Witam, jestem kompletnie nowy i nurtuje mnie jednio pytanie
jak Honda Legend wpisuje się w nurt JDM? bo nie widzę żadnej w opisach ani nawet wzmiankach

zastanawia mnie to bo przez wiele lat byłem zaciętym fanem BMW a teraz kupiłem Hondę Legend i nie wiem nawet, czy japońskie decale w moim Legendzie postrzegane by były jako profanacja czy właściwy ton?
Honda to Honda. Myśle że różnica w stosunku do np. civica jest poprostu taka że większość śmiertelników, ktora kupuje Honde Legend nie decyduje się na jakieś głebsze modyfikacje oprócz np. kupienia felg Samochód nadaje się pod JDM a tym bardziej, ze jest to II gen
podzespoly zgodne z roverem 800, projektowany wspolnie z roverem, a potem sprzedany dla daewoo. gdzie tu jdm?

do tego samochodu istnieja w ogole jakies dzejdiem partsy?


wikipedia is sooooo coooool
Nie wiem, jestem tu żeby się dowiedziec

Na pewno Acura ma drobne różnice (chociażby we wnętrzu) wobec Hondy (a w Japonii była sprzedawana, o ile źródła się nie mylą, też pod marką Acura?-> http://members.chello.nl/~jhoekstra/legend.html )
ztcw acura = ameryka
Legend w Japonii był sprzedawany jako Honda Legend, różnic wiele nie było w stosunku do europejskiej wersji, ale smaczki zawsze się znajdą. oczywiście była automatyczna klima, bumper pole, to cudo do filtrowania powietrza w kabinie, jednoczęściowe lampy, doświetlanie zakrętów i pewnie jeszcze parę pierdół. ciekawostka - wiekszość miała welurową tapicerkę

co do konstrukcji zgodnej z Roverem to się nie zgodzę, bo 800 bazowała cały czas na pierwszej generacji Legenda, a Arcadia to była licencyjna wersja. to jakby winić Accordy za to, że produkują je na licencji w Malezji na Filipinach

mała podpowiedź ode mnie: Legend wygląda kozacko na wiatrakach z Preludy VTi co do reszty zmian to imho wystarczy ori spojler na klapę i ewentualnie przedni zderzak z amerykańskiej wersji z ostatnich roczników. ale jak ktoś lubi to były produkowane pełne bodykity.
Google prawdę ci Powie :
Styl VIP, lub jak kto woli na bogato:


legend to w sumie limuzyna, wiec tylko vip styl
Chaser to też limuzyna a modowana była w różnych stylach. Cięzko powiedzieć jakie różnice były między JDM Legend a EDM , a na przykładzie Accorda V gena na pierwszy rzut oka jdm'owa wersja nie różniła się bardzo ale po głębszym zapoznaniu się z wersją jdm można było dostrzec inne lampy, siedzienia, drzwi bez ramek , 4ws, inna klapa, brak listew , climatronic... itd. Z wyglądu trzeba samemu raczej pokombinować nad dokładką, felgi jakieś z polerowanym lipem zapewne by się nieźle komponowały z resztą, http://moto.allegro.pl/it...upe_anglik.html lotka taka jak tutaj też dobrze wygląda , itd. itd.


!markos , to samo można powiedzieć o civicach, rover wykorstywał D serie w swoich samochodach, H i F serie też , w tym przypadku wszystko hondy z tymi silnikami uznajesz za nie JDM'owe?
Dzięki za wszystkie odpowiedzi

mam taką lotkę jak tę, którą pokazał Robson, mam też welurową tapicerkę i automatyczną klimatyzację ; )

może mój Legend rzeczywiście jest bardziej JDM-owy niż myślałem
bardzo zaintyrgowały mnie owe "wiatraki z Preludy"- czy jest ktoś tu na tyle obeznany z virtual tuningiem, żeby pokazac mi jak takie felgi (najlepiej w kolorze grafitowym) wyglądałyby na Legendzie Coupe 2nd gen?
Najlepiej by było jak byś wrzucił fotki swojego Legenda, wtedy coś się wykombinuje, btw. w Legendzie rozstaw śrub jest 4x114,3 ?
nie dam rady zrobic dobrej foty teraz, stoi w garażu i nie wyjedzie z niego do wiosny raczej;-/

nie, Legend ma 5x 114,3, ale znalazłem coś takiego- > http://img45.imageshack.u...relude020ss.jpg

też 5x 114,3


Na szybkości robione, ale chyba o to chodziło?
exactly. dla mnie kozak
Tak, wielkie dzięki ;- )

