Przygoda zaczęła się w 2005r od niczym nie wyróżniająca się wersja z 2 litrowym silnikiem o mocy 133KM


Kolejnym silnikiem był VTEC H22A8+kilka bonusów
225KM i 245Nm

Obecny setup auta przedstawia się tak:
Marka i Model:Honda Prelude BB9
Modyfikacje Silnika:
H23 + vtec (H22) by MIKIMOTO
Sprawdzenie osiowości podpór wału
śruby podpór wału: ARP
śruby głowicy: ARP
wał H23: wyważony, mikrospolerowany, szlif pierwszy nadwymiar
panewki - ACL&King nadwymiar 0,25mm
tłoki H22 JDM +ceramika
nowe pierścienie OEM
Nowa pompa oleju OEM
głowica H22("stage 3") nowe uszczelniacze i prowadnice zaworów OEM
Regulowane kołka rozrządu skunk2 Pro Series
Wałki rozrządu Type S
Układ Dolotowy:
Kolektor ATR Stożek fujita
Układ Wydechowy:
Kolektor ceramiczny ATR ,środkowy i końcowy tłumik by Kwas-Met ,reszta wydechu 2,5 by Romi
Modyfikacje Elektroniki
OBD1 + strojenie Crome by RYS - Strojenia.PL
wtryskiwacze paliwa Subaru WRX 425CC
Układ Napędowy
Skrzynia M2P4 ,sprzęgło exedy,lekkie koło zamachowe fidanza
Układ Hamulcowy:
Przód OEM Nissin 282mm+ stalowe przewody w GoodRich
Modyfikacje Zawieszenia:
Amortyzatory KYB Agx+ sprężyny apex ,rozpórki megan racing ,opony yokohama parada spec-2,felgi TenzoR Type M Bronze
Modyfikacje Wnętrza:
Skórzane wykończenie wnętrza;
Body KIT i Oświetlenie:
Maska Carbonowa SEIBON,Dokładka przedniego zderzaka TypeS,dokładka tylnego zderzaka Mugen Style ,halogeny JDM,białe kierunkowskazy boczne,tylnie lampy LED
Fabryczna Moc i Moment:
133KM 170NM
Moc i Moment Po Modyfikacjach:
245Km 255NM
W barwach TenzoR












Fotki z sesji dla GT









