Oryginalny JDM po przekładce kierownicy z prawej na lewą, robiony przez ELCOMO.
MODEL: 1995, BB3, IV Gen. - Status - OK
SILNIK: 2.2 V-TEC JDM (H22A) - Status - OK
UKLAD DOLOTOWY: CAI Bomz Racing - Status - OK
UKLAD WYDECHOWY: Kolektor 4-2-1, przelot SPOON'a, Rury 2", końcowy Apexi N1 replika - Status - OK
ELEKTRONIKA: Komputer SPOON, el. Szyby, el. Lusterka, Klimatronik, el. Szyberdach, Centralny zamek, Immobiliser, Half link, Keyless Entry - Status - OK
UKLAD NAPĘDOWY: Skrzynia M2A4, Sprzęgło ACT (tarcza, łożysko, docisk) - Status - OK
ZAWIESZENIE: Seria - Status OK
UKLAD HAMULCOWY: Tarcze BREMBO, Klocki Ferodo (przód i tył) - Status - OK
BODY-KIT: Dokładki JDM, Lampy przód DEPO, lampy tył Red Clear, owiewki JDM - Status - OK
ŚRODEK: Skórzane fotele, Gałka zmiany biegów Spoon, reszta seria - Status OK
CAR-AUDIO: Radio JVC, Głośniki w drzwiach PIONIER, Na tylnej półce INFINITY - Status - OK
INNE: Przekładka kierownicy z RHD na LHD, gruntowny remont silnika - Status - OK
MOC: 200 HP Stock
W PLANIE: Jeżeli chodzi o wygląd to pare drobnostek kosmetycznych poza tym halogeny JDM, montaż wskaźników w słupku, maska carbon i dach może jak $ pozwolą, i po jakimś czasie może zmiana przedniej dokładki na Spoon'a.
Mechanicznie - dopiero wszystko w przemyśleniach.
ZDJECIA:
Tak było kiedyś: (fot. by ELCOMO)


Tak jest teraz:







A tak wygląda pod maską:


