Elo

To i ja sie pochwale swoja zabawka na ten sezon


MODEL: 1995, Coupe --> Integra Type-R Phoenix Yellow z 2000

SILNIK: swap z D16Z6 na B18C
- blok silnika kupiony i zrobiony w całości w stanach przez Bensona. Osadzone tuleje zwiększone do 84mm.
- lekkie korbowody Manley
- odchudzony i wypolerowany wał korbowy o większym skoku
- odchudzone tłoki CP
- Głowica także kupiona i zrobiona w całości w stanach. Porting głowicy
- większe zawory i sprężynki SuperTech
- tytanowe talerzyki zaworowe
- wałki rozrządu Skunk2 Stage 3
- regulowane kółka rozrządu AEM
- kolektor ssący Skunk2 Pro, zrobiony porting by PromotoR
- rozwiercona przepustnica do 65mm by PromotoR
- gąbkowy filtr powietrza ITG
- wtryski 440cc
- lekkie koło zamachowe ACT


UKLAD WYDECHOWY:
- kolektor wydechowy AN-R pokryty ceramiką
- układ wydechowy 2,5’’ z dwoma przelotowymi tłumikami by KLS – Sport (dzieki Krzysiu – wszyscy mi go zazdroszcza )

ELEKTRONIKA:
- hondata S300 wystrojona przez PromotoR
- wskaźniki STRi bursztynowe: ciśnienia i temperatury oleju.

UKŁAD NAPĘDOWY:
- skrzynia 5 biegów z ITR
- szpera Kaaz 1,5 Way wyregulowana wreszcie przez Kube z PromotoRa
- short shifter
- zmodyfikowany mechanizm wybierania biegów
- sportowy docisk sprzęgła ACT
- wydłużony pierwszy bieg z firmy Carbonetics dający przełożenie 2.9
- skrócone przełożenie czwartego i piątego biegu


ZAWIAS:
- skrócone i usztywnione amortyzatory HPS
- spreżyny H&R (-35 mm)
- komplet wyczynowych stabilizatorów przód/tył Whiteline Racing ze wzmocnionymi łącznikami
- regulowane przednie wahacze Skunk2 Pro Plus z poliuretanowymi tulejami
- skrócone tylne wahacze poprzeczne
- zestaw zwiększający wyprzedzenie sworznia zwrotnicy



HEBLE:
- tarcze hamulcowe EBC Turbo Groove
- klocki hamulcowe EBC Yellow Staff
- teflonowe przewody hamulcowe Goodridge

DESIGN:
- Rota Slipstream 16’
- zderzak przedni C-West przerobiony i wzmocniony przez firmę Motive Solution
- karbonowa maska VIS Racine
- super wypaśne zapinki Aero Catch
- karbonowy spoiler Tenzo-R z regulowanym kątem pochylenia na tylnej klapie
- Żółte RECARO z ITR
- Kierownica Sparco
- Gałka skunk2

Aktualna zmierzona moc 262KM na AEMie ale walczymy dalej

Krótka historia:

Najpierw była Honda Civic Coupe 95r z silnikiem d16z9:


Potem była krótka przygoda z silnikiem b18c6 by następnie kupić perełkę wśród Bserii czyli:


BBBBBeeeenson


Po wielu przygodach z różnymi firmami honda trafiła do PromotoRa gdzie została w pełni wystrojona uzyskując 242KM .


Zawody w Kamieniu Śląskim i czas: 13,548s z pełnym środkiem, nieogarniającym kierownikiem i na śmieciowej oponie.



i te uczucie objechanych crx'ow




Z powodu licznych niedopracowań swapowych civic musiał znów wrócić do Kuby z PromotoRa.



Półtora tygodnia później dostałem informacje – hamulce zrobione, zawieszenie zrobione, pasek się nie będzie już zrywać. Dodatkowo Łukasz (mechanik z PromotoRa) popracował trochę nad kolorem a Piotr nad BODY-KITem. Łap MMSa:



Patrzę, nie wierze… WTF ?

