wkoncu.. po tylu miesiącach poszukiwania gratów konwersja sie udała tylko ze w innym aucie do Acury przesiadł sie mój brat.

MODEL: DC2 '98 Milano Red

SILNIK: B18C6 zalany Shellem Ultra Racing 10w60

UKLAD DOLOTOWY:
parówa J's Racing

UKLAD WYDECHOWY:
seria, w planie 4-1 + reszta 2,5 cala na koncowym Spoon'a

ELEKTRONIKA:
Seria

UKLAD NAPĘDOWY:
S80 LSD

ZAWIESZENIE:
seria + stabilizator 23mm z JDM ITR '98 spec na tyle + oem rozpórka tył góra

FELGI I OPONY:
Enkei 15' + Toyo R888 195/55R15

UKLAD HAMULCOWY:
Seria

BODY-KIT:
JDM front conversion - lampy HID (98 spec)


ŚRODEK:
Czarne Recaro
mieszek + gałka z JDM ITR
kierownica Personal Grinta 350mm - czeka na założenie


CAR-AUDIO:
kompletny akcesoryjny zestaw Gathers 2 din z JDM ITR (wykonczenie + loga "Integra Type R")

INNE:
podłoga bagaznika z JDM ITR
akumulator z JDM ITR
skarpetki Spoon
filtr oleju Hamp

MOC: 190HP































jedno zdjecie i powiem ze LOOOOL przepiekna
Gratki zwykły ITR . Majlo twój i tak był fajniejszy Ale i tak auto ok
Integra z tym ładnym przodem !
Nie to co te "okularniki"
o w ku*wę kozak - jdm pełną gębą
brakuje mu jdm felg..
o w ku*wę kozak - jdm pełną gębą


Po czym to wnioskujesz po przodzie
fajny Itr więcej zdjec
Cuudo, za każdym razem ajk widzę JDM front, nie wiem jak było można narysować ten drugi...
Kozak, zawsze chodził mi po głowie taki projekt. Już był nawet upatrzony ITR ( Igła) ale spuźniłem się kilka godzin. Zawsze bardzo podobał mi sie itr jdm w przeciwieństwie do euro.
jest piękna jeszcze faktycznie dobre koło by siadło,
JDM front daję radę.
Do czerwieni generalnie karbon pasje...
Cuudo, za każdym razem ajk widzę JDM front, nie wiem jak było można narysować ten drugi...

co prawda to prawda!
ŁOŁ fajny jest dawaj pełen opis i więcej fotek
Cuudo, za każdym razem ajk widzę JDM front, nie wiem jak było można narysować ten drugi...



Nie no bez przesady..

gratki z ukonczenia jej super wyszlo trzeba bedzie sie na jakims spocie spotkac podotykac hehe pozdr
z tym przodem jest mega masakrator ! faktycznie brakuje 16 ale pewnie będą kiedyś
dzięki wszystkim 16-tki tez bym bardzo chciał, moze kiedys zawitaja
jutro postaram sie zrobic wiecej zdjec
Mistrz, po prostu mistrz.

Jest jutro, dawaj więcej fotek
no, w koncu pojawiła sie integra z właściwym przodem. ładnie wyglada, kolor też ładny
Michałku autko piękne jeszcze nie do końca pomacane ale mam nadzieję że na dniach moje zdanie znasz na jego temat A jak chcesz profi sesję to daj znać
wygląda bardzo fajnie ale heh... hehe... tak samo jak front z s15 do s14 albo przód calibry do opla vectry - przerost formy nad treścią
Piotrek, ale o czym Ty bredzisz?? przecież to jest OEM front do ITR'a...
kilka obiecanych fotek...































bedzie wiecej

kwestie przekładania frontu calibry do vectry przemilcze
miszcz
Fajny jest ten ori system audio. To nad radiem to co to jest? Zmieniarka?
dzięki, to nad radiem to odtwarzacz CD
daliscie rade , bez kitu !

chetnie zobaczylbym jakies foty z prac
stary gdzie ty ją dorwałeś tylko prosze cie żeby ci nie przychodziło do głowy robić coś z BODY-KIT"m zastaw tak jak jest
za carbon gathers'a mega duży plus, na prawde niezły rarytasik!
widze, ze niektorzy dopiero sie obudzili, ze jest takie radyjko do integry hehehe
You talkin' to me?

