Jak w temacje. Chciałbym połaczyc te 2 silniki. Co potrzebuje z c4 a co z a2. Czy wystraczy dać sam dół z c4 a głowice z a2. Do tego mam zamiar dorzucić wałki itra. Czy wydane $$$ będzie adekwatne do mocy i nakładu czy lepiej darowac sobie. Jakiej mocy mozna sie spodziewać po takim składaku. Czy w jakiś inny sposób mozna połaczyc te silniki, aha żadne b20 nie wchodzi w grę.
a co chcesz osiągnąć?
a co chcesz osiągnąć?


Coś wiecej niż seria A2 i moze C4 chyba , że sie myle.
czyli nie wiesz co chcesz osiągnąć...
na moje oko taka hybryda nie ma sensu. nic nie zyskasz.
Wez b18c4 i dorzuc walki z ITRa...
Po cholere mieszac to z b16a2.
na moje oko taka hybryda nie ma sensu. nic nie zyskasz.


Czyli co lepiej zrobic. Miałem w planie zrobienie czegoś mocniejszego w serii od c4 a tańszego niz c6, jakoż ceny tych silników i cześci bardzo potaniały a niestety na b18c6 trzeba szykować 11tyś w górę chyba , ze sie myle.

Wałki z itra podejdą tak samo plug@ play co do b16a2



Tak
driver, poszukaj topicu usera Kazik, on miał dobrze pomodzone B18C4 i szedł właśnie w biedne C6, sporo mu tam wypluło i fura podobno latała jak głupia
glowicy z a2 nie sensu klasc na blok z c4, bo tylko obnizysz stopien sprezania. turbo robisz?


Nie żadne turbo brak $$$. Chciałem właśnie zrobić coś w co nie trzeba od razu wpompować góry dudków. Czyli darować składaka. To może jeszcze jedno -jak podnieść niuton w a2 aby dorównał c4. Stąd pytanie bo b16a2 posiadam od ręki. W jaki sposób namodzić aby dorównał c4.
sprzedać b16 i kupić b18
to jest tylko 1.6 niutonem nikogo tym nie zabijesz
W jaki sposób namodzić aby dorównał c4

zrobic szlif, zmienic tloki, dokleic dobry wydech i dolot, a na koniec wystroic. w duzym skrocie: wylozyc gore siana.

albo zmienic blok na b20.
pasuja, ale wymiana calego rozrzadu to chyba nie jest p&p montaz samych walkow?
Wymiana rozrzadu? Po co?
Rozpinasz rozrzad, zamieniasz walki i skladasz do kupy.
Nie bardzo rozumiem, gdzie widzisz problemy...
C4 ma pojedyncze sprężynki wydechowe.
C6 ma podwójne sprężynki wydechowe oraz inne sprężynki ssące - dostosowane do większego wzniosu wałka.
To wiadomo, ale pytanie bylo o to czy walki beda pasowaly...a beda.
Wymiane sprezynek nalezy zrobic, zeby sie nie posypaly, ale na sprezynkach z C4 samochod tez pojedzie..
nooo, pojedzie jak ta lala. a zawory i gniazda beda ci dozgonnie wdzieczne za to, ze nie zmieniles sprezynek

aha.. to nie sprezynki sie posypia. posypia sie nieco powazniejsze tematy.
Co za roznica jak pojedzie.

Pytanie brzmialo:
Co za roznica jak pojedzie.

dla mnie zajebista. bo w sumie to nie pojedzie. tzn pojedzie, ale bedzie postepujaco rozwalac zawory i gniazda. super sprawa, walki z itr bolt-on czy tam plug&play do kazdej b-serii. wkladajcie i jezdzijcie.
jesli gosc pyta czy walki z c6 podejda mu do c4, to zapewne chodzi mu o jezdzenie z tymi walkami.


No fajnie jakby to polatało a nie włozyc tylko aby włożyć.
nie musisz rzezbic tyle co nitro. mozesz zlozyc fabryczny blok z fabryczna glowica + kit golden eagle, tez bedzie dzialac.
jesli masz b16 i chcesz wiecej, to albo kupujesz b18c4, albo robisz blok z b20.
nie musisz rzezbic tyle co nitro. mozesz zlozyc fabryczny blok z fabryczna glowica + kit golden eagle, tez bedzie dzialac.
jesli masz b16 i chcesz wiecej, to albo kupujesz b18c4, albo robisz blok z b20.


Ok orientujesz sie moze ile wyniesie taka zabawa. Blok b20 mysle , ze do 800zl sie kupi graty z a2 mam ( nie czaje troche KIT GOLDEN EAGLA) jaka cena moze byc pw. Co jeszcze bedzie potrzebne. Jakim przyrostem moze zaowocować taka przeróbka. Ale tłoki to by wypadało i tak zmienić.
http://www.lmgtfy.com/?q=b20+vtec+power
http://www.lmgtfy.com/?q=golden+eagle+kit

i tak dalej..
Hehe dobre
Dobra teraz poważnie znalazłem to
http://hondaswap.com/gene...-b20vtec-70187/
pytanie do Nitro20 czy inspiracją bylo to.
Hehe dobre
Dobra teraz poważnie znalazłem to
http://hondaswap.com/gene...-b20vtec-70187/
pytanie do Nitro20 czy inspiracją bylo to.



To bylo pomoca przy zbieraniu gratow , inspiracja bylo to : http://www.youtube.com/wa...l&v=XlIwoaLpK1s
http://shopping.lightning...p?productid=380
Czyli mowimy o takim kicie
http://hondatech.pl/topics15/8015.htm
to na hondatechu sie pojawiło. do tego szpilki, uszczelka i to samo rozumiem. Co lepiej opłca sie kupic caly zestaw za 400$ czy kompletowac częsci. Do tego tłoki i wsio rozumiem.
brzydal, wyglada jak samoroba jakas. ja bym wzial komplet GE razem z ich szpilkami do glowicy.
nie jestem aż tak bardzo obcykany w tych sprawach ale wydaje mi się że hybryda c4/a2/b20 będzie najlepszym rozwiązaniem
racja. nie jestes.
racja. nie jestes.



racja Pati nie jestem ale wciąż się kształcę i z tego co czytam to b20 naprawdę się opłaca
nie jestem aż tak bardzo obcykany w tych sprawach ale wydaje mi się że hybryda c4/a2/b20 będzie najlepszym rozwiązaniem


Kolo se robi jaja
brzydal, wyglada jak samoroba jakas. ja bym wzial komplet GE razem z ich szpilkami do glowicy.



To dokladnie tak jak u mnie . Zestaw wygladal profesjonalnie, Pati tez go widzial i chyba moze potwierdzic.
profesjonalnie to ja ci takie przejsciowki pykne na tokarce. tez beda mosiezne
nie jestem aż tak bardzo obcykany w tych sprawach ale wydaje mi się że hybryda c4/a2/b20 będzie najlepszym rozwiązaniem



mi sie tez wydaje ze to dobre rozwiązanie, na blok b20 posadzić głowice z c4 i całośc spiąć ze skrzynią z a2.
t
w czym glowica z a2 jest lepsza od tej z c4? i czemu uwazasz, ze skrzynia ze szpera jest lepsza od takiej bez szpery? jest jeszcze cos takiego jak przelozenia.
t
nitro a co znudziło cisie już b20
Bula - a my nie ustalilismy, ze na razie wiecej czytasz niz piszesz?
nitro a co znudziło cisie już b20



Chodzilo mi o tekst Paco.
rozumiem