Silnik i skrzynia:

- fmic z dolotami
- blow off HKS SSQV
- induction box Apexi z filtrem powietrza Apexi
- pompa paliwa Walbro 255lph
- wtryski Nismo 550
- H-Dev UK ROM-tuned Ecu Stage 2
- boost controller Greddy TypeS
- wewnętrzny wastegate HKS
- poduszki silnika i skrzyni Nismo

Układ wydechowy:

- catback Megan Racing 3"
- downpipe 3"

Zawieszenie:

- Nismo S-tune G-Attack
- stabilizator przedni Whiteline
- mocowania ramy pomocniczej (tzw. sanek) Nismo
- gumki maglownicy Nismo
- poliuretan na drążkach skrętnych

Koła:

5Zigen FN01R-C (złoty repaint)
Przód: 17"x 8" +25
Tył: 17"x 9" +35

Opony:
Przód: Falken FK452 225/45
Tył: Falken FK452 245/40

Hamulce:

Przód: tarcze Black Diamond + klocki Project Mu NS
Tył: seria

Styl:

- polakierowana i wyprofilowana konsola środkowa i słupek ze wskaźnikami
(EGT i Boost Greddy, ciś. i temp. oleju Autometer)
- gałka Nismo
- fotele Recaro z EvoVIII na szynach Bride
- emblematy Silvia
- hid 6000k







Niedługo dobiję pare zdjęć bardziej aktualnych.
Za to że samochód jest taki jaki jest dziękuję wszystkim z JSS, Patiemu, Apex Performance i H-Dev UK - dzięki!
Piękny SX !! Jeden z najładniejszych jakie widziałem, do tego na samych konkretnych gratach ! Gratuluje !
a gdzie mozna kupic takom hondem??

boski jest ehh

Ale koła 17 trochę giną w tym autku niestety...
Ale koła 17 trochę giną w tym autku niestety...



Jak będę kiedyś robił bulwar stajl to pomyslę, póki co wielkość, szerokość i offset dobieram pod to co sugeruje Nismo do swojego zawiasu...
dobry jest
zapierdalaka czy show car do turlania się i srania w gacie że coś się stanie?

Pieekny siwik Jak ci poszlo z tymi fotelami? Nie jest za wysoko?
uuu, mocno klepany i klejony ten siwik, ale w sumie ladnie wyszlo, podobny do jakiegos nissana
Poproszę o jakieś foto z profilu
zapierdalaka czy show car do turlania się i srania w gacie że coś się stanie?



Zależy jaki właściciel ma nastrój. Show car to raczej nie, bo to daily driver który jeździ cały rok, traktowany jest jako pierwszy samochód i nadal ma oryginalny lakier itp. Zapierdalaka też raczej nie, bardziej moja wizja tego co powinno się otrzymać w serii z salonu.

Jak ci poszlo z tymi fotelami? Nie jest za wysoko?



JSS to ogarnął. Dupa siedzi jak siedziała, uda są wyżej (w kazdym razie ustawienia lusterek i kierownicy nie było po co korygować po montażu).
Piękny jest

Na jakim doładowaniu jeździsz przy tym chipie Horshama bo też się zastanawiam nad stage 2 tylko ze w s13 z GT28? mierzyłeś kiedyś afr? jak z EGT przy ostrzejszej jeździe?
no wkońcu pokazałeś to.

nazwij ten temat jakos lepiej, za duzo tu chąd.
Na jakim doładowaniu jeździsz przy tym chipie Horshama bo też się zastanawiam nad stage 2 tylko ze w s13 z GT28? mierzyłeś kiedyś afr? jak z EGT przy ostrzejszej jeździe?



Wastegate 0.9, low boost 1.0, high boost 1.2. AFR nie było mierzone, egt praktycznie nigdy nie przekracza 880 i momentalnie spada (chociaż wiadomo że jak go puścisz po oporach z 0 do 180 to 920 przekroczy, ale to raczej nic nowego...).

nazwij ten temat jakos lepiej, za duzo tu chąd.



Nazywając temat honda i dodając tajp er i dżej di em oglądalność wzrasta trylion krotnie.
Znowu Cię lubię
łaaadny jest ;] ja poproszę jeszcze fotkę wnętrza do tej co dasz z profilu
Piękna Silvia
a przód tego auta po prostu powala na kolana.
bardzo ładne nismo fajne graty i fajne podejście do auta
to ten wyklepany civic z hondatechu? a tak napowaznie to piekne auto tak btw. to jaki to rok?
Generalnie bardzo fajny, tylko te Fuldy...

Jakiej grubości są te Whiteline'y? I jakie były seryjne stabilizatory?
Śliczny jest, wydeszek na bok poprostu miodzio

pzdr.
piekne auto, gratuluje, juz od jakiegos czsu jestem zakochany w s14a.
Jak dla mnie: jesli rwd to tylko s14a.
tak btw. to jaki to rok?


