zastanawiam sie jakie turbo byloby najlepsze do d16 do 400KM zeby nie lagowala, zeby byla mila sympatyczna i skora do wkrecania sie szybko cena tez nie z kosmosu moze kros bedzie mial jakis pomysl....
Niestety mam poważne obawy, że takiej turbiny na świecie nie ma.
edit:ehh...
dobra powiem tak mialem Tdoh-14G wydajnosc do 250KM wycisniete z niej 330KM wkrecala sie od 3 tysi piekny przedbieg na gorze juz tracila troszke, takze szukam czegos moze do 350KM bo i tak da wiecej, w kazdym badz razie czegos elastycznego fajnego pod honde.
Sporo może Ci pomóc JAVO on coś na ten temat powinnien wiedzieć, może jego dawna turbina? :oczami:

Ps. Po co dwa tematy??
Coś takiego powinno wydolić:



Pod odcinką powinna zacząć dmuchać

Chyba że do napędu wsadzisz osobny silnik

Tak sobie żartuje, a na poważnie to chyba ty żartujesz z tymi 400 końmi bo to będzie lekki masakrator z tobą wewnątrz :cool:
350-400KM, szybki spool i mały lag w silniku 1.6? NIE MA CUDÓW. Można sie ratować wałkiem, zapłonem, żeby trochę polepszyć wkręcanie się turbiny, ale nigdy nie uzyskasz na tak dużej turbinie dobrego dołu... Tak mi się wydaje.

Jeszcze pytanie, co dla Ciebie oznacza dobre wkręcanie się? No bo takie turbo zacznie powyżej 4K rpm, może dla Ciebie to nisko.
a 400 KM to duzo?????

wlasnie javo cos powinnien mi powiedziec, ale kazde zdanie jest pomocne.
Powtórze z poprzedniego tematu: najlepiej usiąść z tunerem i przeliczyć kilka map - najlepsza droga.
A tak 'z nieba' to powiedziałbym Gt3071R ze srednim lub najwiekszym AR. Moża isc tez w 3076 czyli chyba popularne Gt30R ale po doswiadczeniach z 2876 kumepl doszedł do wniosku, że 3071 wkręca sie lepiej.
dobra jak to wyglada cenowo?? macie kogos kto ma na zbyciu jakas ciekawa turbine??
jak chcesz 400 koni z duzego turbo to wałek jakiś musi być !!!!! MUSI
walek to ja mam gre akurat wiec nie ma bolu, crowler turbo wiec styka w mojej opinii, zreszta sam wiesz jak czerwona sie wkreca Javo mi polecil garreta 2876 ty nie masz jakiejs lobuzie??
NA DZIS NIE , ale jak chcesz to sie załatwi
a moze T3/T4? gorące AR .42, zimne jakieś kosmicznie wielkie. wkręci się szybko, a będzie dmuchać poważnie.swoją drogą, ile trzeba dmuchnąć w D żeby było 400? 2 bary?
mysle ze 400 KM da sie w 2 bary pozatym mi chodzi nie tyle co miec magiczne 400KM ale zeby miec wieksze zaplecze mocy turbinki i wieksze pole do popisu z nutkami
zastanawiam sie jakie turbo byloby najlepsze do d16 do 400KM zeby nie lagowala, zeby byla mila sympatyczna i skora do wkrecania sie szybko cena tez nie z kosmosu moze kros bedzie mial jakis pomysl....



Takie rzeczy to tylko w Erze.
Takie rzeczy to tylko w Erze.



jednak nie tylko w Erze
jesli mi powiesz, ze 2876 nie laguje przy 1.6litra pojemności to się wypier*olę na plecy.
jesli mi powiesz, ze 2876 nie laguje przy 1.6litra pojemności to się wypier*olę na plecy.



hmmm skad sie wzial pomysl na 2876?????? Czy ja gdzies tak napisalem ze chodzi o ta turbine???? wiec swobodnie wypier**ol sie na plecy w niedzielny poranek
aaaaale bedzie bolało, my bad :zawstydzony: :rotfl:
polecam
http://www.full-race.com/...0cba6f3a86eb961

garett gt2871r up to 400hp
a takze maja roadracekit ktory wyda bardzodobry mid range and top end power i great response to jest gt2860 rs

Full-race jest uwazana z jednych najlepszych firm co oferuja hi quality turbo kits, ich manifoldy sa robotically tig welded

Tez mozesz wpisac te numery na youtube lub google video i wyjdzie pare videos z samochodami uzywajac turbiny garett i zobaczysz jaki jest turbo lag
A JAKIES TURBO OD EVO9 ?
A JAKIES TURBO OD EVO9 ?



jak w miare mocne bedzie to proponuje t3/t67
A JAKIES TURBO OD EVO9 ?



zajebiscie sie wkreca, ale z tego co pamietam jego absolutny koniec to 380-390KM.
jak w miare mocne bedzie to proponuje t3/t67


daj spokój, jakis stary szit