SILNIK: D16Z5 po kompleksowym portingu głowicy, pierściecie RIK , nominalne panewki ACL Racing ,
UKLAD DOLOTOWY: stożek z nadmuchem zimnego powietrza
UKLAD WYDECHOWY: kolektor 4-2-1, całokowity przelot z kwasówki 2,25' ,końcowy WM Sport
ELEKTRONIKA: seria
UKLAD NAPĘDOWY: przełożenie główne FD 4,25 , lekkie koło zamachowe , short-shifter
ZAWIESZENIE: niebieskie sprężyny H&R -35mm , wymienione gumki w przednim zawieszeniu
UKLAD HAMULCOWY: seria
BODY-KIT: przyciemnione szyby, ambery
ŚRODEK: Kierownica 32cm MOMO
CAR-AUDIO: Pioneer DEH 8900R + 4 głośniki JBL + gwizdki + wzmacniacz JBL + tuba w bagażniku
MOC : seryjnie 124hp / na wiosne strojenie i hamownia
Honda kupiona ma wakacje 2007 od Przemka ''Murzyna'' z Klubu Honda Kielce, bardzo zadbana i bardzo szybka. Wtedy jeszcze w czarnym Harleqnie ,niestety lakier był już zniszczony. Jeździłem bezproblemowo cały czas i powoli dokładałem kolejne mody. Na wakacjach CRX przeszedł remont kapitalny (nie bierze już oleju) oraz lakierowanie. Doszły fajne felgi (narazie stoi na zimówkach). Na wiosne planuje założyć reg. kółka rozrządu oraz wybrać się na strojenie i hamownie.
![](http://www.polskajazda.pl/foto/foto-zoom/Miaziu5_175.jpg)
![](http://img380.imageshack.us/img380/9134/dsc00799ym3.jpg)
![](http://img380.imageshack.us/img380/9519/dsc00803qz0.jpg)
![](http://img124.imageshack.us/img124/821/dsc00804ll9.jpg)
![](http://img124.imageshack.us/img124/4117/dsc00806cl8.jpg)
![](http://img184.imageshack.us/img184/5383/dsc00810wa4.jpg)
![](http://img124.imageshack.us/img124/9414/dsc00815cn0.jpg)
![](http://img184.imageshack.us/img184/8374/dsc00817da9.jpg)
![](http://img184.imageshack.us/img184/610/dsc00840qu8.jpg)
![](http://img184.imageshack.us/img184/5570/dsc00845sq7.jpg)
![](http://img184.imageshack.us/img184/2552/dsc00880re0.jpg)