MODEL: Integra Type R DC2 1999

SILNIK: B18C6 - seria + wkladki w lapy silnikowe ES

UKLAD DOLOTOWY: cai aem+stozek fujita

UKLAD WYDECHOWY: odetkana seria+ koncowy MAGNAFLOW /w drodze TWIN LOOP OBX

ELEKTRONIKA: seria / juz niedlugo obd1 , ecu p28 i strojenie

UKLAD NAPĘDOWY: seria

KOLA: kopia VOLK te37 rozmiar 16" + 4xfirestone firehawk sz90 195/45/16 + nakrętki D1spec

ZAWIESZENIE: seria

UKLAD HAMULCOWY: tarcze tarox, klocki przod ???, tyl EBC Black

BODY-KIT: seria + stickery motul motorsport, takegawa, moje firmowe

ŚRODEK: kierownica MOMO corse, skorzany mieszek zmiany biegow oem dc2 jdm, start button s2000, zregenerowane fotele i tylna pulka w alcantarze

CAR-AUDIO: pure JDM pioneer carrozzeria 2din + 4 x infinity

MOC: 190km ???

zdecydowalem sie dac pare fotek Ity (tak zostala ochrzczona w rodzinie), auto sprowadzone jako uszkodzone ze szwajcarii. naprawione bez oszczedzania , wszystkie elementy wymienione nie klepane, wymaga jeszcze troche pracy, ale juz daje spora radosc z jazdy.

tak bylo na poczatku znajomosci. uszkodzona maska, lampa, pas przedni gora, blotnik, zderzak, chlodnica glowna (klimy sprawna) i wentylator. autko musialo pod cos wjechac, bez uderzenia przodem bo nawet dokladka byla cala. cale szczescie ze ten rocznik mial jescze sensory poduszek w tunelu srodkowym...obylo sie bez wystrzalu! z mankamentow mozna wyliczyc jescze poczatek rdzy na tylnych rantach nadkoli, wgniotki na drzwiach od kamykow, paskudny tylny wydech, urwane emblematy H.procz emblematu H , reszte rzeczy juz zrobilem.



serducho zdrowe, pojone przez szwajcara oliwa 0w40 (!!!), dla swietego spokoju zmieniana przeze mnie na MOTUL'a 300V POWER 5w40 ktorej to pochlania 1.2l/8000km z czego sie bardzo ciesze!


taborety RECARO za ktorymi tesknie jak w nich nie siedze


...i ta wspomniana paskudna "ruła" ktora dzieki pomocy Lukiasza zostala zastapiona....

tym ładnie brzmiacym MAGNAFLOWEM:


a tu juz fotka "zebry" po zamontowaniu zdrowych elementow z bialej siostry:


polakierowana i przygotowana do snu zimowego:



przedstawiam wam kolejna, juz pelnowymiarowa "zajawke" sesji mojej drugiej kobiety o imieniu ITA. photostory made by PORU... domo arigato tomodachi :hinczyk:











...dzieki RPM za wydech i za ....jeszcze potrzymam w tajemnicy...

dojszly nowe kola i nakretki D1spec



[SIZE="5"][COLOR="Red"]update 2010 !!![/COLOR][/SIZE]

część juz dotarla, na inne jeszcze czekam. no, ale zeby cos sie w temacie ruszylo to moze troche fotek wstawie
jako ze zdecydowalem sie zrobic pierscienie i uszczelniacze, bo byla okazja zakupu tych gratow w promo cenie, wiec otwarłem silnik i ....karfa zaliczylem takiego zonka oto:


Uploaded with ImageShack.us
wyjasniam, wzdłoż tej jasnej linii biegnie pękniecie. krotka mowiac mialem duzo szczescia, bo mialem zaplanowany wypad na tor i gdyby to jeb#$#@! na torze to nie musze wam tlumaczyc co by sie stalo . o dziwo, reszta tłoków w stanie idealnym, cylindry bez owala, zero rysek. silnik mial mierzona kompresje i wyszla wzorowa dla wszystkich 4 cylindrow. silnik w srodku czysty, bez nagaru
jako ze to byla nieplanowana akcja , a zakup nowych tlokow w polszy to przegiecie paly od strony finansow wiec postanowilem od razu zrobic grubsze zakupy za wielka wodą. zawitaja u mnie nowe czesci , wszystkie oem bez nadwymiaru:
-panweki
-tloki
-pierscienie
-uszczelniacze
-pompa oleju
-wszystkie mozliwe uszczelki
-kable ngk

czesc gratow juz doszla:


w miedzyczasie wpadl mi w łapy kawał rury z dziwna naklejka:


Uploaded with ImageShack.us
auto i tak stoi , wiec pokusiłem sie o profi regeneracje i malowanie felunku:


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
[COLOR="black"]niestety nie sa to oryginalne Volki te37,ale wagowo zle nie wygladaja, bo swiezo pomalowana proszkowo felga to 7.2 kg w rozmiarze 16"

stare oponki juz mialy dosc, postanowilem pojsc nowym szlakiem i kupilem jak widze malopopularne na forum firestony firehawk SZ90 w rozmiarze 195/45/16 ( wiem ze za niskie , wiem [/COLOR]


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
a tu juz na felgach:


Uploaded with ImageShack.us

dekiel zaworów dostał nowe VHT red


Uploaded with ImageShack.us
zakupiona chyba rok temu alcantara nabrała mocy urzedowej...oba fotele dostaly nowa pianke w trzymaniach bocznych i nowy wspomniany material na bokach


Uploaded with ImageShack.us

zostało jeszcze alcantary, wiec ...obkleiłem nią tylna polke, efekt na zywo - super!


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


zwieńczeniem prac nad silnikiem bedzie strojonko, graty tez juz mam od dluzszego czasu;

Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

i najważniejszy troche mniej motoryzacyjny prezent urodzinowy od żony...Bokser Agent II, nadmienie, że sam tam wlazł


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

[B]do szczescia trzeba mi jeszcze kupic lampe przednia strony pasazera, bo ta ktora mam kupilem kiedys z braku laku z polamanymi lapami, brak jeszcze bocznych stickerow typeR. juz niedlugo autko powinno byc cacy
bede zdawal relacje z docierania i strojenia w pozniejszym czasie )[/B

gorące podziekowania dla ArturaVF500 za ogarniecie zakupów zza wielkiej wody i Kysemu za ogarnianie auta od strony mechanicznej!
nooo i pieknie..powodzenia w dalszych modach
Noo to niedługo może będziemy mieć siostry Ity
sie tego mnoży jak psów...
ale i tak was objade
UKLAD HAMULCOWY: tarox


Mało dokładnie...Tarox co? Klocki? Tarcze? Zestaw? Są czy będą? Ogolnie to opisz plany, dokładnie, tak jak regulamin nakazuje

sie tego mnoży jak psów...
ale i tak was objade


Zwłaszcza na zakrętach?
poczekaj...
se poprawilem opisa
jak to teraz pisze młodzież: "fpyte"

bardzo ładna, jakie koła tam siedzą?
kola seria z accorda 16 caluf . przod 195/45/16 toyo T1R , tyl Yoko a539 215/40/16, ale docelowo w sezonie na przod zawita komplet nowych toyo T1R w rozmiarze 205, te 195tki zamieszkaja na tyle

[ Dodano: 2008-01-04, 16:52 ]
Kiepsko sie bedzie prowadzil z wezszym tyłem
Ale generalnie ITR ładniutki zycze przemyslanych modów
a. nie wiesz co piszesz
b. nie wiesz co piszesz
jaaa?
bonczek piszac ze z wąską oponą na tyle sie kiepsko prowadzi
a. nie napisalem ze bedzie jechal do przodu tylko prowadzil sie (zakrety)
b. nie napisalem ze bedzie jechal do przodu tylko prowadzil sie (zakrety)

pozdrawiam
Bonczek, jeśli masz jakieś argumenty na poparcie swojej teorii to włącz je do dyskusji na odpowiednim poziomie, jeśli nie masz lub nie potrafisz to daj sobie spokój.
i poprosze o nie smiecenie w moim temacie bo sie obraze
Kiepsko sie bedzie prowadzil z wezszym tyłem

Jezeli chodzi o argumenty poparte praktyka to niestety tylko 1:
jezdzilem krotko swoim CRX z przodu na 195 a z tylu na 185 - pomijajac fakt ze w Rexie tyłek lubi uciekac, to bylo jeszcze gorzej niz zwykle.

Reszta argumentów to tylko praktyki stosowane w WRC i innych rajdach, wiec nie bede teoretyzowal bo kazdy ma swoje zdanie Ewentualnie (jezeli jestes w stanie policzyc) roznica w sile przyczepnosci wynikajaca z roznej powierzchni opony przylegajacej do asfaltu - oczywiscie mozna manipulowac cisnieniem, co spowoduje odmienne zachowanie opony.

Pozdrawiam

EDIT: auto bedzie sie prowadzilo moim zdaniem malo precyzyjnie. Ja juz koncze OT.
Ewentualnie (jezeli jestes w stanie policzyc) roznica w sile przyczepnosci wynikajaca z roznej powierzchni opony przylegajacej do asfaltu - oczywiscie mozna manipulowac cisnieniem, co spowoduje odmienne zachowanie opony.



Nie, co Ty. Od liczenia mam ludzi.

