pytanie jak w temacie, do ilu KM daje radę seryjna pompa paliwa?

dziękuję i pozdrawiam
Tomek
Na czy T?

W NA spokojnie do 250
W T powinna uradzic tez do ok 250
Dzięki za szybką odpowiedź.

Kto robi T w ITR na 250 km?

Nie będę zakładał nowego tematu. Chce kupic wtryski 450cc. Co poza resistor box (jeżeli są low impedance) potrzebuje do nich jeszcze dokupić?
tylko po co kupować 450cc peak and hold jeżeli można kupić 440 saturated i nie bawić się w resistor box. Takie wtryski starczą pewnie w okolice 320KM
440 nie starcza do takiej mocy.

pompa paliwa jest pierwsza rzecza, ktora zmienia sie w tym samochodzie pod jakiekolwiek doladowanie. np. podstawowy zestaw jackson racing na 7psi zawiera juz pompe walbro.
Ok,

czyli na ok 300 km powinny starczyc. Czy jest jakas roznica w realnej wydajności pomiędzy RC 440 high impedance, a np. 450cc blue top z Eclipsa low impedance z rezystorem?
roznica raczej pomijalna

w sprawie wtryskow odezwij sie na pw
na 300 hp juz bierz 550cc. i koniecznie walbro.
Pati, a czy jeżeli w I stage bedzie tylko 260KM, to te wtryski nie bedą za duże?

Niezależnie od tego, czy będą to 440cc, czy 550cc, to czy regulator cisnienia paliwa jest mi niezbędny?
z tymi wtryskami to jest tak, ze kazdy mowi co innego.. jackson do zestawow high boost (270+HP) daje 440cc. z kolei wojtrek pisal, ze przy 260 koniach zamykal 550cc . ja mysle, ze jesli planujesz 260, a potem wiecej - to odrazu kupuj 550cc. ja chyba tez tak zrobie

regulator jest ci w zasadzie zbedny
jak bedziesz stroił drutem to beda kazde za duze, przelewaly itd. jak wystroisz jakas sensowna elektronika u kogos kto sie zna to i 750cc beda dobre.
Strojone drutem nie będzie. Jesli uda mi się ogarnąć na miejscu u mnie, to Crome, jak będę musiał się ruszyć do Warszawy, to się nie będę zastanawiał i zrobie to Hondata u Dominika.

Podpowiedzcie mi proszę jakie jeszcze wtryski (550cc) mogę szukać. Z nowych, to najtaniej na te chwilę RC - ale to jest 900 zł. Lucasa nie widziałem 550cc, a w ich katalogu coś znaleźć, to jakaś masakra
poszukaj jeszcze precision z tego co pamietam kosztują 280$ za komplet tylko, że oni mają 525cc poźniej 680cc ale już peak and hold. Bedziesz potrzebował do tego clipów precisiona bo masz obd2.
do rc tez potrzebne sa wtyczki. precision kosztuje 270$.

precision podaje, ze 440cc styknie do 320hp, 525cc do 360hp przy 90% dc. producenci podaja jedno (ze daja rade), a niektorzy uzytkownicy cos zupelnie innego (ze sa za male).. to jak to w koncu jest?? zglupiec mozna..
clipy chyba kosztuja jakies 30$ (przynajmniej w RC), także tragedii nie ma, zaraz poszukam.

Dziękować

EDIT: już znalazłem
http://www.phearable.net/...ctors-c-30.html


Planowałem wydać na wtryski nie wiecej jak 400 zł a tu sie zrobilo 800
Ile razy czytalem o projektach na jrsc, to zawsze widzialem 440cc i mialem to za świętość.
Cóż nie mam chyba wyjścia, trzeba zamawiać.
Tylko teraz taki myk - 525cc do 880cc kosztują tyle samo, moze wziąźć od razu 680cc?
a co planujesz zrobic z silnikiem?

ps.
ja zostaje przy 440 jednak. stestuje, zobacze co wyjdzie.
mozesz wziasc 560cc od Evo7+. resistor box z crxa to grosze.
!markos, właśnie kumpel powiedzial mi dzisiaj to samo (jeśli chodzi o 440cc. Jak cos to mozna chyba dorzucic regulator 4 bary
precision robi wtryski do hondy pól stanow na tym lata i kosztuja bradzo niewiele


http://cgi.ebay.com/ebaym...tem130206681050