MODEL: Integra DC4 '95, Milano Red

SILNIK: B18B1 140Km
w planie LS/VTEC albo swap na jakieś B18 z jajami, znaczy sie z VTECiem

UKŁAD DOLOTOWY: AEM short ram z filtrem AEM Dry Flow + home made obudowa
plan - jak wjedzie VTEC to być może parówa lub jakiś CAI

UKŁAD WYDECHOWY: kolektor Megan Racing 4-2-1, reszta Apexi World Sport 2 + test pipe
plan - jak wjedzie VTEC to jakiś kolektor 4-1 albo Tri-Y

ELEKTRONIKA: seria

ZAWIESZENIE: Tein Super Street, regulowane wahacze Skunk2 pro series na przodzie, felgi Buddy Club P1 Racing SF 16x7 + długie szpilki Blox i nakrętki Blox, rozpórka przód OEM z Integry GSR, tył góra z ITR, opony Yokohama Parada SpecII 205/45R16
w planie lepsza rozpórka na przód, rozpórka tył dół, wahacze tył dół i być może kiedyś grubsze stabilizatory

UKŁAD NAPĘDOWY: seria S80

UKŁAD HAMULCOWY: seria
w planie EBC turbogroove + redstuff

BODY-KIT: ambery, dokładka przód carbon, lusterka Spoon style carbon, nowy lakier Milano Red - taki jak był w oryginale
w planie OEM owiewki

ŚRODEK: cup holder w serii, gałka Skunk2, fotele F1-z, kierownica Personal Neo Grinta 350mm
w planie jakieś szelki i chciałbym wymienic kiedys F1-z na Recaro z DC2/EK9 oraz mieszek przeszyty czerwoną nicią

CAR-AUDIO: radio Alpine 9843 głośniki przód Alpine 1725s, tył Alpine 1750s

fotki:
tak jeszcze wyglądała we wrześniu '08

a mniej więcej tak wygląda teraz:
w środku...


pod machą...

rozpórka i felgi zaraz po kupnie ..

i na zewnątrz












wiem wiem..fotki kiepskie, jak mi ktoś zrobi lepsze to odrazu wrzuce
na dniach tez się hamulcami zajme bo ten żółty troche razi

Pozdrawiam
jakoś zderzak z itra z dokładką z itra by mi lepiej leżał ...
Naprawdę fajne auto Teraz zadbać o jakieś dobre serducho co i by się sprawnie odpychało
Naprawdę fajne auto Teraz zadbać o jakieś dobre serducho co i by się sprawnie odpychało



A po co cale serducho trzeba tu dobra glowice zalozyc .

Ladne auto, ale to juz pisalem na innym forum , fajnie, ze postanowiles zajac sie LSem, to auto ma swoj urok.
jakoś zderzak z itra z dokładką z itra by mi lepiej leżał ...


chodzi Ci o zderzak z polifta? od razu musiał bym lampy zmieniać, a wzór dokładki jest dokładnie taki jak w ITR przedliftowym.

jak dla mnie nie rob go stylistycznie na itra, zachowaj jego odmienny styl, bo na dzien dzisiejszy to chyba rzadszy model niz itr
Autko bardzo fajne i z modami idziesz we wlasciwa strone. powodzenia
jak dla mnie nie rob go stylistycznie na itra


nie zamierzam;)
Jest lepszy od ITRa bo szyberek ma
bardzo fajne auto i tak jak wspomnieli koledzy, w PL chyba rzadsze od ITRa no i ze smakiem pomodzone
jakoś zderzak z itra z dokładką z itra by mi lepiej leżał ...


Mi się właśnei chyba nawet bardziej podoba ten niż z type r.
Ładne auto, czekam na VTEC'a.
Świetnie się prezentuje ta cywilna wersja integry, zapowiada się malinowy projekt...

Kunia tylko brakuje integra musi się odpychać nie ma wyjścia
wygląda świetnie, bardzo mi się podobają Integry bez skrzydła
Jak dla mnie przód ładniejszy niż w ITR, ale koła to mogłeś wybrać białe.
Jak dobrze sprawdziłem to b18b z tłokami b16 pr3 i głowica b16 bedzie miało cos w okolicach 12 kompresji, przy głowie z c4 i tlokach pct jeszcze wiecej - przemysl temat
podoba mi się myślałem nad takim dla siebie ale w Polsce raczej ciężko znaleźć zadbane.. przynajmniej takie mam wrażenie

szerokiej drogi i udanych zmian, niech jej tam koniki pod maską rosną
ale koła to mogłeś wybrać białe.


wyboru nie miałem, kumpel miał tylko jeden komplet sprowadzony i sprzedał mi po taniości
Na żywo autko naprawdę śliczne
no po odmalowaniu autko prezentuje się bardzo fajnie!!! niech moc będzie z tobą
Bardzo godne wozidło czekamy na ingerencje w motorownie
wkońcu udało mi się kupić oryginalną chłodnice do integry... między innymi :mrgreen:



jdm front





całość oryginalna i naaaaprawde ładnie utrzymana :lol:
do kompletu brakuje mi już tylko maski i lewego błotnika, także mile widziane kazde info w tej sprawie
wedlug mnie integra z przodem w wersji JDM wygląda naprawde dużo lepiej, tak więc


a to błotniki się sztukuje? a nie daje po prostu cały błotnik od jdm'a ?
wlasnie o to samo chcialem pytac
JDM front super!
wyglada bardzo fajnie, duzo lepiej niz ten z okraglymi swiatlami, ale mam pytanie: czy swiatla skoro sa jdm swieca w dobra strone?
w dobrą - jotdeemową
jako posiadacz ITR w kolorze milano red powiem krotko - RESPECT !