WRC nic do tego nie ma i dobrze o tym wiesz. Twój konkretny przypadek o niczym nie świadczy, wiele jest czynników które mogło wpływać na takie a nie inne zachowanie auta. Jezeli rozmawiamy o konkretnym przypadku (a tak powinno być) to skupmy się na ITR. A tu nie widzę ryzyka, na jakie wskazujesz.
EDIT: auto bedzie sie prowadzilo moim zdaniem malo precyzyjnie. Ja juz koncze OT.


chciałbym, żeby moje ej9 prowadziło się tak mało precyzyjnie jak ITR

tencio, gratki, wiem ile cię to nerwów kosztowało
pozdrawiam
Fajny ten ITRek, podziwiałem na żywo jeszcze w barwach panda Tłumiczek ładny, ale chyba coś mu się w dół patrzy ..
Fajny ten ITRek, podziwiałem na żywo jeszcze w barwach panda Tłumiczek ładny, ale chyba coś mu się w dół patrzy ..



no co ty?! tak ma byc hehehehe. przyznaj sie gdzie jej dotykales jak stala w tucholi swintuchu?
Jeśli zmieniałeś przód nie wolałeś pójść w JDM? Ciężko taki znaleźć?
wtedy bylo ciezko wyszukac europejskie graty. teraz zastanowilbym sie nad jdm front bo wisi taki caly na allegro i kosztuje niewiele wiecej niz ja dalem za swoje czesci. inna sprawa ze nie do konca wiem ktory przod mi sie bardziej podoba
ten front z sedana wisi od roku. jest jdmowy, ale nie typerowy - ITR mial czarne srodki lamp.
ITR prawie jak moj

Skad rdza na nadkolach?
Fajna sztuka zadbasz pewnie o nią jak o coupe Powodzenia w modach i innych dzielnych planach...
Poprzednia hania twoja też pięknie jeździła, szkoda że tak została strasznie potraktowana...
Widziłeś fotki co z niej zostało ????
ITR prawie jak moj

Skad rdza na nadkolach?



moja nie byla odosobnionym egzemplarzem z ta dolegliwoscia, jednak tragedii nie bylo. prawdopodobnie przyczynil sie rowniez do tego fakt ze szwajcar chyba podginal ranty nadkoli.zrobilem to od razu za jednym zamachem z malowaniem przodu. poza uszkodzonym przodem, ktory pokazalem na fotkach, auto bylo bezwypadkowe.

kabikos, tak, widzialem fotki VioleTki...jezeli masz ich wiecej to mozesz mi podeslac na tencio@o2.pl
Rdza na nadkolach to nic dziwnego, ITR to w temacie blach nic innego jak Civic. Podginane, nie podginane ranty, walone czy nie walone - nie ma różnicy, rudy harcuje.
Hey;] Jestem nowym uzytkownikiem i nie ukrywam, ze przybylem tutaj wlasnie dla Integry Type R DC2;] Jestem fanem tego modelu juz od kilku lat. Ciesze sie ze sa na tym forum takie osoby jak TY, w ktorego rekach jest sliczna piekna czarna Integra. Nic tylko pozazdroscic! Ps juz sie zakochalem:D Pozdrawiam i nowe fotki jak najbardziej wskazane a co z biala? Czemu sie z nia rozstales? Pozdrawiam
ale bialej nigdy nie mailem, zakupilem jedynie cale elementy akurat w kolorze bialym bo takie sie trafily i wstawilem w miejsce uszkodzonych.

[ Dodano: 2008-04-03, 02:55 ]
no na nowych felgach jeszcze nie widzialem na zywo !
Nie no, całkiem smacznie to wygląda.

Pozdro
zapraszam do nowej galerii na 1wszej stronie
MarU_
RWD & JDM Fan


Skąd: z garażu
Wysłany: 2008-04-05, 14:21


--------------------------------------------------------------------------------

Nie no, całkiem smacznie to wygląda.


[ Dodano: 2008-04-09, 22:13 ]
ZAJĄC, moze sie ogarniesz?
ogladac i konstruktywnie krytykowac!
Fotki naprawde zajebiste, tylko miejscowka mało klimatyczna... ITR jak ITR, jest zajebisty

Ja tez chce ta nalepe motul motorsport
sie dolozy do paczki przy nastepnej wymianie oleju panie!
Dobrze się prezentuje owa sztuka
Gratki Ziom za starania w jej upiększaniu
doszla parka R888 na okazyjne zakladanie na przednia os
supeR ITR powodzenia w dalszych modach
Ita zimuje i na sezon sie szykuje! rozebralem hamulce. poszly do piaskowania i malowania n a czarno, dywaniki oem do dc2, przejsciowka na obd1+ strojonkao, cai aem+filtr fujita... i chyba wjada meskie felgi...
ladna sztunia. tez myslalem zeby zalozyc felgi od accorda bo mialem na stanie
update na 1 stronie, zapraszam
update na 1 stronie, zapraszam



a kiedy wyjedzie?;)
jak dotrze paka z tlokami i panewkami. teraz sie jeszcze zastanawiam jakim systemem docierac silnik?

[ Dodano: 2010-05-17, 14:14 ]
na ostro ?