Nie, wyjeżdża w Polskę.
Wyjechalo i trafilo w moje rece do warszawki
Auto super dzieki ciam bo powiem ze jechalem po to auto w ciemno pierwszy raz zobaczylem je w dniu kupna ale wszysko bylo tak jak powiedzial auto sprawuje sie niesamowicie jestem zadowolony narazie niestety wyprulem sie z kasy wiec na takim setupie bedzie jak jest (narazie tylko wywalone zbedne plastiki i tylna kanapa) Z czasem zajme sie nim na dobre
Pozdrawiam
EDIT:
Silnik: B16A1 DOHC VTEC z czerwoną pokrywą (farba VHT wrinkle plus), seria 150KM
Mocniejsze LMA z ITR Dolot: BMC CDA airbox z karbonu
Układ wydechowy 2' kolektor 4-2-1 Michael, wydech przelot 2', końcowy tłumik w skosie HKS HiPower 2,5'
program Spoon wymienny w 2min.
Zawieszenie: Sprężyny Apex -40mm amortyzatory jakies Kayaba rozpórka Wiechers. poliuretanowe tuleje Energy Suspension
Z przodu tarcze Zimmermann, klocki EBC Green, z tyłu gładkie tarcze Brembo S
Nadowozie: Lakier NH0 Ecry z ITR, Felgi 15 z EG6 VTi polerowany rant, opony Marangoni Zeta przód i Dunlop tył.
Środek: Fotele seryjne obite skórą na bokach, shift boot JDM style z czerwonym szwem, stalowa gałka zmiany biegów Skunk2, kierownica Sparco Mugello, naba Simoni Racing, przedłużenie alumiowym dystansem, short shifter, oryginalny Engine