2000
Generalnie bardzo fajny, tylko te Fuldy...
Jakiej grubości są te Whiteline'y? I jakie były seryjne stabilizatory?


Jedyne co mogę złego powiedzieć o tych fuldach to że są głośne.
Co do stabilizatorów to później sprawdze bo nie pamiętam.
piękny sprzęt...
Bardzo ładne autko
Co do stabilizatorów to później sprawdze bo nie pamiętam.



Seria przód 27mm i tył 16mm (rurki puste w środku).
Whiteline przód 27mm i tył 20mm (pręty pełne w środku, z regulacją "spięcia", która daje taki sam efekt jak jeszcze grubsze stabilizatory).



Dawaj fotki foteli
duzo roboty z adaptacją ?
Engine start z S2000?
na 100%
duzo roboty z adaptacją ?


Ja na szczęscie się z tym nie musiałem pierdzielić... Ale do adaptacji wykorzystano elementy z Evo, z seryjnych foteli i jeszcze dorobione elementy. Lekko nie było w każdym razie.

Engine start z S2000?


Tak, ale to nie moja inwencja...
siedzisz wyzej czy nizej w porownaniu do seryjnych?
Siedzisko pod dupskiem jest na takiej samej wysokości jak w seryjnych, ale uda mam wyżej bo i kształt fotela jest inny (seria jest płaską deską obciągniętą skórą, a w Recaro profil siedziska opada ku oparciu). Fotele zamocowane są dalej od tunelu i bliżej drzwi niż seria.
twoje auto mi się bardzo podoba, smak i dopracowanie szczegółów na najwyższym poziomie, bardzo schludnie i ładnie oraz z pomysłem, aczkolwiek twój prześmiewczy charakter topicu i podejście do pewnych spraw trochę razi, szkoda...
Zapodaj fotkę foteli bo jestem Ciekaw jak to wygląda

Zapodaj fotkę foteli bo jestem Ciekaw jak to wygląda



na poprzedniej stronie masz...
przesadzasz ziom

z zamiłowania jestem ogrodnikiem
Dzięki Yarko, wcześniej mi się nie załadowały... powiem tylko : obszyj fotele Ten niebieski jakoś nie pasuje do reszty chyba... Ale to ma w sumie trzymać a nie wyglądać

RDK...
twoje auto mi się bardzo podoba, smak i dopracowanie szczegółów na najwyższym poziomie, bardzo schludnie i ładnie oraz z pomysłem



Dzięki wielkie

evo ma slabsze fotele niz astra opc? lipa. siedzisko jak w ep3, czyli bez trzymania bocznego.

poza tym rzeczywiscie bardzo fajnie.
Chodzi o tytuł? Nikogo nie mam zamiaru urazić, uwierz mi i ktokolwiek mnie trochę zna to od razu się skuma że to tylko zupełnie nie groźne żarty z mojej strony. A że polski jdm to Honda (a bardziej polski amerykański jdm, bo w jp tuning Hondy to coś w okolicach 10% rynku...) to już nic na to nie poradzę i nie mam najmniejszego zamiaru tego zmieniać. Szkoda tylko że większość osób nawet nie próbuje pobawić się w inne japońskie kultowe modele i wybadać co one oferują i wtedy dopiero zdecydować czego dłubanie najbardziej im odpowiada. Pozdro i no offense.

oczywiście no offence
po drugie to nie sposób się z Tobą nie zgodzić, ale niestety tak to już jest... przyznam szczerze że źle zrozumiałem twoją szyderkę [nie do końca] nevermind

fure masz zdrową i mody nie cienkie, więc nic tylko życze powodzenia w dalszym modzeniu
Tyłek mi w nich nie jeździ, tym bardziej że bardzo mocno trzyma oparcie fotela. Ja jestem bardzo z nich zadowolony, seryjnych nawet nie ma sensu do nich porównywać.
Niedawno autko stało koło mnie obok poczty i wyjeżdżając zatamowałem ruch i cieszyłem oczy! Piękna sztuka, dobra robota z gustem dobrane szczegóły Strasznie spodobały mi się fotele i też takich zapragnąłem!
Dzięki wielkie za miłe słowa
ładniasto się wszystko prezentuje
super
tylko te felgi robią się takie popularne
super
tylko te felgi robią się takie popularne



No nie wiem, ja mam swoje od 3 lat i póki co nie widziałem jeszcze takich na ulicy.
A ja myślałem że byłem pierwszy i zarazem drugi (przyszły od razu dwa komplety na dwie sw20) tak więc są przynajmiej trzy
A to spoko, nie wiedziałem i nie widziałem.
To ja jeszcze dodam żeby was pogrążyć że jeden lexus na takich śmiga! Nie przejmujcie się 4 komplety to i tak mało!:)
jeżeli chodzi o turbo lexus Risky to na szczęście nie są fn01
można prosić jakieś foto z profilu co by zobaczyć linie auta i felgi w pełnej okazałości?
Dzisiaj samochód doczekał się umycia i aż mi się przykro zrobiło jak zobaczyłem w jakim stanie jest lakier... Nie mam już wątpliwości co do tego że w ciągu następnych 2 lat czeka mnie całkowity repaint. W tym roku "zimy" nie przetrwał niestety też lakier na felgach, więc są to prawdopodobnie ostatnie zdjęcia kół w oryginalnym kolorze.






jezdziles nim cala zime?

wiesz ze i tak jest ładny?
dramatyzujesz i tak jest śliczna
jezdziles nim cala zime?



