Witam
mam silnik D15B 130 PS
chciałem go zakuć pod turbo
narazie jest
Panewki ACL RACE D16Z6
Pierścienie CTI
Uszczelka D16Y8 Victor Reinz
Uszczelka HONDATA
skunk2
przepustnica h22a5 62mm
polerowane kanały głowicy dolot/wylotowe
kolektor 4-2-1
shamowane 140 PS

Plan 1 Najdroższy
kute korby, tłoki ?????
walrbo, wtryski i strojenie na 1 bar 300PS

Plan 2 Drogi
tłoki z D15Z1
walrbo dmuchać 0.6 bar 210 PS

Plan 3 Niedrogi
wałek crower stage 2 talerzyki i sprężynki
strojenie 160 PS

Który plany najlepiej się zwróci w trakcie sprzedaży auta ?
Gdzie dostać kute tłoki dla d15 ?
Żadna inwestycja w auto Ci się nie zwróci chyba że LPG jak dużo bedziesz jeździł

Jak masz zamiar zrobić dobry setup a za chwilę sprzedać to wariant 3 jest chyba najlepszy jakoś to podniesie później wartość auta lub popularny ostatnimi czasy eaton...

edit.

walbro

Jak chcesz wziąść jakiś dobry pieniądz za swój samochód to najpierw popracuj z nim wizualnie


Jak chcesz wziąść jakiś dobry pieniądz za swój samochód to najpierw popracuj z nim wizualnie



true

ps. masz prawdziwe d15b czy mine me??