Auto jest naprawdę zadbane z idealnie utrzymanym silnikiem. Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym, więc wiem jak dbać o auto. Nigdy nie było mocno traktowane na zimnym silniku(zamontowany wskaźnik temp. oleju), olej wymieniany był po 10.000km. Nie jestem także "młodym gniewnym" i samochód nie był katowany.
Samochód jest bezwypadkowy, jedynie pierwszy właściciel przetarł lekko lewy bok na parkingu oraz innym razem przednim zderzakiem oparł się o słupek. Jak na 10letnie auto są to małe przygody. Auto nigdy nie brało udziału w wypadku. Prelude jest bardzo doinwestowana, do samochodu dołożyłem ok. 20.000zł! Jest to jeden z najładniejszych i najlepiej utrzymanych egzemplarzy w Polsce. Nigdy nie miała zamontowanej instalacji Lpg. Prelude opisywana była w magazynach "GT" i "StreetXtreme" oraz w portalu www.furious.pl
CENA: 29.000zł do negocjacji :cwaniak:
W rachubę wchodzi także zamiana na Civica z dopłatą ze strony kupującego.
Skany artykułów:
StreetXtreme
http://img71.imageshack.u...txtreme1vq8.jpg
http://img71.imageshack.u...txtreme2zu8.jpg
http://img71.imageshack.u...txtreme3mw9.jpg
http://img67.imageshack.u...txtreme4ic2.jpg
GT
http://img186.imageshack....prelude2na4.jpg
http://img324.imageshack....prelude1ge7.jpg
Modyfikacje:
- reflektory ze wstawioną na zamówienie soczewką z najnowszego BMW serii 7, przerobione na bixenon(Osram+Hella). Koszt 2500zł.
- tapicerka skóra + alcantara(najdroższy materiał tapicerski), bordowe nici, podgrzewane fotele. Koszt 3500zł.
- kierownica i gałka zmiany biegów obszyte skórą. Koszt 400zł.
- zawieszenie obniżone o 40mm(sprężyny APEX) z regulacją twardości(amortyzatory Koni Sport). Koszt 2500zł.
- short shifter B&M Racing. Koszt 300zł.
- Komplet dwóch polerowanych rozpórek zawieszenia(przód i tył) firmy Megan Racing. Koszt 600zł.
- 16" felgi aluminiowe z Japońskiej Prelude VTi polakierowane na grafitowy metalic. Dwa komplety opon lato/zima. Obydwa praktycznie nowe. Opony 205/50 R16. Koszt 3000zł.
- układ hamulcowy z wersji 2.2 VTEC (tarcze 280mm!), nowe sportowe przednie klocki i nacinane tarcze oraz nowe tarcze i klocki z tyłu, wyczynowy płyn hamulcowy MOTUL DOT 5.1 Koszt ok. 2500zł.
- przyciemnione szyby z atestem. Koszt 600zł.
- lekka maska z włókna węglowego(carbon). Koszt 1350zł.
- kompletny układ wydechowy ze stali nierdzewnej wykonany na zamówienie w firmie El-Tec. Jest on na dwóch tłumikach więc jest cichy. Koszt 1500zł.
- układ dolotowy + stożkowy filtr powietrza umieszczony w nadkolu. Koszt ok. 1000zł.
- nakładka na słupek + dwa wskaźniki (temperatura oleju i podciśnienie). Koszt 500zł.
- nakładka przedniego zderzaka (oryginał Honda), lakierowane w kolorze nadwozia progi i nakładka tylnego zderzaka. Koszt. ok 800zł.
- drewniane wykończenia wnętrza z wersji VTi.
- przedni grill sprowadzony z Japonii, montowany tylko w wersji Type-S. RARYTAS, tylko dwa takie w Polsce! Koszt 600zł.
- Znaczki Honda na czerwonym tle(oryginał Honda).
- przednie migacze z czarnym środkiem oraz boczne białe migacze. Koszt 300zł
Jeśli ktoś będzie poważnie zainteresowany wyślę mu na maila większą ilość zdjęć w dużej rozdzielczości.