Ziom, przecież to mój daily driver To jego nie pierwsza i nie ostatnia zima na drodze.

bueheheheh czemu ja zawsze myślałem, że ty jesteś z pomorza?!

Skandal, jeździsz na moich blachach (WF) a nigdy nie widziałem Twojego samochodo. Chciałbym go kiedyś zobaczyć na żywo bo jest piękny.
http://img402.imageshack..../img0050og5.jpg w tle widać hasło: "jak remont to my"... oddajesz tam samochód do poprawy lakierniczej?

na zdjęciach się ładnie prezentuje
Było delikatnie mówiąc marnie...



Ale już jest lepiej bo teraz jest super custom RTG - Russian Teeth Gold!


zacnie...
pieknie....
smakowicie.....
Wygląda wyśmienicie, jak już będą na samochodzie daj jakieś foto.

Wpadłbyś chociaż raz kiedyś na spota.
Drag to moje życie, a w każdym fwd przygotowanym do dragu przednie opony to podstawa:


Może nie wiesz ale seryjnie S14 miało napęd na tył.

Banzai przerobil i ma fwd
Pierwsze w polsce S14 FWD?

może będzie jezdzil na wstecznym?
Może nie wiesz ale seryjnie S14 miało napęd na tył.



O kurde, nie wiedziałem. Coś mi się właśnie tak majaczy, że na początku to on chyba był rwd, ale widocznie mój tjunink i miłość do przednionapędówek zaprowadziła mnie za daleko
pierwsze w świecie s14a z fwd na youtube są filmy z cifem rwd, więc nic dziwnego, że ktoś chce mieć fwd w rwd, hehehe. Fajne nismo.
Jakoś ostatnio (chyba czwartek) widziałem na żywo na nowym felunku - robie robotę naprawdę.
Nie będzie już przerobionych seryjnych szyn pod fotelami - inne będą.

szyny marki żona są najlepsze.
W ten weekend:

1. Pojawiły się nowe szyny pod fotelami, dzięki którym udało się obniżyć fotele o ok 2cm i bardziej wypośrodkować:




2. Pewna pani zdecydowała w centrum miasta swoim ałdi, że 8 lat to wystarczający wiek dla samochodu by nie był już całkowicie bezwypadkowy...



Może to znak że warto by wcześniej pomalować ??

200 SX genialny, zresztą jak każdy s13 , s14, s15 kocham wszystkie

Gruby wydeszek, ciekaw jestem jak chodzi!
jakis czas temu mijalem sie z autem w babicach i zastanawialem kto lata czarnym s14a na zlotej feldze .
Fajnie mody, super sie auto prezentuje
Achtung.

Minął prawie rok od apdejtu więc jest trochę zaległości...

Samochód przy okazji naprawy tyłu po kolizji, przeszedł mały remoncik tej części. Usuniete zostały ogniska rdzy spod lamp, ścianki tylnej, podłogi bagażnika oraz klapy bagażnika po zewnętrznej i wewnętrznej stronie przy zgrzewach. Pomalowano zderzak, ściankę, podłogę w bagażniku, klapę, spojler i lewą ćwiartkę.



Zawitały ksenony dzięki czemu po raz pierwszy jadąc nocą widzę więcej niż kierowcy maluchów.



Po raz trzeci i na szczęscie ostatni, podeszliśmy w JSSie do tematu zamocowań foteli, ponieważ jak się okazało szyny Bride nadal nie oferowały idealnego ustawienia fotela względem osi kierownicy i pedałow. Dorobione zostały szersze poprzeczki, dzięki czemu fotele przysunieto maksymalnie do tunelu i odsunięto od drzwi. Dopiero teraz jest perfekcyjnie.




W tej chwili samochód przechodzi remont kolumn mcphersona ponieważ ich stan "średnio" mnie satysfakcjonował, a wiadomo że im wcześniej tym lepiej.

Lewa od strony przedniej:

Lewa od podszybia:

Prawa od podszybia:
to auto az tryska sexem:DDDDD kochalbym je bardzo hehe
boskkkkie to nismo
jestem w lekkim szoku, ze rudy az tak mocno harcuje
jestem w lekkim szoku, ze rudy az tak mocno harcuje



Co prawda żadne to pocieszenie, ale kiedy przeglądam fora brytyjskie (gdzie pogoda jest jeszcze gorsza niż u nas) widziałem już takie egzemplarze, że w kwestii korozji w 200sx chyba nic już mnie nie zdziwi niestety... Mój można powiedzieć trzyma średnią normę w tym temacie. Wygląda na to że producent wyznaje przykrą zasadę:
Nie
Istotne

Sprawy
Antykorozji
Nadwozia

W każdym razie staram się ratować go jak mogę.
Bardzo fajne autko, kiedys chorowalem na takie i nadal jak widze jak ladnie czasami puszczaja baki blow offem to sobie mowie Fuck NA .

Nismo nie mialo ocynku przypadkiem ??
Nismo nie mialo ocynku przypadkiem ??

miało po 97' ale to co dzieje sie z kielichami w tym s14 to zgroza... nie tonął przypadkiem?
Ale i tak jest pure porn! Cudowne te auta sa!
miało po 97' ale to co dzieje sie z kielichami w tym s14 to zgroza... nie tonął przypadkiem?



Nie, tak wygląda jego stan fabryczny, beż żadnych wcześniejszych ingerencji blacharskich. Zajebiście nie...? Tym bardziej jest to imponujace że samochód skonczył w tym roku 9 lat... Nie stoi na bagnach, ani w dżungli, a w dodatku porusza się przez cały rok, więc nie jest nawet "wystany" od nie jeżdzenia.
W każdym razie staram się ratować go jak mogę.



No to pozostaje zyczyc powodzenia ,zeby auto nadal cieszylo oko, jak to robi do tej pory
Strasznie go na kielichach zaczyna go dopadać . Stał gdzieś długo bez maski ? Nie powinno się to pojawiać tak szybko .
Strasznie go na kielichach zaczyna go dopadać



no update niezły
no update niezły


i po co takie rzeczy piszesz? Myślisz, że błysnąłęś, czy jak ?

Chcesz się wykazać to napisz gdzie znalazłeś informację, że po 97r nissan miał ocynk, a z 97 nie . Może być PW
Stał gdzieś długo bez maski ? Nie powinno się to pojawiać tak szybko .



Nie, nigdy nie stał nigdzie bez maski. Po remoncie dodana zostanie rozpórka:



[ Dodano: 2009-08-30, 18:03 ]
piękny
felga świetnie dobrana do auta
rzadko widzi się ładniejsze felgi , samochód tez bardzo ładny.
piekny samochód ! Pewnie równie pieknie pali laka
Pewnie równie pieknie pali laka



Tego nie wiem... Jakoś nigdy nim laka nie paliłem
Wbrew obecnym trendom oraz stereotypom dotyczącym dwusetek, ta akurat nie "latabokami" ani nie "palilaka", a jej właściciel nie jest "drifterem"...
uuu lamer lamer !!
Nie martw się, ja tez jestem lamerem b o nie jestem tajm atakerem ani trakdejowcem.
Cóż zrobić, taki już los forumowego lamera, który dłubie swój samochód tylko i wyłącznie dla własnej przyjemności i funu z jazdy nim, zamiast wszystkim wokół wszędzie wszystko zawsze nim udowadniać
Nie martw się, ja tez jestem lamerem b o nie jestem tajm atakerem ani trakdejowcem.



i dlatego przynajmniej nigdy nie zepsujesz skrzyni biegów
Słuszna uwaga
Kozacki sprzęt
To chociaż na jurne nastolatki nim jeździsz
ehhhh nigdy nie widziałem ładniejszego tajpera Jest boski, tylko mógłbyś kiedyś wpaść na spota, żeby inny mogli się nad nim troszke popałować

a Subek i Subkowy Nissan to jeszcze zyja?
Jest boski, tylko mógłbyś kiedyś wpaść na spota, żeby inny mogli się nad nim troszke popałować



Ale to straszny bizar przyjeżdżać nissanem na spot civica...

Ale to straszny bizar przyjeżdżać nissanem na spot civica...


Markos ma Nissana, więc nie będziesz sam.
Pomijam fakt, ze wypadałoby poznać/zobaczyć kiedyś moderatora
widze ze dobrze nagumowałeś plener
wpadnij któregodnia na spota.
Pati sam byś wpadł.........
widze ze dobrze nagumowałeś plener



Ktoś mi wcześniej nagumował żeby się lepiej kleił podczas robienia zdjęć i nie zsuwał

Rozpórki nie będzie (a przynajmniej nie ta). Okazało się że niektóre części Made In Japan (nawet te dedykowane) są zwymiarowane z taką samą dokładnością jak te Made In China...
moze robia je ci sami chinczycy
W tym tygodniu --> TVN Turbo --> Turbo Kamera...
widzialem. niezla lipa
co sie stało?
w duzym skrocie auto odstawione do zakladu. "pozyczyl" go sobie mechanik i porysowal bok.
wlasciciel zakladu "naprawil" szkode tak, ze sam bym to lepiej pedzlem pomalowal.

wszystko zrobione przez tych partaczy , ktorzy maja jeszcze na swoim koncie przywlaszczenie kilku klasykow - historia rowniez opisana w programie
ja pierd... co dalej?
Panowie, w skrócie (bo za każdym razem jak o tym opowiadam to chuj mnie strzela):

