No to i ja ujawnie mojego padonka

MODEL: Integra DC2, 2001 a więc ostatni mohikanin

SILNIK: seria B18C6, olej MOTUL 300v competition.Myśle, że serie trzyma:)

Plany:
mechanika: pomierzyć ile tych koniów jest i jak odpukać będą braki dokupić kilka sztuk aby stado było pełne:) Zmiana oliwy zapewne na shella lub valvoline.
Co do dalszego dłubania to pożyjemy zobaczymy...

kosmetyka:odnowienie pokrywy zaworow + troszkę gadzeciarstwa pod machą bo inaczej pewnie mi konto admin skasuje:)


UKLAD WYDECHOWY: od kolektora 2,5 cala tak więc odetkany
Plany: brak

ELEKTRONIKA: seria
Plany: co mam mówić, że ni ma jak pewno bydzie

UKLAD NAPĘDOWY: seria
Plany: jak coś się wysra będziem myśleć

ZAWIESZENIE: ori amory + H&R, rozporki ori

Felgi z CTR'a 17x7 cali, opony Yokohama Parada Spec 2- 205/40 R17

Plany: zależy ile wytrzymam na tym setupie??? (jest ciężko)!

Jak coś to ori felunek z ITR'a 15 lub 16 calonów

UKLAD HAMULCOWY: ori tarcza , klocek Ferodo ds2500 , przewody w met. oplocie Goodridge, plyn MOTUL RBF
Plany: narazie starcza a jak się skonczą to zapewne ORO BREMBO z tym samym klockiem

BODY-KIT: seria (brak tylniej wycieraczki)
Plany: nic się nie zmieni jedynie wjedzie ksenon 6000k

ŚRODEK: seria
Plany: podoba mi się odpalańsko na guzika więc jak już to tylko start button z s2000

CAR-AUDIO: było grubo jest bidnie i tak pozostanie bo to nie moje klimaty, ale kilka rzeczy trzeba poprawić po wyjęciu poprzedniego audio:(.



KILKA FOTEK: Może szału nie ma, ale słabo pstrykam fotki
Coś nie widać tych zdjęć
fakt coś nie bangla z tymi fotami:(
Zaraz coś pomodze:)
Zajebisty wózek, ja bym nic nie robił z Nim , co prawda do białej zawsze mi się podobały brązowe fele mugena 16" albo repliki roty C10 w zależności od $, ale ta z EP3 wygląda tu pięknie , w życiu bym jej nie zamienił
Podzielam zdanie Pełnii. Nie sądziłem, że felga z ep3 tak elegancko siądzie w itrze
j.w
Felga z ep3 pasuje idealnie do dc2! Nie zmieniaj jej
Wszytko tak jak musi być fela pasuje.
Masz super autko i nie sprzedawaj bo to rarytas....
felga pieknie pasuje...moze ew. pomaluj ja na jakis zadziorny kolor dla kontrastu z biela nh0:)
A to Ciebie ostatnio widziałem pod Wola Parkiem.

Na żywo prezentuje się bardzo fajnie, chociaż spieszyłem się więc nie zdążyłem oblookać porządnie.

To ten ITR co stał pare miesięcy temu na allegro sprowadzony z CH troche uszkodzony?
No mi również ten felunek odpowiada. ale docelowo raczej przemaluje na NHO lub czarnydla kontrastu

Wygląda kozacko na 17 calach, ale w kwestii jazdy to już szału nie ma
Może jeszcze jakby zawias był pełna seria to byłoby troszkę lepiej a tak to trzeba naprawdę "czujno" się turlać

Optymalna do ITR'a jest 15, 16 i nie ma co w tej kwestii dyskutować, ale jak kupiłem to troche na tym obuwiu polatam

[ Dodano: 2009-03-23, 11:30 ]
Wyśmienicie prezentuje się na tej feldze!
Kojarze, to chyba ten co miał lekko zderzak uszkodzony, i koło dojazdowe zamoncone

Pięknie się prezentuje
No w końcu pojawiły się fotki. Felgi siadły ładnie, z resztą pojawiały się już DC2 na felgach z EP3

Patrząc na te zdjęcia coraz bardziej żałuję, że nie kupiłem białego...
Wygląd wyglądem, co z tego że felga z tym glebunkiem wygląda kozacko jak jeździć bankowo się na tym nie da plus na osiągach też z pewnością tracisz, ITR jest na to dość wrażliwy. Ja bym zmienił.
Wygląd wyglądem, co z tego że felga z tym glebunkiem wygląda kozacko jak jeździć bankowo się na tym nie da plus na osiągach też z pewnością tracisz, ITR jest na to dość wrażliwy. Ja bym zmienił.



Ja też bym zmienił dokładnie z tych samych powodów, które wymieniłeś. I właściciel pewnie też zmieni - nawet w planach napisał (i chyba cierpliwość do obecnego setupu szybko się skończy)
Wygląd wyglądem, co z tego że felga z tym glebunkiem wygląda kozacko jak jeździć bankowo się na tym nie da plus na osiągach też z pewnością tracisz, ITR jest na to dość wrażliwy. Ja bym zmienił.



