NA wstępie wielkie podziękowania dla Rudolfa za pomoc, który bezinteresownie poświęcił naprawdę sporo czasu sercu mojego CRXa. Dziękuje również panu Rafalskiemu, który poświęcił swój czas podczas swapowania i dołożył parę rąk i nóg
Opis auta:
MODEL: JHMEE83800S202242, 1990rok
SILNIK: B16A1, 2007: swap na B18C JDM 98+spec,
W 2008 przebudowa silnika: tłoki P73 +0,25, uszczelka BC, śruby ARP, Wałki BC IV, sprężynki talerzyki BC, reg koła BC, Zamach ACT , Pasowe N1, miska z grodziami dzięki pomocy LCFR'a i Rudolfa, szeroka chłodnica Koyo Racing
SIlnik zbudowany przez Rudolfa, obróbka Krasnobrodzka RT,
UKLAD DOLOTOWY: Parówa + filtr Fujita + wtryski z H22
UKLAD WYDECHOWY: JDM 4-1 2,5cala, dalej Grabowski 2,5cala przelot + modyfikacja tłumików przez Wojtka z El-Teca
ELEKTRONIKA: zczipowany PW0 + Bre + Rudolf's tune
UKLAD NAPĘDOWY: S80 z ITR, konwersja wysprzęglika Rudolf, konwersja VSS Rudolf, customowe mocowania silnika Rudolf, poduchy utwardzane u mistrzów na Mokotowie
ZAWIESZENIE: klatka zgodna z zał. J- Paweł Trela, Gwint AP, poliuretany, regulowane wachacze górne, koła BC P1racing SF białe 15x6,5 + dugie nakrętki BC, do zamontowania długie szpilki Skunk2, opony R888 205/50/15
UKLAD HAMULCOWY: przód zaciski PRelude 2,2vti + tarcze gładkie EBC z MG ZR 282mm na 25mm + Red Stuffy
tył: zaciski z EP3. tarcze z EP1 259mm + RED Stuffy,
pompa + serwo ITR, przewody w stalowym oplocie goodridge x4, Motul RBF660
edit: Red stuffy nie wytrzymały próby więc w zacisk trafił Ferrodo DS2500. I jest gitara
BODY-KIT: Auto blacharsko-lakierniczo kompleksowo ogarnięte przez mistrza Waldo, usunięty i zaspawany szyberdach również przez mistrza Waldo. Maska laminat, klapa laminat (Qowax fab) + poliwęglan, w planach kilka elementów zwiększających docisk tylnej osi
ŚRODEK: 2x Bimarco Expert na mocowaniach Arvidos performęs, Pasy 3" Takata dla kierowcy, pasażer 3" no name, Kierownica Sparco zamsz z odsadzeniem, zegary Gaugany, ciśnienie i temp oleju + temp płynu chłodzącego, lekki akumulator 21Ah, na nowo poprowadzone przewody paliwowe z giętkiej miedzi,
CAR-AUDIO: brak
INNE:
MOC: 198koni na serii B18CJDM + dolot B16A1. Lada chwila na hamownii
Trochę fotek z budowy:
świeżo po zakupie przez ebay.de Za jedyne 1700 euro wyrwałem bezwypadkowy egzemplarz, w dodatku z silnikiem w super stanie, jedynie kilka ognisk rdzy:
Po sprzedaniu większości gratów, w tym swapa została sama buda i zawiecha, reszta zbędnych rzeczy trafiła do piwnicy:
Następnie Paweł Trela wspawał klatkę (profi robota, polecam go!):
Potem przyszedł czas na blacharkę i lakier, przy okazji niejaki Waldo mistrzowsko zaspawał szyber kawałkiem maski z jakiegoś forda chyba. Wszystko ładnie pozgrzewane ze wzmocnieniem, minimum szpachli i nic nie pęka:
Później nastąpiło mozolne składanie wszystkiego do kupy, wklejałem wszyby tylne, wycinałem poliwęglan pod klapę, ciąłem deskę pod klatkę, dorabiałem mocowania foteli, przewody paliwowe, nowe heble z przodu i tysiąc innych rzeczy. Uff, zeszło się z tym z miesiąc, bo robiłem weekendami pod chmurką jak pogoda była :razz:
No i wreszcie któregoś pięknego dnia nadeszła chilwa włożenia serducha pod maskę. Trochę było ciężko zmieścić nową skrzynię z ITRa, nie obeszło się bez pewnych prac pionierskich 8)
Jeden z ostatnich modów to montaż wielgachnej chłodnicy Koyorad. Nie obyło się bez cięcia pasa przedniego :rotfl:
![](http://img192.imagevenue.com/loc639/th_60220_18042009542_122_639lo.jpg)
![](http://img144.imagevenue.com/loc1047/th_60226_18042009546_122_1047lo.jpg)
![](http://img180.imagevenue.com/loc1147/th_60231_18042009547_122_1147lo.jpg)
![](http://img241.imagevenue.com/loc408/th_60232_18042009548_122_408lo.jpg)
![](http://img263.imagevenue.com/loc387/th_60235_18042009549_122_387lo.jpg)
Parę filmików:
Superoes Puchar Jesieni: http://www.youtube.com/watch?v=qZEImPy4HKM
Lap race w Rykach:
http://www.youtube.com/watch?v=tGI2NbrdtG8
http://www.youtube.com/wa...feature=related
No i w zeszłą niedzielę nareszcie Tor Poznań z najlepszym okrążeniem 1:54,8:
http://www.youtube.com/watch?v=SjG_KiYHrBE
Pozdro!