Ta jest mocna i nie za bardzo rozbudowana
W konkretnych rajdówkach montuje się dwa krzyże z tyłu jeden pionowo za fotelami i drugi skośnie. Ponoć tam karoseria jest bardzo mocno skręcana. To wszystko ma mało sensu jeżeli rury nie będą połączone z budą, najlepiej w wielu miejscach.
Coś na ten kształt mógł byś zrobić w dziwach.
Krzyż dajesz trochę niżej szczególnie przednią część, pałąk ukośny z przodu troszkę przesunąć do przodu i wsiadanie nie będzie takie złe
Tu zerknij jak klateczka jest ładnie wkomponowana w deskę
http://www.ireco.com.pl/index.php
wejdź w galerię jest tam sporo zdjęć.
Może ktoś wie bo ciekawi mnie temat jak pospawać niektóre elementy blisko karoserii, pod dachem wiem że czasem sie ścina dach czy rozwierca by zdjąć poszycie, ale zostaje kilka miejsc gdzie trudno dojść, czy zostawia się bez spawania, bo o takim rozwiązaniu słyszałem