MODEL: Integra DC2, 1998
Plany: S2000

SILNIK: B18C6, olej MOTUL 5W40, magnetyczne korki spustowe oleju skunk2, mocowanie akumy skunk2, skarpetki spoon,
Plany: Twarde poduszki (prothane i energy susp), kolka rozrzadu skunk2, chlodnica oleju, miska z przegrodami, odnowienie pokrywy zaworow

UKLAD DOLOTOWY: CAI AIM
Plany: Mugen albo ARC, rozwiert przepustnicy

UKLAD WYDECHOWY: kolektor DC owiniety tasma termoizolacyjna, wydech Grabowski Motorsport na 3 tlumikach
Plany: byc moze Twin Loop coby bylo ciszej na trase

ELEKTRONIKA: CROME
Plany: ni ma

UKLAD NAPĘDOWY: sprzeglo EXEDY organic (chyba)
Plany: remont na synchrach carbon + krotkie 4 z Vti + dlugie 5 z LS

ZAWIESZENIE: Tein SUPERSTREET, rozporka tyl ori, przedni camber kit, tylni camber kit (T1R chyba), w niektorych miejscach POWERFLEX,
Felgi z ewy 17x8 cali, opony Dunlop SP9000 i Bridgestone potenza S-02, wszystkie 225/35 R17

Plany: Ruskie kute biale ladne fele 17x7.5 + Yokohama Parada 2 215/40R17 i 205/40R17 + czerwone Muteki

Plany tor: Ruskie kute jedyne co wchodzi na zacisk w 16x7 cali + sliki pirelli lub dunlop 200/600 R16

UKLAD HAMULCOWY: Zacisk BREMBO z ewy, tarcza BREMBO Gr. N 320mm z ewy, klocek seria ewa, przewody Goodridge, wylacznik ABS, plyn MOTUL RBF
Plany: na tor klocek Ferodo ds3000

BODY-KIT: sciemnione tylnie szyby, ksenon 6000k, postojowki LED ktore nigdy nie dzialaja
Plany: Carbon canards, karbon - dokladka, progi, spoilerung

ŚRODEK: Nakladki na pedaly, start button z s2000, shiftlight
Plany: JDM shift boot, wskaznik temperatury oleju DEFI + centralka

CAR-AUDIO: Antena sie wysuwa czasem.

INNE:

ZDJECIA:
Aktualne:








Graty



Wykresik


Poczatki:





A taka mam lampke w pokoju


Stara honda


MOC: Zaczynalem od 174 koni po zakupie, przez 180 po wymianie olejow, swiec itp, potem 196 koni po wydechu, 198 po dolocie i wystrojona integra ma dumne 205 konikow.
Kozacki ITR, bardzo fajne i przemyslane mody .
piękny ITR ze świetnymi modami, musi się fajnie prowadzić
Miska gotowiec czy homemade?


W końcu opisany
SZACUN
auto fajne, ale ja ciągle mam przed oczami czarne SC z GSMP Sopot
Ten z Lans Unit? Mega latał po Sopockiej. To Ty Sajfer?
No wreszcie się ujawnił Ładna sztuka i fajnie moc trzyma z takimi modami lekkimi! Tylko trochę spore te koła jak na tyle mocy, no ale LansUnit zobowiązuje Jak się hamuje na takim killerowym zestawie z przodu?? I ile ta patelnia 320mm ma grubości?? Pewnie w normalnym ruchu nie ma dużej różnicy bo pompa seryjna. Czekam aż polecisz nią na Poznaniu! Pozdr
ZTCP Sajfer już Poznań odwiedził
Bardzo ładny itr,gratuluje zapału i modów
piękny ITR ze świetnymi modami, musi się fajnie prowadzić



Noooo, z prowadzeniem jeszcze nie doszlismy do porozumienia, chwilowo na torze mega wyjezdzala przodem. Troche pokombinuje z wysokosciami przodu i tylu i pewnie dojdziemy do optimum
Niestety takie zmiany pociagaja za soba koniecznosc kilku (kilkunastu?) godzin testow, zeby to wszystko ze soba zgrac.

... fajnaaa Integra...
OT Tak zapytam z Ciekawosci czy kolega ma pilotow w rodzinie albo chirurgow moze?
Pozd. Olaf
( tez PRZYBYSZEWSKI i tez mam honde, nawet dwie)
heh, niestety nie, zadnego pilota i zadnego chirurga.
Tylko na lekcjach Polskiego sciemnialem ze Stanislaw to moj przodek
wg mnie biały itr wygląda mega na oemowych felgach z EP3
konkretnie sie autko prezentuje
(Tylko na lekcjach Polskiego sciemnialem ze Stanislaw to moj przodek )
Hee heee no to ja nie musialem sciemniac, bo to niestety byl moj pradziadek.
Wsumie niema sie czym chwalic bo to lobuzzz byl niezly, tylko pil, bzykal i od czasu do
czasu cos tam napisal. Ok, bo tak myslalem ze kolega jest z rodziny, bo ta nasza rodzina
spora jest w sumie. Ale spoko wkoncu Honda smigasz-to jestes w rodzina
koniec OT
Nareszcieś Mop padakię wrzucił
dobrze ze jest ktos na forum kto profi ogarnia temat skrecania w dc2 na pewno bede sie odzywal w tym sezonie po wskazowki

a co do hebli to slyszalem ze sam klocek ds3000 do seryjnej tarczy w itr jest kosmos a z tymi od evo bedzie niezly hardcoRe
Hee heee no to ja nie musialem sciemniac, bo to niestety byl moj pradziadek.
Wsumie niema sie czym chwalic bo to lobuzzz byl niezly, tylko pil, bzykal i od czasu do
czasu cos tam napisal.


