- fmic z dolotami
- blow off HKS SSQV
- induction box Apexi z filtrem powietrza Apexi
- pompa paliwa Walbro 255lph
- wtryski Nismo 550
- H-Dev UK ROM-tuned Ecu Stage 2
- boost controller Greddy TypeS
- wewnętrzny wastegate HKS
- poduszki silnika i skrzyni Nismo
Układ wydechowy:
- catback Megan Racing 3"
- downpipe 3"
Zawieszenie:
- Nismo S-tune G-Attack
- stabilizator przedni Whiteline
- mocowania ramy pomocniczej (tzw. sanek) Nismo
- gumki maglownicy Nismo
- poliuretan na drążkach skrętnych
Koła:
5Zigen FN01R-C (złoty repaint)
Przód: 17"x 8" +25
Tył: 17"x 9" +35
Opony:
Przód: Falken FK452 225/45
Tył: Falken FK452 245/40
Hamulce:
Przód: tarcze Black Diamond + klocki Project Mu NS
Tył: seria
Styl:
- polakierowana i wyprofilowana konsola środkowa i słupek ze wskaźnikami
(EGT i Boost Greddy, ciś. i temp. oleju Autometer)
- gałka Nismo
- fotele Recaro z EvoVIII na szynach Bride
- emblematy Silvia
- hid 6000k





Niedługo dobiję pare zdjęć bardziej aktualnych.
Za to że samochód jest taki jaki jest dziękuję wszystkim z JSS, Patiemu, Apex Performance i H-Dev UK - dzięki!