MODEL: Integra Type R 1998 rok, DC2, 2 drzwi

SILNIK: B18C6, wtryski Lucas 440cc, Walbro 255 - w trakcie

UKLAD DOLOTOWY: CAI - gotowe
Jackson Racing Supercharger Kit + porting, B20 pulley, Hondata Heat Shield - w trakcie
plan: nie wiem czy dam radę zrobić to od razu ale jest plan na Water Intercooler by
!markos

UKLAD WYDECHOWY: Kolektor 4-1 2,5", wydech 2,5" MG Motorsport - gotowe

ELEKTRONIKA: P28, przejściówka OBD2a OBD1, Crome, Greddy Boost Gauge - w trakcie
plan: zegarki Greddy Oil Temp. i Oil Press.

UKLAD NAPĘDOWY: S80 seria z LSD, Sprzęgło spiekowe F1 Stage 3 - w trakcie

ZAWIESZENIE: seria, felgi seryjne + komplet nowych Toyo R888 205/50/15
plan: Buddy Club N+ lub Tokico Illumina z jakąś sprężyną ew. Tein SS. Niedługo wymiana gum, jeszcze zobaczę czy jakiś poliuretan, czy OEM, czy coś seryjnego ale wzmocnionego.
Crossbar na tył. Felunek 16" pure JDM w przypadku gdyby zagościł big brake

UKLAD HAMULCOWY- seria - nowy komplet tarcze + klocki
plan: stal. oplot Goodridge, dobra tarcza na przód w seryjnej średnicy. Może kiedyś big brake kit ale nie prędko

BODY-KIT: seria
plan: Mam taki plan, jeżeli nikt w ITR'e go wcześniej nie zastosuje, żeby walnąć flat black na całość, usunąć tylny spoiler no i do tego jedyne możliwe felgi (ci co to widzą oczmi wyobraźni tak jak ja pewnie wiedzą jakie jedyne felgi wchodzą w grę )

ŚRODEK: seria minus tylna kanapa
plan: właściwie juz w trakcie, nowa gąbeczka dla fotela kierowcy z Recaro Shop + wiosenne gruntowne pranko. Jak powyższe ambitne plany co do koloru i felg się sprawdzą, to do środka zawita flokowana deska + komplet czerwonych wykładzin. Jakaś dobra kierownica z nabą, ponieważ choćby ze względu na wzrost, muszę ją odsunąć odrobinę

CAR-AUDIO: zdecydowanie OUT - tzw. downgrade

MOC: seria 190 KM, po przeróbkach zobaczy się

Podziękowania za sprawy przeszłe i przede wszystkim przyszłe :
1. Dla mojej Żony za akceptowanie moich zachcianek
2. Tomekkk za: "nie pier... tylko zakładaj kompresor" no i oczywiście za pomoc, której na dniach mi udzieli
3. !markos - za drobne gadżety i przede wszystkim za szczegółową pomoc


Zdjecia na tę chwilę by mega amator, czyli ja, ale mam nadzięję na szybką sesyjkę na jakiejś fajnej industrialnej miejscówce











całkiem najs

taborety juz byly ?
były
uo kurna, jaki czyscioch

plany zacne, bardzo fajny sprzet bedzie
dobre auto i dobre plany, jak pomalujesz na flat black może być ciekawie
Widac ze dopieszczona, ślyczniutka powodzenia przy dalszych modach
Bardzo fajna, ale z malowaniem karoserii w mat bym się wstrzymał, będziesz płakał próbując utrzymać auto w czystości.
pijentkna! na tych r888 jezdzisz nacodzien?
Dzięki wszystkim za dobre słowa

Autko jest czyściutkie ale pewnie brakuje jej do idealu - nad czym będę się starał pracować

elmer, nie martwię się o utrzymanie czystości, na terenie parkingu/garażu mam myjnie, chłopaki (i dziewczyny) sprawują się dobrze i czyszczą samochód za bardzo przyzwoite pieniądze.

tencio, na r888 jeździć będę na codzień, zobaczymy co będzie. Na tę chwilę mogę powiedzieć, że tak ku... głośnych opon jeszcze nie widziałem/słyszałem, jakbym starym tramwajem jechał , cieszy mnie to, że zupełnie mi to nie przeszkadza - tymbardziej, że wydech pewnie i tak zagłuszy
Będzie dobrze - już dobrze lata, a to dopiero początek !
Podziałamy w monster garage hehe
A samo autko jest faktycznie bardzo zadbane i jak znam właściciela, to będzie jeszcze bardziej wypieszczone.
I to się nazywa JDM

Ale czarnego matu to ja na tym aucie nie widze.
Kozacki ITRek, ogarnięty w bardzo fajny sposób, plany robią jeszcze większe wrażenie. Powodzenia .
bardzo pozytywna,chyba spotkalem Cie kiedys na drodze,pozdro od sasiada z za miedzy
piekny jest, w macie będzie porażka
rewelacyjna taki będę miał następny
heh, kwestia koloru, to ewentualny, dalekosiężny plan. Priorytety, to zakończyć to co jest w trakcie jak najszybciej, zorganizować gwint - skłaniam się coraz bardziej w kierunku Buddy Club N+, działać nad szeroko pojęta kosmetyką. Znalazłem w dobrych cenach EBC więc byćmoże i na to znajdą się niedługo fundusze. No może wtedy będę myślał poważnie o kolorze

Tymaczasem wczoraj wpadli znajomi i postanowiliśmy pstryknąć sobie parę fotek. Następne zdjęcia po załadowaniu sprzętu do środka







