Prelude pochodzi z Polskiego salonu, Honda Auto Witolin, tam też była serwisowana od początku. Ja jestem jej szczęśliwym posiadaczem od ponad półtora roku, przejechałem nią niemal 25.000 km(zakupiona przy przebiegu ok. 100.000 min. dla tego, że był on sprawdzony). Powodem sprzedaży jest kupno mieszkania w przeciwnym wypadku na pewno bym się jej nie pozbywał :wstyd:

Auto jest naprawdę zadbane z idealnie utrzymanym silnikiem. Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym, więc wiem jak dbać o auto. Nigdy nie było mocno traktowane na zimnym silniku(zamontowany wskaźnik temp. oleju), olej wymieniany był po 10.000km. Nie jestem także "młodym gniewnym" i samochód nie był katowany.

Samochód jest bezwypadkowy, jedynie pierwszy właściciel przetarł lekko lewy bok na parkingu oraz innym razem przednim zderzakiem oparł się o słupek. Jak na 10letnie auto są to małe przygody. Auto nigdy nie brało udziału w wypadku. Prelude jest bardzo doinwestowana, do samochodu dołożyłem ok. 20.000zł! Jest to jeden z najładniejszych i najlepiej utrzymanych egzemplarzy w Polsce. Nigdy nie miała zamontowanej instalacji Lpg. Prelude opisywana była w magazynach "GT" i "StreetXtreme" oraz w portalu www.furious.pl


CENA: 29.000zł do negocjacji :cwaniak:
W rachubę wchodzi także zamiana na Civica z dopłatą ze strony kupującego.


Skany artykułów:

StreetXtreme
http://img71.imageshack.u...txtreme1vq8.jpg

http://img71.imageshack.u...txtreme2zu8.jpg

http://img71.imageshack.u...txtreme3mw9.jpg

http://img67.imageshack.u...txtreme4ic2.jpg

GT
http://img186.imageshack....prelude2na4.jpg

http://img324.imageshack....prelude1ge7.jpg


Modyfikacje:

- reflektory ze wstawioną na zamówienie soczewką z najnowszego BMW serii 7, przerobione na bixenon(Osram+Hella). Koszt 2500zł.

- tapicerka skóra + alcantara(najdroższy materiał tapicerski), bordowe nici, podgrzewane fotele. Koszt 3500zł.

- kierownica i gałka zmiany biegów obszyte skórą. Koszt 400zł.

- zawieszenie obniżone o 40mm(sprężyny APEX) z regulacją twardości(amortyzatory Koni Sport). Koszt 2500zł.

- short shifter B&M Racing. Koszt 300zł.

- Komplet dwóch polerowanych rozpórek zawieszenia(przód i tył) firmy Megan Racing. Koszt 600zł.

- 16" felgi aluminiowe z Japońskiej Prelude VTi polakierowane na grafitowy metalic. Dwa komplety opon lato/zima. Obydwa praktycznie nowe. Opony 205/50 R16. Koszt 3000zł.

- układ hamulcowy z wersji 2.2 VTEC (tarcze 280mm!), nowe sportowe przednie klocki i nacinane tarcze oraz nowe tarcze i klocki z tyłu, wyczynowy płyn hamulcowy MOTUL DOT 5.1 Koszt ok. 2500zł.

- przyciemnione szyby z atestem. Koszt 600zł.

- lekka maska z włókna węglowego(carbon). Koszt 1350zł.

- kompletny układ wydechowy ze stali nierdzewnej wykonany na zamówienie w firmie El-Tec. Jest on na dwóch tłumikach więc jest cichy. Koszt 1500zł.

- układ dolotowy + stożkowy filtr powietrza umieszczony w nadkolu. Koszt ok. 1000zł.

- nakładka na słupek + dwa wskaźniki (temperatura oleju i podciśnienie). Koszt 500zł.

- nakładka przedniego zderzaka (oryginał Honda), lakierowane w kolorze nadwozia progi i nakładka tylnego zderzaka. Koszt. ok 800zł.

- drewniane wykończenia wnętrza z wersji VTi.

- przedni grill sprowadzony z Japonii, montowany tylko w wersji Type-S. RARYTAS, tylko dwa takie w Polsce! Koszt 600zł.

- Znaczki Honda na czerwonym tle(oryginał Honda).

- przednie migacze z czarnym środkiem oraz boczne białe migacze. Koszt 300zł

Jeśli ktoś będzie poważnie zainteresowany wyślę mu na maila większą ilość zdjęć w dużej rozdzielczości.





Można zamknąć :devilred:
Twoj civic był przy kupnie :hyhy: