czytam juz dość długo forum więc myślę ze nadszedł czas pokazać moje żelazko

MODEL: Civic iVT EE9 1990 barcelona green

SILNIK: B16A1
-motul 6100
-motul engine clean
plany wałki z c6, talerzyki i sprężynki z c6

UKLAD DOLOTOWY: dedykowany dolot simoty
plany będzie ITB, kiedys tam :lol:

UKLAD WYDECHOWY: przelot 2.25 cala na 2 środkowych, końcowy Piper
plany custom kolektor, jeszcze nie wiem jaki

ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: seria
plany po wałkach i itb strojenie w strojenia.pl
UKLAD NAPĘDOWY: sprzęgło Exedy

ZAWIESZENIE: Gwint FK skręcony na -100mm z przodu, -80 z tyłu

UKLAD HAMULCOWY:
- przod 262 nawiercane i frezowane mikody
- tył ate
- klocki OEM
- plyn motul dot 5.1
plany na przyszły seson chciałbym przejść na 282 z przodu i 260 z tyłu

BODY-KIT: seria
plany:
- przod chargespeed kiedys tam
- tył chargespeed kiedys tam

KOŁA: siakies 15stki alutec, polerowany rant, środek w czerwieni, marna podróbka GAB sport plus yokohama parada spec 2
plany marzą mi się CP-Ry

ŚRODEK: seria, pelna elektryka, klima,
- c pillar
- gałecka OEM Honda Access
- spryskiwacze reflektorów OEM-> trzeba założyc, nie chce mi sie
plany jakies kubły by trza kupić

CAR-AUDIO: cos tam gra


fotki zaraz po zakupie czyli rok temu, poprzedni wlasciciel miał fantazję






po roku posiadania auta,





dzięki Magiq


zdjęcia na chwilę obecną,







i małe porównanie, zakup i teraz



po zimie walczymy dalej
zajebiste iVT !! podoba mi sie
Gleba kozak !! ale wszedzie musisz wydechem zachaczac
Ogólnie wyglada zajebiscie, metamorfoza na plus.

Tylko mam pytanie co do tłumika końcowego, położyłes go pod autem do zdjęcia?
Tylko mam pytanie co do tłumika końcowego, położyłes go pod autem do zdjęcia?


Pit, taka juz konstrukcja tego tłumika, tak są wyprofilowane rury a gleba tylko powiększa ten efekt, na wiosnę będę kombinował co dalej bo duzo miejsca do podniesienia go do góry nie zostało
Na jakiej wysokości wisi nad ziemią?
teraz juz 5cm
fuck nie do jazdy..
ale za to jaki lans........ przednie chlapacze tez sa na dobrej wysokosci..
fuck nie do jazdy..


nie ma tragedii, srednio raz dziennie tylko gdzies nim przycieram
fajna IV
zdejmij naklepko tuningi i będzie lepi
Świetna sztuka, zrobiłeś kawał dobrej roboty a jak jeszcze zrealizują sieplany to będzie bajka.

Fakt, troche za nisko wszystko wisi
nie wiem jakie wy macie drogi, ale ja sie po rybniku normalnie poruszam
powiedz jeszcze, ze normalnie jezdzisz tym samochodem na codzien, to umre ze smiechu jak mozna wymyslac takie pierdoly na usprawiedliwienie tak absurdalnej gleby..
a wybraź sobie panie !markos ze tak
umieraj ze śmiechu, mam to gdzies
mnie sie podoba i to jest najważniejsze
no fakt chyba w wawce macie wyjątkowo beznadziejne drogi xD

powiedz jeszcze, ze normalnie jezdzisz tym samochodem na codzien, to umre ze smiechu jak mozna wymyslac takie pierdoly na usprawiedliwienie tak absurdalnej gleby..



Możesz wierzyć lub nie Markos ale ja widuje Marcina podczas codziennych dojazdów do pracy...
Może nie mieszkamy w stolicy, tylko w małej 170tyś wiosce i po naszych drogach daje rade.

Ja nie miałbym odwagi na taką glebę ale szacun dla Ciebie Marcin, jak dla mnie wygląda zajeb....

