![](http://img42.imageshack.us/img42/9210/p1050817.th.jpg)
![](http://img715.imageshack.us/img715/3456/p1050820h.th.jpg)
![](http://img109.imageshack.us/img109/5357/p1050822b.th.jpg)
![](http://img294.imageshack.us/img294/489/p1050825.th.jpg)
![](http://img36.imageshack.us/img36/4818/p1050828b.th.jpg)
![](http://img411.imageshack.us/img411/3125/p1050834.th.jpg)
![](http://img62.imageshack.us/img62/3073/p1050763q.th.jpg)
![](http://img28.imageshack.us/img28/7162/p1050768.th.jpg)
![](http://img38.imageshack.us/img38/2651/dscf4074x.th.jpg)
![](http://img525.imageshack.us/img525/1225/dscf4082n.th.jpg)
Witam. Do zaoferowania państwu mam Honde Civic VTi 1992 roku z silnikiem B16A2 czyli jest to silnik 16 zaworowy na dwóch wałkach ze zmiennymi fazami rozrządu (VTEC) o mocy 160 KM i momencie obrotowym 150 Nm. Silnik jest w b.d kondycji jak na swoje 320 tyś przebiegu. Silnik pracuje cicho, ciśnienie na cylindrach ma w normie, nie kopci. Zalany półsyntetycznym olejem Valvoline VR1 Racing 10W60
Co do samochodu, honda miała wstawiane reperaturki tylnych nadkoli, został tez położony nowy lakier na całym samochodzie, oryginalny R-81 Milano Red. Civic posiada także wymienione całe zawieszenie na nowych elementach, czyli tuleje gumowo-metalowe, nowe sworznie oraz wahacze górne przednie. Amortyzatory maja po 75-77%, więc całe zawieszenie jest w idealnym stanie. Co do układu wydechowego to też jest on cały nowy. Zaczynając od nowego kolektora wydechowego 4-1, na środku 2 nowe tłumiki środkowe przelotowe, a kończąc na tłumiku firmy MANGAFLOW także przelotowym. Co do skrzyni biegów, to biegi wchodzą bez problemów na wysokich obrotach, nie ma zgrzytów. Odnowione Alufelgi BBS RA 15' a na nich opony w b.d stanie Uniroyal Rainsport 195/50/15. Teraz napisze co jeszcze zostało wymienione/zrobione oprócz tego co napisałem wyżej
- Wymiana kompletu rozrządu / ok 308 tyś
- pompa 200 zł
- rolka 65 zł
- pasek 80 zł
- Wymiana stukających LMA "kasowników VTEC" 200zł
- Naprawa rozrusznika 130zł
- Nowa chłodnica 216 zł
- Nowy termostat 42 zł
- Nowy lewy przegub 150 zł
- Nowe łożysko prawe tylne ( piasta ) 140 zł
- Wyregulowane zostały zawory przy przebiegu 316 tyś
- Wymiana klocków hamulcowych przód/tył 120 zł
- Nowe płyny hamulcowy/sprzęgła/chłodniczy 50 zł
- Nowy olej w skrzyni Valvoline 75W80 76 zł
- Nowy olej silnikowy Valvoline VR1 Racing 10W60 160 zł
Zawieszenie
Przód
-Wahacze górne 2x 130 = 260 zł
-sworznie dolne 2x 35 = 70 zł
-końcówki 2x 28zł = 56 zł
-tulejki w wahacze przednie 2x 17 + 2x 26 = 86zł
Tył
-tulejki wahacza dolnego poprzecznego 2x 26 + 2x 21 + 2x 21 = 136 zł
-tulejka wahacza dolnego wzdłużnego ( cukierek ) 2x 63 = 126 zł
-tulejki wahacza ( do regulacji geometrii ) 4x 21 = 84 zł
-tulejki wahacza górnego 2x 17 + 2x 19 = 72 zł
Wydech
-2x Tłumiki środkowe 80 zł + końcowy 200zł = 360 zł
Są to rzeczy wymienione w przeciągu ostatnich 6 miesięcy. Kwota wychodzi ok. 3000 zł. Są to tylko koszty samych części… na większość części posiadam paragony.
Z cala pewnością mogę powiedzieć że autko jest doinwestowane. I nie sprzedaje państwu „grata”…
Samochód posiada zmodyfikowany komputer sterujący praca silnika
- Wolne obroty 900 ( było 750 )
- VTEC 5500 ( niezmieniony )
- Odcinka 8000 ( cofnięta z oryginalnych 8200 )
- inna mapa
Oczywiście jest możliwość jazdy na oryginalnych ustawieniach.
Wspomnę jeszcze o tym że Civic jest bogato wyposażony
- 4x elektryczne szyby
- Elektryczny szybrach
- Wspomaganie kierownicy
- Centralny zamek - zamykany z pilota
- Regulacja kierownicy
- Regulacja wysokości pasów przednich
- Regulacja wysokości świateł
- Regulacja wysokości pasów przednich
- Podłokietnik przód / tył
- 4x fotele kubełkowe
- ABS ( niestety nie działa, zepsuty czujnik przy kole )
Aktualnie w aucie jest zamontowany 5 miesięczny gaz, którego cena nie obejmuje. Cena z instalacja LPG do dogadania.
Samochód jest zadbany i czysty w środku, za mojej kadencji nie było w nim palone.
Na miejscu jest kanał, można dokładnie obejrzeć samochód.
Cena 9300 do negocjacji.
Masz pytanie ? Zadzwoń 601-504-996