To idealny przodek wlasnie, ja bylbym dumny

dobrze ze jest ktos na forum kto profi ogarnia temat skrecania w dc2 na pewno bede sie odzywal w tym sezonie po wskazowki


Skrecania nie ogarniam, ale na szczescie chlopcy mechanicy ogarniaja co trzeba zmieniac i dlaczego, to troche sie ucze

a co do hebli to slyszalem ze sam klocek ds3000 do seryjnej tarczy w itr jest kosmos a z tymi od evo bedzie niezly hardcoRe


Dokladnie na to licze

Nareszcieś Mop padakię wrzucił


Wczesniej nie wrzucalem bo sie wstydzilem. Juz, juz myslalem o sprzedaniu padaki i szukaniu s2000, ale jak ja umylem to znow sie zakochalem

w ogole fajna rzecz znalazlem, itr z zegarami od s2000. Wyglada jak ze stackiem, kozak! I takie wskazniki na llegro za 450zl sa
http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=1969269

I w planach moze jeszcze dopisze plaska cala podloge, oslone aero pod silnik i dyfuzor na tyl, ale to moze zaczekam, az kivik bedzie do siebie robil (bo kiedys na pewno bedzie )
Piękna Niunia w dobrych rękach A co do zegarów z S2K to jednak średnio mi pasują do DC2 ori zegary bardziej pasują do tego kokpitu, no i niepowtarzalne 11 tys
Piękna Niunia w dobrych rękach A co do zegarów z S2K to jednak średnio mi pasują do DC2 jednak ori zegary bardziej pasują do tego kokpitu, no i niepowtarzalne 11 tys



ITR ma obrotomierz do 10k rpm
a pisałem 11 się naoglądałem zegarów spoona

I w planach moze jeszcze dopisze plaska cala podloge, oslone aero pod silnik i dyfuzor na tyl, ale to moze zaczekam, az kivik bedzie do siebie robil (bo kiedys na pewno bedzie )


LOL, dostałeś jakąś szklaną kulę pod choinkę czy co?
Sprawa tylniego dyfuzora wydaje sie być ogarnięta. Mam nadzieje, że będę go miał za kilka dni. Nie jest to taki wypas na całą szerokość fury (bo to $1 milion) by kosztowało ale zawsze lepsze cos niz spadochron z tylniego zderzaka.
Mam też dokładkę do przenigo zderzka, kilka cm niższa niz seryjna ale najwazniejesze jest to ze ma plaski rant okolo 5cm od dołu - łatwo aero pod silnik zrobic bo wystarczy cos płaskiego dociąć.
Mam to:
http://www.specialproject...p?categoryID=38
tzn tylko tą białą część bez czarnego splitera ale mysle nad zakupem splitera do tego.
Oblookaj mocowanie splitera. Jest wg mnie super mądrze pomyślane i najważniejsze, że sprawdzone na torze.
LOL, dostałeś jakąś szklaną kulę pod choinkę czy co?
Sprawa tylniego dyfuzora wydaje sie być ogarnięta. Mam nadzieje, że będę go miał za kilka dni. Nie jest to taki wypas na całą szerokość fury (bo to $1 milion) by kosztowało ale zawsze lepsze cos niz spadochron z tylniego zderzaka.
Mam też dokładkę do przenigo zderzka, kilka cm niższa niz seryjna ale najwazniejesze jest to ze ma plaski rant okolo 5cm od dołu - łatwo aero pod silnik zrobic bo wystarczy cos płaskiego dociąć.
Mam to:
http://www.specialproject...p?categoryID=38
tzn tylko tą białą część bez czarnego splitera ale mysle nad zakupem splitera do tego.
Oblookaj mocowanie splitera. Jest wg mnie super mądrze pomyślane i najważniejsze, że sprawdzone na torze.



A tak sie domyslilem
Z dyfuzorem wlasnie dokladnie o tym myslalem, ze zderzak dziala jak wielki hamulec z tylu. Plan co prawda jest odlegly, ale juz kombinuje jak w miare rozsadnej kasie mozna by bylo cos sensownego wykonac.
Dokladka super pomysl, a z tego co wyczytalem na honda-tech to te splitery sa robione z drewna?? Jakby co to mam w miare dostep do cyfrowej obrabiarki do drewna, autocada tez ogarniam, to wystarczy material i wymiary i mozna zrobic taka oslone
A holender na tym zdjeciu prawie nic nie widac tego mocowania, a nie moge znalezc wiekszego.
w ogole fajna rzecz znalazlem, itr z zegarami od s2000. Wyglada jak ze stackiem, kozak! I takie wskazniki na llegro za 450zl sa

dolicz jeszcze ze dwa razy tyle na czujniki i "transformatory" niezbędne do prawidłowego działania temperatur i prędkościomierza

co do bliskosci zacisku do felgi to chyba cie przebijam


Dokladka super pomysl, a z tego co wyczytalem na honda-tech to te splitery sa robione z drewna?? Jakby co to mam w miare dostep do cyfrowej obrabiarki do drewna, autocada tez ogarniam, to wystarczy material i wymiary i mozna zrobic taka oslone
A holender na tym zdjeciu prawie nic nie widac tego mocowania, a nie moge znalezc wiekszego.


tu masz wieksze zdjecie jezeli nie widziales:
http://specialprojectsms....p?categoryID=30

wygląda na to, że ten spliter jest ze sklejki oblepiony włóknem szklanym.
Pewnie tzreba by kupic jeden i ściagnąć wzór. Ale i tak naważniejsze są te mocowania których nie sprzedaje koles oddzielnie.
Ja mam juz air-dam od niego ale jest troche podniszczony po przygodach poza torem.
W sumie szkoda, że nie zrobiłem kopii jak był nowy.
wow, gaseb - rzeczywiscie, przebijasz i to zdrowo
nie ma opcji na wywazenie felgi

kivik - super sprawa, fajnie rozrysowane i wytlumaczone. I wszystko ze sklejki i wlokna szklanego, ciekawe. Moze to byc dosc tanie do wykonania domowym sposobem. Nie wiem tylko co to coach bolts
A mocowanie, mysle ze nie ma potrzeby kupowania koniecznie takich. Normalny katownik zalatwi sprawe, bedzie to tylko troche ciezej demontowalne. Ale jako, ze nie jezdzimy w wyscigach gdzie naprawiac trzeba wszystko w super ekspresowym tempie, to pol godzinki na zdjecie splitera na track day'u to nie tragedia.
Ewentualnie moze byc jeszcze problem, jak przywalisz spliterem na tyle mocno ze wygnie kawalek ramy. To tylko te katowniki zrobic na tyle cienkie, zeby przy mocnym uderzeniu sie pogiely i tyle.