Odstawiłem samochód na remont rdzewiejących kielichów. Po tygodniu otrzymuję telefon, że zbita została przednia szyba (oczywiście nie wiadomo przez kogo, na pewno nie przez nich...). Wstawiono bez konsultacji ze mną zamiennik, mimo że zbito szybę oryginalną.
Po kolejnym tygodniu odbieram samochód po remoncie. Ma zarysowany cały prawy bok, zdarty lakier z felgi, niedziałającą klimatyzację i dodatkowych 100km nabitych na liczniku. Był użytkowany przez tydzień przez mechanika bez mojej zgody.
Zostawiam samochód na zrobinie boku. Szef był na tyle wspaniałomyślny, że powierzył to zadanie praktykantowi, niemającemu żadnego pojęcia jak lakieruje się samochody.
Po tygodniu odbieram samochód polakierowany poniżej jakiejkolwiek krytyki, ze zdartym od polerowania lakierem bezbarwnym w kilku miejscach. Zlecam reklamację i doprowadzenie go do stanu używalności.
Po tygodniu odbieram samochód nadal nie polakierowany, ale wypolerowany tak, że w niektórych miejscach nie tylko zdarty jest bezbarwny ale i lakier właściwy (KURWA MAĆ!!!!!!!!!!!). Do tego ma uszkodzoną puszkę tłumika (zgniecioną), i tym razem tylko 5km dodatkowo na liczniku, za to maksymalną osiągniętą temperaturę spalin, jaką pokazuje wskaźnik wynosi 1100 stopni na 3cim cylindrze...
Zabieram samochód a przepychanki odnośnie odszkodowania trwają do dziś...


TO CO MOŻECIE ZROBIĆ DLA MNIE, SIEBIE I WASZYCH ZNAJOMYCH - POINFORMUJCIE JAK NAJWIĘKSZĄ ILOŚĆ LUDZI ŻEBY NIKT NIE ODDAWAŁ NAWET NA 5 MINUT SWOJEGO SAMOCHODU DO WARSZTATU MECHANIC.PL. CI LUDZIE NIE MAJĄ POJĘCIA O NICZYM, NIE SĄ W STANIE SERWISOWAĆ NAWET TACZKI.
O ku*wa, takiego klasyka... szczerze współczuje. Ja bym chyba miał równolegle sprawę w sądzie o pobicie Dawaj znaki jak się rozwinie sytuacja. Masz już jakiś pomysł? Ja bym chyba oddał całe auto do lakierni ASO wraz ze zmianą szyby i pociągnął ich do odpowiedzialności. Jeśli tak się da oczywiście, bo w PL nigdy nic nie wiadomo..
Ja jakbym swoje auto oddawal nieznanej mi osobie na serwis jakikolwiek to bym chyba ustawil odcinkę na 2krpm. Albo nie dal kluczyków, niech sobie go toczą...

Wspólczuję strasznie
WARSZTATU MECHANIC.PL

jak widze tego srebrnego civika, ktory stoi przed wejsciem, to chyba nawet nie przeszloby mi przez mysl, zeby oddac im auto do roboty... nie zacheca.. wspolczuje.. to masakra jakas!!!
Albo nie dal kluczyków, niech sobie go toczą...


Już ja to widzę, jakbyś blacharzowi do ma robić pod maską nie dał kluczyków .
Też miałem nieprzyjemną przygodę z blacharzem, na szczęście udało się pozytywnie wybrnąć z sytuacji.
Nie wierzę w to co czytam , to jakaś masakra Ci ludzie. Normalnie bym ich chyba rozstrzelał jakby zrobili mi taki numer.
policja, zgłoszenie do prokuratury, sprawa w sądzie, roszczenie na gruby kesz.
zgadzam się z Patim, + lakierowanie i wymiana szyby w ASO i koszty na ten pożal się panie Boże warsztat....

co za kur#@%@ patałachy , ja bym pewnie zabił tam kogoś na miejscu i to gołymi rękami
program coś rozruszał w tej sprawie czy nic się nie wyjaśniło? Pytam bo u mnie na wiosce nie ma TVN turbo ( nie mam czasu oglądać )
W tej chwili sytuacja wygląda tak, że ustaliłem z nimi sumę odszkodowania jaką chcę otrzymać. Jeżeli nie dostanę tej kwoty w ciągu najbliższych dni, sprawa będzie skierowana do sądu.
Cały problem ciągnie się od lipca. Ja na zbudowanie tego samochodu poświęciłem 5 lat, chuchając i dmuchając na niego. Mechanic.pl był w stanie w miesiąc zamienić go z białego kruka w szarą mysz... Skutkiem tej sprawy jest też to że bardzo skutecznie zostałem naprostowany w kwestii sensu dłubania i "chodowania" samochodu na przyszłego klasyka. To jest ostatnia fura, przy której cokolwiek robię, bo bez względu na to jak się starasz i tak znajdą się tacy właśnie debile jak mechanic.pl, którzy zniszczą wszystko to co wypracowałeś.
proponowałbym jeszcze znaleźć sposób na zniszczenie ich materialnie, typu opisanie tego wszystkiego na forach motoryzacyjnych itp coś żeby na zawsze mieli nauczkę
W tej chwili sytuacja wygląda tak, że ustaliłem z nimi sumę odszkodowania jaką chcę otrzymać. Jeżeli nie dostanę tej kwoty w ciągu najbliższych dni, sprawa będzie skierowana do sądu.
Cały problem ciągnie się od lipca. Ja na zbudowanie tego samochodu poświęciłem 5 lat, chuchając i dmuchając na niego. Mechanic.pl był w stanie w miesiąc zamienić go z białego kruka w szarą mysz... Skutkiem tej sprawy jest też to że bardzo skutecznie zostałem naprostowany w kwestii sensu dłubania i "chodowania" samochodu na przyszłego klasyka. To jest ostatnia fura, przy której cokolwiek robię, bo bez względu na to jak się starasz i tak znajdą się tacy właśnie debile jak mechanic.pl, którzy zniszczą wszystko to co wypracowałeś.



