SPRZEDAM jak w temacie moja Honde Civic i-VT EE9 z silnikiem B16A1. Opis ponizej:

SILNIK:
-silnik seria,
-pomalowana pokrywa silnika,
-skarpetki SPOON prosto z Japonii (oryginalne),

UKLAD DOLOTOWY:
-filtr stożkowy o dużej średnicy,

UKLAD WYDECHOWY:
-nowy wydech a'la stock - koncowy tłumik z powiekszona srednicą wylotu i inną koncówką (po 6czerwca zagosci APEXI),
-wyciety katalizator,

UKLAD NAPEDOWY:
-kompletne nowe sprzęgło z ASO,

UKLAD HAMULCOWY:
-nowe wszystkie tarcze, klocki, reperaturki zaciskow i pompa,

ZAWIESZENIE:
-amortyzatory Kayaba,
-sprężyny - 40 mm Lesjofors,
-wymienione wahacze górne,
-komplet gum poliuretanowych firmy Energy Suspension,

WNETRZE I AUDIO:
-oryginalna, pełna seria i-VT (czyli pełna elektryka, fajna kiera (old school lans) i kupa szczegółów wyróżniających iVT),
-skorzany czarny mieszek z czerwonym szwem,
-galka zmiany biegow ala Type R z czerwonymi cyferkami,
-Car audio: Pioneer CD/mp3, Sherwood, Lanzar, skrzynia basowa, kabelki, zwrotnice itp

MODYFIKACJE ZEWNETRZNE:
-nowy kolor nadwozia: grafitowy metalik,
-czerwony pasek w okolo na listwach,
-male naklejki Energy Suspension,
-stickery TYPE ONE oraz Spoon,
-usunieta wycieraczka tylna i znaczek Hondy z klapy,
-badlook (kontrowersyjny, kolega go zrobil za swojej kadencji, na poczatku mnie irytowal, ale teraz juz mi nie przeszkadza).

KOLA:
-na lato felgi ROTA WHEELS nowki 15cali, model J.SPL w kolorze GunMetal z polerowanym rantem,
-do felg rozowe Motegi = sruby zabezpieczajace z USA,
-latem opony BARUM Bravuris 195/50 R15 (nowki - maja miesiac),
-zima stalowki 14cali z zimowkami (nie pamietam firmy i rozmiaru),

MOC I MOMENT po modach:
156km @ 7800rpm
147Nm @ 7000rpm
-wszystko widoczne na wykresie i potwierdzone na hamowni

Cena: 11tys zl - do negocjacji.

PS: jest mozliwosc kupienia auta z calym wyposazeniem, lecz bez kol letnich (Roty + opony), na stalowkach + zimowki. Wtedy cena wynosci 8.500zl

ZDJECIA:





















piekna ale ten badlook :wstyd:
ale to jest ogłoszenie sprzedaży, a nie samochód zamieszczony w dziale "Nasze Auta" więc po co tak komentować?
Wybaczcie nie moglem sie powstrzymac :zawstydzony:
Prosze w komentarzach ograniczyc sie tylko do konkretnych ofert lub pytan, a nie sugestii lub krytyki. Co do bal looka - to napisalem, ze juz byl... Dzieki, pozdrawiam

PS: jest mozliwosc kupienia auta z calym wyposazeniem, lecz bez kol letnich (Roty + opony), na stalowkach + zimowki. Wtedy cena wynosci 8.500zl, lub 7.500zl bez Rot i audio.
przebieg?
205tys km. ; auto jest juz zarezerwowane do piatku, jesli nie zostanie kupione w PT, to zapraszam dalej, poinformuje co i jak
prosty jest? jak podłoga, progi, nadkola?
jak w piątek nie zejdzie to prosze o kontakt ! jestem zainteresowany kompletem
Czy to jest przypadkiem ten szrot, który był walony z każdej strony, ma tonę szpachli na tylnych nadkolach, dziury w podłodze i progach, pogięty cały przód itd... ? Był w swoim czasie obszerny temat o 'cudowności' tego auta na civic4g.pl.

Pozdrawiam!

O tutaj, w tym temacie: http://www.civic4g.pl/forum/topics13/3061,24.htm i na kolejnej stronie
Które gumy masz z Energy Suspension?
Czy to jest przypadkiem ten szrot, który był walony z każdej strony, ma tonę szpachli na tylnych nadkolach, dziury w podłodze i progach, pogięty cały przód itd..



Walony z każdej strony to może Ty jestes w głowe i masz pogięty cały przód twarzy??

To jest moje byłe auto i wiem ze walone nie było, a co do blacharki to nie jest ona silna strona auta, ale nie dyskredytuje to jego walorów mechanicznych i osiągów ktory mozna ponownie potwierdzic na hamowni albo Street'ie .


Pozdrawiam Zainteresowanych:_)
To jest moje byłe auto i wiem ze walone nie było, a co do blacharki to nie jest ona silna strona auta



Nie było walone, ale blacharka wyglada, jak po powodzi i spotkaniu z ciężarówką.

Wiesz Kilej, w i-VT to najważniejsza jest własnie buda, a nie to jak taczka szpachli leci spod świateł.
Najpierw...

To sie nazywa sarkazm bystrzaku


twoje fakty zaprzeczają sobie w dwóch kolejnych postach wiec moze zwolnij troche.
auto wyglada na zadbane, ale jak ktoś juz je obejzy to niech sie wypowie obiektywnie.
Czytaj ze zrozumiem kolego, nigdzie sobie nie zaprzeczam...ale widzę, że tajniki języka polskiego nadal pozostają nie odkryte, więc rozpisze swoją myśl.

Zaczynam: Skoro auto NIE BYŁO WALONE to skąd szpachel, dziury w podłodze i progach oraz krzywy przód?

Już OK? :hyhy:

Artur a gdzie oglądałeś auto???
nie robcie OT pw,gg,face to face..jak ktos bedzie zainteresowany niech jedzie zobaczy...plota to plota :]
Nie chce mi sie i nie mam zamiaru bawic sie w slowne potyczki, bo mnie to nie kreci. Dzis po 15:00 auto zostalo SPRZEDANE. Przyjechal pierwszy klient i od razu kupil, wiec chyba rzeczywiscie bylo po dachu, bite z kazdej strony, po powodzi, zaszpachlowane, po 18 zmianach kolorow itp. Moze zamknac temat...... Pozdrawiem niezbyt goraco.