Ciekaw jestem ile to w rzeczywistosci moze dac. Typ tam niby napisal, ze nagle zrobilo mu sie "oversteering pig"

Dyfuzor juz niestety troche ciezszy w wykonaniu, ale bez tragedii.
nie ma opcji na wywazenie felgi

najlepsze jest to, ze felga jest wyważona i wcale nie trzeba bylo uzyc ciężarków slim! jakims cudem ciężaki się mieszczą, po prostu nie są przyklejone jak najbardziej na zewnątrz.
ktoś bodajże na autoklubie reklamował się że wykona całą podłogę płaską z włókna węglowego na wzór Leona Supercopa za bodajże 3 lub 5 tysięcy zł- nie pamiętam dokładnie

gaseb - to dobry wulkanizator Ci to ogarnal, moj pewnie by nie dal rady

Nevada - taaak, pamietam. Jednak ceny w temacie nie podal (http://www.autoklub.pl/forum/viewtopic.php?t=4040&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=) a z innych zrodel slyszalem, ze to bylo blizej 10 za plyte z karbonu (plotki, ale tanio na pewno nie bylo).

edit - jednak podal cene "cena jest zależna od materiału płyty , kosztu formy, wielkości podłogi i wacha się pomiędzy 9000zł a 18000zł do ustalenia osobiście po obejżeniu podłogi auta" no, to juz pamietam dlaczego to olalem momentalnie

Testowal to Mikolajczyk w lancerze (wygladalo to nieladnie swoja droga..), ale jego opinii raczej nie nalezy sluchac (w sopocie podobno rozpedza lancera do 240km/h wg komputera - podczas kiedy Mariusz Stec twierdzil, ze jego evo to max 200km tam idzie, a Krolikowski w Corolli WRC ma skrzynie do 180km/h czy 170 juz nie pamietam. Grunt, ze obaj robia lepsze czasy od pedzacego 240km/h Mikolajczyka. Skoro sa 40km/h wolniejsi na prostej,to ja nie wiem jakim driverem trzeba byc, zeby tracic taka mega przewage na zakretach [oczywiscie zakladam, ze mowi prawde i jego mechanicy potrafia odczytac dane z komputera ])

Nom, wracajac do tematu - sklejka i wlokno szklane to zerowy koszt w porownaniu do calej podlogi z karbonu.

Swoja droga zapisuje sie na ALT w marcu, ale cos czuje ze do marca to nie bede mial ani splitera, ani dyfuzora, ani chlodnicy oleju ktora lezy sobie na poleczce Pewnie felgi 16 tez nie bedzie i slikow tez. Heh




Nie widac tu tego za dobrze, ale dyfuzor wystawal chyba z 30cm za zderzak. Na drugim zdjeciu kadr sie skonczyl, a dyfuzro nie
Jakos nie robilo to dobrego wrazenia
Foty z załuża ?
Bedzie Cie można zobaczyć w Korczynie ? bo chyba tak pierwsza eliminacja w tym roku wypada.
A co do Mikołajczyka, szkoda słów Dla niego zawsze coś jest nie tak.
sajfer, super że w końcu ktoś zaczął od porządnego hamulca. Jakoś tak dziwnie się ogląda ITRa na felgach większych niż 16", mi sie ten efekt bardzo podoba.

fajna furka
i kierownik swietie ogarnia
pozdro
Foty z załuża ?
Bedzie Cie można zobaczyć w Korczynie ? bo chyba tak pierwsza eliminacja w tym roku wypada.
A co do Mikołajczyka, szkoda słów Dla niego zawsze coś jest nie tak.


Foty z zaluza i sopotu, wziete z www.wyscigigorskie.pl
O Korczynie nawet dzis z kolega gadalem. Generalnie nie planuje, ale strasznie lubie te trase i od 3 czy 4 lat zawsze mamy super kwatere na rynku. Wiec moze cos wymysle zeby sie pojawic. A jak nie to chociaz wpadne pokibicowac

Wrzucam jeszcze jedno zdjecie zacisku i felgi, ale chyba jednak przegrywam


A tak ogolnie, to zakupilem juz kanardsy na zderzak od Marcina_gcw. Idealnie pasuja do seicento :D ale do integry trzeba bedzie lekko podszlifowac. Na ten widok chlopcy w warsztacie mnie troszke wysmiali, ale coz poradzic, mi sie podoba

Przepustnica juz wyjeta i pierwsze wymiary wykazaly ze powinno dac sie rozwiercic na 65mm. Kolektor tez pojdzie, maja byc zamontowane koleczka rozrzadu, dekiel przejdzie frezowanie co by dalo sie regulowac kolka bez zdejmowania, no i jak starczy czasu to wejdzie caly zestaw olejowy tzn. miska + przegrody, chlodnica i wskaznik temp. Trzymac kciuki, bo wracam za tydzien i mam nadzieje, ze bedzie dobrze

A. No i felgi maja przyjsc do mnie juz te wymarzone zamowione, bo znajomy dzis pojechal do Moskwy. I sliki w 16 calach juz do mnie jada. Szykuje sie

[ Dodano: 2009-02-23, 19:34 ]
Tak, racja klątwa była z felami, ale juz temat jest przetarty. Wiec czekamy na wyniki w Poznaniu:) Przypominam, że ta 16 waży 5,68kg:)

PZDR

Bodek
No to chyba Sajfer pozamiatał całą konkurencje w konkursie na odległość zacisku od obręczy.

