Witam Forumowiczów.
Załatwiam do swojego EJ2 silnik D16Z6. Sprzedający twierdzi, że silnik pobiera oleum, może nie jakoś strasznie, ale trzeba bu dolewać.
Mam zamiar coś z tym zrobić, więc pierwsze myśli: uszczelniacze i pierścienie. Fajnie, ale nie chciałbym ściągać głowicy... Uszczelniacze bez ściąganie głowicy to żaden problem, tylko pierścienie... Trzeba by było odkręcać wał, czy tylko na panewkach korbowodowych i wyjąć tłoki? Może i to bezsensowne pytanie, ale nie mam wyobrażenia czy się zmieściłby "tą drogą" tłok A tak w ogóle, to jak rozkręcę na panewkach, to można składać spowrotem na starych? Jak wtedy z momentem dokręcania?
Może wymyślam cuda, ale chcę poszerzać swoją wiedzę... Nie robiłbym tego sam, mam dwóch mechaniorów, ale samemu coś wiedzieć w temacie też byłoby fajnie