać 200KM w NA trzeba sporo się napocić..a niutka i tak malutko

Jeżeli chodzi o turbo nie będzie to auto na 1/4 - nigdy nim nie było. Wyjazdy na zawody są dla zabawy i miłego spędzenia czasu ze znajomymi - bez zbędnych emocji. W zależności od funduszy rozważam różne opcje. Docelowo ok 270-290kuni. Czyli kucizna i bar z malutkim haczykiem - coś takiego jak były setup Patiego jeżdżący obecnie u OLA. Jak to się skończy finalnie zobaczymy Generalnie ma być zabawa w pogodne wieczory i czasem weekendy. Z dupowozem od dawna nie ma nic wspólnego, od kupna w kwietniu zrobiła 5800km Jeżdżę nią tylko dla frajdy dlatego spokojnie mogę pozwolić sobie na suszarkę.
ile jest takich turbo jak ma Mati ?



Mati, Mamba, Xionc, Olo(wcześniej Pati), dalej?

Mati, Mamba, Xionc, Olo(wcześniej Pati), dalej?

miedzy pierwszymi dwoma, a pozostalymi trzema przykladami widze dosc zasadnicza roznice. tkwi ona w bloku.
Stavros, a mialem nadzieje ze pojdziesz w 2 litry , ale jak patrze jak smigaja niektore T, to sie nie dziwie . Dobra decyzja, masz jakas wizje juz na to kiedy jestes w stanie wyjechac dotartym autem ??
miedzy pierwszymi dwoma, a pozostalymi trzema przykladami widze dosc zasadnicza roznice. tkwi ona w bloku.



Wiem o tym bardzo dobrze ale to pokazuje że i hard i soft jest w miare bezawaryjny. I w brew pozrom myśle Markos że twoje też będzie bezawaryjne czego Ci szczerze życze.


Wiem o tym bardzo dobrze ale to pokazuje że i hard i soft jest w miare bezawaryjny. I w brew pozrom myśle Markos że twoje też będzie bezawaryjne czego Ci szczerze życze.



Dokładnie. Jeżeli silnik składany jest na dobrych gratach przez zaufane i myślące ręce.. ryzyko jest stosunkowo niewielkie.

Dobra o Turbotimerze wystarczy.

Kto mi powie czy to część pod NA czy turbo??



Dzięki AdaŚ
myśle Markos że twoje też będzie bezawaryjne

jak nie bedzie, to sie zdejmie rurke i bedzie 150 koni

Chaber, tak wszystkie mody popełniam na miejscu - w Piasecznie. Partage Garage zarządza Ogólnie jak ma być dmuchane wku*we to musi być z pierdo*nięciem hehe



no i git:) to jak będę swojego partaczył to będę na żywo patrzył co tam się kroi
nic nie daje jezeli nie upalasz na torach


sam nic nie dajesz dlugasku
widzę Stavros, że szykują się zmiany... dobrze, dobrze
na kobrach i tłokach z B16 przy 1,1-1,2 bara spokojnie 300+ byle złożył to ktos kto ma doswiadczenie i ogarnia temat (a patrzac na przykład silnika majla obecnie Loobo to nawet "żółtodziby" mogą zakuc motor na 300+ i upalać ) no i oczywisicie profi strojenie ... ale nic nie daje gwarancji na bezawaryjną jazde !!! bo patrzac na wyslinenie silników wyzej omawianych czy NA czy turbo to ma prawo czasem cos sie wysrac a robiac na dobrych gratach i u ludzi dobrze ogarniajacych teamt mozemy tylko zmniejszyc ryzyko awarii
na kobrach i tłokach z B16 przy 1,1-1,2 bara spokojnie 300+ byle złożył to ktos kto ma doswiadczenie i ogarnia temat (a patrzac na przykład silnika majla obecnie Loobo to nawet "żółtodziby" mogą zakuc motor na 300+ i upalać ) no i oczywisicie profi strojenie ... ale nic nie daje gwarancji na bezawaryjną jazde !!! bo patrzac na wyslinenie silników wyzej omawianych czy NA czy turbo to ma prawo czasem cos sie wysrac a robiac na dobrych gratach i u ludzi dobrze ogarniajacych teamt mozemy tylko zmniejszyc ryzyko awarii



Podpisuje się obiema rękami i wszystkimi nogami

A dla niedowiarków.. pomysł turbo narodził się wcześniej i przez chwile rozmawialiśmy z Matim od odkupieniu jego CVC i przeszczepu do mnie. Stwierdziłem, że setup z potencjałem na 500HP to troche przy dużo jak na moje potrzeby... Ale kto wie, może wrócimy do tematu Dolar nie zachęca do większych zakupów..
.. pomysł turbo narodził się wcześniej i przez chwile rozmawialiśmy z Matim od odkupieniu jego CVC i przeszczepu do mnie. Stwierdziłem, że setup z potencjałem na 500HP to troche przy dużo jak na moje potrzeby... Ale kto wie, może wrócimy do tematu Dolar nie zachęca do większych zakupów..



