Elo zakładam nowy temat, bo to w sumie inne auto niż w poprzednim topicu. Tamten można zamknąć. Wklejam z forum CRXa bo ileż można pisać to samo:

NA wstępie wielkie podziękowania dla Rudolfa za pomoc, który bezinteresownie poświęcił naprawdę sporo czasu sercu mojego CRXa. Dziękuje również panu Rafalskiemu, który poświęcił swój czas podczas swapowania i dołożył parę rąk i nóg

Opis auta:

MODEL: JHMEE83800S202242, 1990rok

SILNIK: B16A1, 2007: swap na B18C JDM 98+spec,

W 2008 przebudowa silnika: tłoki P73 +0,25, uszczelka BC, śruby ARP, Wałki BC IV, sprężynki talerzyki BC, reg koła BC, Zamach ACT , Pasowe N1, miska z grodziami dzięki pomocy LCFR'a i Rudolfa, szeroka chłodnica Koyo Racing
SIlnik zbudowany przez Rudolfa, obróbka Krasnobrodzka RT,

UKLAD DOLOTOWY: Parówa + filtr Fujita + wtryski z H22

UKLAD WYDECHOWY: JDM 4-1 2,5cala, dalej Grabowski 2,5cala przelot + modyfikacja tłumików przez Wojtka z El-Teca

ELEKTRONIKA: zczipowany PW0 + Bre + Rudolf's tune

UKLAD NAPĘDOWY: S80 z ITR, konwersja wysprzęglika Rudolf, konwersja VSS Rudolf, customowe mocowania silnika Rudolf, poduchy utwardzane u mistrzów na Mokotowie

ZAWIESZENIE: klatka zgodna z zał. J- Paweł Trela, Gwint AP, poliuretany, regulowane wachacze górne, koła BC P1racing SF białe 15x6,5 + dugie nakrętki BC, do zamontowania długie szpilki Skunk2, opony R888 205/50/15

UKLAD HAMULCOWY: przód zaciski PRelude 2,2vti + tarcze gładkie EBC z MG ZR 282mm na 25mm + Red Stuffy
tył: zaciski z EP3. tarcze z EP1 259mm + RED Stuffy,
pompa + serwo ITR, przewody w stalowym oplocie goodridge x4, Motul RBF660
edit: Red stuffy nie wytrzymały próby więc w zacisk trafił Ferrodo DS2500. I jest gitara

BODY-KIT: Auto blacharsko-lakierniczo kompleksowo ogarnięte przez mistrza Waldo, usunięty i zaspawany szyberdach również przez mistrza Waldo. Maska laminat, klapa laminat (Qowax fab) + poliwęglan, w planach kilka elementów zwiększających docisk tylnej osi

ŚRODEK: 2x Bimarco Expert na mocowaniach Arvidos performęs, Pasy 3" Takata dla kierowcy, pasażer 3" no name, Kierownica Sparco zamsz z odsadzeniem, zegary Gaugany, ciśnienie i temp oleju + temp płynu chłodzącego, lekki akumulator 21Ah, na nowo poprowadzone przewody paliwowe z giętkiej miedzi,

CAR-AUDIO: brak

INNE:

MOC: 198koni na serii B18CJDM + dolot B16A1. Lada chwila na hamownii

Trochę fotek z budowy:

świeżo po zakupie przez ebay.de Za jedyne 1700 euro wyrwałem bezwypadkowy egzemplarz, w dodatku z silnikiem w super stanie, jedynie kilka ognisk rdzy:






Po sprzedaniu większości gratów, w tym swapa została sama buda i zawiecha, reszta zbędnych rzeczy trafiła do piwnicy:




Następnie Paweł Trela wspawał klatkę (profi robota, polecam go!):







Potem przyszedł czas na blacharkę i lakier, przy okazji niejaki Waldo mistrzowsko zaspawał szyber kawałkiem maski z jakiegoś forda chyba. Wszystko ładnie pozgrzewane ze wzmocnieniem, minimum szpachli i nic nie pęka:






Później nastąpiło mozolne składanie wszystkiego do kupy, wklejałem wszyby tylne, wycinałem poliwęglan pod klapę, ciąłem deskę pod klatkę, dorabiałem mocowania foteli, przewody paliwowe, nowe heble z przodu i tysiąc innych rzeczy. Uff, zeszło się z tym z miesiąc, bo robiłem weekendami pod chmurką jak pogoda była :razz:






No i wreszcie któregoś pięknego dnia nadeszła chilwa włożenia serducha pod maskę. Trochę było ciężko zmieścić nową skrzynię z ITRa, nie obeszło się bez pewnych prac pionierskich 8)







Jeden z ostatnich modów to montaż wielgachnej chłodnicy Koyorad. Nie obyło się bez cięcia pasa przedniego :rotfl:





Parę filmików:

Superoes Puchar Jesieni: http://www.youtube.com/watch?v=qZEImPy4HKM

Lap race w Rykach:
http://www.youtube.com/watch?v=tGI2NbrdtG8
http://www.youtube.com/wa...feature=related

No i w zeszłą niedzielę nareszcie Tor Poznań z najlepszym okrążeniem 1:54,8:

http://www.youtube.com/watch?v=SjG_KiYHrBE

Pozdro!
Gratki sąsiad !! Fura jest prze chujem w każdym calu !!
jedna z najszybszych Hond w Polsce! profi auto i jeszcze lepszy driver
do zobaczenia na kolejnych zawodach
świetnie przygotowane auto na lap race-y
wow... ale to musi zapier.... rzeczywiście ciasno
Gratuluje Rexa!!
świetnie przygotowane auto na lap race-y




super przygotowany Rex kierownik wykorzystuje go idealnie
gratki za rexa i za ogarniane auta
Naprawdę fajny projekt, gratuluje... Jechałeś dziś może koło Placu Narutowicza około 9.15? Jak tak to fajnie się prezentuje na żywo.
Bardzo ładnie, gratulacje dobrego czasu na torze.
Arv, realizujesz marzenia 99% ludzi jeżdżących EFami
Tutaj też napisze - absolutny kozak
co mogę powiedzieć jako fanatyk ee/ef mogę nosić Cię na rękach
Super ladne EE8 a kierowca jeszcze lepszy super ziom.Fajnie wyszlo Arvid to auto nie widzialem go tak na tip top skonczonego ale na zdjeciach wyglada konkretnie.Jednak nie przespane noce i gra na PS2 w Gran Tourismo przydaly sie.Pozdro pizmaku.
fura kozak kiero kozak i Rudolf kozak
Naprawdę godny CRX
pozazdrościć autka naprawde zacnie ... dzisiaj z kolegą od zielonej preludki gadałem opowiadał ze zna kierowce tego crxa i że jak jechał z nim po toruńskiej to nie wiedział co sie dzieje...
ja tyżżż nie wiedziałem co sie dzieje sie Piękny ten crx
Auto daje radę no i kierownik je super ogarnia
szybkie furki = WA
http://www.youtube.com/watch?v=16_9BOpUkvc

Prosta startowa na Poznaniu. Dzięki Arvid, że mi zjechałeś.. bardzo mi to schlebiło, ale z "tutką" w wydechu mogłem jedynie patrzeć jak odjeżdżasz
I to jest wlasnie JDM w pelni tego slowa znaczeniu. Nie anadowoane duperele i blyszczace srubki. Oby wiecej takich tutaj.
uu, chyba kolejnego boli cos w moim projekcie jak nie da sie czepic strony mechanicznej, to trzeba nawiazac do srubek
I to jest wlasnie JDM w pelni tego slowa znaczeniu. Nie anadowoane duperele i blyszczace srubki. Oby wiecej takich tutaj.



