Jako że jednak czasami przy obrotach jałowych lub mniejszych na LPG lubi zabraknąć iskry (mimo niewątpliwie całkowicie sprawnego układu zapłonowego), chcę troche poeksperymentowac i wsadzić do swojego całkowicie seryjnego, zagazowanego D14A1 irydowe świeczki NGK.

Bo chcę.

Dla eksperymentu.

A nóż to coś da?

Tak sobie.

Nie pytać dlaczego.



Według katalogu NGK powinienem wkitrać BCPR7EIX, jednak do D13 polecane są już BKR6EIX-LPG, ale są jeszcze dostępne BPR7EIX.

Które zanabyć? Zaufać katalogowi NGK? Może z doświadczenia wiecie jakie wsadzić, żeby nie były za zimne, za ciepłe?
Po pierwsze jakby układ był sprawny to i na kapuście by dobrze chodziło. Po drugie nic to nie da.
Po pierwsze jakby układ był sprawny to i na kapuście by dobrze chodziło. Po drugie nic to nie da.



Co sugerujesz?
Szukać gdzie indziej. Przewody, kopulka, palec, moduł, cewka i tak do usranej śmierci
Nie no ziom, swobo Kable WN są nowe i to OEMKi, testowane na dwóch aparatach zapłonowych, nie ma co szukac dziury w całym, wsadze sobie irydki, może pomogą mi w uzyskaniu dobrego humoru, pytanie tylko: jakie?
Gaz ma wyższą temp. spalania i stąd czasami daje się do niego "zimniejsze" świece czyli np. siódemki wg. NGK zamiast szóstek seryjnych.
BP

BCP

Różnica?

Dobra dochodze pomału, bcpr7eix będą ołkej, dzieki strasznie Gr00by
Do Hond starych d-serii BCPR.