SILNIK:B18A1
- LS/VTEC swap /głowica i osprzet z B16A1
- lekkie koło pasowe (0,8kg)
- chłodnica 93' Integra GS-R
UKŁ. DOLOTOWY:
- stożek Pipercross XPower
- przepustnica 60mm
- kolektor ssący Power++ Typhoon AEBS
UKŁ. WYDECHOWY:
- kolektor 4-2-1 , przelot 60mm
ELEKTRONIKA:
- komputer PW0 OBD0 zmodyfikowany do potrzeb LS/VTEC
- cewka MSD Blaster SS + kopułka MSD
- kable zapłonowe ACCEL
UKŁ. NAPĘDOWY:
-hybrydowa skrzynia , 1,2,3,4 przełozenia z B16A1
ZAWIESZENIE:
-TEIN->amortyzatory + sprężyny ,gwint + 16 poziomów regulacji twardości...
-wsyzstkie gumy w zawieszeniu z poliuretanu ->Energy Suspension
-rozpórki -przednia i tylna górna oraz tylna dolna
OPONY i FELGI :
-Felgi ROTA C10 Royal'Bronze 16''
-Opony : Uniroyal RainSport #1 195/45/16
->białe BSA 15' opony uniroyal MS66plus
trzeba je pomalować najpierw : /
UKŁ. HAMULCOWY:
- przód: tarcze OMP 262mm + klocki EBC Green Stuff
NADWOZIE:
-lakier NH0 z Integry Type R
-matowe listw oraz lusterka
-sticker tuning
-carbonowa maska
-zderzak przedni z modelu 92-93r.
-dokładka pod przedni zderzak[b]
-przednie migacze pomarańczowe
one piece headlight czekają na montarz
-lampy od nowszego modelu
[b]ŚRODEK:
-fotele DC2 style /JC F1Z/
- kierownica momo
-itd
plany:
na pewno poprawa dolotu , będę rzeźbił z nieseryjną puszka + wkładka , nowy wydech na wiosnę ... ::P
moc ? moment ?



po lakierze i zminie felg na setup letni :





up date
setup zimowy


robione telefonem stad słaba jakość...
setup na nastepną zime

setup letni















pozostaje tylko uwalić jeszcze na glebę i zrobić ładniejsze foty ....