szykuje w jednym z moich bolidow uklad dolotowy , wszystko juz wyspawalem tylko nie mam stozka, priorytet to filtracja powietrza i bezobslugowosc

myslalem nad apexi'm - na stronie garaz race team jest skan gazety z testem stozkow i bezkonkurencyjnie wypadl ten wlasnie apexi

jednak cena troszke mnie kopnela = 350zl

polecono mi fujite

macie o tym jakies zdanie/
Jak przeraża Cię cena Apexi itp to bierz K&N dobrze filtruje i mniej kosztuje.

Masz szczęście, znalazłem porównanie
http://www.mkiv.com/techarticles/filters_test/2/
i tak najlepiej filtruja seryjne papiery ot chocby itr ma w serii stozek, moze bedzie pasowal do ciebie.
K&N all the way. Nie masakrują ceną, a dobrać możesz z pośród wielu kształtów i rozmiarów.

Żaden filtr nie jest bezobsługowy. A jak nie będziesz go obsługiwał to będzie trzeba go wymienić.
podobno apexi sa bezobslugowe
ogólnie to chyba suche filtry są bezobsługowe, correct ?

co oczywiście nie zmiania faktu, że trzeba się temu przyglądac co jakiś czas
Jak masz 350zł na filtr to po co pocić mózgowie jak mozna wydac na Apexi.
Skoro filtr filtruje, to zanieczyszczenia zatrzymują się na nim, a zatem trzeba ten filtr również czyścić. Tyle, że w inny sposób niż filtry impregnowane.
Ja na twoim miejscu bym kupił Fujitę
jeśli można to ja się zapytam jak się czyści suche filtry?
Pewnie tak samo jak mokre

jak się zabrudzą

Żaden poważny wytwórca nie podaje konkretnej wartości bo nie ma czegoś takiego. Wszystko zależy ile jest syfu w powietrzu. Ogólnie to tak 5-15 tyś km


PS. Seryjne papierowe też są bezobsługowe, nic nie robisz a puźniej wyrzucasz
http://www.autoanything.c...9A2721A0A0.aspx
po K&Nie to juz wielokrotnie rozbieralem doloty i w silnikach turbinowych lopatki wygladaly jakbys im piasek do mielenia sypal:) wszystko jest w porzadku jak sie je pierze i nasacza co najmniej dwa razy czasciej niz zalecaja.

Osobiscie polecam Pipercross'a, maja swietny przeplyw, nie sa drogie i dostepne w szerokim zakresie.

Duzego PiperCrossa kupisz za okolo 200 PLN w detalu w JC,
Piper właśnie przepuszcza najwięcej syfu z tego co wiem, może warto by się zastanowić nad tym co robia nasi mali żółci koledzy........oni mają seryjne doloty i tylko wkładki....
może warto by się zastanowić nad tym co robia nasi mali żółci koledzy........oni mają seryjne doloty i tylko wkładki....



to raczej mało efektywne rozwiązanie, szczególnie w turbo, jako przykład przytocze S14a Bartka, który był hamowany na seryjnym dolocie z wkładką oraz na jakimś pożyczonym lipnym stożku, różnica na korzyść stożka z tego co pamiętam 20-25KM w całym zakresie.

Ja mam stożek HKS'a i nie narzekam.
Piper właśnie przepuszcza najwięcej syfu z tego co wiem



z calym szacunkiem Cfaniak... ale co Ty gadasz? pierwsze slysze taka opinie
tez slyszalem ze piper przepuszcza zajebiscie

znacie jeszcze jakies fabryczne stozki takie jak np. w integrze - dzieki markos

bo macalem ten i wyglada to naprawde spoko tylko jest troszke zamaly
wiele aut ma fajne filtry seryjne
np. Volvo 2.0 diesel MY08, walec o średnicy ~15cm, długości ok.40cm
tez slyszalem ze piper przepuszcza zajebiscie

znacie jeszcze jakies fabryczne stozki takie jak np. w integrze - dzieki markos

bo macalem ten i wyglada to naprawde spoko tylko jest troszke zamaly



Może ten z S2K jest dość duży

Ty mówisz o BRT??



Nie, nie o BRT tylko o bartku z nissantech.pl.

a odnośnie tego testu filtrów to brał tam udział filtr gąbkowy HKS'a a nie stożek.

Pojemność i "wąskie gardło" seryjnych dolotów w NA również niesie ze sobą spore ograniczenia. Przetestowane min. na moim SR20DE.
A jakiego chcesz K&N'a? Na jaka średnice rury, jakiej mniej wiecej srednicy po zewnątrz i jakiej długości?
Ja W civicu miałem Apexi

To chyba tłumaczy dlaczego.
taa, ale ze znakiem wodnym garazraceteam troche poplyneli, bo ani to ich wlasnosc, ani sami tego testu nie zrobili...

ps.
ten test byl juz przytoczony wyzej http://www.mkiv.com/techarticles/filters_test/2/
ci przynajmniej napisali skad go wzieli
zakupilem stozek z s2000 - bardzo duzy , dalem 30zl z jako
zakupilem stozek z s2000 - bardzo duzy , dalem 30zl z jako


Pamietaj że on jest jednorazowy
Wiseguy dobrze prawi.

A tak w ogóle Wise dlaczego mój bannerek w stopce jest większy i wyraźny a Twój mniejszy i nie wyraźny
normalka- za 30zl to dwa razy do roku out do kosza i nowy
corey gdzie konkretnie dostales ten "papier"
w aso
Wiseguy dobrze prawi.

A tak w ogóle Wise dlaczego mój bannerek w stopce jest większy i wyraźny a Twój mniejszy i nie wyraźny


może dlatego że mój jest także linikiem do strony

Ja zamierzam zamiast seryjnego papierowego zastosować Apexi zostawijąc seryjną puszkę.
Ja myślałem na lato jakieś profi CAI ale co wyjdzie zobaczy, dźwięk stożka w tym motorze bez puchy miażdży cyce
Wiesz, ale sam dolot to nie jest za dobrze gdyż w F20 mieszanka jest uboga, zresztą pamiętasz jak wyglądał wykres po samym dolocie u MFX-a.
W sumie też racja, ale dźwięk stożka w tym silniku jest powalający
Nalezy mieć nadzieje że ktoś w USA wymyśli gwizdek imitujący dzwięk stożka
sa juz turbinki w dolot na allegro, pewnie jakostam halasuja

nie doczytalem ze to z jakoparts.
Jakopart czyli korea, malezja, taiwan i inne takie kwiatki. Wiem bo tym handluje
Jakopart czyli korea, malezja, taiwan i inne takie kwiatki. Wiem bo tym handluje



ale filtry maja calkiem spoko ,w nissanach niektorych sa fajniejsze niz te z aso, np. do micry maja metalowa rameczke

pozatym jakie to ma znaczenie przy papierze