Witam!

Posiadam sprężyny czerwone H&R do swojego Civica 4gen. przód -60 tył -50 nie ma sensu zakładać tego na seryjne amory więc mam pytanie jakie amortyzatory polecicie do takiego zestawu?Rozważam KYB Ultra SR ale gdzieś czytałem że to są amorki do max -40...
bilstein b8?

takie obnizenie to absurd i w zasadzie mozliwe do osiagniecia tylko za pomoca gwintu z osobna regulacja naprezenia i wysokosci. w innym wypadku zawias bedzie pracowal caly czas na dobiciu.
Obawiam się, że żaden amor tego nie zniesie na długą metę.
Skoro tak twierdzicie to czy kolesie z H&R o tym nie wiedzieli produkując na handel takie sprężyny ?

Stają się więc bezużyteczne w tym momencie ?
wiedzieli, ale mysleli zapewne o tym, ze ty jako ich nabywca tez bedziesz wiedzial, zeby kupic dostosowane do takich sprezyn amortyzatory. na twoim miejscu kupilbym b8 i oddal je do skrocenia obudowy i goleni do zerkopolu. zachowasz jakikolwiek skok amortyzatora i nie bedziesz caly czas jechal na odbojach.
Z tego co wiem to tylko B8 sie nadaja... a ile taka operacja moze koszowac przerobienia tych amorkow?
mysle, ze 100-150pln/sztuka, zadzwon jutro do zerkopolu i sie zorientuj
aha - raczej nie kupuj u nich, bo ceny jak za zboze maja..
http://www.mts24sklep.pl/...h/520_1138_1150 chyba tutaj znalazlem najtaniej...

Kurcze za duzy wydatek chyba za same amorki i przerobki...moze lepiej -40 cos wyszukac choc dobra gleba w sedanie wyglada super... kurcze nie wiem juz nic... Dziekie wielkie za pomoc ja narazie
Szukaj 35 - 40 będzie optymalnie
chcesz dobry zawias, czy dobra glebe? bo to nie to samo..

do dobrej gleby styknie sprezyna i "jakis" skrocony i sztywniejszy amor. wydaje mi sie, ze do tak mocnego obnizenia potrzeba czegos wiecej niz tylko krotszy amor prosto z polki..
Powiem tak...che zeby ladnie siadla bo nie mam mocnego motoru wiec sie nie scigam czasem moze z pod swiatel...nie jezdze po torze tez.Ma ladnie wygladac i oczywiscie jakos musi sie prowadzic podczas normalnej jazdy.

na seri wyglada tak
z taka gleba bedzie decha. to nie wiem czy bedzie sie dobrze prowadzic - szczegolnie po miescie..

swoja droga zajebiste auto!
Akurat mieszkam w okolicach miasta wiec o miasto sie nie martwie wiekszosc jzdze i tak w trasie... gdyby seria b8 dawala rade to moze bym zakupil ale z przerobkami napewno mnie koszta przerosna...

dzięki chyba najładniejszy przedlifting w polsce z tego co wiem ale może wiem za mało

A podoba mi sie tak... na -35/-40 raczej tam mi nie usiadzie chyba...

kup b8, stestujesz. raczej nic im sie nie stanie, najwyzej z czasem oddasz je do zrobienia. bilstein jest na prawde dobrej jakosci i ma ogromny plus w postaci serwisu.
Tak chyba uczynie chyba ze miedzyczasie znajde cos innego w sensie z mniejszym minusem

Jak ogarne motor bedzie zwiecha dzieki markos masz łeb
Mocno jednak odradzam Ci -60, tuleje, a szczególnie sworznie dostaną mocno po dupie, układ kierowniczy zaczyna pracować jak funkcja sinus, no i komfort jest do dupy. -60 jest zawieszeniem albo do jeżdżenia na torze, albo do stania.
Generalnie to jak chcesz to moge Ci załatwić takowe B8 minimalnie taniej
Witam ponownie

Za waszą radą sprzedałem jednak te sprężyny H&R i chcę teraz kupić jakiś zestaw.

No i są 2 opcje albo taki Kit WEITEC-a:

http://cgi.ebay.pl/WEITEC...A1%7C240%3A1318

Albo Skunksa:

http://cgi.ebay.com/ebaym...sQ5fAccessories


Ewentualnie Supersporta:

http://cgi.ebay.pl/SUPERS...A1%7C240%3A1318


Skunks podobno jest bardzo twardy a o Waitecu nie znalazłem zadnych opini może ktoś z was miał stycznosc z takimi zestawami?