Bardzo dobrze Cię rozumiem ale uważam że ostatnia rzecz jaką powinieneś zrobić to zaprzestanie realizowania się w pasji.
ale jaja
Współczuję, naprawdę. Od dzisiaj będę chyba wyjmował komputer z kompa...
Nie odpuszczaj im w żadnym wypadku ! Niech Cię popamiętają i może uda się uratować inne autka od takiego potraktowania...
Oglądałem na TVN Turbo... normalnie masakra dlatego właśnie nienawidzę powierzać auta serwisom... współczuję - ja myślałem że się wścieknę jak mi drzwi lekko obili przy wymianie rozrządu a co dopiero taka sprawa
Jak by Właściciel servisu podchodził Do Mnie z taką kpiną i żartami to już dawno inaczej bym z Nim rozmawiał

Ps.Mam bardzo dobrą firmę która ściąga należności...W mojej byłej firmie nie mogli mi zapłacić ostatniej pensji przez 2miesiące po ich wizycie następnego dnia była na koncie
Dziękuję wszystkim osobom które zaoferowały mi różne formy pomocy (na pw i forum). Jeżeli problem nadal będzie stał w miejscu, na pewno z nich skorzystam.

Dzięki.
No wspołczuje ci koleszko naprawde szkoda fury,tego srebrnego civica codziennie widze na ul.Poznanskiej jak ide do kumpla na piwo totalna padaczka na alutekach . Stalowych nerwów pozdro
Masakra co się dzieje w tym kraju... Powodzenia stary w walce o odszkodowanie !

Pzdr.
obejrzalem wczoraj program - wlasciciel warsztatu wyglada i zachowuje sie jak pajac...

a jak juz byles u mnie w pracy na nagraniu to trza bylo wdepnąć...
obejrzalem wczoraj program - wlasciciel warsztatu wyglada i zachowuje sie jak pajac...


też miałem "przyjemność" wczoraj obejrzeć. To co wyprawia właściciel jest karygodne, ten jego głupi uśmieszek... powodzenia.
obejrzalem wczoraj program - wlasciciel warsztatu wyglada i zachowuje sie jak pajac...

a jak juz byles u mnie w pracy na nagraniu to trza bylo wdepnąć...



Chciałem wdepnąć po nagraniu, ale musieliśmy szybko lecieć od razu na nową miejscówkę bo lał deszcz i nie byłoby jak dograć reszty.
trza było choć tyrknąć...
Sytuacja wygląda nieciekawie biorąc pod uwagę, że właściciel włożył w auto dużo pracy i wysiłku a tu nagle dorwał się jak małpa do dynamitu jakiś "zakład" któremu nie warto powierzyć nawet starego malucha. Smutne to jest ale prawdziwe, żyjemy w kraju który jest antymotoryzacyjny. Nie zrażaj się do tuningu i dłubania przy własnym aucie bo takich przypadków na szczescie chyba jest mało. Jeśli masz pasję to i tak bedziesz chciał powrócić. Osobiście opisałbym sprawę i postarał ją dać do miejscowej gazety. Myśle, że robiąc im taką reklamę można uchronić innych kierowców od takich niemilych niespodzianek.
jak sytuacja na froncie walk?
Otrzymałem część odszkodowania i czekam na resztę. Spawa jest ostro pogmatwana ze względu na ilość współwłaścicieli spółki itp itd...
Życze pełnego odzyskania kasy z nawiązką ! A przede wszystkim żebyś się nie poddał w swojej pasji.
A przede wszystkim żebyś się nie poddał w swojej pasji.



Na to chyba za późno, bo tak jak pisałem wcześniej, już zdecydowałem że to jest ostatni samochód który dłubię. Pozostaje tylko kwestia tego czy będę chciał go zostawić czy sprzedać po tym jak zostanie polakierowny we właściwy sposób.
To nie temat o ludzkich postanowieniach, ale ja średnio co tydzień postanawiam rzucić palenie . . . A wiadomo stara miłość nie rdzewieje
To nie temat o ludzkich postanowieniach, ale ja średnio co tydzień postanawiam rzucić palenie . . . A wiadomo stara miłość nie rdzewieje



A ja postanowiłem raz i od tamtej pory już więcej nie paliłem, więc raczej nie ma sensu spodziewać się po mnie jakichkolwiek projektów w przyszłości.

