To i ja sie pochwale swoja zabawka na ten sezon
MODEL: 1995, Coupe --> Integra Type-R Phoenix Yellow z 2000
SILNIK: swap z D16Z6 na B18C
- blok silnika kupiony i zrobiony w całości w stanach przez Bensona. Osadzone tuleje zwiększone do 84mm.
- lekkie korbowody Manley
- odchudzony i wypolerowany wał korbowy o większym skoku
- odchudzone tłoki CP
- Głowica także kupiona i zrobiona w całości w stanach. Porting głowicy
- większe zawory i sprężynki SuperTech
- tytanowe talerzyki zaworowe
- wałki rozrządu Skunk2 Stage 3
- regulowane kółka rozrządu AEM
- kolektor ssący Skunk2 Pro, zrobiony porting by PromotoR
- rozwiercona przepustnica do 65mm by PromotoR
- gąbkowy filtr powietrza ITG
- wtryski 440cc
- lekkie koło zamachowe ACT
UKLAD WYDECHOWY:
- kolektor wydechowy AN-R pokryty ceramiką
- układ wydechowy 2,5’’ z dwoma przelotowymi tłumikami by KLS – Sport (dzieki Krzysiu – wszyscy mi go zazdroszcza )
ELEKTRONIKA:
- hondata S300 wystrojona przez PromotoR
- wskaźniki STRi bursztynowe: ciśnienia i temperatury oleju.
UKŁAD NAPĘDOWY:
- skrzynia 5 biegów z ITR
- szpera Kaaz 1,5 Way wyregulowana wreszcie przez Kube z PromotoRa
- short shifter
- zmodyfikowany mechanizm wybierania biegów
- sportowy docisk sprzęgła ACT
- wydłużony pierwszy bieg z firmy Carbonetics dający przełożenie 2.9
- skrócone przełożenie czwartego i piątego biegu
ZAWIAS:
- skrócone i usztywnione amortyzatory HPS
- spreżyny H&R (-35 mm)
- komplet wyczynowych stabilizatorów przód/tył Whiteline Racing ze wzmocnionymi łącznikami
- regulowane przednie wahacze Skunk2 Pro Plus z poliuretanowymi tulejami
- skrócone tylne wahacze poprzeczne
- zestaw zwiększający wyprzedzenie sworznia zwrotnicy
HEBLE:
- tarcze hamulcowe EBC Turbo Groove
- klocki hamulcowe EBC Yellow Staff
- teflonowe przewody hamulcowe Goodridge
DESIGN:
- Rota Slipstream 16’
- zderzak przedni C-West przerobiony i wzmocniony przez firmę Motive Solution
- karbonowa maska VIS Racine
- super wypaśne zapinki Aero Catch
- karbonowy spoiler Tenzo-R z regulowanym kątem pochylenia na tylnej klapie
- Żółte RECARO z ITR
- Kierownica Sparco
- Gałka skunk2
Aktualna zmierzona moc 262KM na AEMie ale walczymy dalej
Krótka historia:
Najpierw była Honda Civic Coupe 95r z silnikiem d16z9:
![](http://netunion.pl/~pawel/prezentacja_itr/hania.jpg)
Potem była krótka przygoda z silnikiem b18c6 by następnie kupić perełkę wśród Bserii czyli:
![](http://netunion.pl/~pawel/prezentacja_itr/IMG_2325.jpg)
BBBBBeeeenson
![](http://netunion.pl/~pawel/prezentacja_itr/dsc05317.jpg)
Po wielu przygodach z różnymi firmami honda trafiła do PromotoRa gdzie została w pełni wystrojona uzyskując 242KM .
Zawody w Kamieniu Śląskim i czas: 13,548s z pełnym środkiem, nieogarniającym kierownikiem i na śmieciowej oponie.
i te uczucie objechanych crx'ow
Z powodu licznych niedopracowań swapowych civic musiał znów wrócić do Kuby z PromotoRa.
![](http://netunion.pl/~pawel/prezentacja_itr/dsc05315.jpg)
Półtora tygodnia później dostałem informacje – hamulce zrobione, zawieszenie zrobione, pasek się nie będzie już zrywać. Dodatkowo Łukasz (mechanik z PromotoRa) popracował trochę nad kolorem a Piotr nad BODY-KITem. Łap MMSa:
![](http://netunion.pl/~pawel/prezentacja_itr/IMG_2404.jpg)
Patrzę, nie wierze… WTF ?
Proszę o inne zdjęcie… i znów MMS…
![](http://netunion.pl/~pawel/prezentacja_itr/IMG_2340.jpg)
Nie wierzę… Pytam ile kilo szpachli zużyli aby mój civic tak wyglądał. Odpowiedź była krótka:
![](http://netunion.pl/~pawel/prezentacja_itr/IMG_2540.jpg)
I jeszcze jedno małe fotostory:
Wybebeszenie Civica:
![](http://netunion.pl/~pawel/prezentacja_itr/IMG_2389.jpg)
Kręęęęęcimy!!!
![](http://netunion.pl/~pawel/prezentacja_itr/IMG_2370.jpg)
Luuuzujemy
![](http://netunion.pl/~pawel/prezentacja_itr/IMG_2283.jpg)
Malujemy:
![](http://netunion.pl/~pawel/prezentacja_itr/IMG_2318.jpg)
IIiiiiii składamy
![](http://netunion.pl/~pawel/prezentacja_itr/dsc09707_6809.jpg)
A tak wyglądamy w całej swej okazałości
![](http://netunion.pl/~pawel/prezentacja_itr/dsc09730_7172.jpg)