Proszę o inne zdjęcie… i znów MMS…



Nie wierzę… Pytam ile kilo szpachli zużyli aby mój civic tak wyglądał. Odpowiedź była krótka:




I jeszcze jedno małe fotostory:

Wybebeszenie Civica:




Kręęęęęcimy!!!


Luuuzujemy


Malujemy:


IIiiiiii składamy


A tak wyglądamy w całej swej okazałości

Daje rade to żółte
fajne
przód JDM jest przech*j!
Jeżeli chodzi o wygląd i o osiągi to killer mega jak dla mnie. Gratuluje i podziwiam zaparcia z tego co czytałem na racingforum.
Pięknie zagospodarowana buda - gratulacje
miażdży!
wiesz może jakie CR na tłoku?
Gratuluje i podziwiam zaparcia

tak szczerze.. ktory z nas realizujacych jakies powazniejsze projekty nie przeszedl przez 90% problemow opisanych na tamtym forum..? kazdy mial od razu pierwszy swap/dlubanie/turbo zrobione tiptop bez zadnych pozniejszych wiekszych, lub mniejszych poprawek..?
Zgadzam się ale nawet gwarancja gotowych klocków niestety nie daje gwarancji w naszym cudnym kraju przy wszystkich specjalistach(do nikogo nie pije od razu mówie)
Markos pewnie mial tylko niewiele osob o tym pisze
A znam conajmniej kilka projektow ktore na forum sa opisywane jako tip top a w rzeczywistosci jest placz i zgrzytanie zebami. Poprostu postanowilem zwrocic uwage na ten problem Byc moze ktos stwierdzi ze jednak nie bedzie niczego rzezbil tylko kupi sobie EVO
Mocny fajter gratulacje. Niedługo na łamach GT o ile dobrze widziałem
jaka pojemnosc dokladnie?
jaka pojemnosc dokladnie?


84 to wychodzi jakies 1950
jesli dobrze zrozumialem to wal ma inne wykorbienie wiec 87,2 nie wchodzi w gre
Byc moze ktos stwierdzi ze jednak nie bedzie niczego rzezbil tylko kupi sobie EVO

tak.. napewno tak wlasnie bedzie.. chocbys pisal wielkimi literami z wlasciwym odstepem, to i tak kazdy zjar musi przejsc przez to samo. ugryzie temat, ukruszy zab, ale to wcale nie musi znaczyc, ze bedzie zawiedziony. to jest radosc przez lzy wku*wienia
pojemnosc 1996
CR podam w przyszlym tygodniu.
Markos, ale zauważ jeszcze, że oprócz porządnych fuckup'ów i pier*olnięć są jeszcze stany pośrednie. Dlatego się cieszę, że dłubie sam i ewentualne problemy są tylko i wyłącznie na mojej głowie. No to już trochę obok tematu.

A Integra? Już mówiłem Z chęcią obejrzę w sezonie na żywo, a może i na krescę stanę jeśli nadarzy się okazja
Dawaj foty środka. Z chęcią przyjrzę się tym żółtym taboretom Recaro .
niestety zdjec z srodka jeszcze nie mam. W najblizszej sie nadarzajacej okazji nadrobie ta zaleglosc. Z srodka moge pokazac wskazniki:
http://www.youtube.com/watch?v=bdmr0aSviNY



..pasjonującą produkcja..


Tu inne fotki
chocbys pisal wielkimi literami z wlasciwym odstepem, to i tak kazdy zjar musi przejsc przez to samo. ugryzie temat, ukruszy zab, ale to wcale nie musi znaczyc, ze bedzie zawiedziony. to jest radosc przez lzy wku*wienia

piekne! lepiej sie chyba tego powiedziec nie dalo!

pakorod gratuluje auto. piekny ITR
piękny i mocny
gratuluje zakupu moj ulubiony itr, zaraz po mojej ex prawdziwy show stopper ! ludzie strasznie sie za tym ogladaja na ulicach , no i z dobrym kierowca naprawde skreca pomimo w miare budgetowych rozwian jesli chodzi o zawias itp.
obiecane zdjecia srodka:


tylnia kanapa, poprostu jestem mega szczesliwy, ze srodek jest w tak dobrym stanie. Kanapa troche mala ale nie takie rzyczy sie robilo.... w maluchu



ciag dalszy super zachowanego wnetrza:



konsola:


noooo i te mega wskazniki, poprostu idealnie tam pasuja:

Fajne te żółtka w środku .
front od jdma wykreca suty!
klopoty, klopoty, klopociki... przy niemalze motocyklowych obrotach pojawiaja sie spore wibracje. Przy okazji wywazania tniemy koszty.... w zasadzie odchudzamy wszystko co sie da



bedzie ostro...

jest piekna i moooocna ,gratuluje
Panowie i Panie poszukujemy gazety z taka okladka:



a w niej... strona 20



no wlasnie wczoraj kupilem GT tak sobie przegladam a tu nagle zolty ITR
w końcu jakiś itr z ładnym przodem
No i jest pierwszy wykres w nowym nadwoziu:



Najpiekniejsze jest to, ze mamy jeszcze spory zapas :twisted: :twisted: sam jestem ciekaw jaka bedzie moc maksymalna
Niestety o tym dowiem sie dopiero za jakis czas jak zmienie olej i dopracuje pare rzeczy
Ten wykres wygląda już naprawdę obiecująco, ale skoro mówisz że da się jeszcze z auta wykrzesać trochę mocy to będzie kapitalnie. Czy to DC2 będzie jeździło po ulicach Wrocławia? Jeśli tak to mam nadzieje że zajedziesz na jakiegoś spota na Bielany?
bedzie jezdzilo ale raczej sporadycznie - przy ladnej pogodzie i braku korkow
A co jest na bielanach i kiedy?
bedzie jezdzilo ale raczej sporadycznie - przy ladnej pogodzie i braku korkow
A co jest na bielanach i kiedy?



To giciarsko, jak będzie Ci się chciało wpadaj kiedyś na spota na Bielany Wrocławskie. Odbywają się co drugą sobotę, więcej info znajdziesz na www.grupa-wroclaw.pl do zobaczyska
edit.
i saw your itr
rondo regana o godzinie 14:55, niestety stała w korku
i sow your itr
rondo regana o godzinie 14:55, niestety stała w korku





jak już chcesz szpanować angielszczyzną to chociaż poprawnie ..
"i saw !"


btw .. super auto .. tylko ten przedni zderzak
zderzak jest tylko delikatnie przerobiony

filmik ze strojenia:
http://www.youtube.com/watch?v=QkzPuGURf00
w tych filmikach z telefonu to zawsze dźwięki jak z filmów sci-fi wychodzą

250 kunia to się już zwija całkiem fajnie


autko jedzie bardzo sympatycznie
sci-fi to jest ta fota:


poziom obslugi z F1
żółto. dużo żółtego...
takie niedyskretne pytanko czy to nie Ty czasem stoisz obok Przemocar-u w Boryszewie ?
a co to znaczy stoje ? I gdzie jest Boryszew?
uau więc to jednak nie Twoja ITR-ką
btw to fajna sztuka - jakiś filmik jak to jedzie może masz ?
Pakarod - no tos sie niezlej fury dochrapal Kozak

PS: Pewnie mnie nie pamietasz - dawno temu jesien linuksowa (wtedy a'ka nitrox) Pozdro!
oblookalem na bemowie na Geco cup

lans pełną gębą
oblookalem na bemowie na Geco cup

lans pełną gębą



hehe, dokładnie robi wrażenie, nawet speaker sporo się o niej nagadał
O kurde teraz dopiero poznaje to czarne niepozorne coupe. Gadaliśmy w Kamieniu w zeszłym roku - mega Ci to latało! Zmiana opakowania i teraz juz nie tlyko jedzie ale jeszcze jak wygląda!! Gratulacje
teraz 14,1 (fwd drag)
czasem zeby pojsc do przodu trzeba sie cofnac
Na Bemowie jechalem pierwszy raz w tej budzie, pierwszy raz z ta choinka, bez procedury. Historia auta zobowiazuje wiec i cisnienie bylo duze Pocwicze troche i wroce do swoich czasow albo i lepiej

[ Dodano: 2010-05-11, 20:27 ]