Na lodzio miodzio asfalcie jest super i w kwestii osiągów nie ma raczej różnicy. Te enkeie z ep3 są bardzo lekkie jak na 17cali no i oponka optymalna.W przypadku 215 lub mega laczu jak na itr'a czyli 225 to i pewnie by go muliło konkretnie a tak to są nawet małe problemy z trakcją
Jazda tak jak mówisz jest problemowa przy tym setupie choć to nie wina auta a naszych p...dróg:(
Ogólnie daje sobie rade choć momentami turlam się jak aptekarz bo fury szkoda

Tak jak mówiłem raczej wjada 15 max 16 bo to jest optymalne koło do niej a wygląd to nie wszystko i dla mnie liczy się również praktyczność
ja jeździłem chyba z miesiąc na 17 i mogę ci doradzić żebyś jak najszybciej zmienił na 15/16 cali
Co do jazdy to mam inny problem
Jest to kwestia ustawień zawiechy, ale w tym tyglu podjade do ASCO czy jak oni tam się wabią aby coś z tym pomodzić.
Ogólnie mówiąc to jest megaaaaaaa nerwowa!!!Jak droga ok to jeszcze ujdzie, ale jak już są miniiii koleiny (nie mówie o takich jak np na fragmentach modlińskiej:))) to już jest nerwus straszny

Poprostu z przodu jest lekko rozbierznie i jeszcze ten negatyw jakiś takiś duży z przodu:(
Na zakrętach jest faktycznie cyc malina i odrazu banan na twarzy, ale na prostych odcinkach jak lepiej pogonie to aż mam dłonie spocone z emocji i to nie jest takie przyjemne na dłuższą metę

Nu nic chłopy są w temacie to mam nadzieję, że coś wymodzą
No zacna furka będe się przyglądał
opona szeroka i o niskiej ściance - nerwowo reaguje na koleiny. bez ruszania zbieżnosci/geometrii na oponie 195/55R15 bedzie się jezdziło malinowo.
opona szeroka i o niskiej ściance - nerwowo reaguje na koleiny. bez ruszania zbieżnosci/geometrii na oponie 195/55R15 bedzie się jezdziło malinowo.



ale jak ta opona trzyma w zakręcie Parady faktycznie mają bardzo twardą ściankę i przy profilu 40 praktycznie się nie poddaje.

Ja już mówiłem na bank wjedzie mniejszy rozmiar (195/55 lub 50 R15) ale muszę opchnąć ten komplet.

Jak są chętni to nawet dziś zamienie się na ori 15 z itr"a
Widzę, że jest duże zainteresowanie w kwestii zamiany felg (już druga propozyja), ale jak szukałem ori felg z itr'a trzy miechy temu to cisza w eterze

Większość odradza 17cali, ale sami chcą łyknąć

Oponki są w stanie +-4+ ,ale w zeszłym tyglu załatwiłem jedną sztuke jadąc bez powietrza (okazało się ze jakaś menda odkręciła zaworek na parkingu)

Najlepsze jest to, że przejechałem bez powietrza jakieś 15km i nawet się nie kapnołem, że coś jest nie teges!!!

Ta opona ma poprostu tak twartą ścianke przy tym profilu, żę odczucia podczas jazdy jak na run flatach czyli cięzko się połapać

Oponkę jednak uszkodziło i teraz chwilowo jest dunlop sp9000
widziałem dziś na Modlińskiej. ładnie wygląda na tej feldze i faktycznie spore masz minusy z przodu
a ja Ciebie nie, ale pewnie się turlasz jakims cichociemnym furaczem

No jeszcze nie byłem w ASKO co by zrobili z tym porządek, ale jak pozmieniają te "torowe" ustawienia to może nawet na 17 będzie się dobrze prowadzić?
ASCO


Nie wiem o czym mówisz, czy chodzi Ci o ASO (skrót od Autoryzowanej Stacji Obsługi)?
chodzi o asko na ostroroga
a ja Ciebie nie, ale pewnie się turlasz jakims cichociemnym furaczem

dokładnie tak
chodzi o asko na ostroroga



Dokladnie takie prawie ASO
No i byłem w ASCO i muszę przyznać, że robote robią profi!
Nie ma pośpiechu na spokojno robota idzie to papierosik to kolka, ale dokładnie i to najwazniejsze

A efekty???Ech czemu wcześniej tego nie zrobiłem
Z produ było dość mocno rozbierznie a tył lekko zbierznie więc ogólnie lipa!
Teraz jest o niebo lepiej choć negatyw z przodu jest spory, ale nic się z tym nie da zrobić bo górne wahacze są seryjne czyli bez rególacji:(

Jak dla mnie jest ok i po tej "nerwowości" nie ma praktycznie śladu co przekłada się na dużo przyjemniejszą jazdę

Podsumowując robota profi choć do tanich to bym ich nie zaliczył
No zdrowo kasują
No zdrowo kasują



nie straszcie bo ja jade jutro
kasuja dokladnie tyle samo co kazdy inny pan mietek. tyle, ze robia bardzo dokladnie i raczej nie ma na co narzekac.

ps.
ten warsztat nazywa sie asKo, a nie asCo
na geometrie od kilku lat jezdzę do ASKO i jesli chodzi o ustawianie zawiasu to nie spotkalem się z bardziej profi podejściem
kasuja dokladnie tyle samo co kazdy inny pan mietek. tyle, ze robia bardzo dokladnie i raczej nie ma na co narzekac.

ps.
ten warsztat nazywa sie asKo, a nie asCo




Racja ASKO
Co do ceny to fakt tanio nie jest, ale tak jak mówisz to raczej normalna warszawska stawka.

W rodzinnych stronach za taką usługę krzyczą 50 zeta i to jest faktycznie tanio

Polecam i tyle w temacie
Pojechalem kiedys Garbusem do Asko, przesiedzialem tam 2,5 godziny, zaplacilem 300zl (bo byly komplikacje) i zawias jak byl krzywo, tak zostal.
Gdzie normalna cena za geometrie to ~150zl.
Moze jestem jedyny, ale nie bylem zadowolony z ich uslug.
SPRZEDANA można zamykać

Auto zostaje w Waw. Może obecny właściciel "mocniej" pojedzie z modami ja wolałem kosmetykę

ech szkoda troszkę więc trzeba dziś się napić

Pozdr