Raczej Lukasowi chodziło o zastosowanie auta.

Bo Twój projekt można wyrazić tym oto obrazkiem:
największą pianę biją Ci, którzy mają coś przeciwko śrubkom i innymi tego typu akcesoriom
Bo Twój projekt można wyrazić tym oto obrazkiem:

to jak okreslisz integre cmq?
to jak okreslisz integre cmq?


dopieszczony dailydriver?

Skończcie tą nagonkę "kto jest bardziej JDM", bo się trochę nieprzyjemnie robi..
bez sensu sa te dyskusje i skonczcie juz z tym...
jedni lubia piescic auto po to aby sie przylansowac... drudzy lubia popiescic dla własnej satysfakcji.... a Ci trzeci lubia pozabierdalac na zakretach dobrze dopieszczonym i przygotowanym autem

i nikogo z tych trzech grup nie wolno wysmiewac czy czegos im zazucac bo kazdy czerpie z tego swoja przyjemnisc wiec skonczcie juz te glupie docinki
A ode mnie jeszcze... Nie czepiam sie markos Twojego auta ani troche, ani gaseba np. Oba sa bardzo fajne bardzo w stylu jdm ale z dodatkiem bling. Podobaja mi sie takie auta i to nawet bardzo, cenie przede wszystkim dbalosc o szczegoly i czas poswiecony na projekt. Ale to ee8 bije wg mnie wszystko... Jest bezpiecznie, szybko, i jezdzi tam gdzie powinno bez stresu o nic. Dla mnie o to wlasnie chodzi w JDM, nie do konca licza sie graty zastosowane w aucie. Liczy sie to ze jest upalane i wyciskane z niego wszystko co tylko mozna i dazenie do tego aby w upalaniu mozna bylo jeszcze wiecej.
Ech, chłpaki, nie kłóćcie się w moim topicu. Nie każdy musi lubić zapierdalanie po zakrętach czy nawet na wprost, ja to rozumiem i nie mam nic do tego, że ktoś dba o każdy detal w aucie i nie chce nim zapierdalać tu czy tam. Ja akurat wolałbym latać śmieciem po zakrętach niż mieć show cara do jazdy po mieście, ale mam nadzieję że uda mi się zachować jak najdłużej całkiem spoko wygląd mojego CRXa. Tak że wyluzujcie się i nie bijcie piany w tym topicu. Wolałbym jakieś sugestie co zmienić, albo jaki spojler zajebać na tył, bo praktycznie nic mi się nie podoba z rzeczy funcjonalnych. J's racing ma spoko skrzydło, na pewno spełnia funkcję, tylko że auto zaraz będzie wyglądać jak F&F, a tego nie chcę.

[ Dodano: 2009-05-29, 23:22 ]
ziom powiedz lepiej czy nie myslales teraz nad modami układu napedowego... krotsze FD np. ATS 4.9 + mocniejsza szpera?
myśleć to już dwano o tym myślałem, przede wszystkim szperę płytkową bym chciał, jakiegoś Kaaza np. To 4,9 to niewiele daje w porównaniu do 4,78, jak liczyłem na kalkulatorze Mfactory to raptem 5-6 km/h różnicy na 3,4,5 biegu. Bardziej myślałem o skróceniu 4ki i piątki mocno, tylko wtedy autem nigdzie nie dojadę na kołach bo psychicznie nie wytrzymam. A z drugiej strony któtka czwórka i długa piątka wiele nie pomoże bo zamulę tą piątką. Tak że na razie zostawiam przełożenia takie jak są, tylko szperę będe próbował jakos dostać w ludzkich pieniądzach.
z Kaaz'em mielismy mega lipe w EP3, bardzo krotko wytrzymał - opowiem Ci na SuperOESie. Kivik jezdzil na ATS 4.9 i mowil, ze bylo baardzo fajnie, sa jeszcze chyba 5.1 ale nie wiem czy to juz nie za krotkie...
....jaki spojler zajebać na tył, bo praktycznie nic mi się nie podoba z rzeczy funcjonalnych. J's racing ma spoko skrzydło, na pewno spełnia funkcję, tylko że auto zaraz będzie wyglądać jak F&F, a tego nie chcę.




dawaj go !
z Kaaz'em mielismy mega lipe w EP3, bardzo krotko wytrzymał - opowiem Ci na SuperOESie. Kivik jezdzil na ATS 4.9 i mowil, ze bylo baardzo fajnie, sa jeszcze chyba 5.1 ale nie wiem czy to juz nie za krotkie...



Ale z tego co mi mówił, czy tam pisał, to on miał 4,9 w Civicu zamiast chyba 4,4 i wtedy to robi sporą różnicę. A tak z 4,78 na 4,9 to niewielka róznica, chyba lepiej w co innego kasę zainwestować. ALe na pewno fajnie się z tym jeździ. Gdybym mieszkał koło Kielc to co innego Przykra sprawa z tym Kaazem, sądziłem że to jedna z lepszych szper jakie można kupić...

[ Dodano: 2009-05-30, 00:13 ]
z Kaaz'em mielismy mega lipe w EP3, bardzo krotko wytrzymał



a mieliscie moze wiecej takich przypadków badz słyszeliscie o nich, bo tez myslałem o Kazz'ie a tu takie info ...

a spojler w twoim przypadku ma spełniac konkretną funkcje wiec ładuj F&F
z Kaaz'em mielismy mega lipe w EP3, bardzo krotko wytrzymał - opowiem Ci na SuperOESie. Kivik jezdzil na ATS 4.9 i mowil, ze bylo baardzo fajnie, sa jeszcze chyba 5.1 ale nie wiem czy to juz nie za krotkie...


5.1 moze w niektorych przypadkach być za krótkie np z oponami 580. Tzn wszystko zalezy, ja np mam przed kilkoma zakretami w miare blisko do odcinki na 4.9 i oponach 580. Jest jeszcze maly zapas obrotow ale przy 5.1 i (majac w planach poprawic czas) to moze w pewnym momencie brakowac obrotow. Ja mam dosc nisko odcinke bo na 9000 bo na walkach spoona nie ma co wyzej krecic. W kazdym razie wszystko trzeba dobrze przemyslec.
BTW na mokrym ALTcie i na dosc zuzytych toyo888 zaslizgalem sie na śmierc na krotkim przelozeniu. Na pewno nie pomagaly dosc szerokie opony, ktorych nie dalo so dogrzac ale krotkie przelozenie na pewno nie pomagalo....
Wózek mistrzowski.. pjur performens
nie jechałeś przypadkiem w stronę Kielc od Sandomierza dzisiaj bo chyba widziałem Twoje autko
Nie, ale parę osób już mi mówiło, że mnie widziało tu i tam Ktoś ma podobnego CRXa, też na białych BC.