zobacz bobie co mam w szafie:

jedwabna pidżamka na specjalne okazje
nie.. raczej nie o tobie mowie..
wygląda bardzo fajnie ale heh... hehe... tak samo jak front z s15 do s14 albo przód calibry do opla vectry - przerost formy nad treścią



nie bardzo rozumiem


z tym przodem Integra wygląda obłędnie !

czarne tablice moze by zmienic ?
wygląda bardzo fajnie ale heh... hehe... tak samo jak front z s15 do s14 albo przód calibry do opla vectry - przerost formy nad treścią



Niestety nikt tego nie rozumie
Piekny ITR
tak mniej więcej wygląda właśnie moje marzenie
gratulacje !
czarne tablice moze by zmienic ?



a po co?
teraz to jest mega wypas- bo nijak nie możesz takich mieć- nawet jak masz w pip siana
zestaw audio mistrzowski
potrzebujesz jdm zegary
potrzebujesz jdm zegary


tylne lampy też
No w końcu jedyny słuszny front do DC

Naprawde wypas ITR

Troszke zle zacytowales, bo to nie moje zdanie
dzięki

JDM lamp raczej nie bedzie, chce zachowac linie białych kierunków dookoła auta takze pewnie zmienie te na błotnikach na OEM białe

a zegary kiedys napewno beda

przedwczoraj zmieniłem olej - padło na Shell Ultra Racing 10w60 i filtr oleju HAMP, dzisiaj jak się uda to zmienie olej w skrzyni na MTF
supeR sie prezentuje
Ten przód jest zajebisty! Nie rozumiem jak niektórzy mówią że to nexia i wygląda chujowo
Nexia jest ładniejsza!
bardzo ładny ten przód
W pytę ma pyska A ten Gathers .. Pozazdrościć
dzisiaj miałem okazję się przewieźć i powiem tak Jest mega Parówa drze się strasznie auto wygląda fantastycznie
Ten przód jest zajebisty! Nie rozumiem jak niektórzy mówią że to nexia i wygląda chujowo



jaka Nexia? przecież to jak w mordę Espero!!


chuj tam espero czy nexia, to tak jak by porównać przód europejski ITRa do poloneza, bo tam też 4 okrągłe światełka z przodu
Jakbym miał kupować deawoo czy jak to się pisze to tylko espero w ogóle projektant dobrze wykminił- "przod integra - tył 200sx"

Fajnie Michał , że już złożony wózek , do zobaczenia na jakimś spocie
Szkoda, ze projektant zapomnial o wlasciwosciach jezdych i ciagle chce wyjezdzac przodem
DC2 w Milano Red i jeszcze z JDM front'em, coś pięknego
Popieram ten front robi naprawdę DUŻO... a zestaw w środku to rarytas pełną gębą
dzieki, fajnie ze sie podoba

dzis postanowiłem zmienic olej w skrzyni, bo dochodziły z niej bardzo dziwne dzwięki jak sie pozniej okazało ktos ja za gestym olejem, zalałem ja MTFem z aso i teraz jest elegancko
założyłem tez parówe J's racing i powiem Wam ze wrazenie sa niesamowite - pięknie brzmi zdjecia wkrótce:-)

na dniach moze uda mi sie tez podpiąć fog lighty
pięknie to wygląda
na dniach moze uda mi sie tez podpiąć fog lighty

fogi były do tego przodu? masz fotke, nigdy chyba nie widzialem takich
fogi chyba były zintegrowane z lampami głównymi...

a tak w ogóle to gratki projektu, naprawdę konkretnie się prezentuje
byly do usdm frontu:
przedlift:

polift:


wersja JDM nie miala czasem halogenu zintegrowanego w lampie? tam przeciez lampa jest w sumie 4ro komorowa:
jdm ma zintegrowane halogeny w lampach pieknie swieca
tak wiem, że sa zintegrowane, wogóle z podpieciem tych lamp jest troszke rzezby ale sobie poradziłem, zostały mi juz tylko fogi

Tak właśnie było, ustawiliśmy się koło siebie żeby sprawdzić jakie będą różnice, kolega nas wystartował i się okazało- dopiero przy końcu 4-go biegu, gdzie EG już powoli zbliżało się do odcinki ITR mnie wyprzedził Aż sam się zdziwiłem co jest, po tym jak wcześniej miałem okazje się przewieźć tą Hondką
aha oleju tez nie ubywa jak narazie i nie kopci
Pewnie masa auta zrobiła swoje
ale itr chyba powinien zjadac eg6?
Pewnie masa auta zrobiła swoje

a jaka jest roznica w masie miedzy eg6 a dc2r?
a jaka jest roznica w masie miedzy eg6 a dc2r?



