SILNIK: F20A4
*w planach H22A7 lub H22A5 + JRSC
UKLAD DOLOTOWY:
- CAI FUJITA 3"
UKLAD WYDECHOWY:
- zamiennik katalizatora SuperSprint
-catback Tanabe Super Hyper Medalion 2,36"
ELEKTRONIKA:
*W planach hondata S100
UKLAD NAPĘDOWY:
-seria
*w planach: sprzęgło + lekki zamach ACT, hybrydowa skrzynia biegów
ZAWIESZENIE:
- Zawieszenie KONI SPORT
- Rozpórka przód góra TANABE
- Rozpórka tył góra TANABE
-Felgi TenzoR DC6 16x7"
UKLAD HAMULCOWY:
-seria
*plan swap przednich zacisków z H22 na 280mm
BODY-KIT:
- Halogeny JDM
- Ramki pod tablice PTP
*w planach dokładki z ABS od wersji Type S i tylny zderzak z JDM z małą rejestracją
ŚRODEK:
- regulowany fotel pasażera z JDM-a
- dywaniki OEM Honda
*plany: carbony OEM, ClimeControl, może kiera z ATR-a
CAR-AUDIO:
- cd/tuner Alpine 9847R
- przód PB ES-6C
- tył 6x9 JBL
INNE:
- przebieg 97tys km
MOC: seria 133 km 180Nm po dolocie było 142,1km i 188,6Nm po wydechu wykres wkrótce
Auto posiadam prawie dwa lata, gdy je kupiłem było totalną serią, generalnie projekt będzie kontynuowany lub rozejrzę się za S14A ciągle mam dylemat w tej kwestii...
No i fotki...