Lancera EVo, jakiegos Porsche
czyli w 6 tłoczkowych AP Racing czy Alcon'ach klocek jest mniej równomiernie dociskany niż w 8 tłoczkowych D2 ? nie sądzę.
Ok, mam jeszcze pytanie jezdzil ktos z zaciskami od Legenda ?? Czy oprocz tego, ze waza tone, sa jakies ich minusy ?? Czy przy dobrym klocku mysle o jakims DSie plus dobrej tarczy (wlasnie jaka do takiego zestawu 4x100) bede mogl sobie posmigac spokojnie po torze bez ciagle przegrzewajacych sie hebli ??
Ostatnio sie zastanawialem, czy oprocz BBK ( Willwody, Stoptechy, D2 itd. ) do civica EK4 mozna zalozyc inne fajne heble z zaciskiem minimum dwu tloczkowym i srednica 280 w gore. Inne czyli chodzi mi o jakas adaptacje np z Lancera EVo, jakiegos Porsche itd. itp., zainspirowal mnie temat groobego gdzie pojawily sie na tyle heble z EP3. Dorby to pomysl, czy lepiej zakupic jakis BBK ?? Wiem, ze z legenda mozna jeszcze zaadoptowac, ale zaciski podobno waza tone, a w lancerze, porsche sa dosc lekkie, dlatego pytam.
Co prawda nie mam zaciskow z Legenda wiec na ich temat sie nie wypowiadam, ale mam zalozone od NSX'a i:
1. Sa zdecydowanie ciezkie - ciezsze niz seryjne 1-tloczkowe i nie jest to alu
Ok, mam jeszcze pytanie jezdzil ktos z zaciskami od Legenda ?? Czy oprocz tego, ze waza tone, sa jakies ich minusy ??
powierzchnia nacisku (suma powierzchni tloczkow na tarcze z 2 stron)
tak, zgadzam sie, ze 4 tloczkowy zacisk bedzie w takich samochodach i do takich malych klockow bardzo efektywny i nie ma potrzeby kupowania zaciskow 8 tloczkowych, bo efektywnosc pewnie niewiele wzrosnie.
Ok, mam jeszcze pytanie jezdzil ktos z zaciskami od Legenda ?? Czy oprocz tego, ze waza tone, sa jakies ich minusy ?? Czy przy dobrym klocku mysle o jakims DSie plus dobrej tarczy (wlasnie jaka do takiego zestawu 4x100) bede mogl sobie posmigac spokojnie po torze bez ciagle przegrzewajacych sie hebli ??
jezdzil ktos z zaciskami od Legenda ?
Wady - 16 cali to minimum, generalnie 17 (felgi pasujace do evo) i felga 8x17 et 38 wchodzi na styk z blotnikami.
Pozdr
Gaseb to z twojego profilu jest nadal aktualne ?? Przód Zacisk 2 Tłoczkowy z Legend + Tarcza 282mm EBC + Red Stuff / Tył z VTi, Przewody w Oplocie Goodridge
Rozumiem, ze tarcza gladka ?? Miales okazje pomeczyc troche ten zestaw ?? Jesli nie tor to moze chociaz jakas serie hebli z wiekszych predkosci ??
Sajfer kazda 16' wchodzi? zastanawialem sie nad tym zaciskiem ale u mnie 17' nie wchodzi w gre...
W zwiazku ze zbliżajaca sie zima:) W naszej ofercie pojawiaja sie felgi 7x16 cali na zime do lancera evo pasujaca pod seryjny zacisk!!! Specjalna cena przedsezonowa 3400pln za komplet. Acha, waga ok 6 kg:)
![]()
PZDR
jak moj zestaw nie spisze sie na poznaniu to ostro pomysle... przeciez moze zapodac fele OEM z CTR i bedzie ladnie
dzieki, pozdro
mozesz tarcze nawiercic na 4x100.
a Focus to czasem nie jest 4x108?
W
Generalnie mozna poszukac, wiele samochodow mialo ten zacisk, miedzy innymi alfa 166, lancer, alfa gtv, i jeszcze kilka innych ktorych teraz nie pamietam.
taki zacisk to tarczy 282mm to bezsens...
300 to min, a najlepiej 320mm wtedy czuc siłe..
nacinana/nawiercana tarcza bedzie sie pewnie grzala nieco mniej, prawda?
do usuwania pyłu/gazów
I niech mi ktos powie, ze do integry nie pasuje 17 cali
ps. opony 225/35
Okruch?
rzykład: EK9 spoona z k20 na pokładzie. Rozmiar koła z przodu 235/40/17
15 optimum, 16 może być, 17 lanS Okazuje się, że na torach często jednak stosuję się 17 calowe felgi do torowej jazdy.
Przykład: EK9 spoona z k20 na pokładzie. Rozmiar koła z przodu 235/40/17
A może chcieli podnieść troche samochód.......?
dużą mocą do przeniesienia na asfalt
Przykład: EK9 spoona z k20 na pokładzie. Rozmiar koła z przodu 235/40/17
http://pl.youtube.com/watch?v=Ny3NqpPm2j0
Konkretnym argumentem jest również możliwość zmieszczenia naprawdę męskiego hamulca jak pokazal Sefer.
Przykład: EK9 spoona z k20 na pokładzie. Rozmiar koła z przodu 235/40/17
Nie wspomnieliście zdaje się o doprowadzeniu dodatkowego powietrza do hamulców, a to mega ważna rzecz na tor. Dobry nadmuch na hamulce duuużo daje na torze, gdzie hamulce dostają w dupala ostro, ale jadąc szybko mają szanse się schłodzić.
Ja mam 282mm i mi sie heble potrafia przegrzac w miescie.
STi ma gorszy hamulec niz EVO, jeszcze jak masz zaciski z STi USspec to wogole tragedia
ARTX - w czym gorszy skoro klocki są te same bo to ten sam zacisk (nie licząć US SPEC)?
Tarcze 28x maja 28mm max.
z ITR bedzie najlepsza..
A wykonanie ma być jak na fotce takie eleganckie czy to sprawa drugorzędna i ma po prostu spełniać swoją funkcję ?