http://www.honda-klub.dk/...rofil.php?id=13

masakrator
no to dawaj !marcos z takim projektem, bedziesz nie dosc ze pierwszy w polsce EG5 B18C6 to dodatkowo jeszcze EG5 B18C6 JR

poczekaj na mnie to moze hurtem bedzie taniej hehe
no to dawaj !marcos z takim projektem, bedziesz nie dosc ze pierwszy w polsce EG5 B18C6 to dodatkowo jeszcze EG5 B18C6 JR

poczekaj na mnie to moze hurtem bedzie taniej hehe



na forum to pierwszy....
ale podobny set-up (eg+b18c6) tacza sie na śląsku od 3-ech lat
hehe tak samo założony jak mój kompresor
tyle ze troche inna konstrukcja
kompresor inny, ale założony tak samo !
kompresor klimy jest w tym samym miejscu. niczego to nie wnosi. rotrex jest wydajniejszy.
tak mówisz ? faktycznie osiągnięcie mocy są lepsze..

A co do montażu, Pati.. przecież chodzi oto że jedynym miejscem montowania komperesora było - kolektor dolotowy tj JRSC, nie słyszałem aby ktoś gdzieś indziej go zostosował.. a tu taka niespodzianka że ktoś też zrobił to inaczej niż JRSC

ps. znalazłem filmik jak to lata..
http://video.google.de/vi...362230476296874
jacksona montuje sie tylko w miejsce kolektora ssacego
rotrexa wybitnie nie tam sie montuje, tak z zasady

a co do wydajnosci - nadmucha w zasadzie tyle ile poprosisz
jacksona montuje sie tylko w miejsce kolektora ssacego
rotrexa wybitnie nie tam sie montuje, tak z zasady

a co do wydajnosci - nadmucha w zasadzie tyle ile poprosisz



No tak, ale dmucha stosunkowo wysoko, odczuwany przyrost jest przy ok 70% max obrotów, a Eaton od około 30%, wiadomo, że na "koniec" rotex dmuchnie dużo więcej.
Rotex-a montują czasami po drugiej stronie przy dolocie a napęd idzie po przez wałek.
czyli mówisz takie połączenie eatona i rotrexa

a jak z wytrzymałością ? tzn rotrex vs eaton, słyszeliście coś o tym ?
Eaton to nazwa firmy a nie sprężarki
ok, ale każdy wie oco chodzi
Eaton to nazwa firmy a nie sprężarki


To jest wiadomo

Eatony mają gwarancje na 100000 mil, nie wiem jak rotex.
Rotrex.
Rotrex.


True
pare ciekawostek z tematu kompresora
http://www.nnomo-racing.c...ompressoren.htm

http://www.civinco.com/kompressor.html
dajesz Pan te ciekawostki w jakis nieludzkich jezykach
tak, język bardzo zwalony jest.. ale np pierwszy link ukazuje nam rotrexa w b16 i cene za ten zestaw
5000 euro za zestaw do 1.8? No bez przesady...
no wlasnie chcialem pisać, że te ceny szału nie robią. Można juz spokojnie nawet za najtańszy zestaw zrobić porządne turbo, a jakoś nie chce mi się wierzyć, że ten najprostszy bez ICka do EK4 za ~12k zrobi +100KM...
vortech nigdy nie byl tani...
drogi, drogi ale dali podobne rozwiązanie jak tutaj eaton w saxo

http://saxovtc.12dreams.com/photos.htm
vortecha zawsze tak sie w b-serii montowalo, a aplikacja eatona w suxo bardzo ciekawa!
Przepraszam, że troszkę odgrzewam

Tutaj jest taki stary ale fajny opis/porównanie jrsc vs. vortech

pewnie niektórzy znają...

http://www.superhonda.com...-vortech-87890/

IMO przy kosztach tego vortecha mozna mieć piekne turbo z przebiegiem lepszym i wyższym
http://www.honda-klub.dk/moduler/medlemmer/bilprofil.php?id=13

masakrator



Odgrzewam kotleta: mi na vortechu przy 0,55 bara wyszło dokładnie tyle samo co na rotrex'ie przy 0,6 bara