nie zbyt duża Biorąc pod uwagę że eg miało seryjna skrzynie to coś chyba nie tak... Pomyśl nad odgrodzeniem parowy od komory bo pewnie teraz zasysa cieple powietrze ?
Wiem, że to tylko papierkowe kreski, ale jedz na hamownie i mniej więcej okaże sie co i jak. Wyjdzie mało KM, trzeba będzie szukać przyczyny.
nie zbyt duża

to ja wiem, ale arturro chyba nie, dlatego go pytam oraz "niezbyt"

nie ma co jechac na rolki, troche za slabo jedzie jak ledwo dogania eg6, wiec juz trzeba sie zastanowic co sie stao
DC2
masa własna: 1110kg-1125kg
0-100 6.7s


EG6
masa własna 1080 kg
0-100 7,3s
juz ze względu na samą skrzynie DC2 powinno zjadać VTi od samego startu...
no dlatego sie zdziwiłem bardzo, w mojej okolicy zadnej sensownej hamowni niema niestety, a z parówa racja - narazie ciągnie bardzo ciepłe powietrze ale mysle ze to nie o to chodzi...
Na pewno trzeba zrobić jakieś zabudowanie filtra powietrza, bo puźniej jak sprawdzaliśmy był gorący - ale to nadal nie może być przyczyną, dziwne jest to że silnik w integrze wydaje się być naprawde w super kondycji a tu takie zdziwienie...
z parówa racja - narazie ciągnie bardzo ciepłe powietrze ale mysle ze to nie o to chodzi...



zdziwiłbyś się!
Przyczyn może być wiele, zaczął bym od odgrodzenia dolotu bo jak ciągnie bardzo ciepłe to nie spodziewaj się cudów.
Ciekawe jak z wtryskami sprawdzałeś ?
moj civic w upale w ogole nie jechal, mialem goly filtr tak samo jak w parowce
a jaka jest roznica w masie miedzy eg6 a dc2r


Moje Vti ważyło 1100 + - waga na złomie. Powiem szczerze, że nie wiedziałem ze ITR tak mało wazy. Fakt s80 na pokładzie + identyko waga + konie + pojemność, EG powinno dostać. Może kierownik zaspał . Co do dolotu to niestety parówka fajnie wyglada reakcje na gaz ma zaje... i tylko tyle. Może faktycznie ssie ciepłe powietrze. Jak hamowałem moje Vti bez parówy a pożniej z nia różnica byla 3 konie Nm nie pamietam, i miałem doprowadzone zimne spod zderzaka.
Może kierownik zaspał



właśnie nie, wszystko poszło ok

ide cos pokombinowac z dolotem i albo założe serie i sie spróbujemy albo odgrodzenie i doprowadzenie ze zderzaka..
O fuck, a ja cały czas myślałęm że ITR warzy 1220kg (mój ma tyle w dowodzie)

[ Dodano: 2009-08-28, 18:31 ]
własnie założyłem seryjny dolot plus nawiew ze zderzaka i wydaje mi sie ze jest lepiej... zobaczymy wieczorem. Spróbuje sie zmierzyc z tym samym VTi
nie wiem czy Ci cokolwiek pomoge. Ja po kupieniu itra pojechalem na hamownie i wyszlo tam 174 koni. Wymienilem olej na motula, swiece, wszystkie filtry i na tej samej hamowni kilka dni pozniej bylo juz 180 koni. Nie jest to duza roznica, ale moze to wlasnie to.
O fuck, a ja cały czas myślałęm że ITR warzy 1220kg (mój ma tyle w dowodzie)


w dowodach są przeróżne bzdury, ja np. mam że moje EG6 wazy 1150kg
co jak co ale przod wyglada kosmos, poczekaj az wroce z wwa to i my sie ustawimy
mega kozak nic tylko pozazdrościć
poczekaj az wroce z wwa to i my sie ustawimy