P.S. Kivik, a co myślisz o skróceniu samej 4ki i 5tki?
na Poznań bedzie malinowa, ale żeby tam dojechać to musiałem kupować zatyczki do uszu i juz mozna było komfortowo 100-120 jechać
na ułeże i inne rozety to i sama czwórka starczy bo już wtedy różnica jest naprawdę znaczna .
Zresztą najlepiej sprawdzić to na własnej skórze
rozumiem z tego wykresu, że przy FD z ITR'a i 5 z VTi mam na 5 biegu ok. 130 km/h przy 5k rpm?? a przy 5 biegu z ITR jest to tylko ok. 10 km/h więcej?
jak wklepiesz sobie dane z obrazkow arvida pod TEN link, to jezdzac po wykresie myszka wszystko sobie sprawdzisz (tu akurat wklepana s80 vs. s9b na moich kolach z odcinka 8600).
przepiękny rex! zazdroszcze motorowni
sliczny rex ... przekozak
na Poznań bedzie malinowa, ale żeby tam dojechać to musiałem kupować zatyczki do uszu i juz mozna było komfortowo 100-120 jechać



a Piątka nie zamula po zmianie?

[ Dodano: 2009-05-30, 17:59 ]
no jeśli zrobisz 4-5 z vti to nie ma prawa . tyle że tak jak piszę trasy to udręka

a mieliscie moze wiecej takich przypadków badz słyszeliscie o nich, bo tez myslałem o Kazz'ie a tu takie info ...


nie slyszelismy wiecej i wlasnie KAZZ byl stawiany na pierwszym miejscu.
ale na cle lezy kolejny KAZZ i na tygodniu montaz i testy, napisze dokladnie jak ziom wroci z wyscigow co bylo nie halo.

aha jak bedziecie dobierac to zamowcie sobie z odowiednimi płytkami bo sa chyba 4rodzaje

[ Dodano: 2009-05-30, 18:53 ]
no jeśli zrobisz 4-5 z vti to nie ma prawa . tyle że tak jak piszę trasy to udręka



miałem na myśli 4ka z Vti i 5tka z ITR

[ Dodano: 2009-05-30, 20:10 ]
no arvidos palko gratuluje auta i gratuluje pomyslu na auto, bo zrobione jest w kazdym detalu mega profesjonalnie szacun dla rudolfa ( pasja i zamilowanie do tego co robi jest przeogromne ale to juz chyba kazdy wie ) no i gratuluje coraz wiekszych umiejetnosci ziom fura sie nie marnuje i to jest najwazniejsze pozdro i do zobaczenia na rozecie
mialem w poprzednim aucie s80 + 4ka i 5ka z vti - bylo baaardzo fajnie ale trasy udreka


ojjjj nie przesadzaj, ja tak mam i nie narzekam
z tym, że jest jedno ALE - zbyt często nie jeźdzę tym samochodem w trase
ja zanim rozbiore skrzynie to bankowo pojade na Poznań w tym roku i sprawdze czego mi brakuje bo na pojezdzawki typu SuperOES to praktycznie kazda skrzynia bedzi bardzo dobra...
Panowie co wam bardziej przeszkadza w trasie, wysokie obroty czy fakt, że zapitalać trzeba ciągle na vtecu i wysokie spalanie? Jesli to drugie to może rozważcie montaż spoon vtec controller'a?
w moim wypadku chodzi o to drugie... a jak ma się taki kontroler do modzonego ECU??
megahipernajprostszym rozwiazaniem jest jazda w trasie z predkoscia 100-110km/h, jezdze tak od wielu lat i nigdy w zadnym samochodzie nie mialem problemu z nadmiernym halasem czy za krotka skrzynia
Emre

"you can change the engagment points for VTEC anywhere from 2500 rpms to 6000 rpms. It's also very easy to install; simply unplug the ECU and directly connect the jumper harness. Plug and play for any OBD0 car! *NOTE* this will also work in cars with OBD1 conversions"

ale przeciez na strojeniu można przy częsciowych otwarciach przepustnicy przenieść VTECa np na 7k i po problemie.
moze chlopaki jezdza w trasie WOT stajl
pewnie, że można ale można i tak. kto co lubi.
można i tak


oczywiste, ale chodzi mi o sens dokładania urządzenia, które będzie powielało funkcję już dostępną. Dla mnie sensu brak
megahipernajprostszym rozwiazaniem jest jazda w trasie z predkoscia 100-110km/h, jezdze tak od wielu lat i nigdy w zadnym samochodzie nie mialem problemu z nadmiernym halasem czy za krotka skrzynia



tak Markos... a jeszcze prostszym rozwiązaniem jest jeździć pociągami...
No ja właśnie tak jeździłem, albo 110 albo 160 bo tylko wtedy było znośnie. Nie chodzi o spalanie tylko o hałas. Generalnie, rada/wniosek jest jeden. trzeba zmienić wydech. CO innego głośny wydech w aucie seryjnym gdzie są boczki plastiki wygłuszenia, bagażnik itp, nawet jak się wywali parę gratów z tyłu to zawsze są boczki podsufitki itp. Ja mam metalową puszkę, która działa jak jeden wielki rezonator , między tłumikiem a środkiem auta jest cieńka hondowska blacha i to wszystko.
tak Markos... a jeszcze prostszym rozwiązaniem jest jeździć pociągami...

a czy pamietasz jeszcze z czasow kiedy robiles prawo jazdy, jakie sa w polsce ograniczenia predkosci?
w Warszawie 50 km/h... no to Twoje turbo bedzie miało pole do popisu od 0 do 50...

ale EOT...
nie widze zwiazku. w miescie niejednokrotnie zdarzylo mi sie jechac duzo szybciej niz zwykle robie to w trasie.
w miescie niejednokrotnie zdarzylo mi sie jechac duzo szybciej niz zwykle robie to w trasie.


i ty chcesz dawać rady w temacie ograniczeń prędkości i tego jak się zachowywać na drodze??

Emre

"you can change the engagment points for VTEC anywhere from 2500 rpms to 6000 rpms. It's also very easy to install; simply unplug the ECU and directly connect the jumper harness. Plug and play for any OBD0 car! *NOTE* this will also work in cars with OBD1 conversions"

Obrazek



Proponuje przy zabawkach tego typu, pomierzyc AFR jesli np obnizamy pkt zalaczenia vteca .
nie widzę sensu kupna takiej zabawki bo vtec i tak się załącza u mnie powyżej 160 (5900rpm). Poza tym na Vtecu jest znośniej niż przed bo jest po prostu inny dźwięk

[ Dodano: 2009-05-31, 19:36 ]
oczywiste, ale chodzi mi o sens dokładania urządzenia, które będzie powielało funkcję już dostępną. Dla mnie sensu brak

jak to nie ma sensu? jak ustawisz sobie jedno ustawienie podczas strojenia to tak masz i już. żeby je zmienić jedziesz do tunera i on ci zmienia. trochę czasochłonne prawda? mając taki vtec controller punkt załączenia vteca możesz zmieniać do woli co chwile nawet co kilka minut. dosyć wygodne urządzenie.

po co ustawiać vteca na 2500, czy nawet 4000 jak na jakimkolwiek setupie fura będzie gorzej jechać niż na łagodnych krzywkach?

nie bylbym taki pewien, ze bedzie jechac gorzej np. u nitro. w doladowanych silnikach tez wcale nie bylbym tego pewien.
jak ustawisz sobie jedno ustawienie podczas strojenia to tak masz i już


no wlasnie. Moje zdanie jest takie, żeby raz ustawić rozsądnie i starczy.
pytanie podstawowe brzmi: po co?

