Witam ma takie pytanie potrzebuje się dowiedzieć jakie turbo zamontować do d-Seri zakutej ....mam do kupienia
1. k 24
2, k 26-- i czy ktoś wie od ile ona wstaje nigdzie nie mogę znaleźć a boje się ze późno będzie wstawać
3. k 04
4.turbo od sti....
które polecacie, mam d16z9/y8 chce tak pod 280-300km czekam na odp ..dzięki wielkie
k04 - kolo 270
k24 - kolo 280
k26 - kolo 300
+- 10km

do zakutej d16 chyba bym wzial k24, ale trafic na taka w dobrym stanie grzniaczy z cudem
no właśnie ma te wszystkie w dobrych stanach tylko chodzi o to od kiedy będzie wstawać k 26 bo ta mam najtaniej
Napisze Ci tutaj.

K04 zależnie od oznaczenia. Najmniejsze do 230, najwieksze okolice 260-270KM. K26 testował w zakutej Z6 Szafir i wstawała dopiero powyzej 5krpm, czyli przy seryjnej odcince jest to bez sensu. Nie wiem czy K24 jest wiele mniejsza, ale generalnie są to konstrukcyjnie stare turbiny i raczej nie zdecydowałbym się na założenie takiej.
ja mam k04 ( od audi TT 225hp) w silniku d16a9. Wstaje powyzej 3000 tys, moc maksymalna przy 6000, moment maksymalny przy 5000 tys. Narazie dmucham 1.1 bara, jest pewnie kolo 260 koni i ponat 300 Nm. Na miasto jest spoko (maly lag), w trasie pewnie chcial bym wieksze
no to ładnie wstaje ja ja miałem wcześniej k03 ale potrzebuje cos wiecej niż 260 chce cos kolo 280 w gore
no ta moja k04 to ma jeszcze spory potencjal ale raczej na moment niz moc. Teraz na boost cotrolerze jest 40% ustawione, potejrzewam ze ze 400Nm jest osiagalne tylko to troche bez sensu w w d serii. W kwietniu podwyzsze doladownie do 1.3 bara to dam znac ile wyszlo, mysle ze 270 koni 350 Nm jest jak najbardziej osiagalne. Mam pomiar z 0.9 bara to bylo 250 hp 300Nm
Oj nie byłbym taki pewien z wydajnością tej K04. Jaki dokładnie model? K04 mają problem z utrzymywaniem 1.4-1.5bara powyzej 6k rpm. Sprawdzone na przykładzie VAGowskiego 1.8T. Okolice 280-290KM są już dla nich maksem. Oczywiście mowa o największej seryjnej K04, nie o hybrydach.
no dzwonilem do typka od turbinek kkk i powiedział z ek04 jest podobna do k24 z mocą ale powiedział ze k 26 będzie wstawać już od 3500rpm wiec rozkminka jest
bzdura.
k26 to wielka locha na łożysku ślizgowym. nie ma bata zeby wstala wczesniej niz przy 4500-5000
wiec tak k24 i k26 odpada...
mam tak
k04 za 1000pln
sti 1500pln
ktora teraz wybrać ..
podaj dokładne oznaczenia obu turbin.
oki wieczorem napisze jakie sa
k26 tez bylo kilka
k26 z prosiaka 944 w 1.6 to totalna porazka i pewnie taka mial Szafir, skoro mu wstawala przy 5k rpm, ta z audii jest lepsza i wstaje duzo wczesniej, chociaz i tak w d-serii troche za duza
wiec tak tu mam nr turbinek
k04-022cf5018508
sti- vf39 0405
i czy dobre jest ze turbina ma chlodzenie woda ...
dobre. nawet bałdzo.
wiec tak tu mam nr turbinek
k04-022cf5018508
sti- vf39 0405
i czy dobre jest ze turbina ma chlodzenie woda ...