czekam na efekt po konwersji na jdm


i jeszcze pytanie - dawno temu sciagales jdm front ? uk czy usa ?
JDM Front... Będzie kozak
<clap>


to ten z allegro co ostatnio sie pojawil?
przez chwile myslalem, ale chwilowo mam inne problemy na glowie
do tego jeszcze lampy HID z czarnymi wkladami i ideal.
tez bardzo ciekaw jestem efektu "po" i problemow po drodze.
Pozdr
tez bardzo ciekaw jestem efektu "po" i problemow po drodze.
Pozdr



to robimy jako nastepni ?

najchetniej to wlasnie bym teraz tez zrobil taki manewr z jdm frontem bo niedlugo cale auto dzie na full profi lakierke do janisza - wiec okazja idealna , ale chyba troche nie styknie kasy chwilowo na wszystko...
a kto powiedział ze bede błotniki sztukował? teoretycznie się da ale ja sie nie chce w takie zabiegi bawić jeden błotnik z JDM'a dzis kupiłem, jeszcze musze lewy upolowac

sajfer, tak to ten z allegro, zadzwoniłem, dogadaliśmy cene i kupiłęm na fotce z allegro wyglądał strasznie ale w rzeczywistości jest naprawde łądny a co do lamp HID z czarnym środkiem to ich cena zabija także niestety wątpie że kiedys takie tu zawitają wiem że niektórzy malują np w Civicach środek na czarno ale niewiem czy jest sens, boje się ze mógłbym je zepsuć..

za montaż zabieram się jak tylko bede miał komplet gratów..

ciesze sie ze sie podoba
Czerwony ITR z przodem od JDMa, zajebiaszczy gratulejszyn i powodzonka w dalszych modach!!!
żeby mieć czarne środki nie musisz kupować mega drogich z HID! Występowały też czarne w wersji bez HID, 3 razy tańsze.
ITR przed 98 mial czarne srodki bez ksenonu. po 98 mialo ksenon. roznia sie szklem reflektora.
Autko super u nas w kraju chyba nie ma zbyt wiele z jdm front ? Gratuluje auta


Gratki zią ... rozumiem że maska/błotniki JDM podchodzą plug&play i nie trzeba sztukowac jak to się robi z frontem silvi w 180sx?

Gratki zią ... rozumiem że maska/błotniki JDM podchodzą plug&play i nie trzeba sztukowac jak to się robi z frontem silvi w 180sx?



odkręcasz jeden przykręcasz drugi 4-5 godzin roboty
chyba nawet wiem skąd masz ten przód

pogratulować !!


trzeba pas przedni przepalić
chyba nawet wiem skąd masz ten przód


Z allegro

W końcu ktoś sie zdecydował na odpowiedni front
JDM front jest kozak jak dla mnie dużo lepiej wygląda od tego na Europe i US
respekcik na miescie bedzie, gratulacje, sam bym go kupił ale mam civica
[
Z allegro



tia... moje przesłanie nie miało nieść tak prozaicznej myśli ...
Very RARE !!! szkoda że auto polakierowanie świeżo no chyba , że ten front cut dopiero po sezonie ma być założony
chyba nawet wiem skąd masz ten przód



taaa z Twoich okolic

Się na pewno znajdzie panie kierowniku wytrwałości. A DC4 śliczna a będzie jeszcze lepsza
Skoro ciężko dostać maske i błotnik, to może by zrobić/kupić laminaty/karbony?
Skoro ciężko dostać maske i błotnik, to może by zrobić/kupić laminaty/karbony?


karbony droooogie, narazie bede sie starał wszystko "blaszane" dostac

kilka fotek z niedzielnego wypadu













i króciutki filmik z próbką dzwięku

http://www.youtube.com/watch?v=e9LjIEyS0K0

dopiero dziś poczułem jak bardzo ją zabija ta długa skrzynia
co to za dym? opony?
jak przy odpuszczeniu gazu, to raczej olej
jak przy odpuszczeniu gazu, to raczej olej



to para wodna była - woda w tłumiku się zebrała i już wcale nie był niebieskawy
Filmik krecony na serpentynach za Korczyną? Dobre miejsce
Filmik krecony na serpentynach za Korczyną? Dobre miejsce



dobre to mało powiedziane

I jak tam z szukaniem gratów? wyrwałeś już potrzebne puzle?
narazie niestety nic w temacie nie ruszyło.. zbieram kase narazie

dokupiłem narazie prawy błotnik ale to juz chyba pisałem wczesniej
Problem pewnie będzie dostać maskę, chyba już łatwiej z carbonu wyszukać