a od kiedy to w PL jadac w trase masz ciagle przez cały czas stałą prędkość obrotową?
a co to ma do rzeczy? to tylko obroty decyduja o punkcie przelaczenia? fawor juz napisal, ze mozna ustawic tak, zeby na niepelnych otwarciach przelaczal sie bardzo wysoko. jak przyspieszasz, to i tak depczesz w podloge - wtedy masz vtec. jak jedziesz ze stala predkoscia, nawet na wysokich obrotach - nie masz vteca. ponawiam wiec pytanie - po co jest taki kontroler? bo zeby miec dodatkowa galke w kabinie z podpisem spooon vtak controllah - to rozumiem. poza tym jest raczej bezuzyteczny.
nie uważacie, że już za dużo tego OT?
hmm no faktycznie macie racje, jakoś wypadła mi z głowy możliwość przesunięcia vtec'a przy niepełnych otwarciach przepustnicy
a i tak sie skończy, że do Poznania będziesz lawetował furaka....
tak niestety (albo stety) zawsze się kończy
pewnie że wolałbym na lawecie pojechać. Dużo drożej nie wychodzi jak się pożycza powiedzmy na dobę i nie ma ciśnienia że musisz na kołach wracać. Następnym razem, o ile taki będzie biorę lawetę

[ Dodano: 2009-06-01, 13:54 ]
tej drugiej czesci to nie rozumiem wcale
CHodzi mi o to, że nie widzę sensu robienia mocnego silnika, czy to NA czy turbo, strojenia go do optimum, a potem dokładania vtec controllera czy innego diwajsu, żeby przesuwać tego vteca żeby silnik palił mniej w trasie z resztą nie o tym topic. I tak już cały jest zaśmiecony jakimiś kłótniami o chuj wie co
Arv, rozmową a nie kłótnią!!
Prędzej dyskusją, to się zgodze. Rozmowa jest raczej neutrealną formą komunikowania się a wypowiedzi co poniektórych są mało neutrealne, z resztą jak zwykle.
Ziomie pamietaj,ze zanim pociagniesz lawete musisz miec prawo jazdy b+e.
Ziomie pamietaj,ze zanim pociagniesz lawete musisz miec prawo jazdy b+e.


Nie zawsze, zalezy jakim samochodem ciągnie i jaka ma przyczepkę.
Ważne, żeby DMC samochodu + DMC lawety nie była wieksza niż 3500kg i to co ciągnie ma mieć wiekszą masę od elementu ciągnionego.
Ważne zeby mieć customową lawete szczególnie, że CRX jest lekki.
Ja mam taką lawete, że mogę ciągnąć ITRa accordem i spełniam wszystkie warunki tak, że wystracza mi prawo jazdy B
kivik ale masz lawete na jednej osi?
Teraz juz nie musi byc to laweta jednoosiowa. Moze byc z dwoma osiami. Podstawowym kryterium jest dokladnie to co napisal kivik.
kivik ale masz lawete na jednej osi?



O ile pamietam, to liczba osi nie ma znaczenia.
jesli sie przepis zmienil i jest tak jak kivik napisal to owszem. wczesniej na 100% bylo tak, ze 2-osiowa wymagala papieru na przyczepy - wiem bo tak jak przywozilem sobie auto od Javo to poinformowal mnie o tym pan od, ktorego wypozyczalem lawete
ALe są też takie lawety, ala ciężarówki, buda z paką. Ma to masę max poniżej 3,5 ton (i widocznie nie jest to ciężarowy skoro B wystarcza). Dzej taką na Kielce wziął i dowiadaywał się specjalnie czy B wystarcza. 200pln za dobę chyba.
laweta dwuosiowa to jest kolejna ciekawostka polskiego prawa

nie kazda laweta ktora na logike ma dwie osie jest dwuosiowa według prawa
zgodnie z przepisami dwuosiowa to taka ktora ma osie w odleglosci conajmniej 1m (o ile sie nie myle) - czyli jak sa dwie osie tuz obok siebie, na srodku lawety to jest ona jednoosiowa
czyli przepisy sie znow zmienily
hmmm... no nie wiem, może wprowadzam w błąd, ale taki był stan jakieś półtorej, dwa lata temu
coraz bardziej mi się podoba temat o lawecie z silnikiem b18c4
Piechur w ten sposób rozróżnia się oś pojedynczą i podwójną
ALe są też takie lawety, ala ciężarówki, buda z paką. Ma to masę max poniżej 3,5 ton (i widocznie nie jest to ciężarowy skoro B wystarcza). Dzej taką na Kielce wziął i dowiadaywał się specjalnie czy B wystarcza. 200pln za dobę chyba.



dokaldnie tak ! Wielki takie auto brał na Poznan jak mu skrzynia odmówiła powrotu a koszta podobno da sie znalezc juz od 200-250 zł za dobe
Arvid dawaj wykres i filmik jakis z przyspieszaniem.
pochwal sie zdjeciem z autostrady
pochwal sie zdjeciem z autostrady



równierz czekam na fote:) pozdro
gratki Lapa !!! brawo
wczoraj znowu pokazałeś kto tu rządzi:) gratki!!!
pochwal sie zdjeciem z autostrady




szkoda że bez GPSa, ale wg kalkulatorów na tej skrzyni tyle mniej więcej właśnie powinno być. Trochę jeszcze podciągnąłem pod 250 ale już telefonu nie ogarnąłem na kolejną fotkę


Tymczasem zapraszam na film z wczorajszego lap race'a, a raczej real race'a:
http://www.youtube.com/watch?v=nzj-zX3LGuA

NA lap race wreszcie pierwsze miejsce przed czterołapami
gratulacje wygranej

film kozacki
Arv, gratki wynikow i super auta. Niemilosiernie to zapitala. Tak trzymaj
filmik kozacki tak jak auto
ja piernicze no masakra zioooom
miazga dla mnie - ładnie pojechane
gratki za wynik,
nie wiesz co to za inne Hondy były?
..no i chyba czas skrócić skrzynię LOL.
nie wiesz co to za inne Hondy były?


jhm...
w real race jechał rem i furia integrami i koser 6 genem
..no i chyba czas skrócić skrzynię LOL.



no chyba tak, koniec z kompromisami

[ Dodano: 2009-06-08, 22:40 ]
Zią widze ze ogarniasz motoryzacje
B. ładnie jedziesz, może następnym razem postaraj się nagrać onboard'a. W ogóle to chyba bardzo szybka trasa?
no bardzo, po Poznaniu druga pod względem szybkości na jakiej byłem Na prostych do 180 spokojnie

P.S. Mam jakiegoś onboarda ale lipa bo niewiele widać ani z zegarów ani z mojej jazdy ani z trasy wysztkiego po trochu i niczego w całości, haha
ładnie, Arv
a co ta maska tak drży nie masz zapinek i czy może za lużno na zamku ?? żeby Ci nei odparowała w górę kiedyś

ładnie pojeżdżasz
kawal dobrej roboty widac ze serducho wto wsadziles powodzenia w nastepnych takich projektach
poupalane konkretnie!
Red Stuffy niestety nie wytrzymały Poznania. Mimo, że zostało jeszcze z 6mm okłądziny klocki się rozwarstiwły. Odradzam tych klocków na większe upalanie:


Teraz mam DS2500 i jest zajebiście.
z bliska brzmi jak szlifierka piękny dźwięk...rasowy VTEC.....pozdrawiam...
Powiedz mi jeszcze ile wazy twoj crx? Bo tak pobieznie przeszukalem temat i nie znalazlem nic.
Slyszalem plotki ze ponizej 800kg z klatka to ciezko zejsc, nawet na wszystkim z plastiku.