bardzo chetnie wroce do tematu nawet możemy od nowa ponegocjowac lepsze warunki dla Ciebie


bardzo chetnie wroce do tematu nawet możemy od nowa ponegocjowac lepsze warunki dla Ciebie





auto serwisowane tylko na najlepszych częściach..













a w paczuszce...

pedalskie śrubki

Kager Przecież to jest gorsze nawet od 4maxa
4max = 4 dni max
Lub ewentualnie wietmax
najlepsze czesci z tej najnizszej polki sam tak robie a te slubki to do ciego??
Nie no Pany, pudełko takie dostałem na śrubki. Jeżeli chodzi o filtr oleju to mam zapas OEM'ów JDMowych od Jarusnet'a

a śrubki dorwałem przypadkowo w taniej cenie. Coś takiego jak Markos kiedyś sprowadzał. Ozdobne pod mache.
a te slubki to do ciego??

do wszystkiego pod maska
wczoraj załapałem się na grupowe hamowanie. Dzięki Długi za ogarnięcie tematu

Wynik:

169,9 KM
162,8 NM



Myślę, że jak na serie z krótkim dolotem + ciut przyduży wydech (2,5 cala) to może być. Na dniach wjedzie inny dolot + kolektor ssący Skunksa + uszczelka Hondaty. Będzie hamowanie, zobaczymy czy będzie jakaś różnica. Z początkiem marca auto zostanie wystrojone i powtórnie hamowane, różnice między wykresami będą zapewne minimalne ale jestem ciekaw efektów.

Do tego doszło parę pierdół, opony itp. Lada moment koła idą do malowania. Generalnie powolne zbieranie się do sezonu.
ładny wynik Michał

jaki zawias w końcu planujesz ?
Zaraz zaraz, a czy podczas hamowania Twojego samochodu na ekranie nie było 142km ? Coś chyba kręcisz kolego

Zawias to w sumie już zrobił
Enkei'e zostały w sobotę zwiezione do renowacji + malowania. Na środę/czwartek będą gotowe.

Czekam jeszcze na nakrętki od wujka Patiego i koła wjeżdżają na auto

Takie ogumienie drogowe podaje na ten sezon:





W tym tygodniu wjedzie kolektor ssący Skunka + pare pierdół do układu dolotowego....
Enkei'e zostały w sobotę zwiezione do renowacji + malowania. Na środę/czwartek będą gotowe.

Czekam jeszcze na nakrętki od wujka Patiego i koła wjeżdżają na auto

Takie ogumienie drogowe podaje na ten sezon:

Obrazek

Obrazek

W tym tygodniu wjedzie kolektor ssący Skunka + pare pierdół do układu dolotowego....



Zero Nero - dobry wybor , dobry stosunek jakosc/cena, pozatym niezle kleja i da sie na nich jezdzic normalnie na codzien. Chociaz w zime juz nie daja tak rady w szczegolnosci w winklach hehehe .
Miała to być dobra opona na codzień. Można będzie teraz nawet wjechać w kałużę

Rozmiar 205/45 R16

Na track Day'e itp będą lekkie 15 + R888. Niedługo zapodam fotki


Takie ogumienie drogowe podaje na ten sezon:

Obrazek

Obrazek




czy one mają oznaczenie M+S czy się mylę?
mylisz sie.
PZero Nero M+S is the ultimate all season low profile tire designed for the High Performance market. Its aggressive look is characterised by a dynamic, sporting tread pattern that is ideal for giving added value. Road performance lives up to its appearance: optimal grip, precise cornering and elevated safety on wet asphalt or critical road surfaces thanks in part to the M+S (Mud & Snow) compound. A winning combination of enhanced driving enjoyment and high resistance to aquaplaning. Specially designed for "soft" and "hard" tuning, ideal for tire and wheel conversions.
Self supporting Run Flat version available
Tread pattern
Asymmetric All-Season Design manufactured for USA



być może ale występuje również jako allseason
nie w europie.

w stanach mnostwo opon wielosezonowych, to u nas normalne letnie.
już nie kozica.....

już nie kozica.....

