MODEL: EK4 1999 hatchback
SILNIK: seria po wymianie uszczelniaczy i pierścieni i wszystkich uszczlek na OEM
UKLAD DOLOTOWY: parówa Simota z nadmuchem ze zderzaka, w planach odizolowanie filtra od komory i zamknięcie go w szczelnym boxie
UKLAD WYDECHOWY: DC Sports 4-1 2.25'', wycięty katalizator, środkowy seria, końcowy M-Tech
w planach : ogarnięcie wydechu od nowa, po całości 2.25'' na 2 tłumikach by M-tech
ELEKTRONIKA: seria, w planach przejściówka na OBD1-->crome
UKLAD NAPĘDOWY: sprzęgło Exedy, lekkie kolo Fidanza, skrzynia S4C
ZAWIESZENIE: amortyzatory seria + sprężyny APEX, felgi Rota Boost 16'', nakrętki Muteki blue, w planach porządny gwint lub kupno Bilsteina B8 i pozostawienie obecnej sprężyny
UKLAD HAMULCOWY- Tarcze gładkie ATE, klocki nie wiem. Świeżo wymienione i sprawują się nieźle, jak się skończą będzie upgrade na coś lepszego
BODY-KIT: przednia dokładka (nie wiem co to), lampy z ciemnym wkładem, bixenon 6000K, OEM 4 chlapacze, może skusze się na halogeny
w planach : tylna dokładka ala EK9 ( w drodze), grill ala EK9 ( w drodze)
ŚRODEK: gałka Skunk2, OEM podłokietnik, może kiedyś Recaro z EVO, w Speed się nie mieszczę
CAR-AUDIO: Alpine 9853r, głośniki Infinity , subwoofer JL Audio, wzmacniacz Crunch - zmian nie będzie, mi w zupełności wystarcza

MOC: seria 160
po przeróbkach : 163KM i 150Nm ( z checkiem od sondy)
Niestety po usunięciu katalizatora świeci się check od 2 sondy. Spróbuję wspawać tulejkę przed sondą, żeby odsunąć ją jakieś 2-3 cm od wydechu - ponoć pomaga. W tej chwili wykres mocno pofalowany głównie w dolnym zakresie obrotów.
zdjęcia :






zdjęcia robione na szybko, zaraz po kupnie. Dzisiaj postaram się wkleić więcej zdjęć
Pikny kolorem mój ulubiony Gratki
kolorek jest świetny. Całe auto świetnie się przezntuje.
Widzę że Marcin sprzedał furę Czekam na zmiany
Kolejne EK4, hał słit
obiecane foto komory silnika i moja wizja przodu auta :




zdjęcie na prośbę kolegi z forum, jak widać kolektor wcale nie jest nisko :



a tak chciałbym, żeby za jakiś niezbyyt odległy czas wyglądał przód :

A ja bym widział to tak:

chwilowo na carbon maske mnie nie stać żółte halogeny przemyśle
żółte są piekne...
Wygląda kozacko! I audio konkretne
Ładne autko, ale bedziesz miał wiele pracy przy blacharce, znam troche te auto
zdjęcie na prośbę kolegi z forum, jak widać kolektor wcale nie jest nisko :


Dziękuje faktycznie nie wisi wcale nisko. Jeszcze raz napisze auto
ladne autko, co do blachy wiadomo cos tam trzeba porobic, byla moda na itr teraz Ek4 i bardzo dobrze powodzenia w ogarnianiu wszystkiego
fajne autko, tylko siatex jak najszybciej bym... zdjoł
bardzo ładnie się prezentuje, halogeny jak najbardziej żółte
Spokojnie, auto mam od tygodnia. Najpierw oleje,rozrządy,kasowanie luzów w zawieszeniu, jeśli są, itd. Potem zajme się stroną wizualną, a na koniec coś tam będziemy modyfikować
Bardzo fajna fura , kolor prócz białego najładniejszy w ek.
Powodzenia w dalszych modach oraz jeszcze raz gratki zakupu
ooo znany mi samochod.. gratki i powodzenia w planach

P.S cos te civici swego czasu ida na polnoc
brak mi słów takie ek4 to jedno z moich marzeń ale wydaje mi się że przydało by się kilka koni więcej
brak mi słów takie ek4 to jedno z moich marzeń ale wydaje mi się że przydało by się kilka koni więcej


Po czy wnioskujesz ze przydałoby sie wiecej koni i. Masz Vti z opisu wnioskuje , że nie
Kasik, twoje byłe auto jeździ u mnie w mieście
Po czy wnioskujesz ze przydałoby sie wiecej koni i. Masz Vti z opisu wnioskuje , że nie [/quote]

no nie mam ale jezdziłem raz ek4 i miałem duże wrażenia pa tym ale właściciel który jezdzi nim od półtora roku mówi że 160 koni już mu nie wystarcza
Kasik, twoje byłe auto jeździ u mnie w mieście



wiem wiem.. bo dostaje caly czas relacje co tam sie dzieje z mym hondem
Dzieje się dobrze z tego co widziałem, dba, a to najważniejsze
no nie mam ale jezdziłem raz ek4 i miałem duże wrażenia pa tym ale właściciel który jezdzi nim od półtora roku mówi że 160 koni już mu nie wystarcza


człowieku weź się ogarnij...
no nie mam ale jezdziłem raz ek4 i miałem duże wrażenia pa tym ale właściciel który jezdzi nim od półtora roku mówi że 160 koni już mu nie wystarcza



Auto jest świetne, widząc plany właściciela będzie jeszcze ładniejsze. A do mocy uważam że każdy niech robi jak chce. Gratki projektu
Taki tam mały update :
reperaturki już w domu, lakiernik wstępnie umówiony - do końca czerwca blacharsko i lakierniczo powinien być skończony.
Doszła w końcu tylna dokładka, wpadł też nowy Olej - Valvoline VR1 Racing 10W60, w drodze jest filtr oleju Hamp i zółte halogeny Depo. Cały czas czekam na grill, który jakoś dotrzeć do mnie nie może...
Szukam lotki ala spoon - jakby ktoś, coś, to pls o info
Update zdjęciowy wieczorem
Plan na lipiec-sierpień to układ wydechowy + przejściówka na OBD1-->P28-->Crome By Ryś
W międzyczasie będę pracował nad obudowaniem stożka w jakimś home-made boxie
http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=6157
za ta cene bardzo warto
fajnie ze prace ida do przodu
Póki co na carbon zabawki mnie nie stać, ale kto wie, może kiedyś - jak skończy się "kryzys"
powiem tak ze za cene 750zl carbon i ala spoon warto, bez carbonu cena jest bardzo zblizone do tej..pomysl nad tym
Na Gej Klubie ogarniają lotki, cena coś około 250-300, więc trochę jakby mniej, ale oferta jest niezła, myślę nad nią już dłuższy czas
Na Gej Klubie ogarniają lotki, cena coś około 250-300, więc trochę jakby mniej, ale oferta jest niezła, myślę nad nią już dłuższy czas


napisze tak,tez sie zastanawialem nad ta lotke ale jak zobaczylem u kumpla wykonanie i spasowanie to odpuscilem temat,lepiej dozbieaj i kup carbon..co do fury jesli bedziesz tak cierpliwy jak przy tamtej furze to tylko moze byc lepiej,gratuluje i bezaawaryjnej zycze koledze a reszta przyjdzie sama..pzdr..
Będę jeszcze bardziej cierpliwy

[ Dodano: 2009-06-24, 14:09 ]