Ps. jakbys kiedys sprzedawal to daj znac
waży trochę ponad 900kg na obecnym setupie. ALe tak jak piszesz, ciężko zejść poniżej 800kg w tej budzie. Ale da radę, tylko koszta spore. Było kilka japońskich torowych sprzętów z wagą poniżej 750kg i to z klatką, ale przygotowanie takiego auta to duuużo kasy. te ostatnie kilkadziesiąt kilo kosztuje mnóstwo pieniędzy
No i Arvid się dzisiaj przylansował w OPT
Czemu na r8 nie jechałeś?

Projekt mistrz

Panny myjące samochód bez szału, ta ruda-blondynka miała 18lat?
dobry wystep
Wiedziałem, że skądś znam Walecznie było, ale szkoda, że nie pobiliście rekordu subarki.

No i Arvid się dzisiaj przylansował w OPT



ARV w opt dlaczego nam to zrobiles
nie mozna jezdzic na r8 w opt.
Ładnie się autko pokazało
nie bałeś się ze te panie porysują Ci autko kolczykami
Podrzucił by ktoś jakiegoś linka.
Auto mega zajebiste.
Panny mega paszczaki...jak wszystkie dotychczas w OPT. Nie ma juz ladnych dziewczyn w tym kraju z parciem na szklo?
sa...ale sa droższe
dobrze ze Terry to prowadzil a nie Jułzioom...
Tede jest spoko. Tery jeszcze sie musi duzo nauczyc, ale kazdy jest lepszy niz tepa i tandetna Kasia.
Elo, no i po emisji, trochę mało rozety było, szkoda bo tam dużo ujęć ciekawych zrobili. Jakoś mi tak szybko to przeleciało. No niestety R888 nie można było włożyć więc jechałem na T1R od Dzeja, tylko że one za wąskie były jak na osiągi mojego auta. Wróbel mówił, że szpera eliminuje nadsterowność, ale niestety na tych oponach co miałem to nawet mocny spoon nic nie mógł zdziałać, cały przód wyjeżdżał z zakrętu i musiałem mocno lewą hamować albo opóźniać gaz na wyjściu i stąd taki sobie czas ( wporównaniu do tego co wcześniej robiłem). A laski się tremowały mocno, dostały instrukcje żeby laminatów nie pognieść Wie ktoś ile miało to subaru??

[ Dodano: 2009-09-20, 19:16 ]
sponsora podłapać na przyszły sezon


O czyms nie wiem ?
Gratuluje wystepu

Co do opt to do mnie nie przemawia ich język wypowiedzi, tandetny i lanserski, ale jak Arv, wspomniał można się pokazać sponsorom i mieć pare bonusów. (a, że program raczej nie jest zbyt inteligentny to inna sprawa )

Pozdrawiam i życzę sukcesów.
Trochę szkoda, bo miałem przy gadce być na innych felgach (na których są R888), ale stwierdzili że jak będą inne tu i inne potem na rozecie to będzie podejżane. Więc zmieniłem na BC na któych były T1R. A miałem być na tych:

a, że program raczej nie jest zbyt inteligentny to inna sprawa


Jak dla mnie OPT wypada dobrze na tle reszty programów na TVN Turbo...
inne potem na rozecie to będzie podejżane


nie kminie, co tam ma być "podejrzane"? Nagrania dla policji czy co? Sam wróbel marudzi, że auta z rozety mają dobre silniki, hamulce, zawieszenia, ale brakuje przeniesienia na asfalt, a tutaj taki wsztyk... bez sensu.
powodzenia za tydzień !
Wróbel mówił, że szpera eliminuje nadsterowność



Eliminuje podsterowność, a nie nadsterowność.
w tym przypadku oczywiście chodziło o podsterowność- czyli wyjeżdżanie przodu, pomyliłem te jakże mylne pojęcia Ale z tą nadsterownością tez nie jest to dalekie od prawdy bo mocna szpera dużo łatwiej pozwala ją kontrolować, dużo lepiej wyciąga przód jak już dupa ucieknie
Poluję na powtórkę...
A swoją droga to dziwne wymysły mają. R888 mają homologacje drogową i powinny byc traktowane jak każde inne opony dopuszczone do ruchu
Sprint Hart'y mistrz!
Tede jest spoko.

opt bez tego wieśka tedego byłby fajniejszym programem. daleko mu oczywiscie do idealu i pewnie tak juz zostanie.


Arv extra felga! Zajebiscie pasuje do 4gen. Ile ona waży, 3.5kg jakos?
To że nie można było jechać na R888 to poracha, ale podobno to sam Wróbel wymyślił że mają być typowo drogowe.



Dziwne ...

Ja w OPT rozete jechalem na R888... po mokrym

btw. jedziesz rozete na "sss - bemowie"?
jade jade, MIniac z tym wymogiem to chodzi o auta które występują w 6 serii OPT, bo ma być jakaś nagroda za najszybszy czas.

A Sprint harty ważą koło 4kg, udało mie się je wyrwać z UK. niebawem parę fotek. pozdr
jade jade, MIniac z tym wymogiem to chodzi o auta które występują w 6 serii OPT, bo ma być jakaś nagroda za najszybszy czas.

A Sprint harty ważą koło 4kg, udało mie się je wyrwać z UK. niebawem parę fotek. pozdr



A jaki jest aktualnie najlepszy czas? Ile Ty pojechałeś na "śmieciach"?

Do zobaczenia na bemowie - całe (moje) szczęście, że jadę w klasie MX5
a od kiedy tam są klasy? Ja miałem na śmietnikach 1:19,2 , ale Wróbel zrobił 1:20,3. Najlepszy ma chyba to subaru ale nie wiem jaki..
http://www.rspw.waw.pl/rozeta.htm

Tu macie najlepsze czasy.
Na bemowie ma być zlot mx5 i dlatego będzie specjalna klasa, reszta chyba jedzie jak leci, idzie pożyczyć od kogoś kask?
kask możesz kupić za 40 zł.

....idzie pożyczyć od kogoś kask?


Generalnie mówi się, że kask jest jak bielizna wiec może być kłopot z pożyczeniem od kogoś ale często są takie ogólnodostępne oferowane przez Organizatora
można się zaopatrzyć w taki ochraniacz jak w szpitalach, czy na gokarty wtedy więcej ludzi byłoby skłonnych pożyczyć Ci kask, np Ja
http://allegro.pl/search....from=&price_to=

wystarczy poszukac
gratulacje Lap Race'a
Arvid jak mocujesz kamerke?
ostatnie nagranie było mocno kombinowane, znalazłem w piwnicy rurę aluminiową o średnicy ok 1cm i długości prawie 2m i ją przyczepiliśmy do klapy z tyłu i wysunęliśmy na jakieś 50cm za obrys autoa a tam na końcu kamerka na powertape-a Był pomysł żeby było niżej, ale jakoś przytomnie pomyślałem o oponah na próbie Trochę kicha z tą rozetą, bo R1R to też R compound czyli semislick. Teraz każy zarzuci R1R jak już jeden pojechał i gdzie tu równe szanse...
Arv, i właśnie to mnie dziwi bo z tego co wyżej pisałeś ciśnienie było aby jechac na oponach typowo drogowych - R888 tak nie są wg. nich a R1R są ???
no sam widzisz. Dla mnie obydwie są semislickami tzw. R compound, nawet na stronie toyo jest napisane że R1R to opona wyścigowa. Więc będe protestował
tylko 1,5 sekundy gorzej niz N12 Olekoswicza.. Gratuluje
gratulacje rozrety w OPT !!!
macie może jakiś filmik z odcinkA??
szkoda ze pogoda była jaka była
patrzac na pozycje ARV na calej liscie z rozety

mozna smialo powiedziec ze lamie wszystkie prawa fizyki, i wszelkie teorie nt zakretow, awd , fwd itp

