Witam. Jak w temacie mam prośbę taką że chce ogarnać rozwiercenie ssącego i załozyć większą przepustnicę i teraz pytanie jak ze spasowaniem tej przepustnicy bo chciałem załozyć albo od B16A2 albo H22 czyli docelowo tak 60-62mm. A głównie to zalezy mi na pozbyciu się tego grzybka co jest przy przepustnicy bo przeszkadza w załozeniu rozpórki już 3 rózne przymierzałem i lipa zawsze ten zasrany pierdolnik przeszkadza Pytanie czy wogóle warto rozwiercać i zakładać większa przepustnicę czy coś to daje w tych silnikach DOHC uwzględniajac to ze będę robił strojenie i mam wydeszek i dolot ogarnięty itp. Tak wiec jak wyglada sprawa z załozeniem tych przepustnic na ten ssący jak ze spasowaniem tego jakiej przeróbki to wymaga itd. z góry bardzo wszystkim dziękuję za pomoc. Pozdro.

[ Dodano: 2009-01-23, 14:32 ]