Cały samochód składa się w idealną całość no i co najważniejsze będzie służył do tego, do czego powinien
hamulec robi wrażenie...
Miejmy nadzieje, że przy ostrej kurwie na sliku ramię nie będzie przycierało
jak ze nic sie nie dzieje ciekawego to wrzucam kilka dokladniejszych fotek odleglosci zacisku od felgi, juz z gotowym dystansem.

Teraz mam tylko dylemat co do opon, ktore beda na felgach.

Tyl to jakies cokolwiek 205/45, a przod:
1 - toyo r1r 205/45
2 - toyo t1r 225/40

Co lepiej?




wrzucam kilka dokladniejszych fotek odleglosci zacisku od felgi



o że lurwa mać
fajna ita
a hamulce miazga gratki auta
Ja mam mniej luzu (do ramion) i nawet po mocnym rozgrzaniu hebli nic nie przyciera, gorzej będzie z wyważaniem kół, bo będą CI musieli przyklejać ciężarki w środku obręczy, jak w motocyklu, a nie każda wulkanizacja to robi. A może jakiegoś Bridgestona być zarzucił (tylko na 16tke chyba nie ma jednak nic ciekawego...)?
jeszcze mniej? u mnie prawie obciera. heh, to ladnie. Wywazenie bedzie problem, ale na szczescie mam wulkanizatora co dla mnie zawsze sie bardzo stara i wykonuje rzeczy prawie niemozliwe, wiec jestem dobrej mysli. Co do bridgeston'a w rozmiarze ktory mi pasuje jest tylko potenza RE040. Tylko cena - 510zl.
Nie ukrywam ze Toyo sa dosc atrakcyjne cenowo, po prostu moge miec znizke u znajomego dosc dobra.

O wlasnie mi doszla nowa opcja - yokohama a539 - 225/40 ponizej 400zl za opone, wiec spoko. I calkiem niezle wyglada. Ktos jezdzil, cos wie?
http://www.opony.pl/opona...138260&rodzaj=1

toyo r1r w 205 - 472zl
http://www.opony.pl/opona...144186&rodzaj=1
Arv ma na myśli setup w którym trzeba szlifować zacisk żeby się zmieścił pod Buddy P1
http://passwordjdm.pl/vie...44b9f552#102372

u grubego jest trochę taniej
chyba nie
TOYO R1R 205/45 R16 83W 524,60 zł
czyli nawet po znizce 10% to bedzie dokladnie 472zl?

bonczek - no to ladnie
a539 jest już chyba kilka lat nie produkowana, więc jakbys się na nią decydował to sprawdź datę - ogólnie opona bardzo fajna
znizka jest chyba 11%
za 4 a ja chce 2

na szczescie w regulaminie maja wielki napis

"UWAGA!
Sprzedajemy tylko i wyłącznie nowe opony, nie starsze niż 24 miesiące od daty produkcji. "

ale na moment mnie wystraszyles. Na wszelki wypadek i tak napisze jeszcze maila.

[ Dodano: 2009-04-04, 23:03 ]
nie rob dziadostwa tylko kupuj 4 takie same opony
Kamo do przodu Nankang a tył frigo 2
i obowiązkowo zmień wtedy felgi na hindżongi
do diaska ktoś jest hardcorem
a ciężarki gdzie? bez czy z przodu?
Sajfer jak po strojeniu?
No wlasnie, Marcin, dawaj jakis update w temacie.


felgi w koncu zawitaly. Opona ta yokohama, trzeba przyznac ze calkiem dobrze dziala.
Strojeniem sie zajmowal Rys, troche czasu na to zeszlo i przekonal mnie do kilku rozwiazan, miedzy innymi ustawienia vteca

Generalnie ciezko wyczuc ile daly wszystkie zmiany (ostatnie to przepustnica ktora sie lekko przycina i chyba nie otwiera do konca, pogmerane w kolektorze dolotowym, wyregulowane zawory, kolka regulowane) bo hamownia hamowi nie rowna i wyszlo 10 koni mniej ale za to przy zabojczej temperaturze w dolocie, dochodzila do 60 stopni.

Kolka rozrzadu dziwnym trafem okazalo sie ze pomogly, podniosly moment w prawie calym srednim zakresie. Wykres gdzies jest

Co do moich wlasnych odczuc, to "pod noga" wydaje sie, ze jest lepiej. Na pewno czuc roznice w kolach, zdecydowanie lzej sie odpycha na tych felgach.

Niedlugo bedzie wykres, potem (na zime ) pojade na stara hamownie, beda tez testy na driftboksie (ale nie licze na za wiele, ostatnio scigalem sie z bmw123d i fiatem 500 abarth. Wygralem, ale bez rewelacji), beda tez testy na torze we wrzesniu.

Teraz zostaly juz mi tylko 3 gowienka do poradzenia sobie.
- juz myslalem ze pozegnalem problem z cienacym plynem chlodniczym przy nagrzewnicy, ale niestety. Po kilku dniach ostrzejszego traktowania tajemniczo zniklo pol zbiorniczka. grr.
- juz myslalem ze pozegnalem sie z problemem przepustnicy, ale niestety, nowa sie lekko przycina i nie otwiera do konca. Musze zdjac i zobaczyc o co chodzi.
- wiedzialem ze mnie to czeka. Synchra w skrzyni padaja. 2-3 zgrzyta i 3-4 zgrzyta. Na razie tylko przy szybkiej zmianie biegow, ale widac ze na zime trzeba to zrobic.
beda tez testy na torze we wrzesniu.



Zamawiam jazde na prawym, chyba ze moje auto sie zrobi...to bede jechal za Toba.
sajfer a gdzie hamowałeś?
ps . jest jeszcze jeden plus po strojeniu zawsze bedzie mniej palił
i na ilu ten vtec jest teraz??
sajfer a gdzie hamowałeś?


