SILNIK: 1588ccm DOHC 16V
UKLAD DOLOTOWY: filtr stożkowy
UKLAD WYDECHOWY: przelot
UKLAD HAMULCOWY: tarcze wentylowane
MOC: seria dokładnie bodaj 132KM przy 7200obr, 145Nm przy 5600obr, odcięcie przy 8200obr/min
WAGA: 965kg
Więcej widać na fotkach:
![](http://img71.imageshack.us/img71/6692/iiibu1.jpg)
![](http://img117.imageshack.us/img117/5680/uiyytuttutupv6.jpg)
![](http://img117.imageshack.us/img117/3308/kjgiyoiqx3.jpg)
serducho:
![](http://img117.imageshack.us/img117/8162/dsc0031gun4.jpg)
wnętrze lub jego brak
![](http://img376.imageshack.us/img376/7690/iithq1.jpg)
![](http://img214.imageshack.us/img214/7471/dsc0050224ow6.jpg)
Większość elementów w aucie jest seryjne co nie znaczy, że na tak zostanie. Ingerencja w układ hamulcowy oraz zawieszenie to pierwsze poważne plany. Na bieżąco będę informował o zmianach i postępie prac nad autem. Pozdrawiam i mam nadzieję, że zostanę zaakceptowany wśród tylu Hondziarzy