Mam nowa turbinę do WRX/STI (razem z flanszami, kupilem z myślą o włożeniu do CRX EE8 ale plany się zmieniły) , napisz jeżeli byłbyś zainteresowany:
http://cgi.ebay.com/ebaym...%3A31&viewitem=
moja k04 jezdzi bez zalozonego chodzenia, jakas firma tak kiedys zalozyla i tak zostalo. W sumie juz 2 lata nic sie nie dzieje. Myslicie ze jest sens teraz podpiac chlodznie wodne?
k04-022cf5018508
sti- vf39 0405


moje zdanie jest takie, że K04 nie porobi więcej niz 280KM i będziesz ją mocno żyłował. Co do subaru to do końca pewien nie jestem, ale ludzie chyba robią na nich 300 z małym plusem, więc byłbym bardziej za drugą opcją. Znaleźć mapy, policzyć zapotrzebowanie i tyle.

edit: my też jeździliśmy bez chłodzenia przez około rok i nic sie nie działo. Jednak dla świetego spokoju założyłbym, dużo roboty to nie jest.
ja mialem k03 i tez jezdzilem bez chlodenia i spoko bylo ruznica cenowa jest tylko 500pln wiec nie duzo a co wiem znajomek ma subaru sti i ma 330km wersja jakas ulepszona
a gdzie najlepiej podlaczyc chlodzenie turbiny ? gdzie doplyw a gdzie odplyw" ?
obieg podgrzewania przepustnicy.
jak się zmienia olej często to nie trzeba chłodzenia wodnego, ten patent został wymyslony żeby debile co oleju nie zmieniają na czas nie przyjeżdżali za każdym razem do serwisu z zabitymi turbawkami
Podepne sie pod temat. Czy warty jest cos taki zestaw? Bo mam do kupienia na miejscu od reki:
http://utnij.pl/t3t4
zmienisz kolektor i turbo i powinno latac - wiec dolicz jakies 1500-2000 do ceny zakupu
żeby nie zaczynac nowego tematu, jakie turbo polecicie do zakutego d16a9 na 300 HP. Nie musi miec duzo wiekszego potecjalu wazne zeby lag byl mozliwie maly.
Podpowiedzie jeszcze gdzie najlpiej kupic turbo, gdzie nowe a gdzie ewentualnie dobra uzywke czy regenerowana. Myslalem wydac do 2000 PLN chyba ze cos drozszego zdecydowanie polecicie. Z gory dzieki za pomoc.
Jak ma być tanio to brać coś z rodziny TD-04/05 czyli turbiny z Eclipse/EVO. Jak ba być bardziej rozwojowo to jakieś małe GT28.
pogadaj z busterem miał do sprzedania TD04 16t styka do 300 i nawet troszkę więcej
te sprężarki z evo sa ogolnie dostepne na allegro:
http://moto.allegro.pl/it...osprezarka.html

czyli byla by to wersja po taniosci. Jakies opinie o tych sprezarkach?

Gdzie szukac gt28, gdzie najtaniej to mozna wyrwac? Co masz na mysli mowiac "rozwojowa", wiecej HP ?

[ Dodano: 2009-10-30, 22:01 ]
Odświeżę trochę temat. Pacjent to D15B7 + głowica Z6, chcę dmuchnąć 0,4-0,5 bara. Jakiej sprężarki szukać ? K03s, K04 ? Jakieś inne propozycje ?
moze byc też td04-13
k04 i td0414 to podobne bardzo sprezarki i tych bym szukal
pod takie dmuchanie szukaj malej sprezarki ktora da ci radosc z jazdy od niskich obrotow td04 jest za duza i ma turbo dziure. twoj silnk sie kreci do 7tys wiec duza sprezarka ktora rozpedza sie dopiero od 4 tys obr bedzie cie denerwowac.
jesli chcesz turbo na codzien zamontuj mniejsza sprezarke typu nissan 200sx, audi tt.
turbo ktore bedziesz szukal powinno byc od silnika 1,8l max 2.0l td04 jezdzi w silnikach 2.4l