EGP na ostrobramskiej.

Sajfer, słyszałem właśnie wczoraj od Ryska o tych 60* masakra
felgi w koncu zawitaly. Opona ta yokohama, trzeba przyznac ze calkiem dobrze dziala.
Strojeniem sie zajmowal Rys, troche czasu na to zeszlo i przekonal mnie do kilku rozwiazan, miedzy innymi ustawienia vteca

Generalnie ciezko wyczuc ile daly wszystkie zmiany (ostatnie to przepustnica ktora sie lekko przycina i chyba nie otwiera do konca, pogmerane w kolektorze dolotowym, wyregulowane zawory, kolka regulowane) bo hamownia hamowi nie rowna i wyszlo 10 koni mniej ale za to przy zabojczej temperaturze w dolocie, dochodzila do 60 stopni.

Kolka rozrzadu dziwnym trafem okazalo sie ze pomogly, podniosly moment w prawie calym srednim zakresie. Wykres gdzies jest

Co do moich wlasnych odczuc, to "pod noga" wydaje sie, ze jest lepiej. Na pewno czuc roznice w kolach, zdecydowanie lzej sie odpycha na tych felgach.

Niedlugo bedzie wykres, potem (na zime ) pojade na stara hamownie, beda tez testy na driftboksie (ale nie licze na za wiele, ostatnio scigalem sie z bmw123d i fiatem 500 abarth. Wygralem, ale bez rewelacji), beda tez testy na torze we wrzesniu.

Teraz zostaly juz mi tylko 3 gowienka do poradzenia sobie.
- juz myslalem ze pozegnalem problem z cienacym plynem chlodniczym przy nagrzewnicy, ale niestety. Po kilku dniach ostrzejszego traktowania tajemniczo zniklo pol zbiorniczka. grr.
- juz myslalem ze pozegnalem sie z problemem przepustnicy, ale niestety, nowa sie lekko przycina i nie otwiera do konca. Musze zdjac i zobaczyc o co chodzi.
- wiedzialem ze mnie to czeka. Synchra w skrzyni padaja. 2-3 zgrzyta i 3-4 zgrzyta. Na razie tylko przy szybkiej zmianie biegow, ale widac ze na zime trzeba to zrobic.


Faktycznie na hamowni udało sie idealnie dobrać punkt włączenia vtec'a + kółeczka
Synchra + przesuwki to element eksploatacyjny... wymieniam co sezon



jest i wykres.

Wyglada na to ze juz mniej pali, bo z 15 zszedl na 12 i to podczas pierwszego etapu strojenia. Powinno juz byc tylko lepiej.

A vtec, zebym nie sklamal, to chyba targiem ustawilismy na 4800, a przy mniejszym obciazeniu silnika to 5500 z tego co pamietam

To teraz dopracowanie szczegolow i znow bedzie zabawa, juppi
tyle zmian i 19X/18X? chyba faktycznie hamownia hamowni nierowna..
tyle zmian i 19X/18X?


a czytałeś wcześniejsze posty o temp w dolocie?
tak czytalem. to ile przybedzie przy 25 stopniach mniej? 5 koni?
To teraz dopracowanie szczegolow i znow bedzie zabawa, juppi


Przepustnica żeby sie otworzyła na 100% i kończymy zabawę

Dobra Dobra już się nie tłumacz... i tak Cie objeżdżam
Ale wtedy pewnie tez popielniczka była pełna... i dlatego
sajfer, mi tez wyszlo tyle ostatnio na hamowni. i racja jest taka ze to chyba ta temperatura bo nic nie robilem w aucie i nagle taki spadek.
shamowlaem sie przed strojeniem zebym mial jakies porownanie.
sajfer, mi tez wyszlo tyle ostatnio na hamowni. i racja jest taka ze to chyba ta temperatura bo nic nie robilem w aucie i nagle taki spadek.
shamowlaem sie przed strojeniem zebym mial jakies porownanie.



Po strojeniu bedziesz mial seryjny komputer + wystrojony OBD1, jedziesz na hamownie podpinasz na jeden pomiar seryjny na drugi pomiar wystrojony i masz wtedy odpowedni punkt odniesienia... pomiar przy tych samych warunkach
racja!! kurde nie pomyslalem

:) możemy jechać go poupalac na hamowni na seryjnym i zmodzonym

PS:podpianie fabrycznego ECU jest ok dla lekko zmodyfikowanych setupów żeby komuś nie przyszło do głowy eksperymentowanie na odprężonych H22 czy MiniMe... lub turbo
jak spadnie temperatura to pojade na hamownie do grabowskiego gdzie byla reszta pomiarow i zrobi sie jakis dobry wynik
Samochód widziany wczoraj na Płowieckiej (mijałeś mnie), świetnie się prezentuje.
Sajfer wstyd, nawet nic się nie odwróciłeś, nic nie machnąłeś
za mało jesteś rozpoznawalny. coś lacoste miałeś na sobie?
Samochód widziany wczoraj na Płowieckiej (mijałeś mnie), świetnie się prezentuje.
Sajfer wstyd, nawet nic się nie odwróciłeś, nic nie machnąłeś



uoo, przepraszam
Ale o ktorej mniej wiecej? Bo z 4 razy tam jechalem, raz mnie do sklepu wyslali po zakupy.

aaaa, juz wiem jaki jest problem z przepustnica - okazalo sie ze ma dosc spory luz na osce. Trzeba wyjac i dorobic nowa oske, albo w jakis magiczny sposob skasowac luz. Ehhhhh.
A z chlodzeniem to po prostu sie odpowietrzyla i juz plyn jest idealnie na max i nie ubywa, jupppi!
Ale o ktorej mniej wiecej?


ok 21
Na tyle wielka naklejka strojenia.pl, na bokach passwordowe nie da się nie zauwazyć
aaaa, juz wiem jaki jest problem z przepustnica - okazalo sie ze ma dosc spory luz na osce. Trzeba wyjac i dorobic nowa oske, albo w jakis magiczny sposob skasowac luz. Ehhhhh.
A z chlodzeniem to po prostu sie odpowietrzyla i juz plyn jest idealnie na max i nie ubywa, jupppi!