UPDATE

1. Usunięty został tylny stabilizator Whiteline'a i wrócono do serii.

2. Klocki stare się skończyły, więc zaczęły się nowe. Zobaczymy ile są warte legendy.


3. Na tył trafiły Falkeny FK452, jest tak jak z przodu tyle że w rozmiarze 245/40.

4. Mam zupełnie nowy dowód rejestracyjny, bo samochód jest ze mną siódmy rok

5. W połowie kwietnia do samochodu ma trafić z powrotem oryginalna przednia szyba (po przepychankach z mechanic.pl).

6. W okolicach maja samochód idzie na pełny repaint/remont, żebym już się go nie musiał wstydzić.
dogadałeś się z mechanic.pl?
Dostanę oryginalną szybę, mam już część odszkodowania, czekam na resztę.
po gruzie ale do przodu.
trzymam kciuki za szybkie załatwienie sprawy.

czemu wywaliles staba? za twardy był?
po gruzie ale do przodu.



Mniej więcej tak to wygląda.

czemu wywaliles staba? za twardy był?



Wszystko było super, do mementu jak weszły poliuretany. Od tego momentu w ciasnych zakrętach zaczęło się unoszenie wewnętrznego koła bez kontaktu z nawierzchnią. Nie widziałem sensu w montowaniu mocnej szpery płytkowej i znacznie twardszych sprężyn żeby temu zaradzić, więc po prostu wywaliłem ten stabilizator i wróciłem do serii. Inną sprawą jest to że przy poliuretanach ten setup męczył mnie niemiłosiernie...
Czyli jednak miałem racje? Czy auto po zrobieniu idzie do przysłowiowego żyda?
Czy auto po zrobieniu idzie do przysłowiowego żyda?



50/50
jakby nie patrzeć, to w sumie fajna ta Honda. tylko neonów brakuje mi trochę- ale jakoś ujdzie w tłumie.

całość oceniam pozytywnie- staraj się dalej
Ponieważ coś takiego jak DOBRY I SKUTECZNY setup zawieszenia na polskie drogi oparty na poliuretanach nie istnieje (czego zrozumienie zajęło mi 1,5 roku), wracamy do serii - komplet wahaczy tylnych z fabrycznymi gumkami czekający na montaż.

rozpadły się czy już miałeś dosyś skrzypienia?
rozpadły się czy już miałeś dosyś skrzypienia?



Ani jedno, ani drugie - są całe i nigdy nie skrzypiały. Dość to ja mam charakterystyki tego zawieszenia, które zamiast robić wszystko żeby mieć jak największy kontakt z nawierzchnią i przyczepność (tak jak było na seryjnych gumkach), zrywa ją nonstop przeskakując i bounce'ując na byle gównianej nierówności przy każdej okazji, nie wspominając już o skoku i zakresie pracy całego zawiasu co jest jakąś chujową parodią... Świetnie jest mieć setup, który zwalnia samochód na każdej drodze oprócz perfekcyjnego stołu, który u nas nawet na torach nie występuje.

Ani jedno, ani drugie - są całe i nigdy nie skrzypiały. Dość to ja mam charakterystyki tego zawieszenia, które zamiast robić wszystko żeby mieć jak największy kontakt z nawierzchnią i przyczepność (tak jak było na seryjnych gumkach), zrywa ją nonstop przeskakując i bounce'ując na byle gównianej nierówności przy każdej okazji, nie wspominając już o skoku i zakresie pracy całego zawiasu co jest jakąś chujową parodią... Świetnie jest mieć setup, który zwalnia samochód na każdej drodze oprócz perfekcyjnego stołu, który u nas nawet na torach nie występuje.


niestety masz po czesci racje. sprawdzales amortyzatory? ja rowniez mam poliuretan w zawieszeniu i nie jest tak tragicznie... powiedziałbym, ze auto fajnie klei się do asfaltu, ale ma problemy z tłumieniem drobnych, częstych nierówności (np tarki po światłami, które spotykam tylko w Warszawie)
sprawdzales amortyzatory?


Tak, są w perfekcyjnym stanie.
jeszcze wróci Ci dawna radość z auta, jaką miałeś te kilka lat temu
Dziś zostało ustalone że Nissan 1-wszego czerwca zawita do firmy www.fenixmotors.com gdzie przez miesiąc będzie doprowadzany do stanu igła - usunięcie absolutnie wszystkich śladów korozji nie tylko z nadwozia ale i pasa przedniego, tylnego, progów, podłogi, nadkoli + oczyszczanie wewnątrz wszelkich profili zamkniętych metodą wtryskową + zabezpieczenie antykorozyjne na bogato jak dla oldtimera, usunięcie wszelkich wgniotek, całkowity repaint nadwozia. Wygląda na to że przed tak zakonserwowaną mumią jeszcze wiele lat jazdy

UPDATE

Było:


Jest:
Zabrudziles dywaniki i podlaczyles panel radia? Dobra robota, od razu lepiej!







