SILNIK: seria po wymianie uszczelniaczy i pierścieni i wszystkich uszczlek na OEM
UKLAD DOLOTOWY: parówa Simota z nadmuchem ze zderzaka, w planach odizolowanie filtra od komory i zamknięcie go w szczelnym boxie
UKLAD WYDECHOWY: DC Sports 4-1 2.25'', wycięty katalizator, środkowy seria, końcowy M-Tech
w planach : ogarnięcie wydechu od nowa, po całości 2.25'' na 2 tłumikach by M-tech
ELEKTRONIKA: seria, w planach przejściówka na OBD1-->crome
UKLAD NAPĘDOWY: sprzęgło Exedy, lekkie kolo Fidanza, skrzynia S4C
ZAWIESZENIE: amortyzatory seria + sprężyny APEX, felgi Rota Boost 16'', nakrętki Muteki blue, w planach porządny gwint lub kupno Bilsteina B8 i pozostawienie obecnej sprężyny
UKLAD HAMULCOWY- Tarcze gładkie ATE, klocki nie wiem. Świeżo wymienione i sprawują się nieźle, jak się skończą będzie upgrade na coś lepszego
BODY-KIT: przednia dokładka (nie wiem co to), lampy z ciemnym wkładem, bixenon 6000K, OEM 4 chlapacze, może skusze się na halogeny
w planach : tylna dokładka ala EK9 ( w drodze), grill ala EK9 ( w drodze)
ŚRODEK: gałka Skunk2, OEM podłokietnik, może kiedyś Recaro z EVO, w Speed się nie mieszczę
CAR-AUDIO: Alpine 9853r, głośniki Infinity , subwoofer JL Audio, wzmacniacz Crunch - zmian nie będzie, mi w zupełności wystarcza
MOC: seria 160
po przeróbkach : 163KM i 150Nm ( z checkiem od sondy)
Niestety po usunięciu katalizatora świeci się check od 2 sondy. Spróbuję wspawać tulejkę przed sondą, żeby odsunąć ją jakieś 2-3 cm od wydechu - ponoć pomaga. W tej chwili wykres mocno pofalowany głównie w dolnym zakresie obrotów.
zdjęcia :
![](http://images39.fotosik.pl/106/78a60ab8b3cb40d6med.jpg)
![](http://images45.fotosik.pl/109/664361155532c246med.jpg)
![](http://images39.fotosik.pl/106/0cc7467e1ad7d2b7med.jpg)
zdjęcia robione na szybko, zaraz po kupnie. Dzisiaj postaram się wkleić więcej zdjęć