Honda Civic EK4
Rocznik - 97
Przebieg - 120 tys. km
Samochod jest na prawdę doinwestowany... Robiony tylko na firmowych gratach... żadnych półśrodków... Szkoda się rozstawać, ale trzeba iść do przodu...
W kwietniu hamownia pokazała 200km i 176 nm... myślę, że po ustawieniu kółek można ugrać jeszcze kilka km i nm...
Opis modyfikacji:
Modyfikacje silnika:
Wałki Skunk2 Stage 2
Sprężynki i tytanowe talerzyki zaworowe Omni Power
Tłoki OEM B16B JDM (CTR)
Regulowane kółka rozrządu Toda
Regulator ciśnienia paliwa B&M
Śruby do głowicy Eagle
Śruby do korb ARP
Panewki ACL
Układ dolotowy:
Hondata Heatshield
Kolektor ssący Blox (kopia odpowiednika z ITR)
Przepustnica BDL 68mm
CAI AEM
Układ paliwowy:
Pompa paliwa Walbro 255lph
Wtryski Lucas 440ccm
Układ wydechowy:
Kolektor Supersprint 4-2-1 60mm
Tłumik końcowy Apexi N1
Reszta custom 2.25” by SSG
Zawieszenie:
Tein Super Street
Elektronika:
Komputer OBD1
Przejściówka wiązki
Hondata S100
Wnętrze:
Carbon Cluster z EK9
Shitf Boot z EK9
Spoon Shift Knob
Kierownica Personal Neo Grinta
Rozpinka kierownicy NRG
Naba Momo
Zewnętrze:
Kwadratowe halogeny
OEM naklejki "dohc vtec" z SiR'a
Felgi:
ATS DTC White
Nakrętki Vision
Opony:
Toyo T1R 195/50/15




Cena: 38 000 pln