piotlecek2008-08-19, 20:24
Witam!
Posiadam sprężyny czerwone H&R do swojego Civica 4gen. przód -60 tył -50 nie ma sensu zakładać tego na seryjne amory więc mam pytanie jakie amortyzatory polecicie do takiego zestawu?Rozważam KYB Ultra SR ale gdzieś czytałem że to są amorki do max -40...
!markos2008-08-19, 20:47
bilstein b8?
takie obnizenie to absurd i w zasadzie mozliwe do osiagniecia tylko za pomoca gwintu z osobna regulacja naprezenia i wysokosci. w innym wypadku zawias bedzie pracowal caly czas na dobiciu.
elmer2008-08-19, 20:57
Obawiam się, że żaden amor tego nie zniesie na długą metę.
piotlecek2008-08-19, 21:29
Skoro tak twierdzicie to czy kolesie z H&R o tym nie wiedzieli produkując na handel takie sprężyny ?
Stają się więc bezużyteczne w tym momencie ?
!markos2008-08-19, 21:51
wiedzieli, ale mysleli zapewne o tym, ze ty jako ich nabywca tez bedziesz wiedzial, zeby kupic dostosowane do takich sprezyn amortyzatory. na twoim miejscu kupilbym b8 i oddal je do skrocenia obudowy i goleni do zerkopolu. zachowasz jakikolwiek skok amortyzatora i nie bedziesz caly czas jechal na odbojach.
piotlecek2008-08-19, 21:58
Z tego co wiem to tylko B8 sie nadaja... a ile taka operacja moze koszowac przerobienia tych amorkow?
!markos2008-08-19, 22:00
mysle, ze 100-150pln/sztuka, zadzwon jutro do zerkopolu i sie zorientuj
aha - raczej nie kupuj u nich, bo ceny jak za zboze maja..
piotlecek2008-08-19, 22:06
http://www.mts24sklep.pl/...h/520_1138_1150 chyba tutaj znalazlem najtaniej...
Kurcze za duzy wydatek chyba za same amorki i przerobki...moze lepiej -40 cos wyszukac choc dobra gleba w sedanie wyglada super... kurcze nie wiem juz nic... Dziekie wielkie za pomoc ja narazie
Walter2008-08-19, 22:08
Szukaj 35 - 40 będzie optymalnie
!markos2008-08-19, 22:09
chcesz dobry zawias, czy dobra glebe? bo to nie to samo..
do dobrej gleby styknie sprezyna i "jakis" skrocony i sztywniejszy amor. wydaje mi sie, ze do tak mocnego obnizenia potrzeba czegos wiecej niz tylko krotszy amor prosto z polki..
piotlecek2008-08-19, 22:21
Powiem tak...che zeby ladnie siadla bo nie mam mocnego motoru wiec sie nie scigam czasem moze z pod swiatel...nie jezdze po torze tez.Ma ladnie wygladac i oczywiscie jakos musi sie prowadzic podczas normalnej jazdy.
na seri wyglada tak
!markos2008-08-19, 22:25
z taka gleba bedzie decha. to nie wiem czy bedzie sie dobrze prowadzic - szczegolnie po miescie..
swoja droga zajebiste auto!
piotlecek2008-08-19, 22:29
Akurat mieszkam w okolicach miasta wiec o miasto sie nie martwie wiekszosc jzdze i tak w trasie... gdyby seria b8 dawala rade to moze bym zakupil ale z przerobkami napewno mnie koszta przerosna...
dzięki chyba najładniejszy przedlifting w polsce z tego co wiem ale może wiem za mało
A podoba mi sie tak... na -35/-40 raczej tam mi nie usiadzie chyba...
!markos2008-08-19, 22:46
kup b8, stestujesz. raczej nic im sie nie stanie, najwyzej z czasem oddasz je do zrobienia. bilstein jest na prawde dobrej jakosci i ma ogromny plus w postaci serwisu.
piotlecek2008-08-19, 22:53
Tak chyba uczynie chyba ze miedzyczasie znajde cos innego w sensie z mniejszym minusem
Jak ogarne motor bedzie zwiecha dzieki markos masz łeb
elmer2008-08-19, 22:59
Mocno jednak odradzam Ci -60, tuleje, a szczególnie sworznie dostaną mocno po dupie, układ kierowniczy zaczyna pracować jak funkcja sinus, no i komfort jest do dupy. -60 jest zawieszeniem albo do jeżdżenia na torze, albo do stania.
Gr00bY2008-08-22, 11:13
Generalnie to jak chcesz to moge Ci załatwić takowe B8 minimalnie taniej