RECPECT
gratulacje

ps. widzialem na zywo autko na superoesie, podoba sie !

nie myslales o jakies fajnej kamerce w hd do nagrań ? , bylo by kozak pooglądać ogarnianie crxa w hd
przyłączam się do gratulacji:)
jako jeden z nielicznych ogarnąłeś lepszy czas od tego "testera" ogarniasz autko:)
ciekawe ile byś urwał na r888
Na R888 miałem 1:16,4 na fotokomórkach na Gecko Cup. Dzień wcześniej na treningu byłem pod wieczór na rozgrzanym betonie zrobiłem 3 wysokie "piętnastki". Gdyby nie to że mi montowali kamery 40minut to bym wychaczył parę kółek na suchym a tak musiałem w najgorszy deszcz pojechać. Ale i tak było zajebiście. Oleksowicz mnie porządnie przewiózł swoim N12, niesamowity sprzęt. Jak to powiedział, pierwsze lepsze subaru z ulicy ma więcej mocy (z racji zwężki w Ngrupie), ale cała reszta to przepaść. Największe wrażenie robi sekwencja, no i czuć że zawias jest na uniballach itp... niesamowicie czuć każdą utratę trakcji itp...

[ Dodano: 2009-11-01, 23:03 ]
nie marudz, w 30 ratach nawet nie zauwazysz, ze ja kupiles
ale jak kupisz 30 rzeczy każdą na 30 rat trochę czuć
Arv, jak myslisz, lepszy zawias + mniej kilo (np. drzwi) i mozesz walczyc o rekord ??

dlamnie poprostu megamiazga
myślę, że na dobrym slicku przy dobrej temp. można jeszcze urwać z sekundę. Pewnie będe męczył w przyszłym roku dalej. Chociaż jak kiedyś pojechałem 1:18 to mi się wydawało że nie da rady szybciej. Fajne jest to że można modzić auto i na rozecie sprawdzać czy coś to daje, bo próba jest zawsze identycznie ustawiona. Np mogę stwierdzić że dzięki płytkowej szperze urwałem jakieś 2 sec. na tej próbie
lekki FWD FTW
Mały update by się przydał w tym temacie Na razie krótki filmik z testów w czasie strojenia:

http://www.youtube.com/watch?v=y5azdqKHNWc
Fajna krótka skrzynka
Close ratio FTW
coś pięknego!!
ja tesh tak chce
zaaaaaaaaaaebysta!!!


daje rade
Qrde, krotka ta skrzynia. Na pojezdzawki super, ale Poznaniu, to pewnie na linii startu juz bedzie odcinka...chyba ze masz z 7 biegow.
ARVid powiedz jakie tam masz bajery w tej skrzyni
tez tak miałem jak padł mi moduł w aparacie zapłonowym .... polecam taką modyfikacje hehe


arv szaleje
To jest przy głównym 4,4! Jak by wsadzić to do ITrowej skrzyni będzie za krótko. Przydałaby się jeszcze krótsza 2ka, ale z tym już więcej zachodu. Na filmiku trochę wcześniej na dwójkę przerzuciłem, trzeba jedynkę lepiej dociągać. W skrzyni jest teraz gearkit Mfactory. Najkrótsza tójka i czwórka. Piątkę by się przydało trochę dłuższą dać, bo jest dostępna (jest też jeszcze krótsza ). Póki co mam prawie łyse 195/50/15, więc jest dodatkowo krócej. Na 215/50/15 powinienem przeciągnąć ponad 200 przy odcine 5tki, więc w sam raz na Poznań.
I nawet prędkość pokazuje Cieszę się, ze wszystko działa. Będzie jeszcze większy killer
a ja wiem, a ja wiem, a ja wiem gdzie bedzie za krotka ta skrzynia, hahahhahaha!
Na nurburgringu!!

Na poznan bedzie ideal - mowie Ci nie ma lepszego uczucia niz zamknac skrzynie na koncoweczce prostej po idealnym okrazeniu

To jakie masz cyferki tych przelozen? 3, 4, 5?
Ja Cie krece ale kozak, ale kozak, nie moge sie doczekac az sobie zamowie
I nawet prędkość pokazuje Cieszę się, ze wszystko działa. Będzie jeszcze większy killer



Ziom, ten Twój wałeczek to u Rudolfa będzie latał, jeszcze nie złożony. Oryginał jest u mnie Dzięki jeszcze raz, profi zrobiony Fawor!

[ Dodano: 2010-04-13, 12:09 ]
musze jakis dobry setup u siebie zrobic ale raczej jestem sklonny zrobic FD z 4,785 na ATS 4.9
ARTX, mala roznica w efekcie, poza tym cena przelozen jest porownywalna do finala ATS, poza tym jak zmienisz przelozenia to mozesz wachlowac glownymi - 4.4, 4.7, 4.9

Arv, to masz mega krociutkie, ja zamawiam 3rd 1.652 4th 1.296 5th 1.000, tylko z przelozeniem itrowym ori. Mysle ewentualnie nad lekko krotsza piatka.
ARTX, mala roznica w efekcie, poza tym cena przelozen jest porownywalna do finala ATS, poza tym jak zmienisz przelozenia to mozesz wachlowac glownymi - 4.4, 4.7, 4.9



pod warunkiem że masz skrzynię S80 z ITRa albo S4C z EK9 lub S9B z MB6. Bo do Y21, czy S4C z Vti nie podejdą przełożenia główne bez zmiany szpery! Poza tym róznica jest taka że jak skracasz główym to pracujesz w większym zakreseie rpm, podczas gdy zmieniając same przełożenia ograniczasz zakres rpm w którym pracujesz.


Sajfer, Ty masz krótsze główne więc efekt będzie podobny. Tylko u Ciebie dwójka będzie korzystniejsza, ale za to jedynka krótsza
po prostu mega,

Arv, to masz mega krociutkie, ja zamawiam 3rd 1.652 4th 1.296 5th 1.000, tylko z przelozeniem itrowym ori. Mysle ewentualnie nad lekko krotsza piatka.


Czyli prawie tak samo jak w ATS gear kit.
Wg mnie na FD z ITRa i seryjnej średnicy koła bedzie trochę za krótko, zakładając w miarę seryjny silnik. Może przy kręcącym sie do 9500 było by OK, ale takim kręcącym sie do 8800-9000 to za krótko zdaje sie.

[ Dodano: 2010-04-13, 13:30 ]
A powiedz mi, masz w miarę równych przebieg momentu na górze?


W zeszłym roku bardzo płynnie to wyglądało, tylko trochę wcześniej jak na modzony silnik moment spadał, ale to z racji seryjnego osprzętu. Wkleję wykres wieczorem.

Sajfer, Ty masz krótsze główne więc efekt będzie podobny. Tylko u Ciebie dwójka będzie korzystniejsza, ale za to jedynka krótsza


Kupuje set z dluzsza jedynka

kivik, Ty masz FD ATS 4.9 i gear set seryjny w S80 ??
arv mowiles mi ze krotko bedzie ale ze az tak WOW
a tak cicho bylo przez zime.
w tym projekcie nie moze nawet na chwile zabraknac pana R. szacun
Hehe, jeden pan R ma pod skrzydłami silnik, a drugi pan R skrzynię. I jest type R
chyba raczej RR?
chyba raczej RR?



brygada RR

To wykres na jesieni zeszłego roku z VTG. Szift light był na 8300 wg ECU jak się okazało wczoraj a nie 8600 więc wykres może być bez przekłamań, bo nie było hamowane do odcinki tylko chwilę po sziftlighcie. Chuj go wie z resztą, jebać te hamowania, szybko jedzie to mniejsza z tym ile jest. ważne że przebieg fajny.

