SILNIK: B16A2
Plan: chyba zostanie seria..
UKŁAD DOLOTOWY: AEM Short ram dedykowany do B serii, doprowadzenie chłodnego powietrza zza fog'a
In progress: kolektor ssący Skunk2 + uszczelka Hondata Heatshield. Zmiana dolotu na coś innego.. prawdopodobnie parówa.
UKŁAD WYDECHOWY: Kolektor wydechowy 4-1 DC-Sports 2,5' na wyjściu, reszta układu 2,5' na 2 tłumikach przelotowych by El-tec
ElLEKTRONIKA: komp seria, wskaźnik temperatury oleju GReddy, wskaźnik ciśnienia oleju HKS
Plan: Po modach przejście na OBD1 + strojenie
UKŁAD NAPĘDOWY: Skrzynia S80, 4 bieg z VTi, sprzęgło ACT + lekkie koło zamachowe Findaza (3,6 kg)
Plan: 5 bieg z Integry LS
ZAWIESZENIE: Coilovres TenzoR, przednie amortyzatory KYB AGX z 4 stopniową regulacją twardości
Plan: docelowo raczej siakiś gwint..
UKŁAD HAMULCOWY: Przód - tarcze 282mm z MG, zaciski i zwrotnice z Preludy 2,2; tył - seria
KOŁA: Enkei RP-01 16' ubrane aktualnie w Pirelli P Zero Nero 205/45 z przodu, Advany A-460 195/50 z tyłu, ATS DTC na 1/4, Track Day i zimę
BODY-KIT: lampy przód a'la TypeR, gril a'la TypeR, dokładka przód TypeR, zółte halogeniki, lampy tył EK9, OEM VTEC DOHC side stickers, kilka JDM Stickerów
Plan: odświeżenie lakieru..
ŚRODEK: Fotele Recaro z Lancera FQ, Nakładka na zegary Mugen, mieszek EK9, gałka OEM EK9
Plan: kierownica + naba + rozpinka
CAR-AUDIO Vitek saund system prologic JDM SiR Navi niebawem..
MOC: Katalogowo 160HP, obecnie 170HP,
FOTKI:






