niema sprawy

jest urocza
i jak tam była kolejna próba z eg6 ??
jeszcze nie było.. autko mam w warsztacie - do wymiany miałem cukierki i do zrobienia zbieżność, moze jeszcze dzis ja odbiore to postaram sie z nim ustawic
wlocik od J's Racing by się zdał
jak chodzi o kreske to sam na poczatku mialem problemy na starcie, powody: zla zmiana biegów, za ostry start na 1, kiepskie ogumienie, seyjny dolot z zabitym filtrem. Potem wyeliminowalem te problemy i jest duzo lepiej.
chyba popsułem sprzęgło dzis miałem stanac ponownie z tym eg6 ale nie zdążyłem, bo najpierw ustawiłem sie z golfem III 1,8T i zdążyłem tylko wystartowac.. teraz sprzegło chodzi dziwnie, raz dobrze a raz nie, przy czym dziwnie szarpie i biegi ciężej chodza co sie mogło stac?

a tak wogole to chyba zmienie plan co do dolotu, postawie chyba na seryjny + filtr Spoon'a + rura ze zderzaka

a parówke sprzedam... bedzie z czego dołożyc do sprzegła
mozliwe, ze pekla tarcza sprzegla. mialem to samo.
Tarcza sama w sobie raczej nie pękła tylko odpadło np. pół okładziny z jednej strony. Zdarza się
nakrec jakiegos onboard jak to jedzie to porownamy czy wkreca sie tak samo...
i dobrze by bylo sie wybrac na hamownie
dzis zamówiłem sprzęgło, w srode wymiana, to moze cos nakręce ale wydaje mi sie ze jedzie juz wyraznie lepiej, no ale zobaczymy..

[ Dodano: 2009-09-16, 11:26 ]
aha i od EG6 już jestem szybszy


doganiałeś, ale nie wyprzedziłeś ale jeśli będzie okazja sprawdzić się ze świateł wiem że teraz to ja zostane w tyle
mały update

wjechały boczki drzwiowe z JDM'a :arrow:







OEM JDM chlapacze i chwilowo kompletny wydech Apexi World Sport 2 z kolektorem Megan Racing :arrow:





wrzuce przy okazji kilka starszych zdjęć :lol:

















ładny też paździerz, Aj Lajk
a znaczek hondy będzie na przodzie ?
a znaczek hondy będzie na przodzie ?



już jest, bez niego tak jakos pusto było. Nie miałem jak zrobic fotki, bo przykrywa go warstwa lodu
jakbys sprzedawal dolot J'S to jestem chętny

z wyglądu kot, dopracuj mechanicznie będzie mailna!
zajebiscie wyglada wsadz pod maske moj byly setup i bedzie mistrzostwo swiata
dolot zostaje.. przez chwilę chciałem sprzedać, ale jednak ciesze sie, ze nie poszedł
dolot zostaje.. przez chwilę chciałem sprzedać, ale jednak ciesze sie, ze nie poszedł
Daniel radzi: BułeR, daj mu na zimnym !
Masz jakiś problem cwelu?
jak zawsze- czerwony samochod i... muuuusi byc biala felga

Masz jakiś problem cwelu?


zważaj na słowa bo powinieneś za to dostać po mordzie... nie używaj słów, których znaczenia najwyraźniej nie znasz. Zasłuzyłeś na warna za obraze.

Sorry Michas za oT w temacie, ale nie moglem pozostać obojetny.
BułeR, hahaha wiesz co to jest opcja "you" na forum ? Chyba nie... Dałeś mocy
czy w koncu ktos to gowno zablokuje? ZAWSZE ktos sie na to natnie. to nieuniknione.
czy w koncu ktos to gowno zablokuje? ZAWSZE ktos sie na to natnie. to nieuniknione.



Selekcja naturalna.
dostalem juz nawet pare prv o co mi chodzi z tym podpisem ale ten kolo sie wyjatkowo popisal , brawo

koniec offtopu bo nie warto..
dostalem juz nawet pare prv o co mi chodzi z tym podpisem ale ten kolo sie wyjatkowo popisal , brawo


Nie przejmuj sie, ja tez
Jeden nawet chcial mi gebe obijac, bo niby radze zmieniac przy 9k a on nie moze
Jeden nawet chcial mi gebe obijac, bo niby radze zmieniac przy 9k a on nie moze


sorry za ot, ale k*rwa leżę
jdm itr z kolektorem megan wyglada słabo!! sorry
lepiej niż normalna z kolektorem jdm
przecież napisałem, ze to chwilowe rozwiązanie, leżał mi luzem w garażu taki wydech to sobie założyłem, docelowo ma być jakiś 4-1 z wyjsciem 2,5" + reszta 2,5" na końcowym tłumiku Spoon'a N1.. może już na wiosne.
jdm itr z kolektorem megan wyglada słabo!! sorry



To lepiej aby miało seryjny kolektor ?