P/S MARKOS, nie dziwie się że nie jest to dla Ciebie wyobrażalne, bo będąc ostatnio w WaW zgubiłem cześć dolnej osłony silnika i zmasakrowałem 2 felgi w służbowej Fabii, która w porównaniu z Marcina IVT jest zawieszona jak Monster Truck.
w wawce



gdzie?
darujcie se tego oftopa
PORU, dzięki
ladny samochod

ale wydech to rzeczywiscie wisi strasznie nisko
znana furka. w koncu sie pochwaliles. autko kozak
gustownie zrobiony civik

co do przeswitu to jak jest 5cm to potwierdzam ze da sie jezdzic, sam tak jezdzilem, fakt ze sie wk*rwialem na kazdej koleinie ale sie dalo, dopiero jak skrecilem na -120 kolektor byl jakis centymetr od ziemi jak siedzialem w aucie, (swoja droga ten tlumik koncowy wyglada tu jakby wlasnie wisial max 2cm nad ziemia) to nawet po wydawaloby sie rownej drodze szurnelo czasem :

ale tak jezdzic to juz bezsens bo jazda nie sprawia przyjemnosci jak sie ciagle oglada droge przed soba i tylek spina, dopiero pozniej zmadrzalem i skrocilem kolektor
ja moge zesc jeszcze nizej niz ty Krzycho, bo do -130mm
niemniej, to co jest teraz moim zdaniem jest optymalne, prowadzenie jest świetne
a ze czasem gdzies przytre, cóż polandia
ta?

heh, jak skręciłem najniżej to było podobnie
remis
watpie, bo na tym zdjeciu nie ma zawieszenia
no widzisz, a u mnie było
Moje zdanie poznaleś osobiście Dbaj, i więcej modów
Bardzo ładnie się prezentuje ta EE9, widać, że metamorfoza robiona z gustem
Ogólnie kozak autko

Powodzenia w realizacji planów

Pozdro
jak patrze na te zdjecia to za kazdym razem szczena mi opada.
jest jak narysowana MIAZGA.
tez taka chce

[ Dodano: 2009-10-19, 23:21 ]
no widzisz, a u mnie było

i moze jeszcze powiesz, ze mialo jakis skok..

czy ktos moze mi w jakis przystepny sposob wyjasnic co tak podniecajacego jest w samochodach, ktore wygladaja jakby mialy popsute zawieszenia?
tego nie powiedziałem
skreciłem testowo i poszło znowu do góry
no, czyli na 5cm prześwicie da sie jezdzic jak miałem u siebie przez chwile -60 i chyba z 10cm przeswitu albo lepiej to juz waliłem przednim zderzakiem o krawezniki, podłoga o koleiny, wydechem o śpiące policjanty i jeszcze można by wymieniać


Szacunek !!
pit - jeździć nie umiesz.<chef>
pit - jeździć nie umiesz.<chef>

EE8 Marcin!



EE9 bro!

fakt faktem zajebiste auto!
chyba z 10cm przeswitu albo lepiej to juz waliłem przednim zderzakiem o krawezniki, podłoga o koleiny, wydechem o śpiące policjanty i jeszcze można by wymieniać

do wszystkiego można się przyzwyczaić, pod krawężnik można tyłem podjeżdać, koleiny brać okrakiem a śpiących uliczką obok hahaaa
wygląda bardzo dobrze ! Sam mam gwint FK u siebie i trzeba przyznać ze jeździ się bardzo dobrze, mimo gleby auto nie jest zbytnio twarde i da się bezproblemowo na co dzień śmigać..


Miło zobaczyć, że ktoś też ma "lęk wysokosci"
piękne autko, jak z obrazka, takie moje niespełnione marzenie, ale fajnie że niektórym udało się je zrealizować.
Powodzonka w modach.
Sam mam gwint FK u siebie i trzeba przyznać ze jeździ się bardzo dobrze, mimo gleby auto nie jest zbytnio twarde i da się bezproblemowo na co dzień śmigać..


dokładnie,
w poprzednim civicu miałem kit FK i to był beton, gwint nie jest przesadzony

no to jeszcze pare starych juz fotek ( sprzed afery lakierniczej ) by Mont





i moja ulubiona fota :jdm:

No nieźle nieźle, przyjemnie wygląda
a z ciekawosci to ile na tym gwincie mozna podniesc auto? i tez ma ten dziwaczny system ze im wyzej podniesiesz tym bardziej sciskasz sprezyne przez co im wyzej podniesiesz auto tym twardziej?
Krzych00, podnieść można do serii
i niby tak, to ten system, niemniej, az tak znaczniej twardziej wtedy nie jest
nie dosc ze masz zakres regulacji wysokosci auta 13cm to jeszcze nie wplywa znacznie na twardosc taka taka rozpietosc sciskania sprezyny ? cos mi sie nie chce wierzyc
tjaaa... pewnie max gleba luzuje sprezyny..
nie dosc ze masz zakres regulacji wysokosci auta 13cm


no taka jest

sugerujesz, ze 130mm regulacji w zawieszeniu z jednym punktem regulacji nie zmienia napiecia sprezyny, tak? spooooko

wstalem jak najbardziej prawa, nawet sie wyspalem, mam dobry dzien i fajne plany na wieczor
sugerujesz, ze 130mm regulacji w zawieszeniu z jednym punktem regulacji nie zmienia napiecia sprezyny, tak? spooooko


czy ja to gdzies napisałem?
nie,
zawsze sugerujesz czytanie ze zrozumieniem, sam tez tak rób
!markos, poszło PW do ciebie z pewnym pytaniem
Dziewczyny... nie zaczynajcie..

wpływać wpływa, przeciez nie napisałem, że nie wpływa, nie ma jednak tragedii



a czy ja napisalem, ze napisales ze nie wplywa?
Gdy pojawia sie takie iVT to wiem ,ze moja miłość nie rdzewieje. Gratuluje
POZDRAWIAM

photo by Mont, obróbka by Mont
mała próbka nocnej sesji
auto było brudne?
Na to wygląda.
czyste, brakuje detailingu, poza tym gra swiatła i cienia
a to sie przypadkiem nie nazywa brak filtra polaryzacyjnego? bardzo niefortunne to zdjecie, w samochodzie odbija sie cale podloze. swoja droga z samymi przednimi chlapaczami wyglada slabo.. do tego sa za wielkie jak na takie male kolka i glebe.. wymiarowo wygladaja troche jak blotochrony w jakiejs rajdowce
a to sie przypadkiem nie nazywa brak filtra polaryzacyjnego? bardzo niefortunne to zdjecie, w samochodzie odbija sie cale podloze. swoja droga z samymi przednimi chlapaczami wyglada slabo.. do tego sa za wielkie jak na takie male kolka i glebe.. wymiarowo wygladaja troche jak blotochrony w jakiejs rajdowce


aa to ja nie wiem, nie jestem fotomagikiem
co do clapaczy, są OEM, spełniaja swoja funkcje, wiec narazie zostają
co do clapaczy, są OEM, spełniaja swoja funkcje, wiec narazie zostają

i chyba trą jak głupie wszedzie i zawsze
nie
no to kolejne 4 zdjęcia by Mont, obróbka by Mont



Czyżby Plaza?
Czyżby Plaza?


anu
dobry pomysł, obróbka ciekawa, ale przydałaby się lepsza jakość
fura zdecydowanie daje rade
można 1-sze rozszerzyć na 1024px?
swietne zdjecia !
dobre foty... szkoda tylko, że samochód jest jakiś taki szary, bo otoczenie wygląda genialnie...
ogarnij fure i zróbcie foty jeszcze raz. efekt bedzie przekozacki
auto naprawione, zapierdala jak wściekłe, zakochałem się na nowo :serce: :love:
wielkie ale to wielkie :padam: dla Dominika ktory sprawę ogarnął w jeden dzien

tak więc jedziem dalej z tematem,
kubeł dalej na sprzedaż ewentualnie zamiana na siedzenia z ee9
auto wypas bardzo mi sie podoba foty tez genialne
przyszla paczka :roll:


a w niej


filterek co by dobre CAI zrobic :mrgreen:


oraz separatorki, co by dodać smaku :lol:


ni ma modow ale przynajmniej jest filmik wydechu
auto traktowane delikatnie
http://www.youtube.com/watch?v=MgO6RM4nXD4
śliczne auto
i ostatnie zdjęcia zajebiaszcze !!