Elegancko wyglada "nie swiecaco"
czarne zegary i czarna gałka by tu teraz lepiej pasowały
czarne zegary i czarna gałka by tu teraz lepiej pasowały



Czarno jest już wystarczająco zarówno wewnątrz jak i zewnątrz Jakby jeszcze zegary i gałka były czarne, to już by się totalny beton stylistyczny zrobił...
Wiedziałem że nie sprzedasz, ciesze się że kultywujesz dalej pasje
Kawał dobrej roboty, a floki wewnątrz nadają charakterku, wnętrze nissana jest genialne w swojej prostacie ;D
czarne zegary i czarna gałka by tu teraz lepiej pasowały



skórzana nismo jest mega
fajnie, że auto zostaje, kolor jaki planujesz?
lakier mi sie bardziej podobal od tego 'futerka'
fajnie ze auto bedzie doporowadzane do idealu mam nadzieje ze Ci odnowiciele nie sa takimi partaczami jak poprzednie gamoniec i 200setka bedzie zrobiona na tiptop
kolor jaki planujesz?



Bez kombinowania - czarny, tyle że z tzw. powłoką granitową odporną na zarysowania (to co fabrycznie mają Lex'y, s-klasy, Jaguary itp).

jak duża jest różnica w cenie pomiędzy "blacharstwo-lakiernictwo u Pana Henia" a tą firmą ?
Najprościej:
1. Zadzwonić/pojechać i spytać o konkretną usługę
2. Zapamiętać/zapisać kwotę
3. Zadzwonić/pojechać do Pana Henia i spytać o to samo
4. Zapamiętać/zapisać kwotę
5. Porównać obie oferty dotyczące tej konkretnej usługi o jaką pytaliśmy i wyciągnąć wnioski.

Punkty 1 i 3 można stosować zamiennie.
Najprościej:
1. Zadzwonić/pojechać i spytać o konkretną usługę
2. Zapamiętać/zapisać kwotę
3. Zadzwonić/pojechać do Pana Henia i spytać o to samo
4. Zapamiętać/zapisać kwotę
5. Porównać obie oferty dotyczące tej konkretnej usługi o jaką pytaliśmy i wyciągnąć wnioski.

Punkty 1 i 3 można stosować zamiennie.



dzięki za dodanie chronologii, teraz już wiem że do tej pory stosowałem złą kolejność
pytanie z całkiem innej beczki: ile jest takich aut w polsce?? wie ktoś??
policz
pytanie z całkiem innej beczki: ile jest takich aut w polsce?? wie ktoś??



"Takich", czyli sprzedanych przez polski salon tak jak mój? Przez cały okres jaki ten model był dostępny u nas w ofercie Nissana na rynku (czyli od końca '98 do połowy 2000) sprzedano 11 sztuk.
Ile z nich zostało - nie wiem.
Ile zostało sprowadzonych i jeździ - nie wiem.

UPDATE

Melduję że samochód został odebrany z remontu.
Zrobione zostało:
- remont pasa tylnego (usunięce wszelkich oznak korozji + zabezpieczenie)
- usunięcie korozji z nadkoli, wnęk i progów (okazało się że stan tych elementów jest na tyle dobry że obyło się bez wspawywania czegokolwiek)
- natryśniecie solidnej warstwy ochronnej na w.w. elementy oraz całe podwozie
- płukanie i zabezpieczenie wszelkich profili zamkniętych
- naprawa uszkodzonej warstwy ocynku na klapie przedniej w skutek uderzających kamieni
- usunięcie korozji oraz zabezpieczenie pasa przedniego i wewnętrznej strony klapy przedniej
- dodatkowe zabezpieczenie kielichów od strony zewnętrznej
- usunięcie zamiennika przedniej szyby i wstawienie szyby oryginalnej zgodnej rocznikowo z pojazdem, na nowych oryginalnych uszczelkach i moldingach (oprócz uszczelki wewnętrznej którą dało się odratować)
- położenie nowego lakieru z powłoką ochronną na całym samochodzie

Czeka mnie jeszcze wymiana wszystkich przewodów hamulcowych, bo 10 lat tym już wystarczy.
Zdjęcia z remontu i po remoncie wkrótce...

P.S. Tak, to jest teraz najlepiej utrzymane s14a w Polsce i o to mi chodziło

- położenie nowego lakieru z powłoką ochronną na całym samochodzie




co to za powłoka?
Tzw granitowy lakier bezbarwny bardziej odporny na zarysowania niż tradycyjny.

P.S. Tak, to jest teraz najlepiej utrzymane s14a w Polsce i o to mi chodziło

Możesz być w błędzie . Znam 3sztuki w ori lakierze wyglądające jakby dopiero co wyjechały z salonu
Będę więcej niż szczęśliwy mogąc pomóc lub doradzić chociaż w doborze kosmetyków do pielęgnacji tego auta. Zasługuje na najlepsze, jak coś - pisz proszę.
Będę więcej niż szczęśliwy mogąc pomóc lub doradzić chociaż w doborze kosmetyków do pielęgnacji tego auta

a mozesz tu napisac co bys sugerowal? jestem ciekaw Twojego wyboru
zdjeciaaaa ja chce zdjeecia
zdjeciaaaa ja chce zdjeecia



Jeszcze trochę cierpliwości, mam strasznie mało czasu ostatnio, sorry...