Uff... czekałem na taką wiadomość
Czekam na info jak ogarniesz przepustnice
przepustnica ogarnieta, samochod w koncu dziala jak trzeba!

Nie wiem czy moge, ale wrzucam na szybko kilka fotek z superoesu bo sie jaram!!




ŚWIETNE FOTKI
Jak czasy ???
No mam puchar za drugie miejsce w klasie z trzema zawodnikami z ktorych jeden sie popsul
Ale czasowo chyba jednak niezle, 23 miejsce generalnie, 4 w hipotetycznym ustawieniu klasy 4 za Artx'em, Arvidem i jeszcze jedna honda.
Na pierwszy odcinku sekunde w plecy, na drugim juz kolo 2. Ale zabawa genialna

A no wlasnie, straty - zderzak, blotnik i niestety kawalek drzwi i progu porysowane od szykany. Zobacze po umyciu i przetarciu rozpuszczalnikiem co tam sie dzieje, ale tragedii nie ma. No i jedne przody wyrwane do drutow, ale to chyba juz na takich przyjechalem. Heh
Super zdjecia.. Auto prezentuje sie poprostu zaje...
Czy jest szansa ze w zeszlym tygodniu kolo polnocy widzialem Ciebie na Powstancow Slaskich?! Nie pamietam ktory to byl dokladnie dzien.
Pozdrawiam..
No fajne zdjęcia i furacz też .
Pozdro
Auto na żywo wygląda bardzo dobrze + ten zacisk ledwo mieszczący się pod felgą

mimo, że ja jestem zagorzałym fanem białych felg to muszę przyznać, że naprawdę fajnie się prezentuje na tej feldze i zajebiśćie pasuje do dużych helbi. Miałem okzaję się porządnie przyjrzeć w dordze do i z Kielc<cheers> Tylko czekaź jak ją będziesz odchudzał i modził Pozdro!
wygląda git na fotach , na zywo robi jeszcze większe wrażenie
Na powstancow slaskich moglem byc, ale czy kolo polnocy? teraz to i ja nie pamietam

Ja jeszcze mysle i przelakierowaniu tych 17nastek, ale chyba jednak srebrny do nich calkiem pasuje, jeszcze rozwazam przelakierowanie ich na nh0, ale sam nie wiem.
Idzie zima, beda mody

Dzieki za mile komentarze
podbije temat pytaniem: jak z dyfuzorami i podłogą? temat ogarniety czy umarł? cos może znalazłes w fajnej cenie?
podbije temat pytaniem: jak z dyfuzorami i podłogą? temat ogarniety czy umarł? cos może znalazłes w fajnej cenie?


Podłoga to custom musi być.
Jezeli chcesz dyfuzor na całą szerokość tyłu (cos w rodzaju tych do S2000) to tez custom.
Jak wąski dyfuzor na połowę tyłu to jest do kupienia w anglii. Mam taki ale pewnie bardziej groźnie wygląda niż mega duzo daje.
Przednia dokładka ze spliterem jest jak najbardzie do kupienia z USA. Mam dokładkę i wg mnie jest super. Jest płaska od dołu wiec łatwo zamknąć silnik od dołu lub dorobić spliter.
Ale tak na prawde to powinno sie połączyć dokładkę ze spliterem z całą podłogą przechodzącą w dyfuzor plus zamkniecie tego po bokach progami.
Nie widziałem nigdzie, żeby ktoś oferował cały komplet ale czytałem ze są w przygotowaniach. Choc przygotowują to z 1.5 roku juz....
sajfer, widzę, że ITR śmigał na R1R - pytanie jak oponki się spisały...
Jeśli chodzi Ci o opony widoczne na zdjęciach to zdecydowanie nie są to R1R.
ano. to yoko a539
ano. to yoko a539


my bad
Wiec tak:
Podloge i dyfuzor odpuscilem, na razie na torze jest do urwania o wiele wiecej bez wnikania w aerodynamike.
Najblizsze plany zakladaja lekkie drzwi, klape i maske, lepszy zawias, krotkie glowne, czwarty i piaty bieg, porzadna opona. Prawdopobnie bede zmienial hamulce, tak zeby mozna bylo zmieniac tarcze w zaleznosci od potrzeb, tzn. np superoes to felga 15 i tarcza 300mm, a tor felga 17 i tarcza 330.
Oponki to yoko a539 i spisuja sie naprawde dobrze. Na sliskich kielcach bylo bardzo ok

A teraz zawital taki gadzecik drobniutki

Jakby ktos chcial, to mam kilka

O, i wrocil glosny tlumik, bo na tym cichym do bez sensu, rozmawiac w czasie jazdy mozna i w ogole jakos nudno. Jak przejezdzam to alarmy wyja, w srodku nie pogadasz i nie przydycha na srednich obrotach
tzn. np superoes to felga 15 i tarcza 300mm



jak chcesz to zrobic?? przy takiej tarczy min. to 16``
chyba (nie mam pewnosci) w ats dtc tez sie mieszci 300mm
miesci sie 300 mm AP racing w 15" ATS DTC ! tak przynajmniej mówił mi Okruch ze takie tarcze ma własnie w ATS'ach
jak chcesz to zrobic?? przy takiej tarczy min. to 16``


Teraz mam tarcze 320mm i wchodzi 16 cali, tez "niemozliwe"
Dokladnie - dobrana felga, dopasowane mocowanie zacisku i nie bedzie najmniejszego problemu.
Arv, klatka jeszcze nie jak juz bede kiedys klatke wstawial to pewnie calosc trzeba bedzie obspawac i polakierowac, wiec to plan za kilka lat
miesci sie 300 mm AP racing w 15" ATS DTC ! tak przynajmniej mówił mi Okruch ze takie tarcze ma własnie w ATS'ach