Niech mi ktoś powie z wykresu przy ilu Vtec się załącza

na moje oko to Ty nie masz vtec'a
wykres i strojenie piekne. i znowu pan R. szacun to jest typ bezkitu
Łorever. Za dużo wygładzania jest w wykresach VTG stąd nie widać VTEC'a.
wygladzanie mozna wyłączyć - wtedy wykresy są wg mnie ładniejsze.
4200?? Albo 4400? Ale wykres szpanerski
O co kaman z tym wygładzaniem? Ja nic nie gładziłem Vtec jest na 5600 i widać, że raczej nie ma sensu go przesuwać niżej, bo przed też jest dobrze. Nad górą trzeba popracować teraz. Fajne wałeczki te BCIV, polecam gorąco. W dodatku po 10tys km wyglądają jak nowe praktycznie. Ale to zasługa Motula również.
elegancki wykres
ARV ale zakladajac BCIV to trezba odrazu z kompresja sie bawic? bo to chyba ostre (cos jak stage3 skunk2)
Z tego co kiedyś szperałem na hondatechu to porównywane są ze Stage 2 Pro Skunka, nie jest to jakiś hardcore. Podbita kompresja pewnie by pomogła, ja mam praktycznie seryjną, jedynie cieńsza uszczelka jest i minimalnie nadwymiar tłoków dopręża, ale to może 0.3 punktu razem wzięte...
Z tego co pamietam BDIV są troszkę słabsze niż pro 2 > co by nie pisać auto i kierowca wymiatają
No w porównaniu, Pro2 produkowały ciut więcej momentu/mocy, ale można przyjąć że to ten sam STAGE, w tym sensie. Coś między Toda B i C
bd4 to raczej mozna z pro1/ stage2 porownywac
Same walki zalozyles? Bez sprezynek talerzykow i takich tam? I sie nie chwalisz? To juz dawno bym walki kupil
Przeciez w 1 poscie wyraznie pisze , ze wsio jest BC (sprez, talerze)
Przeciez w 1 poscie wyraznie pisze , ze wsio jest BC (sprez, talerze)



...jest napisane...
bd4 to raczej mozna z pro1/ stage2 porownywac



z punktu widzenia widzenia parametrów czy generowanych mocy na podobnym setupie?

Sporo szukałem info o tych wałkach i były bardzo różne opinie. Tbone'a z HT chyba nikomu w temacie przedstawiać nie trzeba, tu jest jego porównanie BCIV ze skunkiem stage 3 , które mnie przekonało, że nie będzie kichy z BCIV.

http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=1019995

Widziałem też parę dyno z porównaniem do Stage 2 pro, na korzyść skunka. Wszystko zależy jeszcze od konkretnego setupu itp...

Sajfer, oczywiście jest komplecik, sprężynki talerzyki itp...
parametry to nie wszystko, bo rozne walki moga miec podobne parametry przy max otwarciu, a zupelnie inne w polotworciu, a to wszytsko ma wplyw, wiec raczej chodzi mi o osiagane moce, tem test widzialem i na moje oko jest cos tam nie tak, zreszt aczesto w usa wycodza rozne dziwne bajki,
ale tak czy siak waleczki sa fajne i jedne z lepszych na sprezanie w granicach 11.5
a moje zdanie jest takie, ze duzo blizej im do stage2/pro1 niz pro2/stage3
Przeciez w 1 poscie wyraznie pisze , ze wsio jest BC (sprez, talerze)


ups, rzeczywiscie
Przy półotwarciu? A do czego miałoby to służyć, że jedne wałki będą lepsze przy 50% otwarciu przepustnicy od drugich? Chyba tylko do oszczędzania paliwa... Może chodzi Ci to że nie liczy się tylko wznios i czas (zakres) otwarcia/współotwarcia, ale sam kształt krzywek, który ma wpływ na cały zakres obrotów?

Generalnie z tego całego bajzlu na hondatechu najczęściej porównywane były ze S2Pro, stąd moja opinia. Ciężko się czyta te wszystkie posty, bo pośród opinii ludzi którzy faktycznie coś testują sami itp 90% to wypowiedzi w stylu bo mój kolega miał to i tamto i wyszło tak, albo porównywanie z dupy...
w wałkach istotnym parametrem jest kształt krzywki i tempo narastania (szybkość otwierania zaworu). za ostry kąt i wałek może niszczyć zawory/sprężynki. Endyn ma bardzo fajne BumpStixy.
Endyn to wogóle ma fajne graty, tylko bank trzeba by rozbić na nie
true, true... facet sam sobie wymysla jakies zajefajne cuda. ma łeb jak sklep.
the old one nawet głowicę mają własną, jakieś bloki wydłużane, cuda na kiju.
Arv masz teraz zielone felgi na aucie bo widzialem podobnego na bielanach wczoraj?
Nie, to nie ja. Ale chyba też widziałem takiego na zielonych, coś mi się kojarzy. Ja to jestem zboczony na punkcie białych
Gratuluję 1 miejsca w Real Race w niedzielę

Auto ma kapitalny klimat i kierowca mega ogarnia.
Do zobaczenia na następnym Lap'ie
A dziękuję dziękuję, niebawem filmik wrzucę, bo miałem 2 kamery w trakcie i tym razem wszystko nagrane. Mimo pewnych problemów udało się, krótka skrzynia działa rewelacyjnie!
Widziałem jakieś żółte seicento chyba z klatką (nie miałem okazji się przyjrzeć), to Twoje? Ale nie widzę Cię w wynikach, coś się stało?
auto naprawdę ładnie lata - szczególnie jak się zerknie na on-board furious'a - jak ten crx dalej odchodzi - grubas
Polecam to:

http://www.vimeo.com/11031050

Moment 8:15 ---

Ukłony
Arwid jest hardcorem...
To co, w niedziele rekord rozety zostanie pobity?
Arv - to nie moje, kumpla znajomego. Ja je lawetą holowałem jedynie, a przyjechałem brudnym focusem kombi.
Padł chyba czujnik położenia wału, ale to się w ciągu kilku dni okaże. Moje czeka na pozostałe graty i zabieramy się za składanie. Na bemowie miałem być już sejem 8-9 maja, bo tam pierwszą ćwiartkę robimy, ale raczej się nie wyrobię, bo po drodze zmiana pojemności wyszła
padlem... Arv mistrz fura i ogar montuj tego onboard'a i chwal sie bo sie podjaralem
Chyba nie ma lepszego zestawu w tej klasie - driver + fura + ogarnianie od strony technicznej szczerze zazdroszczę i podziwiam
"Arvid nas ściga!
O nieeeee"
O nieeee to dobre.

