SILNIK: B18B1 140Km
w planie LS/VTEC albo swap na jakieś B18 z jajami, znaczy sie z VTECiem
UKŁAD DOLOTOWY: AEM short ram z filtrem AEM Dry Flow + home made obudowa
plan - jak wjedzie VTEC to być może parówa lub jakiś CAI
UKŁAD WYDECHOWY: kolektor Megan Racing 4-2-1, reszta Apexi World Sport 2 + test pipe
plan - jak wjedzie VTEC to jakiś kolektor 4-1 albo Tri-Y
ELEKTRONIKA: seria
ZAWIESZENIE: Tein Super Street, regulowane wahacze Skunk2 pro series na przodzie, felgi Buddy Club P1 Racing SF 16x7 + długie szpilki Blox i nakrętki Blox, rozpórka przód OEM z Integry GSR, tył góra z ITR, opony Yokohama Parada SpecII 205/45R16
w planie lepsza rozpórka na przód, rozpórka tył dół, wahacze tył dół i być może kiedyś grubsze stabilizatory
UKŁAD NAPĘDOWY: seria S80
UKŁAD HAMULCOWY: seria
w planie EBC turbogroove + redstuff
BODY-KIT: ambery, dokładka przód carbon, lusterka Spoon style carbon, nowy lakier Milano Red - taki jak był w oryginale
w planie OEM owiewki
ŚRODEK: cup holder w serii, gałka Skunk2, fotele F1-z, kierownica Personal Neo Grinta 350mm
w planie jakieś szelki i chciałbym wymienic kiedys F1-z na Recaro z DC2/EK9 oraz mieszek przeszyty czerwoną nicią
CAR-AUDIO: radio Alpine 9843 głośniki przód Alpine 1725s, tył Alpine 1750s
fotki:
tak jeszcze wyglądała we wrześniu '08

a mniej więcej tak wygląda teraz:
w środku...


pod machą...

rozpórka i felgi zaraz po kupnie ..

i na zewnątrz











wiem wiem..fotki kiepskie, jak mi ktoś zrobi lepsze to odrazu wrzuce
na dniach tez się hamulcami zajme bo ten żółty troche razi
Pozdrawiam