Wystarczy, że michas_dc4 owinie ten kolektor sobie taśmą termoizolacyjną i w ogóle nie poznacie czy to megan czy coś innego.

Jednym słowem pierdolicie troche o tych firmach.
Jednym słowem pierdolicie troche o tych firmach.

a skąd ta liczba mnoga?
Jednym słowem pierdolicie troche o tych firmach.
a skąd ta liczba mnoga?



Miała być pojedyńcza.
Miała być pojedyńcza.



pojedyncza
ups
Koser

Jeżeli kogoś stać na to żeby mieć x ("x"traktuj jako liczbę) samochód w Polsce to stać go na jakieś porządne rzeczy, sorry ale jak się orjentujesz lampy jdm spec 98 nie kosztują 5 pln Jeżeli podchodzisz do tematu że firma/jakość dla Ciebie nie ma znaczenia ok! Twoje indywidualne podejście

BTW
Streetracing? No thanks! Team JHM!


To jakiś slogan reklamowy?
kamo śledzik Ci zaszkodził czy co?
pier...cie panowie jeśli header daje odpowiednie przyrosty i nie pęka to jest to dobry kolektor ... no chyba że daje -9 km względem seryjnego to rzeczywiście kupa...

jeśli jednak chociaż 7km na plus i kosztuje 100$ to tylko się cieszyć sam miałem taki za 69$
-nie pękł
- pasował P&P
- z seryjnym wydechem dal 7km
- z wydechem 2,5 - 15km i 20-15-12nm

i nie wydałem na niego 1000$
świetny itr, podmaluj tylko pokrywę
zdecydowanie lepiej wygląda z tym przodem niż z goglami na japie
panowie luuuz

kolektor to chwilowe rozwiązanie - ma 2" na wyjsciu a i tak czuć że auto lepiej przyspiesza, docelowo bede szukał jakiejs dobrej używki, jeżeli nie znajde to pewnie zdecyduje się na jakis tanszy nowy - byc moze bedzie to wlasnie megan tylko 4-1 2,5"

a swoja droga lampy kupiłem okazyjnie - grzech było nie wziąć
wziąść


co zrobić ?

P.S. poza lampami to chyba pół przodu jeszcze hehe
ja polecam poszukać czegoś na ebaju i przytargać za pośrednictwem... jak by co to znam kilka zaufanych osób z którymi robiłem już interesy
michas_dc4 napisał/a:
wziąść


co zrobić ?



oj tam, czepiasz się

też mam kogos zaufanego kto mi ogarnia paczki z USA, ale sporo gratów udało mi się kupić w PL, między innymi własnie cały przód
a widzisz kolega trafił mugena do h serii za 150$, kwestia tego by szukać i znaleźć

słaby przykład bo graty do H-serii sa duzo tansze niz odpowiednik do Bserii.
coś tam ruszyło w temacie:

wyleciała kanapa, w zamian za to zawitały szelki i home made c pillar

tak to mniej więcej wygląda:









a w sobote dotarła do mnie taka oto paczuszka :



zgaduj zgadula co w środku
a ja wiem, a ja wiem
"UKLAD WYDECHOWY:
seria, w planie 4-1 + reszta 2,5 cala na koncowym Spoon'a"
łatwo nie było
haha zapomniałem o tym
dobre fruty!
Ładnie michas ładnie jedziesz
usuń jeszcze plastiki z tyłu i będzie git, przelot spoon
plastiki z tyłu zostają, tak mi się podoba

w paczce oprócz Spoon'a N1 był jeszcze filterek powietrza - również Spoon











poza tym zakupiłem kolektor 4-1 2,5' i karbonowy air duct - kopie J's Racing
no no no profi graty
ładnie michaś ładnie muszę pomacać przy weekendzie
Ale to będzie ryczeć...
Za to jaki lans.
mój wymarzony wydech... ogólnie grube graty
Wydech Spoon'a w B18C6 to bajka.