Tak Okruch ma zacisk AP i tarcze 300mm i ma to schowane pod 15 ATS. Ja pewnie bede mial inny zacisk, ale tak sie zrobi mocowanie zeby mozna bylo latac na 15 calach.
ten gadżecik to real cf? hau macz?
a tak sie zastanawiałem ostatnio kto takie ładne DC2 chowa w garażu koło mojej szkoły...

pzdr
Pati, Nie znam sie, ale wyglada na real cf
Fotki juz w dziale sprzedam.

j00m3r, taaaaak, to ja. Tylko nie zastawiac mi garazu
Ale to dobrze wypatrzyles, calkiem rzadko ostatnio ruszam integre, zimno juz

[ Dodano: 2010-03-12, 19:42 ]
Wg mnie białe, potem złote, potem czarne z lipem i na końcu te paskudne z balonami.

PZDR

Bodek
Białe, ewentualnie złote. Ale i tak celowałbym rozmiar mniej.
złote
złote lub białe
złote
białe są kozak, złote mają taki sobie wzór jak dla mnie
Marcin, przemaluj zlote na biale/grafitowe. Bedzie super. A jak malowanie odpada to biale.
Bo czarne pewnie na tor.
Białe zacnie wyglądają do tego auta
Marcin, przemaluj zlote na biale/grafitowe. Bedzie super. A jak malowanie odpada to biale.



krótki komentarz
Białe, ewentualnie złote. Ale i tak celowałbym rozmiar mniej.


Rozmiar mniej tez szukam, ale to juz prawdziwa sztuka.
Moze ma ktos tylne felgi od s2000, chcialbym przymierzyc?

Marcin, przemaluj zlote na biale/grafitowe. Bedzie super. A jak malowanie odpada to biale.
Bo czarne pewnie na tor.


Wszystkie do malowania
Musze tylko wybrac ktore zostawiam.

Glownie wybor jest miedzy:
czarne, biale, od ceeda (ktorych mam 14...) - to sa wszystkie 7.5 cala x 17

oraz (8 x 17 cali)
zlote, albo te srebrne z mitsubishi?
Te:


Wiec chyba z wola wiekszosci, czarne, ceedowe i od mitsubishi na sprzedaz, zostawiam sobie zlote i biale, o kolorach pomyslimy

Zloty kolor w sumie mi pasuje

a jako ciekawostka:
czarne chyba 8.1kg
Biale 8.3
ceedowe - 1 tona 300kg
Zlote 7.8kg
Mitsubishi 1 tona 200kg
Ceedowe najbrzydsze.
Czarne fajne, bo lekkie.
Biale fajne bo lekkie, biale i niebrzydkie.
Zlote po przemalowaniu na grafit, beda mega. I sa lekkie.
Ale te z Evo mi sie strasznie podobaja.

Ja bym zostawil te z Evo na lansik, biale na tor, a zlote (po przemalowaniu) dodatkowo bo tez sa zajebiste.
złote po przemalowaniu beda praktycznie takie jak z evo bo wzór mega podobny
Wlasnie musze dokonac jakiegos wyboru, chce miec 4 komplety felg:
16 nastki 7 cali
16 nastki 7.5 cala
17 nastki 7.5 cala
17 nastki 8 cali

16x7 mam, te super lekkie i na razie sa na codzien.
16x7.5 do upalania - toyo r888 225/45
17x7.5 - codzien i zabawa
17x8 - sliki 230/610

Nie mogie miec wszystkich tych ze zdjec bo az tyle kasy nie mam
W sumie to się cieszę, ze złote Jest plan, żeby zaszaleć z kolorem. Może jakiś róż, pomarańcz albo zielony?

PZDR

Bodek
Moze zlote z polerowanym rantem? albo biale z polerka?

17x8 - sliki 230/610




zmieszczą się takie szerokie ?!

zmieszczą się takie szerokie ?!



Jasne, czemuz by nie?

zlote z polerka!
Do pomaranczowego RS'a zlote BBSy nie pasuja moim zdaniem.
Na bialym 993-miodzio (podobnego mam na pulpicie ).

Ale w Twoich felgach nie ma takiego rantu. Ja bym je pomalowal na grafitowy/czarny (mat lub polysk wedle koncepcji).
Piekne sa te bbsy, glownie do porschaka i beemki, koniecznie bialych
Masz racje, zajaralem sie na poczatku, ale te moje rantu nie maja i do nich to nie pasuje.
Mysle ewentualnie rancie w bialych w polerce, ale sam nie wiem..

A te zlote felgi sa w pewien sposob szczegolne. Mianowicie dwie sa zlote, jedna srebrna, jedna czarna..


Na calkiem czarno nie jestem przekonany. Mysle powaznie nad tym zlotym/zoltym. Biale raczej nie, beda za bardzo przypominac compomotivy a tego nie chce. Grafit - czemu nie - ale mam juz jedne w graficie. Czerwone pomaranczowe? Niebieskie?

[ Dodano: 2010-03-24, 22:10 ]
Czy ten zapas wystarczy Ci na cały sezon?

PZDR

Bodek
o kurczaki ale pojechałeś z ilością. aż tyle zużywasz?
o kurczaki ale pojechałeś z ilością. aż tyle zużywasz?



To normalna ilosć na sezon jak się troche upala na pojeżdzawkach. Przykładowo ja w poprzenim sezonie, zużyłem 2 nowe komplety R888, i do tego komplet używanych śmietników MICHELIN EXALTO i BF Goodrich Profiler G (no te jeszcze mam w zasadzie).
Więc 2 komplety to takie optimum wg mnie, przynajmniej dla takiego amatora jak ja. Ale trzeci komplet by się przydał jeszcze.

