Yo yo.
Czyli bierzemy np. sedana VTi albo EG6 - co, wg Was, będzie lepsze do jazdy po torze, zakrętach i takie tam?
sedan ma taką podłoge jak ITR
taki sedan jest lepszy na winkle, bo jest własnie dłuszy
Pit napisał/a:
taki sedan jest lepszy na winkle, bo jest własnie dłuszy
mysle, ze jakby tak bylo, to najczesciej modyfikowanym pod tor autem bylby civic sedan. niestety jest troche inaczej
mysle, ze jakby tak bylo, to najczesciej modyfikowanym pod tor autem bylby civic sedan. niestety jest troche inaczej
ciekawe o co chodzi tym japsom z sedanem 8 gen typeR?
krzysia krawczyka
ile waży stock EG6 vs EE9 ?
jak dla mnie to mozemy brac pod uwage nawet tatre 6x6 i krzysia krawczyka, podaje przykład, ze sedan jest bardzo dobrym autem na tor.
to bierz '95 3d najtansze i jak najmniej bite i robota od podstaw.
chyba, że VTi poniżej dychy....
Kivik - miło Cię czytać, dzięki Tobie wiele się w zeszłym roku nauczyłem.
Pokłon i szacunek.
Kivik - miło Cię czytać, dzięki Tobie wiele się w zeszłym roku nauczyłem.
Pokłon i szacunek.
To znaczy masz na myśli auto + 20K, tak?
To znaczy masz na myśli auto + 20K, tak?
Graphi- przecież masz wykurwisty kask i rękawiczki- I na rower i na skuter
po łykendzie bedę wiedział, co będzie w stajni - albo i nie...
biały sedes będzie
sprzedaje się dosyć długo, a cena systematycznie spada...
Odradzam to Vti ten egzemplarz juz sporo przeszedl!
Eeeej no, nie rób mi tego.
By jeszcze nas mylili:
-ej Nevada widziałem Cie na mieście, jechałeś jak pizda
No i co jebako?
Szukasz tego auta? Weź coś z klimą, odkupię
ja też ostatnio coraz mocniej zastanawiam się nad żelazkiem jako weekendowy fun car
jaki jest sens w posiadaniu 2 weekendowych fun carow?
Czyli prosta pilka - albo super niska waga i 4gen, albo legend/accord i probowac zbic wage.
jakbym mial integre, to na maxa probowalbym poustawiac i zrobic ja tak, zeby jechala superdobrze (pisales, ze jest mega podsterowna).
flejm wyprzediles mnie
najlepszy rozkład mas ma ponoć S2000
a - legend - po prostu strasznie mi sie podoba w kupecie
Co do S2000 i jej rozkładu masy - mógłby ktoś to sprawdzić? Słyszy się opinie że są strasznie nerwowe w zakrętach? Czy to jest wina mocy i napędu (do wagi auta?) , czy może nie odpowiedniego rozkładu masy dla auta RWD?
Ja piszę o tym co widzę
często w takich testach zapomina się o innym zawieszeniu lub ''ciutke'' innej oponie
takie DC5 i tak suma sumarum dostanie od S2000 i FD2
I zapomniałem jeszcze napomknąć, że po Palonce poprawi Driftking swoim nowym gruuuzem Kadetem Gsi, który łyka ITR DC2 z rolki, zatrzymanego itd. na super badziewiastych, ściuchanych oponach
Tylko czy aby kierwonik ogrania porządnie tego ITR'a i winkle ? Z tego co sie orientuje to za długo go nie posiada.
Spawos lanosem zrobił by pewnie to samo
porównujesz do toru Lublin, który nie jest torem zrobionym pod honde
A to teraz robią też takie specjalne tory pod honde ??
a Gsi ma porzadne yebnięcie już 3k rpm co daje mu właśnie tam sporą przewage