Obrazek



Coilovers tenzoR ?? Ladnie wyglada.
wreszcie wyglada tak jak powinna gratulacje
i tak jakos wysoko
i tak jakos wysoko



auto na nie równym terenie stoi, jest mikro nizej, tenzor jak tenzor, najgorsze to ze pieknie wybiera
wreszcie wyglada tak jak powinna gratulacje



Dzięki Ziom Dzisiaj na Cargo w nagrodę miałeś jazdę próbną

i tak jakos wysoko


Ja nawet nie zczaiłem że jest niżej
Ziomuś, kiedy Ty to zamontowałeś i czemu jest ustawione na serie ?
Dzisiaj na Cargo w nagrodę miałeś jazdę próbną



oddawaj fotele
prezentuje się całkiem ładnie na tle pozostałych (oberwane tłumiki itp )
czyli generalnie fura podaje?
oberwane tłumiki itp


oj tam, taki mój nowy tjun
Jest lepiej ale i tak jeszcze głowa wchodzi pomiedzy nadkole a opone
Jest lepiej ale i tak jeszcze głowa wchodzi pomiedzy nadkole a opone



sprawdzałeś...
To jest gwint czy zwykły zestaw ?


czytam, czytamy

bardzo performensowy mod... jak to sie mawia? dzej di em?
cały topic jest bardzo dzej di em
pogon za lansem miejscami mnie przeraża
edit: no nareszcie koniec kozicy
[ Dodano: 2009-02-23, 21:46 ]
taka jaką Ty masz z tylu

ogólnie nie wiem czy to jest jakieś mega dobre rozwiązanie.........

no ale taka była wizja właściciela.....
Taka
Aha czyli taki gwint wanna be ? heh

ale ok jak dobrze sie sprawuje to najwazniejsze
Aha czyli taki gwint wanna be ? heh



coilovers
jak dobrze sie sprawuje to najwazniejsze

mysle, ze w tej modyfikacji najwazniejsze bylo to, zeby byla gleba...
bujalo ci autem na boki kiedy przyspieszales po prostej? to chyba masz cos zepsute
twarde te sprężyny są? jest kontakt kół z nawierzchnią na "tarce" np. przed skrzyżowaniem
twarde te sprężyny są? jest kontakt kół z nawierzchnią na "tarce" np. przed skrzyżowaniem



dosyć twarde ale kontakt jest. Jest gorzej jadą w zakręcie z dużym uskokiem, ale jechałem tą samą drogą z OLEm i w TEIN SS było to samo. Jeżeli auto jest nisko i twardo normalne, że będzie podskakiwało na wybojach.
w sumie to nie wiem czemu tenzo r wycofal te sprezyny, najlepiej mi sie na nich jezdzilo, mozwa oczywiscie o coiloversach
Przejżałem przed chwilą cały projekt i jest bardzo Si, ale co by nie mówić to strasznie brakuje mi tu felg.

Ale ogólnie podoba mi się że bardziej troszczysz się o upgrade silnikowe niż optyczne, aczkolwiek optyka nie jest zła (ALE KŁUJE PO OCZACH BRAK TYCH DOCELOWYCH FELG [ JAK DLA MNIE ] ).

Co do optyki to koniecznie atrapke grila machnij pod kolor.

Gratuluje przebiegu dotychczasowych prac i ich efektu - czas, praca, serce i mała taczka kasy

PS. LICZE ŻE WRZUCISZ NA U2BE JAK TO ŚMIGA NA TURBINCE
to strasznie brakuje mi tu felg


no przecież są ładne Enkeie 16"
Przejżałem przed chwilą cały projekt i jest bardzo Si, ale co by nie mówić to strasznie brakuje mi tu felg.

Ale ogólnie podoba mi się że bardziej troszczysz się o upgrade silnikowe niż optyczne, aczkolwiek optyka nie jest zła (ALE KŁUJE PO OCZACH BRAK TYCH DOCELOWYCH FELG [ JAK DLA MNIE ] ).

Co do optyki to koniecznie atrapke grila machnij pod kolor.

Gratuluje przebiegu dotychczasowych prac i ich efektu - czas, praca, serce i mała taczka kasy

PS. LICZE ŻE WRZUCISZ NA U2BE JAK TO ŚMIGA NA TURBINCE



Dzięki ziom za miłe słowa. Wkładam dużo serca w to auto..

Odebrałem dzisiaj od wujka Patiego nakrętki...



w sumie to bardzo dobrze bo felgi też dzisiaj odebrałem
dobra nie zaciemniaj nas jakimi nakrętkami pokazuj fele
dobra nie zaciemniaj nas jakimi nakrętkami pokazuj fele



Dobrze prawi nyga !

Tak swoją drogą ile kosztowały te nakręteczki ? Bo nie powiem całkiem zacne

ps. Mam taką swobodną sugestie jeśli dokładeczki masz carbonowe to zostaw( + może maska w carbonie) , jeśli zwykłe matowe może pomaluj pod kolor moim zdaniem będzie sympatyczniej wyglądać obniży Twoją piękność optycznie
o przechuj!
zobaczymy na aucie... mnie te fele przymierzone do auta havrana nie powaliły.
wygląda rewelacyjnie, dawaj dziwki na samochód
Bedzie robic robote ta felga !!