Ok, to part 1 z wyścigu:

http://www.youtube.com/watch?v=DxQjCvd7KqY

[ Dodano: 2010-04-21, 00:16 ]
Powiem jedno naprawde kawal dobrej roboty:)) Szkoda ze filmik ma słabą ostrość ale i tak jazda jest na tyle wymowna ze mozna z niego wiele odczytac:)) klasa ... Pozdrawiam!
gratulacje piekna jazda z pieknym finałem

czekam na atak na rozete w niedziele
szacun za sztukę prowadzenia auta - widać kto gdzie czuje się jak ryba w wodzie
szkoda tylko, że na filmie momentami robi się "biało"
szkoda tylko, że na filmie momentami robi się "biało"



chyba u Ciebie...


szkoda tylko, że na filmie momentami robi się "biało"



chyba u Ciebie... Obrazek



skoro tak mówisz to pewnie tak jest
no jest trochę biało, bo kamera miała w polu widzenia dużo czarnego, słońce było już dość nisko, to dwa, a po trzecie strasznie się kurzyło za innymi autami, jak nie kurz to jakiś olej czy paliwko

szkoda tylko, że na filmie momentami robi się "biało"



chyba u Ciebie... Obrazek



jak masz pisac takie glupie posty to powstrzymaj sie od pisania.

do co auta zapiepsza jak wsciekle i podziw dla kierownika.
nie ty bedziesz o tym decydował...
Meega ogarnięcie, nikt się przed tobą nie uchował..
Jaką to ma aktualnie moc ?
wystarczy cofnąć się kilka stron wstecz...
Nie możesz po prostu powiedzieć ?
Na pierwszej stronie jest napisane
MOC: 198koni na serii B18CJDM + dolot B16A1. Lada chwila na hamownii

potem żadnego wykresu nie widziałem
221
potem żadnego wykresu nie widziałem



14 strona.
szkoda, że ECU wariował, widać, że to z rytmu wybijało... Gratki dla kierownika!
moze pora poszukac dobrego sponsora??
Auto jedzie jak szalone, kierowca jeszcze lepiej.
Co jest przyczyną tego dziwnego skoku obrotów na 7,5k ?
Wadliwe oprogramowanie ?
Arv, masz jakieś problemy z zapłonemi >7000 ?
No jak dla mnie to też rozpadający się aparat zapłonowy bardziej niż problemy z ECU. Sam przez to przechodziłem ze 2-3 razy.
z aparatem wsio ok, przechodzę na OBD1, bo BRE ciężko stroić powyżej 8000rpm. Jak wracałem do domu z zawodów i się ochłodziło pod wieczór to szła jak dzika bez zająknięcia. Chyba ta kompensacja nie działa zbyt dobrze, o której mówiliśmy Grooby. Ale nie ma nigdy czasu w dzień postroić, to się stroi tylko w nocy. Się zrobi na następne zawody.
ogarnięty sprzęt ?
W piątek się przejechałem, rozgrzałem go trochę, patrzę, a tu fałdy nie ma! Myślę sobie co do chuja i sobie przypomniałem, że trybik od VSSa wyjąłem. No i patrzę na tacho a tu wskazówka leży. Nie ma km/h nie ma fałdy Poza tym bez zmian. Aparat i ECU jest, tylko czasu nie ma wystroić. Parę fot strzeliłem, fajnie się prezenci na slikach, tylko mi się tła nie chciało szukać. Z resztą nie ma po co starym kompaktem.

Aha, nowy gadżet pod maską, skarpeta spoona, którą ktoś mi dorzucił do gratów z UK No i dla wytrawnych obserwatorów z przodu są długie szpilki Skunka wystające 3mm za długie nakrętki BC po tym jak mi na rozecie się koło odkręciło. I jeszcze nowe sworznie, ale tych ciężko będzie dojrzeć





rex robi robote
przyfocilbys mi kiedys za pamieci jak amsz te akumulatorek zamontowany bo tutaj troszke widac ale nie dokonca
na tej oponie wyglada kozacko jaka to szerokosc ?
19/57/15 czyli coś koło 195, bardziej 205 jeśli chodzi o powierzchnie styku. Fota accu jest gdzieś na początku topicu chyba
świetny jest. inspiruje sie od kiedy pierwszy raz go zobaczyłem
zapasik jak ta lala leży sobie
Połączenie niebieskiego nadwozia z białym wnętrzem wyszło perfekcyjnie do tego te koło zapasowe. Oh normalnie aż żal że takiego auta się nie ma
Dlaczego auto nie jeżdzi na CP-F'ach tylko na BC? No i co to za deska w bagażniku?
deska pewnie zamiast silownikow klapy ^^ ;D

ps aku widac na fotach
jezzzzzzzu, jaki ten samochod jest chujowy
Dlaczego auto nie jeżdzi na CP-F'ach tylko na BC?

pewnie BC są szersze
Gad demet uwielbiam tego rexa
Dlaczego auto nie jeżdzi na CP-F'ach tylko na BC? No i co to za deska w bagażniku?



jeździ na nich, tylko, że się R888 skończyły na CPFach a na BC akurat slicki były więc jest na BC. Obie są 6,5cala szerokości tylko CPF wystają po 1cm na zewnątrz z racji ET32. W sumie dobre pod tor.

[ Dodano: 2010-06-01, 23:06 ]
jezzzzzzzu, jaki ten samochod jest chujowy



Ba, przechujem jest
ostre kolo sobie zrob
ostre kolo sobie zrob



a już myślę o tym, ale za cienki jestem na razie. Póki co przyzwyczajam się do jednostajnej pracy nóg i pozycji. Jeszcze muszę kupić pampersa, buty, okularki, koszulkę, bluzę itepe. głupia pompka do szosówki to prawie stówa. musi nabić koło 8bar, a najlepiej więcej Jak się trochę rozeznałem ile kosztuje dobry sprzęt nowy to stwierdziłem, że ten CRX wcale dużo nie kosztuje

Ty chyba śmigałeś na takich sprzętach?
pionowa czesc lekkiej klapy nie myslales pomalowac na czarno? doly zderzakow tez by sie przydalo, koszt niewielki a auto zyska na wygladzie
Nieee, ja ostre nie. Ale w przyszlosci
Ale mam znajomego co jest super wkrecony w zawody, ostatnio dorabial sobie karbonowa kierownice i tak dalej. Jego treningowka wazy tyle co nic i kosztowala podobno 12 tysiecy
A co dopiero rower na zawody, heh.
Pompke kup taka hmm, mam w garazu. W PKSie sprzedaja na Niepodleglosci za 138zl chyba, nabija do 12 bar. W sensie duza pompka. Zajebista bo mozesz ja wziac na zawody i doskonale pompuje kola w samochodzie
Genialny patent, na Ulez ostatnio zabralem to sie przydala.
A mój waży męskie 20 kilo i nawet lata

Tomac, ten Ci będzie pasował do fury...

Tomac, ten Ci będzie pasował do fury...

Obrazek




Eeee... za mały... ja metr dziewięćdziesiąt mam ale kolorystycznie git
pionowa czesc lekkiej klapy nie myslales pomalowac na czarno? doly zderzakow tez by sie przydalo, koszt niewielki a auto zyska na wygladzie



tak miało być, tylko lakiernik już nie miał czasu. Miałem sam to zrobić, ale jakoś nie zdążyłem w 2 lata
Był ostatnio on board ?
Był, z ostatniego jest widok z auta Furii do tyły i z auta Łukasza do przodu. Ja mam też onboarda. Warunki były zajebiste, ale ciężkie, na pierwszym kółku odpuszczałem dość znacznie bo nie widać było nic. Później trochę próbowałem pocisnąć na ile Markgumy pozwalały.

Widok z ITRa Furii (kamerka skierowana do tyłu momentami):
http://www.youtube.com/watch?v=Wlz0qpGIhN4

Ode mnie z kabiny:
http://www.youtube.com/watch?v=9Hpke2-5sIM

I z ITRa Łukasza:
http://www.youtube.com/watch?v=HXynKQCl2To