Chociaż odpowiednie felgi jeszcze trochę pewnie będę rozważał
Z rantem coś!!!!!!!!!! A nie jakieś pedalskie 16........
a wiec o te fele chodzilo... one szalu nie robia, sami preludowcy je zmieniaja, bo nie sa jakies kozaczne, do Legenda to jakies chromy jesli auto czarne, no i odpowiednia wielkosc, bo 16'' w takim aucie to nic specjalnego, mowie o opcji vip
Tak jak juz koledzy wspomnieli jak najbardziej mozna iść w strone JDM Japsy lubią duże auta. Tak jak wspomniany Chaser całą gamę Toyoty z tamtych lat ostro modowali, jak Celesiora (LS400), Aristo (GS300) nie wspominając juz o Soarerze (SC300/400). Przykładowo taki GS300 jako JDM miał wiecej jak tylko 2JZ-GE na europę, wrzucali do niego w fabryce tez 2JZ-GTE (ten sam co w Suprze Mk.IV TT jeśli ktoś nie kojarzy) i 1UZ-FE (z pneumatyką i 4WS oraz AWD ala Nissanowska ATTESSa ).
Japonczycy tak to robia:



Nie mial bym zadnych oporow przed jezdzeniem takim Aristo czy tym lexem co wyzej
Ty Subek nie ale raczej koła tak......
Aha, zeby nie bylo. Ten styl jest jak najbardziej JDM bo to Japonczycy go stworzyli

Cfaniak, przeciez to zapewne pneumatyka
Fajne to. Będzie trzeba pomyśleć o jakimś VIP'ie 1/24.
Aha, zeby nie bylo. Ten styl jest jak najbardziej JDM bo to Japonczycy go stworzyli

Cfaniak, przeciez to zapewne pneumatyka



Dokładnie jak najbardziej JDM jest ten styl a to że to pneumatyka to jasne, kiedyś w Banzaiu była zajebista Vitara mk. I VIP

Ps. Są modele VIP do sklejania
..Cfaniak, przeciez to zapewne pneumatyka

Opony też sa pneumatyczne ale co z tego jak maja grubosc naleśnika
Masz troche fotek odemnie, autka raczej w tym stylu.



Fajny lex w chromie

Co prawda chrysler, ale za to jaki:)

Tutaj S-klasa VIPstyle


i kilka innych fotek
http://www.weds.co.jp/dow..._LEGEND_100.jpg
http://www.weds.co.jp/dow...UNU_lexusLS.jpg
http://i83.photobucket.co...98/q45t07/8.jpg
http://thepassionatepursu...exus-gs-300.jpg
http://www.clublexus.com/gallery/data/500/P1.jpg
Zajebi*** VT
http://img163.imageshack....finalbig7wf.jpg
http://images.importtuner..._front_view.jpg


Jak będziesz chciał sobie zrobić wizualizacje swojego pomysłu to daj znać zrobie ci VT od A do Z









Absolutny kot, pełen swap na 2JZ-GTE wraz z getragiem, niska 10tka na 1/4, przez długi czas najszybszy drogowy Lex




W sumie troche sie rozkręciłem a to tylko moje inspiracje na ten tydzień ;p Można by może wydzielić temat z Lexami?
Ale przeciez to jest Toyota Soarer. Więc po co temat o leksach?
oraz watki do wklejania zdjec sa gdzie indziej
Czarny Lex od BeeMixa mega, pomyślę co można w tym guście zrobic w legendzie !

dzięki wielkie kozlow za ofertę, jak tylko na wiosnę wyjadę i odpucuję Legenda (i będę miał listę modów do zrobienia) to na pewno skorzystam z oferty

ale już, już powoli coś się rysuje u mnie w głowie


BTW- Lexus SC (czy Toyota Soarer) były chyba swoistym odpowiednikiem dla 2 gen. Legenda, nie mylę się?
Przypomniałem sobie, że w dawnym Honda Tuning było coś o legendzie coś troche JDM. Poniżej fotki :


No i to chociaż jakoś wygląda .
zolty legend wyglada?
zolty legend wyglada?



no jakoś tak nawet nawet, no są gusta i guściki.
BTW- Lexus SC (czy Toyota Soarer) były chyba swoistym odpowiednikiem dla 2 gen. Legenda, nie mylę się?



SC to duże cieżkie coupe (koło 1600kg i prawie 4,9 metra długości), napęd na tył, prawie zawsze w automacie (tylko pare tyś sztuk w manualu na USA przez 8 lat sprzedaży), skóra, świetne audio, automatyczna klima. Nowe kosztowały 45-55 tyś $. Wydaje mi się że podobne warunki spełnia Legend Coupe.


(w piątek kupiłem drugiego SC300, tym razem czarny z 99go, mam nadzieje ze któryś się sprzeda )
nie ma co, zolty kolor nie pasuje do tego typu auta, bialy tak, zolty ni chuja
Czerwony by chyba fajnie wyglądał


SC to duże cieżkie coupe (koło 1600kg i prawie 4,9 metra długości), napęd na tył, prawie zawsze w automacie (tylko pare tyś sztuk w manualu na USA przez 8 lat sprzedaży), skóra, świetne audio, automatyczna klima. Nowe kosztowały 45-55 tyś $. Wydaje mi się że podobne warunki spełnia Legend Coupe.





Legend waży 1600, 4,8 długości, przeważnie automat, skóry klimy itd.- czyli bardzo podobnie