Ziom, nie boisz sie ze bedzie Ci dupka wyjezdzac na winklach , przy slabszej oponie z tylu i mniejszej szerokosci. ??
Bo to auto do driftu to musi..........
Uaaaaa Uaaaaa
Chyba się zakocham i jeszcze ta naklejeczka na rancie !!
Ładny szpenio !! Jeszcze na gumach Advana !!

Mam nadzieje że będziesz juto miał wolną chwile czasu i coś zmalujesz z tymi felgami
mnie te fele przymierzone do auta havrana nie powaliły.


ale to inna felga, ja przymierzałem RP-02 one są dużo szersze i wygląda to z dupy.
u mnie tylko mały negatyw poprawiłby ten efekt super szerokiego laka



mega fajnie te 01-ki będą u Ciebie wyglądały.
nakretasy może nie są super jakości ale robią robotę
no widze ze wkoncu zacznie to auto jakos wygladac , good job z felgami

ale dla mnie i tak najwazniejsze jest to co pozniej zrobisz z silnikiem
mnie te fele przymierzone do auta havrana nie powaliły.

u havrana zakladalismy felge szerokosci 8" i opone z dupy troche
wydaje mi sie.. podkreslam - wydaje mi sie.. ze bedzie przekozak na tej feli

wydaje mi sie.. podkreslam - wydaje mi sie.. ze bedzie przekozak na tej feli


nie wierze, pozytywne słowo od Michała - chyba zrobie print screena
ja się na takie pewnie nie doczekam.
olaboga, ale zes teraz wydumal..
ale to inna felga, ja przymierzałem RP-02 one są dużo szersze i wygląda to z dupy.


są i tjuningowe wentylki
łooo jezuuu...

Pieknie jest! Felga przchuj do tego z czerwona buda i niebieskimi akcentami.. miszcz!
a te wentylki swicom?
Wiatraki odjechały dzisiaj do Kielc. Na aucie kolejny felunek. ATS DTC 15x7.



Przeznaczenie - szeroko pojęte upalanie + noszenie zimowych gumek

PS. Nie chce ktoś trochę zmęczonych R888 215/50 ?? W tego co patrzyłem nowa opona w takim rozmiarze to min. 450zł szt. Oddam 2 za 250zł lub jakieś propozycje

ps. takcja jest
jak robisz zdjecie, na ktorym chcesz pokazac felgi, to nastepnym razem skrec kola w druga strone
jak robisz zdjecie, na ktorym chcesz pokazac felgi, to nastepnym razem skrec kola w druga strone



Ziom to zdjęcie z przed chwili z okna, ale spoko. Specjalnie dla Ciebie zejde zaraz na dół i zrobię drugie
wiesz.. mnie tam grzeje, tak tylko mowie na przyszlosc
Specially for !Markos

Dobre koło - może te też na sprzedaż
Kolko jest fajne bo ladne i lekkie, ziom daj jakies foto z boku, jak to sie schowalo w nadkole ??
Swietnie sie prezentuje na tych felgach widzialem dzisiaj,
pozdro
Kolko jest fajne bo ladne i lekkie, ziom daj jakies foto z boku, jak to sie schowalo w nadkole ??



W nadkole się raczej nie chowa tylko napiedal*. Trzeba byłoby ciutkę podnieść zawias. Tu jeszcze jakieś dodatkowe foty. Tak stricte z boku może później jeszcze zrobię



Lipa ze tak wystają..... powodzenia przy walce z błotnikiem a tak to koło ładne
Lipa ze tak wystają.....


Bo guma z przodu za szeroka
ale to koło chyba przejściowo.........??
Wygląda ok, tylko jakoś się nie mogę przyzwyczaić to niepomalowanego grilla.
Ja chce już swoje auto
Lipa ze tak wystają..... powodzenia przy walce z błotnikiem a tak to koło ładne



ziom czytaj.. Zostawiam sobie same koła. Opony już przehandlowane. Koła wjechały tymczasowo. Wiatraki musiałem zdjąć dla klienta a z enkeiami czekam na lepszą pogodę Czekam aż stopi się ten cały szajs Tydzień, dwa i wjadą docelowe koła..... heh docelowe na jakiś czas W głowie już nowe wizje i koncepcje
No i git 7 cali jest ok i nie wystaje tak ? w razie czego pytam na przyszlosc,dla potomnych ....
generalnie 7 cali w cvc nie wystaje ? czy wszystko zalezy od et ?


Nie wiem jakie dokładnie jest tam ET, ale przy 195 nie powinno byc tragedii...

Strona 1 z 21, 2

Podobne wątki