SILNIK: totalny stock H22A2
UKLAD DOLOTOWY: mokra wkładka K&N
UKLAD WYDECHOWY: brak katalizatora, końcowy Scorpion dedykowany do H22A2
ELEKTRONIKA: stock
UKLAD NAPĘDOWY: stock
ZAWIESZENIE: sprezyny H&R, amortyzatory Bilstein B6,Dunlop sp 9000
UKLAD HAMULCOWY-w tych autach sa problemy z hamulcami, mam juz 3 komplet tarcz
BODY-KIT: stock ( jedynie tylny spojlerek.. bez niego tak łyso wyglada..)
CAR-AUDIO: nic specjalnego,Pioneer deh 5500mp,glosniczki phonocar
INNE: climatronic JDM, licznik digital JDM
MOC: nie mierzona, katalogowo 185 KM
przyspieszenie - mierzone - 15.38 na 1/4 mili
![](http://www.angraf.com.pl/thembol/9.jpg)
![](http://www.angraf.com.pl/thembol/pasy.jpg)
![](http://www.angraf.com.pl/thembol/honda3.jpg)
![](http://www.angraf.com.pl/thembol/engine1.jpg)
]
![](http://www.angraf.com.pl/thembol/silzg1new.jpg)
licznik digital
![](http://www.angraf.com.pl/thembol/digitaljusedm.jpg)
climatronic JDM ( w lewym rogu widac jeszcze kawalek zwykłego licznika EDM )
![](http://www.angraf.com.pl/thembol/cc/48c.jpg)
FILMIK 1/4 MILI[