Ale patrząc po kolegach to zuzywali podobną ilość gum, jeżdząc podobnie.
W zeszłym roku zużyłem dwa komplety r888 i to tylko dlatego, że w połowie sezonu przerzuciłem się na slicki . R888 poza superoes'em i Rykami się zwyczajnie nie kalkuluje
to fakt, na przedniej osi potrafią zniknąć po 200km upalania
gaseb, Mialem okazje dobrze kupic, to kupilem, najwyzej poleza i poczekaja. Sa mieciutkie
Czy ty dzis byles na cargo civicem??

Swoja droga zabojcze rozmiary, 225/50 R16 i uwaga uwaga!! 235/40R17
Tak wiem, za duze sa, ale przy moim planie skrocenia biegow powinny byc ok.

A z dzisiejszych porachunkow, integra jest nieznacznie szybsza od mazdy mps, teoretycznie mps ma 6.1 sek, wiec baardzo ok
Chociaz chyba swiece mam do wymiany bo kiepsko odpala..
gaseb, Mialem okazje dobrze kupic, to kupilem, najwyzej poleza i poczekaja.

racja, od przybytku głowa nie boli
To normalna ilosć na sezon jak się troche upala na pojeżdzawkach.


2kpl to za malo jak sie upala przynajmniej dla mnie majac blisko tor... w ubieglym roku poszlo 14szt slickow i semi-slickow
To normalna ilosć na sezon jak się troche upala na pojeżdzawkach.

2kpl to za malo jak sie upala przynajmniej dla mnie majac blisko tor... w ubieglym roku poszlo 14szt slickow i semi-slickow



Tylko się cieszyc, że nie mam blisko toru .
Jaki czas?
No wlasnie nie wiem, nie sprawdzilem nigdy i teraz sie stresuje
Ale spoko, fajna zabawa, nawet opony to przezyly. Chociaz po raz kolejny dochodze do wniosku ze ten zawias jest marny i o milion za miekki..

A ty miales jechac i w koncu Cie nigdzie nie widzialem?
Hehe, no ja Cie widziałem Upalałem z bratem srebrne EP3.
Aaaaaa, no dobra, bo ja szukalem czerwonego civica
Heh, no wlasnie, gdzie te czasy, ciekawym jest jak mi poszlo. Juz na koniiec zaczalem przesadzac wiec stwierdzilem ze najwyzsza pora jechac do domu
No mnie brat podarł ATS'a. Zrobiłem jedno kółka z tylko 3 błędami więc wystarczyło. Epeczy przejechało w 3:11. Ciekawy jestem jak wolno to jest.
Przekradlem kilka fotek z tematu o trackdayu.
Widac, ze miekko, widac, ze hamulec dziala, widac, ze radia sluchalem
Czas 3.10 costam.



[ Dodano: 2010-05-18, 18:44 ]
I LIKE!!

Nie mogę się doczekać zdjęć na samochodzie.

PZDR

Bodek


Tiaaa, Pan sie cofal i nie zauwazyl ITRa stojacego pod garazem. Dobrze, ze bylem w srodku, na poczatku bal sie wyjsc z samochodu.
Ehhhhhhhh urwwwwwwwwwwwwal nac.!
Ma ktos znajomy warsztat wspolpracujacy z compensa??
Nie chce tego szpachlowac, a wymiana blotnika to bedzie jakas masakra
Jak z jego OC to oddawaj do BLSu.
Mi też ostatnio jakis dziad wjechał w zderzak przedni, na szczęście nic nie widać, ale współczuje wiem jak to boli
Jak z jego OC to oddawaj do BLSu.


Spoon, traktuj mnie jak niedorozwinietego.
Co to BLS?
BLS Wyszomirski
ul.Parowcowa 10D
02-445 Warszawa

tel:022 863 49 56 / 022 863 49 57

współczuje... mi ostatnio jakiś kutas przejechał czymś ostrym po masce...
stary albo cięcie błotnika albo szpachla nie ma innej możliwości ... chyba że trafisz na zboczeńca co Ci wycynuje albo wyołowi ubytki tylko to się robi w oldtimerach

tym bardziej że jest uderzony koło wlewu gdzie jest maxymalnie przejebany dostęp
A możę do Auto-West na Redutową ziomkowi wstawiali tam podłogę w ITR po uderzeniu w dupę to wyglądała jak nówka nie dało się poznać ze było coś robione...
o ile mnie pamiec nie myli to Compensa nie ma współpracujących warsztatów.
dzwonisz na dział szkód, mówisz że oddajesz do aso na bezgotówke i z dyni - w serwisie spisujesz papiery że oni pobiorą odszkodowanie i temat załatwiony.
Tak jak napisał Pati, chyba najlepiej do ASO na bezgotówkową naprawę oddać. Ja się kiedyś z Alianzem ciąłem, dopiero po 4 tygodniach kasę do ASO wpłacili i dopiero wtedy mogli zamawiać części (znowu trzeba było czekać 3 tygodnie )
Ten element nadwozia to prawie 4 kzł waży
jeszcze przez moment rozmyslalem nad poszerzkami z laminatu z tylu, wtedy blotnik i tak trzeba wywalic. Ale chyba zepsuje w ten sposob ladna linie itra..

Dostalem wycene na 3000zl.
Teraz pytanie, walczyc o wiecej czy naprawiac bezgotowkowo??
Mi wydaje się, że 3k to mało.

PZDR

Bodek
Marcin, dawaj auto do BLSu i naprawa bezgotowkowa.
Podjechac, pogadac, zeby przed lakierowaniem podgieli ranty, albo cus-bedzie wygladalo jak seria, zrobione ladnie, opona wejdzie troche szersza i nie bedziesz sie przejmowal rozliczeniami.

Jak chcesz to dawaj znac, moge z Toba podjechac.
Dopuszczam jeszcze mozliwosc zostawienia wgniecenia i kupienia za te kase krotkich 3 4 5
Ale na razie poczekam az itr wyjedzie od traxa i albo oddaje do BLSu, albo kombinuje.
wejdz do bagażnika i wypchnij wgniecenie, nie bedzie sie tak rzucało