Konkretna ITR
Tylko tego mata to sobie z listy pomysłów wykasuj
w tej chwili w przedpokoju, ale jeszcze dwie pierdułki i trzeba wrzucać do samochodu...

dwie pierdułki

a gdzie laminova??
ok, to cztery, ale wiesz na co najpierw czekam
na oklaski?

no dobra.. przekonales mnie. zbiore sie i moze skoncze to w tym tygodniu
na oklaski?




a ty myślisz, że po kiego zakładałem ten temat - ktoś musi mnie mobilizować

[ Dodano: 2008-04-27, 16:57 ]
wygląda spoko
no i jak najszybciej wrzucaj kolektor
kilka dni temu wleciał nowy wydech wraz z kolektorem 4-1. Początkowo miał byc N1 style by Tsudo ale jak przyleciał, to okazało się, że pomimo zapewnien sprzedawcy jest to 2,25" wewn.
Mnie potrzebny był 2,5" wewnetrzny wiec nie zastanawiałem się dlugo tylko N1 poszedł na sprzedaż, a ja udałem się w jedyne właściwe miejsce czyli MG Motorsport

W tym miejscu chciałbym podziekować Michałowi za szybkie i profesjonalne wykonanie układu i montaż kolektora. Jeśli podziękowania z tego miejsca dotrą do niego, to jeszcze raz zwracam sie do niego z prośbą o zaprezentowniae swojego EP3 NA High Rev Edition:D

Wydech jest na jednym koncowym wydechu. Zrobilem to z premedytacją i zobaczymy jak długo wytrzymam i jakie beda ewentualnie wyniki dalszych modywfikacji przy zastosowaniu takiego rozwiązania. Jak się zmęczę albo zmuszą mnie do tego niebiescy, to wcześniej lub pozniej zawita środkowy wydech

Na aktualnym setupie (dolot, kolektor, wydech) autko rusza sie juz konkretnie. Jak jutro nie bedzie lalo to sprawdzimy czas w Kamieniu. Tymaczasem w czwartek udało sie sprawdzic z Mini Cooperem S >210km - równo, oraz z M3 E46 (gość poprosil wiec z nim przejechałem) - o dziwo 1 i 2 bezwzględnie dla mnie, 3 dochodzi mnie, 4 odlatuje i na koncu dystansu robi sie ok 3-4 dł dla M3

Przepraszam za jakość zdjec ale nie mialem u Michała aparatu, poniewaz lecialem po samochod z wywieszonym jęzorem zaraz po pracy









czy ten mikrotlumik absorbuje jakiekolwiek halasy plynace z silnika?
nie jest taki mikro, jest dosyć długi. Jesl chodzi o absorbcje dzwieku, to ocena tego jest sprawą subiektywna

żarty żartami, obiektywizm nie ma tu nic do rzeczy, jest głośno
mi się podoba. może jakiś filmik czy cuś z dźwiękiem?
jutro lub w najbliższy pogodny dzień zorganizuję coś
Mam nadzieję, że tłumi lepiej niż wygląda...
Mam nadzieję, że tłumi lepiej niż wygląda...



a czego mu brakuje w wyglądzie? Końcówki >100mm ??


W Kamieniu udało się przejechac trzy razy przed deszczem. najlepszy czas to:
14.460

w pozostałych dwóch przejazdach:
14.47x
14.47x

albo cos zle robie albo juz sie z tego setupu nie da wiecej wyciągnąć

czas mniej więcej taki jak przypuszczałem ale szczególnie podoba mi sie na tle konkurencji (przynajmniej tej, którą znam)

poniżej filmik z przejazdu, niestety nie najlepszej jakosci ale zawsze cos. Przeciwnik - EP3 >250km NA, brak trakcji. Z trakcją zjadłby mnie żywcem

http://www.youtube.com/watch?v=nHlBg-BLXiQ
piękna powtarzalność czasów- szacunek
gratulacje za dobre czasy
dziekuję uprzejmie. SPrawa nie była trudna. Trakcji pod dostatkiem, strzał z 4,5 - 5 tys. obr., zmiana biegów i tyle.
Strasznie sie wkurzam, ze wzgledow finansowych opoznia mi sie montaz powaznych sprzetow. Chcialbym miec juz klopoty z trakcją
tak właśnie wczoraj się zastanawiałem skąd to taki ładny ITR... nie skumałem, że to od nas z forum...

bardzo ładny samochód i jak brak jakis poważnych modów całkiem się odpycha...
a ja nie widzialem jak poszedlem do "parku maszyn" to sie chmura urwala i biegiem do aut i tyle bylo ogladania, ale powtarzalnosc czasow piekna.
No i stało się...

ITR pojechał sobie...

na szczęście wydaje mi się, że w bardzo dobre ręce, aż do Szczecina
Mam nadzieję, że właściciel ujawni się

Niestety, plany mają to do siebie, że się zmieniają i tak się stało w moim przypadku. Jestem przekonany, że wkrótce powrócę do ITR'a lub innej Hondy (jesli nie ITR to tylko RWD) ale jako drugiego samochodu abym mogł się cieszyć nie tylko z "kosmetycznych" modyfikacji. Jakoś tak mi się porobiło, że nie wystarcza mi seryjna Honda , a nie moge miec hardcora na codzień.

Temat można zamknąć, chyba że jeszcze poczekacie chwilę, to pochwale się moją "profanacją". Mam nadzieję, że sprawę sfinalizuję w piątek i będę mógł pokazać zdjęcia non JDM

pozdrawiam wszystkich i nie żegnam się
profanacje jdm to na innym forum prosze wrzucisz w ciekawostki, czy w smieszne

wateczku zamknij sie!